abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 januari 2022 @ 18:10:04 #151
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_203391153
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 11:27 schreef tong80 het volgende:
Het is niet de eerste keer dat Famke Louise als slachtoffer van Ali B wordt genoemd. Dit keer is er een nooit uitgebracht nummer van de zangeres opgedoken, waarin ze de rapper van van alles zou beschuldigen.

Al direct na het zien van de veelbesproken BOOS-aflevering dachten volgers van Famke Louise dat zij daarin anoniem een nare ervaring met Ali B op een schrijverskamp had gedeeld. Een van de oplettende kijkers destijds: "Er gaat een theorie rond dat jij degene was die anoniem aangifte heeft gedaan in de video van BOOS. Het is oké Famke, Ali is een viespeuk."

Niet lang erna ontkende Famke Louise de geruchten via Instagram Stories. "Ik wil even zeggen dat ik niet de persoon was die aangifte heeft gedaan tegen Ali", zei ze stellig. "Ik heb hier verder niks mee te maken. Ik hoop dat jullie genoeg geïnformeerd zijn. Fijne avond."

Roddelpraat
Maar dat is niet het einde van het hoofdstuk Ali en Famke, zo blijkt. Op het YouTube-kanaal Roddelpraat, van Jan Roos en Dennis Schouten, komen de presentatoren met nieuwe informatie die de geruchten nog maar eens aanwakkeren.

"Ineens kreeg ik een mailtje", zegt Schouten in de meest recente uitzending het kanaal. "Van een anoniem account, en die zei: 'Ik stuur jou een liedje op van Famke Louise en die zingt een lied over Ali B, vlak nadat ze woest is vertrokken bij SPEC.'"

SPEC is het managementbureau waar Ali B mede-eigenaar van is en waar Famke Louise enige tijd getekend was als artieste. Na een ruzie zou de zangeres een andere studio in zijn gedoken om alle frustraties van haar af te schrijven. Het nummer dat toen is opgenomen, en eigenlijk nooit naar buiten had moeten komen, is nu in de inbox van Dennis Schouten beland. De Roddelpraat-heren hebben het nooit verschenen liedje online geslingerd en nemen zin voor zin de opvallende tekst door.

'Hij laat z'n broek zakken'
Het nummer staat volgens Roos namelijk bol van de 'heftige dingen' en 'beschuldigingen'. Zo zou de zin 'Je laat die autotune-zanger in je kont gaan' erop wijzen dat Ali B seks zou hebben gehad met een mannelijk artiest en zegt Famke Louise 'Ik ben nu mijn eigen baas, je kan mij niet meer rondslaan.' Sommige delen van het nummer lijken daarnaast gericht te zijn aan Ali's vrouw Breghje, zoals 'Je man is een vieze, hij laat z'n broek zakken.'

Dat laatste zou er volgens Dennis Schouten ook op wijzen dat er misbruik zou hebben plaatsgevonden.

Reactie Famke Louise
Net als na de eerdere geruchten over Famke en Ali, reageerde de zangeres snel op de vermeende incidenten tussen haar en de voormalig Voice-coach. Op Instagram komt ze met een reactie.

Uit dat statement: "Dat is absoluut niet waar (over dat ze misbruikt zou zijn, red.) Sterker nog, er is nog nooit iets gebeurd, er is nog nooit iets voorgevallen tussen mij en Ali. (...) Ik heb nooit dingen op een vervelende manier ervaren."

Ze zegt verder dat ze altijd 'met respect' is behandeld door Ali B, maar dat ze in een boze bui alles van zich af had geschreven. Het nummer dat Roddelpraat heeft laten horen in hun uitzending had volgens de zangeres dan ook nooit uitgebracht mogen worden.

Tot slot laat Famke Louise weten stappen te ondernemen tegen Schouten en Roos, "want het is echt wel een inbreuk op mijn privacy.

Video's in de link.....

https://www.msn.com/nl-nl(...)ATbWDf?ocid=msedgntp

:T
Als je alle disstracks letterlijk gaat nemen, dan is iedere rapper homo.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 27 januari 2022 @ 23:20:00 #152
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203396723
quote:
10s.gif Op donderdag 27 januari 2022 18:10 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]
Toch meen ik me eerdere roddels te herinneren over Ali B en dat hij seks met mannen scheen te hebben. En niet gewoon hi-ha-ho-roddels, maar echt rond de tijd van de geruchten over Ali B en seksueel grensoverschrijdend gedrag. Dat dit ook zou spelen.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 27 januari 2022 @ 23:24:54 #153
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203396813
Overigens is dat natuurlijk niet het belangrijkste mbt het nieuws over die track. Het is op zijn minst opvallend dat Famke Louise een disstrack schrijft over naar alle waarschijnlijkheid Ali B waarin het soort seksueel grensoverschrijdend gedrag naar voren lijkt te komen als de laatste week bekend werkt. Na verschijnen zegt ze dat ze ‘in een boze bui alles van zich af had geschreven’?

Waarmee ik niet wil zeggen dat zij de anonieme aangeefster is maar wel vind ik het iets merkwaardig dat déze diss eruit komt als je iets van je afschrijft. En dan weet ik best hoe disstracks werken.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  donderdag 27 januari 2022 @ 23:32:50 #154
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_203396931
quote:
10s.gif Op donderdag 27 januari 2022 18:10 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]
Leuk stukje hieronder, hele interviewtje grappig. Op 2.15 da gay thing

'Atlanta' topshow ^O^
love & heet
pi_211707386
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  vrijdag 22 december 2023 @ 17:50:48 #156
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_211707596
Ranzig wereldje met vieze mannetjes.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_211708941
Ik hoop dat ie brandt in de hel.

Niet zozeer vanwege dat verkrachten, dat moet ie zelf weten, meer vanwege de terroristische aanslagen op nederhop.
-nee-
pi_211717292
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 december 2023 20:03 schreef Marsenal het volgende:
Ik hoop dat ie brandt in de hel.

Niet zozeer vanwege dat verkrachten, dat moet ie zelf weten, meer vanwege de terroristische aanslagen op nederhop.
Beetje dubbel gevoel hierbij.

Deels eens, maar zonder doorgesnoven Ali hadden we deze schitterende beelden niet:
pi_211725280
Half juni begint de rechtszaak: https://www.nu.nl/muziek/(...)g-van-3-vrouwen.html

Dat was al opgemerkt zie ik :-)
pi_211871940
quote:
17s.gif Op donderdag 27 januari 2022 23:24 schreef ChipsZak. het volgende:
Overigens is dat natuurlijk niet het belangrijkste mbt het nieuws over die track. Het is op zijn minst opvallend dat Famke Louise een disstrack schrijft over naar alle waarschijnlijkheid Ali B waarin het soort seksueel grensoverschrijdend gedrag naar voren lijkt te komen als de laatste week bekend werkt. Na verschijnen zegt ze dat ze ‘in een boze bui alles van zich af had geschreven’?

Waarmee ik niet wil zeggen dat zij de anonieme aangeefster is maar wel vind ik het iets merkwaardig dat déze diss eruit komt als je iets van je afschrijft. En dan weet ik best hoe disstracks werken.
Heb hetzelfde gevoel hier over.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 15 juni 2024 @ 08:49:20 #161
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_213914679
Ik weet dat er soms in de Voicegate wat wordt geluld over Ali maar wilde toch even kicken, :7.

Een eis van drie jaar dus. Hoger dan ik dacht maar wel terecht.

Even ter verduidelijking:

• Bart Swier: advocaat Ali
• Ruth Jager: advocate Ellen ten Damme en Naomi (schrijverskamp in Heiloo)
• Sébas Diekstra: advocaat Jill Helena
• Natacha Harlequin: deel van het juridisch team en soort pr-dame van Ali
• Michael Ruperti: Advocaat Ridouan Taghi

• Miljoenen vrouwen: heeft Ali tijdens zijn huwelijk achter de rug om van zijn toenmalige vrouw Breghje gesekst. Helaas is hij erg, erg verdrietig dat hij dit moest bekennen aan haar en zijn drie kinderen n.a.v. deze zaak. Maar gelukkig mag hij dit én drugs gebruiken van zijn geloof, jippie! Zelfmoord echter niet. Helaas pindakaas. Hij baalt. Want dit wilde hij wel.

[ Bericht 14% gewijzigd door ChipsZak. op 15-06-2024 22:39:01 ]
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 15 juni 2024 @ 08:50:56 #162
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_213914693
Blijft ook maar impliciet pushen voor mediation, :'). Wat een jankerd.

twitter
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 15 juni 2024 @ 08:52:53 #163
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_213914720
Sowieso vind ik Ali van alle stukken, video’s en citaten die ik door de afgelopen dagen heen tegenkwam vooral getuigen van érg weinig zelfreflectie of enige empathie.

twitter

twitter

[ Bericht 16% gewijzigd door ChipsZak. op 15-06-2024 09:21:43 ]
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 15 juni 2024 @ 08:56:27 #164
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_213914769
En wie zou dit zijn geweest?

twitter
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 15 juni 2024 @ 08:59:53 #165
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_213914813
Synergetische romantiek, _O-. Wie de fok gebruikt zo’n omschrijving überhaupt?! Ali ‘genverbrander Bouali.

twitter

[ Bericht 9% gewijzigd door ChipsZak. op 15-06-2024 09:22:14 ]
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 15 juni 2024 @ 09:01:30 #166
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_213914819
Dit deed blijkbaar een ‘figuurlijk bommetje’ ontploffen in de rechtszaal (aldus Saskia Belleman).

twitter
  Moderator zaterdag 15 juni 2024 @ 09:08:45 #167
184769 crew  Deisyy
pi_213914868
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 09:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Dit deed blijkbaar een ‘figuurlijk bommetje’ ontploffen in de rechtszaal (aldus Saskia Belleman).

[ x ]
Terecht ook, ik vind het nogal een eng dreigement. Maar wat een bijzondere wending in dit proces.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 15 juni 2024 @ 09:12:35 #168
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_213914902
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 09:08 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Terecht ook, ik vind het nogal een eng dreigement. Maar wat een bijzondere wending in dit proces.
Absoluut terecht. En wat jij zegt: bijzondere wending.

Als er één ding duidelijk wordt in dit proces, ongeacht uitkomst, is het dat Ali B een érg nare vent is. Niet zo’n beetje ook.

[ Bericht 0% gewijzigd door ChipsZak. op 15-06-2024 09:22:52 ]
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 15 juni 2024 @ 09:14:21 #169
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_213914919
Reactie van advocaat Taghi (of damage control, zo je wilt)

twitter
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 15 juni 2024 @ 09:15:18 #170
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_213914930
En nog even het advo’tje van Ali:

twitter
  Moderator zaterdag 15 juni 2024 @ 09:15:21 #171
184769 crew  Deisyy
pi_213914932
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 09:12 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Absoluut terecht. En wat jij zegt: bijzondere wending.

Als er één ding duidelijk wordt in dit proces, ongeacht uitkomt, is het dat Ali B een érg nare vent is. Niet zo’n beetje ook.
Ik ben ook wel benieuwd of hier verder onderzoek/aangifte of wat dan ook naar gedaan wordt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 15 juni 2024 @ 09:24:43 #172
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_213915050
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 09:15 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ik ben ook wel benieuwd of hier verder onderzoek/aangifte of wat dan ook naar gedaan wordt.
Ik zat er ook al aan te denken. Voor mijn gevoel komen er wel vaker andere strafbare feiten, of mogelijk strafbare feiten, naar boven in een rechtszaak maar worden die nadien zelden onderzocht.

Geen idee waarop ik dat exact baseer maar ik ben het wel vaker tegengekomen in bepaalde processen. Maar ik weet natuurlijk niet alles van elk proces ooit, :+
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 15 juni 2024 @ 09:32:15 #173
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_213915155
:r

twitter
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 15 juni 2024 @ 09:38:21 #174
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_213915227
Ik denk wel dat het een lastige is om Ali de bak in te krijgen. Of het OM genoeg heeft gedaan om al het mogelijk bewijs te verzamelen, kan je je wat vragen bij stellen, maar zoals ik het lees bij Belleman zijn er wat wisselende verklaringen van de meisjes. Er moet echter wel sprake zijn van ‘beyond a reasonable doubt’ natuurlijk. En díe zou wel eens lastig zijn zo, denk ik.

Ik geloof ze overigens wel.

[ Bericht 1% gewijzigd door ChipsZak. op 15-06-2024 09:52:17 ]
pi_213915399
Ali B is een monster
-nee-
  zaterdag 15 juni 2024 @ 10:03:30 #176
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_213915461
Aangezien het Ali B topic in NWS nu volledig gekaapt is door goedpraters, middeleeuwse gedachten en weekend rechters 8)7, dit topic maar volgen :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_213915701
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 08:56 schreef ChipsZak. het volgende:
En wie zou dit zijn geweest?

[ x ]
Ja, dat vraag ik mij ook af!

En waarom zou een advocaat (Rupert) die niets met de zaak van Ali te maken heeft in hemelsnaam contact opnemen met de advocaat van een vermeend slachtoffer?

Sowieso toevallig dat 2 mensen die in beide gevallen niks met de zaak te maken uit eigen beweging (?) contact opnemen met de advocaten van de vermeende slachtoffers? Ali ontkent (iig in de zaak Ruperti/Jager) dat hij de opdracht daar toe gegeven zou hebben.
pi_213915763
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 09:15 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Het zou in mijn ogen heel raar zijn als er géén onderzoek naar gedaan zou worden. Er is sprake van beïnvloeding c.q. mogelijke intimidatie van de vermeende slachtoffers.

Valt me op dat de beide gevallen maar zeker die van Ruperti/Jager amper in het nieuws is. Daarnaast: wat is in hemelsnaam het belang van Ruperti om zich te mengen in een zaak waarin hij als advocaat helemaal niet betrokken is???
pi_213915854
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 10:38 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Het zou in mijn ogen heel raar zijn als er géén onderzoek naar gedaan zou worden. Er is sprake van beïnvloeding c.q. mogelijke intimidatie van de vermeende slachtoffers.

Valt me op dat de beide gevallen maar zeker die van Ruperti/Jager amper in het nieuws is. Daarnaast: wat is in hemelsnaam het belang van Ruperti om zich te mengen in een zaak waarin hij als advocaat helemaal niet betrokken is???
Wellicht is verder onderzoek naar deze telefoongesprekken de reden dat de uitspraak over 4 i.p.v (de gebruikelijke?) 2 weken is.
pi_213915875
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 10:50 schreef SunZomer het volgende:

[..]
Wellicht is verder onderzoek naar deze telefoongesprekken de reden dat de uitspraak over 4 i.p.v (de gebruikelijke?) 2 weken is.
Ja, dat dacht ik ook al, had dit ook in nws gepost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')