SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, dit is dus niet de bedoeling! Eerst gaat Fles al uit woede eerder lunchen en nu wacht jij ook niet op Haags. Dat wordt een chaos zo!quote:Op maandag 3 januari 2022 11:46 schreef dud0r het volgende:
@:haags ik begin vast met lunchgenot dan kan ik daarna gaan trainen hopelijk
Grace heeft er in ieder geval zin inquote:Op maandag 3 januari 2022 11:45 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/media/6(...)-zich-opsluiten.html
Het lijken de Sims wel.
Is het toch ook?quote:Op maandag 3 januari 2022 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Die TT komt supersarcastisch over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Bij die naam:quote:Op maandag 3 januari 2022 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Grace heeft er in ieder geval zin in
Ah joh, dat mag toch wel hier?quote:Op maandag 3 januari 2022 11:56 schreef Karzai het volgende:
Dat geklaag van Fles, meteen schelden als iets even niet goed gaat
ja, ik maak er een grapje overquote:Op maandag 3 januari 2022 11:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah joh, dat mag toch wel hier?
Ohquote:
Ze ziet het een beetje zwart in allemaal.quote:Op maandag 3 januari 2022 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Grace heeft er in ieder geval zin in
Donkergetintquote:Op maandag 3 januari 2022 11:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze ziet het een beetje zwart in allemaal.
Zou na een uur al bananen en nootjes grapjes gaan maken in dat huis zodat ze hysterisch gaat huilen en krabben.quote:
Zit me dr goed nijdig over te maken jaquote:Op maandag 3 januari 2022 11:56 schreef Karzai het volgende:
Dat geklaag van Fles, meteen schelden als iets even niet goed gaat
Sylvana -achtige praktijken.quote:Op maandag 3 januari 2022 12:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou na een uur al bananen en nootjes grapjes gaan maken in dat huis zodat ze hysterisch gaat huilen en krabben.
Klagen? Hier? Nee tochquote:Op maandag 3 januari 2022 11:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah joh, dat mag toch wel hier?
Wij krijgen ook een nieuw HR systeem, ben benieuwd of dit net zo genieten is als jouw systeemquote:Op maandag 3 januari 2022 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zit me dr goed nijdig over te maken ja
Nee, niet ?quote:
Wij werken sinds kort met een Frans systeem. Je mag al blij zijn als alles netjes vertaald is.quote:Op maandag 3 januari 2022 12:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wij krijgen ook een nieuw HR systeem, ben benieuwd of dit net zo genieten is als jouw systeem![]()
Dan laat ik gewoon 5x de decemberbonus uitbetalen
haags heeft vakantie dus het zal wel meevallen met hoe erg hij het vindtquote:Op maandag 3 januari 2022 11:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dit is dus niet de bedoeling! Eerst gaat Fles al uit woede eerder lunchen en nu wacht jij ook niet op Haags. Dat wordt een chaos zo!
Oui oui!quote:Op maandag 3 januari 2022 12:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij werken sinds kort met een Frans systeem. Je mag al blij zijn als alles netjes vertaald is.
Alweer vakantie? Luie aap is het ook!quote:Op maandag 3 januari 2022 12:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
haags heeft vakantie dus het zal wel meevallen met hoe erg hij het vindt
Niet zo'n vakantie.quote:
Hij is niet naar alBANië hij hoeft niet te werken.quote:
ja dat wilde ik vannacht ook maar ja dat zat er weer niet in. dus helaas pindakaasquote:
Ik heb een Duits systeem. Het zou vertaald moeten zijn, maar ik word zo verdrietig van de vertaling dat ik gewoon in het Duits zit.quote:Op maandag 3 januari 2022 12:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij werken sinds kort met een Frans systeem. Je mag al blij zijn als alles netjes vertaald is.
Dan staat er "AUFMACHEN!" in plaats van "openen"?quote:Op maandag 3 januari 2022 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb een Duits systeem. Het zou vertaald moeten zijn, maar ik word zo verdrietig van de vertaling dat ik gewoon in het Duits zit.
Ja geweldigquote:Op maandag 3 januari 2022 12:14 schreef CherryLips het volgende:
Iedereen helemaal chagrijnig en moe hier
daarom ga ik nu trainen. de zon schijnt. even lekker los gaan.quote:Op maandag 3 januari 2022 12:14 schreef CherryLips het volgende:
Just another day in Foqueville.quote:Op maandag 3 januari 2022 12:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben nu moeier dan toen ik een tijdje geleden slecht sliep.quote:Op maandag 3 januari 2022 12:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja geweldig![]()
Terwijl ik voor mijn doen best lang geslapen heb, maar vaak ben ik dan helemaal moe
Objekt zeigen.quote:Op maandag 3 januari 2022 12:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan staat er "AUFMACHEN!" in plaats van "openen"?
Het was ook een belabberde kerst en oud en nieuw.. geen enkele gratis vrije dagquote:Op maandag 3 januari 2022 12:14 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op maandag 3 januari 2022 12:15 schreef CherryLips het volgende:
Over 3,5e maand is het Pasen en hebben we weer een dagje vrij.
nee alleen ikquote:Op maandag 3 januari 2022 12:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik las mooier.quote:Op maandag 3 januari 2022 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben nu moeier dan toen ik een tijdje geleden slecht sliep.
Ik lig nu echt in coma maar droom wel raar.
Echt lekker wakker worden.quote:Op maandag 3 januari 2022 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben nu moeier dan toen ik een tijdje geleden slecht sliep.
Ik lig nu echt in coma maar droom wel raar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |