abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 27 januari 2022 @ 18:10:04 #151
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_203391153
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 11:27 schreef tong80 het volgende:
Het is niet de eerste keer dat Famke Louise als slachtoffer van Ali B wordt genoemd. Dit keer is er een nooit uitgebracht nummer van de zangeres opgedoken, waarin ze de rapper van van alles zou beschuldigen.

Al direct na het zien van de veelbesproken BOOS-aflevering dachten volgers van Famke Louise dat zij daarin anoniem een nare ervaring met Ali B op een schrijverskamp had gedeeld. Een van de oplettende kijkers destijds: "Er gaat een theorie rond dat jij degene was die anoniem aangifte heeft gedaan in de video van BOOS. Het is oké Famke, Ali is een viespeuk."

Niet lang erna ontkende Famke Louise de geruchten via Instagram Stories. "Ik wil even zeggen dat ik niet de persoon was die aangifte heeft gedaan tegen Ali", zei ze stellig. "Ik heb hier verder niks mee te maken. Ik hoop dat jullie genoeg geïnformeerd zijn. Fijne avond."

Roddelpraat
Maar dat is niet het einde van het hoofdstuk Ali en Famke, zo blijkt. Op het YouTube-kanaal Roddelpraat, van Jan Roos en Dennis Schouten, komen de presentatoren met nieuwe informatie die de geruchten nog maar eens aanwakkeren.

"Ineens kreeg ik een mailtje", zegt Schouten in de meest recente uitzending het kanaal. "Van een anoniem account, en die zei: 'Ik stuur jou een liedje op van Famke Louise en die zingt een lied over Ali B, vlak nadat ze woest is vertrokken bij SPEC.'"

SPEC is het managementbureau waar Ali B mede-eigenaar van is en waar Famke Louise enige tijd getekend was als artieste. Na een ruzie zou de zangeres een andere studio in zijn gedoken om alle frustraties van haar af te schrijven. Het nummer dat toen is opgenomen, en eigenlijk nooit naar buiten had moeten komen, is nu in de inbox van Dennis Schouten beland. De Roddelpraat-heren hebben het nooit verschenen liedje online geslingerd en nemen zin voor zin de opvallende tekst door.

'Hij laat z'n broek zakken'
Het nummer staat volgens Roos namelijk bol van de 'heftige dingen' en 'beschuldigingen'. Zo zou de zin 'Je laat die autotune-zanger in je kont gaan' erop wijzen dat Ali B seks zou hebben gehad met een mannelijk artiest en zegt Famke Louise 'Ik ben nu mijn eigen baas, je kan mij niet meer rondslaan.' Sommige delen van het nummer lijken daarnaast gericht te zijn aan Ali's vrouw Breghje, zoals 'Je man is een vieze, hij laat z'n broek zakken.'

Dat laatste zou er volgens Dennis Schouten ook op wijzen dat er misbruik zou hebben plaatsgevonden.

Reactie Famke Louise
Net als na de eerdere geruchten over Famke en Ali, reageerde de zangeres snel op de vermeende incidenten tussen haar en de voormalig Voice-coach. Op Instagram komt ze met een reactie.

Uit dat statement: "Dat is absoluut niet waar (over dat ze misbruikt zou zijn, red.) Sterker nog, er is nog nooit iets gebeurd, er is nog nooit iets voorgevallen tussen mij en Ali. (...) Ik heb nooit dingen op een vervelende manier ervaren."

Ze zegt verder dat ze altijd 'met respect' is behandeld door Ali B, maar dat ze in een boze bui alles van zich af had geschreven. Het nummer dat Roddelpraat heeft laten horen in hun uitzending had volgens de zangeres dan ook nooit uitgebracht mogen worden.

Tot slot laat Famke Louise weten stappen te ondernemen tegen Schouten en Roos, "want het is echt wel een inbreuk op mijn privacy.

Video's in de link.....

https://www.msn.com/nl-nl(...)ATbWDf?ocid=msedgntp

:T
Als je alle disstracks letterlijk gaat nemen, dan is iedere rapper homo.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 27 januari 2022 @ 23:20:00 #152
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203396723
quote:
10s.gif Op donderdag 27 januari 2022 18:10 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]
Als je alle disstracks letterlijk gaat nemen, dan is iedere rapper homo.
Toch meen ik me eerdere roddels te herinneren over Ali B en dat hij seks met mannen scheen te hebben. En niet gewoon hi-ha-ho-roddels, maar echt rond de tijd van de geruchten over Ali B en seksueel grensoverschrijdend gedrag. Dat dit ook zou spelen.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 27 januari 2022 @ 23:24:54 #153
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203396813
Overigens is dat natuurlijk niet het belangrijkste mbt het nieuws over die track. Het is op zijn minst opvallend dat Famke Louise een disstrack schrijft over naar alle waarschijnlijkheid Ali B waarin het soort seksueel grensoverschrijdend gedrag naar voren lijkt te komen als de laatste week bekend werkt. Na verschijnen zegt ze dat ze ‘in een boze bui alles van zich af had geschreven’?

Waarmee ik niet wil zeggen dat zij de anonieme aangeefster is maar wel vind ik het iets merkwaardig dat déze diss eruit komt als je iets van je afschrijft. En dan weet ik best hoe disstracks werken.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  donderdag 27 januari 2022 @ 23:32:50 #154
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_203396931
quote:
10s.gif Op donderdag 27 januari 2022 18:10 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]
Als je alle disstracks letterlijk gaat nemen, dan is iedere rapper homo.
Leuk stukje hieronder, hele interviewtje grappig. Op 2.15 da gay thing


'Atlanta' topshow ^O^
love & heet
pi_211707386
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  vrijdag 22 december 2023 @ 17:50:48 #156
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_211707596
Ranzig wereldje met vieze mannetjes.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_211708941
Ik hoop dat ie brandt in de hel.

Niet zozeer vanwege dat verkrachten, dat moet ie zelf weten, meer vanwege de terroristische aanslagen op nederhop.
-nee-
pi_211717292
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 december 2023 20:03 schreef Marsenal het volgende:
Ik hoop dat ie brandt in de hel.

Niet zozeer vanwege dat verkrachten, dat moet ie zelf weten, meer vanwege de terroristische aanslagen op nederhop.
Beetje dubbel gevoel hierbij.

Deels eens, maar zonder doorgesnoven Ali hadden we deze schitterende beelden niet:
pi_211725280
Half juni begint de rechtszaak: https://www.nu.nl/muziek/(...)g-van-3-vrouwen.html

Dat was al opgemerkt zie ik :-)
pi_211871940
quote:
17s.gif Op donderdag 27 januari 2022 23:24 schreef ChipsZak. het volgende:
Overigens is dat natuurlijk niet het belangrijkste mbt het nieuws over die track. Het is op zijn minst opvallend dat Famke Louise een disstrack schrijft over naar alle waarschijnlijkheid Ali B waarin het soort seksueel grensoverschrijdend gedrag naar voren lijkt te komen als de laatste week bekend werkt. Na verschijnen zegt ze dat ze ‘in een boze bui alles van zich af had geschreven’?

Waarmee ik niet wil zeggen dat zij de anonieme aangeefster is maar wel vind ik het iets merkwaardig dat déze diss eruit komt als je iets van je afschrijft. En dan weet ik best hoe disstracks werken.
Heb hetzelfde gevoel hier over.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')