SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, dit is dus niet de bedoeling! Eerst gaat Fles al uit woede eerder lunchen en nu wacht jij ook niet op Haags. Dat wordt een chaos zo!quote:Op maandag 3 januari 2022 11:46 schreef dud0r het volgende:
@:haags ik begin vast met lunchgenot dan kan ik daarna gaan trainen hopelijk
Grace heeft er in ieder geval zin inquote:Op maandag 3 januari 2022 11:45 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/media/6(...)-zich-opsluiten.html
Het lijken de Sims wel.
Is het toch ook?quote:Op maandag 3 januari 2022 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Die TT komt supersarcastisch over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Bij die naam:quote:Op maandag 3 januari 2022 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Grace heeft er in ieder geval zin in
Ah joh, dat mag toch wel hier?quote:Op maandag 3 januari 2022 11:56 schreef Karzai het volgende:
Dat geklaag van Fles, meteen schelden als iets even niet goed gaat
ja, ik maak er een grapje overquote:Op maandag 3 januari 2022 11:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah joh, dat mag toch wel hier?
Ohquote:
Ze ziet het een beetje zwart in allemaal.quote:Op maandag 3 januari 2022 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Grace heeft er in ieder geval zin in
Donkergetintquote:Op maandag 3 januari 2022 11:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze ziet het een beetje zwart in allemaal.
Zou na een uur al bananen en nootjes grapjes gaan maken in dat huis zodat ze hysterisch gaat huilen en krabben.quote:
Zit me dr goed nijdig over te maken jaquote:Op maandag 3 januari 2022 11:56 schreef Karzai het volgende:
Dat geklaag van Fles, meteen schelden als iets even niet goed gaat
Sylvana -achtige praktijken.quote:Op maandag 3 januari 2022 12:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou na een uur al bananen en nootjes grapjes gaan maken in dat huis zodat ze hysterisch gaat huilen en krabben.
Klagen? Hier? Nee tochquote:Op maandag 3 januari 2022 11:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah joh, dat mag toch wel hier?
Wij krijgen ook een nieuw HR systeem, ben benieuwd of dit net zo genieten is als jouw systeemquote:Op maandag 3 januari 2022 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zit me dr goed nijdig over te maken ja
Nee, niet ?quote:
Wij werken sinds kort met een Frans systeem. Je mag al blij zijn als alles netjes vertaald is.quote:Op maandag 3 januari 2022 12:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wij krijgen ook een nieuw HR systeem, ben benieuwd of dit net zo genieten is als jouw systeem![]()
Dan laat ik gewoon 5x de decemberbonus uitbetalen
haags heeft vakantie dus het zal wel meevallen met hoe erg hij het vindtquote:Op maandag 3 januari 2022 11:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dit is dus niet de bedoeling! Eerst gaat Fles al uit woede eerder lunchen en nu wacht jij ook niet op Haags. Dat wordt een chaos zo!
Oui oui!quote:Op maandag 3 januari 2022 12:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij werken sinds kort met een Frans systeem. Je mag al blij zijn als alles netjes vertaald is.
Alweer vakantie? Luie aap is het ook!quote:Op maandag 3 januari 2022 12:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
haags heeft vakantie dus het zal wel meevallen met hoe erg hij het vindt
Niet zo'n vakantie.quote:
Hij is niet naar alBANië hij hoeft niet te werken.quote:
ja dat wilde ik vannacht ook maar ja dat zat er weer niet in. dus helaas pindakaasquote:
Ik heb een Duits systeem. Het zou vertaald moeten zijn, maar ik word zo verdrietig van de vertaling dat ik gewoon in het Duits zit.quote:Op maandag 3 januari 2022 12:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij werken sinds kort met een Frans systeem. Je mag al blij zijn als alles netjes vertaald is.
Dan staat er "AUFMACHEN!" in plaats van "openen"?quote:Op maandag 3 januari 2022 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb een Duits systeem. Het zou vertaald moeten zijn, maar ik word zo verdrietig van de vertaling dat ik gewoon in het Duits zit.
Ja geweldigquote:Op maandag 3 januari 2022 12:14 schreef CherryLips het volgende:
Iedereen helemaal chagrijnig en moe hier
daarom ga ik nu trainen. de zon schijnt. even lekker los gaan.quote:Op maandag 3 januari 2022 12:14 schreef CherryLips het volgende:
Just another day in Foqueville.quote:Op maandag 3 januari 2022 12:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben nu moeier dan toen ik een tijdje geleden slecht sliep.quote:Op maandag 3 januari 2022 12:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja geweldig![]()
Terwijl ik voor mijn doen best lang geslapen heb, maar vaak ben ik dan helemaal moe
Objekt zeigen.quote:Op maandag 3 januari 2022 12:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan staat er "AUFMACHEN!" in plaats van "openen"?
Het was ook een belabberde kerst en oud en nieuw.. geen enkele gratis vrije dagquote:Op maandag 3 januari 2022 12:14 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op maandag 3 januari 2022 12:15 schreef CherryLips het volgende:
Over 3,5e maand is het Pasen en hebben we weer een dagje vrij.
nee alleen ikquote:Op maandag 3 januari 2022 12:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik las mooier.quote:Op maandag 3 januari 2022 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben nu moeier dan toen ik een tijdje geleden slecht sliep.
Ik lig nu echt in coma maar droom wel raar.
Echt lekker wakker worden.quote:Op maandag 3 januari 2022 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben nu moeier dan toen ik een tijdje geleden slecht sliep.
Ik lig nu echt in coma maar droom wel raar.
Vallen ze dit jaar goed? Heb nog niet gekeken.quote:Op maandag 3 januari 2022 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mooi, even alle feestdagen in mijn Outlook-agenda zetten
Wat super spannend! Hopelijk kaapt niemand het voor jullie neus weg!quote:Op maandag 3 januari 2022 12:13 schreef kwiwi het volgende:
Nou, de bank heeft de financiering al toegezegd voor als we het huis zouden willen kopen. Nu nog een bezichtiging plannen.
Matigjes. 1 januari valt op zondag, dus daar hebben we geen flikker aan.quote:Op maandag 3 januari 2022 12:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vallen ze dit jaar goed? Heb nog niet gekeken.
Jeetje, zo ver vooruit al klagenquote:Op maandag 3 januari 2022 12:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Matigjes. 1 januari valt op zondag, dus daar hebben we geen flikker aan.
Kerst 1 dagje doordeweeks en oud en nieuw weer in het weekendquote:Op maandag 3 januari 2022 12:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar 2de kerstdag op een maandag.quote:Op maandag 3 januari 2022 12:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Matigjes. 1 januari valt op zondag, dus daar hebben we geen flikker aan.
Ah ok! Als we een tuin hebben ooit, kom je dan een keer bij ons kampvuur maken?quote:Op maandag 3 januari 2022 12:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat super spannend! Hopelijk kaapt niemand het voor jullie neus weg!
En nee ik ga niet kamperen, is gewoon iets wat ik een keer wil proberen, soort bucketlist ding zeg maar.
Vooruitzien is regeren!quote:
En dinsdags moet ik gewoon weer te werk waarschijnlijk.quote:
Ja, gelukkig welquote:
Strijderquote:Op maandag 3 januari 2022 12:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dinsdags moet ik gewoon weer te werk waarschijnlijk.
Pffquote:Op maandag 3 januari 2022 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kerst 1 dagje doordeweeks en oud en nieuw weer in het weekend![]()
De rest moet ik nog even bekijken
Ja!quote:Op maandag 3 januari 2022 12:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah ok! Als we een tuin hebben ooit, kom je dan een keer bij ons kampvuur maken?![]()
2023 is wel serieus een goede, kerst op maandag en dinsdag en oudjaarsavond op zondag.quote:Op maandag 3 januari 2022 12:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
PffOver 2 jaar pas weer een keer echt lange weekenden dus.
ne natuurlijk niet. Schuift maar 1 dag op. Kerssemus is zo-ma, nieuwjaar 23 op zoquote:Op maandag 3 januari 2022 12:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het jaar met de 24e en 31e op maandag of woensdag is het beste. Dan kun je echt het maximale uit de vrije dagen halenquote:Op maandag 3 januari 2022 12:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
2023 is wel serieus een goede, kerst op maandag en dinsdag en oudjaarsavond op zondag.
Zo is hetquote:Op maandag 3 januari 2022 12:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als we niks te klagen hebben heeft deze SC nog maar weinig bestaansrecht
Nee ik heb juist meer wallen. M'n moeder vond me er ziek uitzien. Thanks.quote:Op maandag 3 januari 2022 12:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik las mooier.
Wat op zich ook wel logisch is als je nu beter slaapt
In Engeland hebben ze vandaag ook vrij had ik begrepenquote:Op maandag 3 januari 2022 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kerst 1 dagje doordeweeks en oud en nieuw weer in het weekend![]()
De rest moet ik nog even bekijken
Soms schuiven ze ook ineens 2 dagen op toch? Met schrikkeljaar. Weet alleen niet wanneer de schrikkeljaren zijnquote:Op maandag 3 januari 2022 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ne natuurlijk niet. Schuift maar 1 dag op. Kerssemus is zo-ma, nieuwjaar 23 op zo
Luie varkens.quote:Op maandag 3 januari 2022 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In Engeland hebben ze vandaag ook vrij had ik begrepen
Ja, daar compenseren ze vrije dagen die in weekenden vallen.quote:Op maandag 3 januari 2022 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Over twee jaar weerquote:Op maandag 3 januari 2022 12:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Soms schuiven ze ook ineens 2 dagen op toch? Met schrikkeljaar. Weet alleen niet wanneer de schrikkeljaren zijn
Moeders zijn altijd heel complimenteus. De mijne was daar ook altijd heel goed inquote:Op maandag 3 januari 2022 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik heb juist meer wallen. M'n moeder vond me er ziek uitzien. Thanks.
Mja, 24e is "gewoon" een werkdag. Al denk ik dat ik volgend jaar effectief dicht ga, gebeurt toch niks.quote:Op maandag 3 januari 2022 12:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het jaar met de 24e en 31e op maandag of woensdag is het beste. Dan kun je echt het maximale uit de vrije dagen halen
Zit er geen “gatch” aan dat huisje?quote:Op maandag 3 januari 2022 12:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het was ook een belabberde kerst en oud en nieuw.. geen enkele gratis vrije dag
Het moet te delen zijn door 4 en dan op een rond getal uitkomenquote:Op maandag 3 januari 2022 12:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Soms schuiven ze ook ineens 2 dagen op toch? Met schrikkeljaar. Weet alleen niet wanneer de schrikkeljaren zijn
iets om naar uit te kijkenquote:Op maandag 3 januari 2022 12:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
PffOver 2 jaar pas weer een keer echt lange weekenden dus.
oh in het kader van gebroken weken of zo?quote:Op maandag 3 januari 2022 12:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het jaar met de 24e en 31e op maandag of woensdag is het beste. Dan kun je echt het maximale uit de vrije dagen halen
Moet je harder doorlopen.quote:
Dan weet je helemaal niet meer wat voor en wat achter is.quote:Op maandag 3 januari 2022 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh in het kader van gebroken weken of zo?
Wij kregen dat normaal gesproken ook als extra vakantiedagen mocht de feestdag in het weekend vallen.quote:Op maandag 3 januari 2022 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Blijkbaarquote:
Haha boetequote:Op maandag 3 januari 2022 12:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Blijkbaar![]()
Incheckpoortje buiten dienst. Dan maar gratis reizen
Dit jaar niet?quote:Op maandag 3 januari 2022 12:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij kregen dat normaal gesproken ook als extra vakantiedagen mocht de feestdag in het weekend vallen.
Schrikkeljaar is als het jaar deelbaar is door 4, maar niet door 100 en wel weer als het deelbaar is door 400.quote:Op maandag 3 januari 2022 12:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb er een foto van gemaakt. Ze bekijken het maar met een boetequote:
Veel te moeilijk, gewoon onthouden dat er twee jaar geleden eentje was.quote:Op maandag 3 januari 2022 12:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Schrikkeljaar is als het jaar deelbaar is door 4, maar niet door 100 en wel weer als het deelbaar is door 400.
Dit.quote:Op maandag 3 januari 2022 12:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Veel te moeilijk, gewoon onthouden dat er twee jaar geleden eentje was.
Ja, maar dat ging dan dus mis in 2000. En straks in 2100 ook.quote:Op maandag 3 januari 2022 12:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Veel te moeilijk, gewoon onthouden dat er twee jaar geleden eentje was.
Lig je straks te spartelen op de grond met taserprikkertjes in je rug.quote:Op maandag 3 januari 2022 12:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb er een foto van gemaakt. Ze bekijken het maar met een boete
Dat ga ik niet meer meemaken.quote:Op maandag 3 januari 2022 12:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar dat ging dan dus mis in 2000. En straks in 2100 ook.
Misschien krijg ik dan wel minder last van m'n nek en rugquote:Op maandag 3 januari 2022 12:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lig je straks te spartelen op de grond met taserprikkertjes in je rug.
Als je je telefoon wilt pakken en ze denken dat je een wapen pakt. Daar ga je.quote:Op maandag 3 januari 2022 12:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lig je straks te spartelen op de grond met taserprikkertjes in je rug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |