Altijd al gedacht dat die kerel niet is zoals 'ie zich graag voordoet.quote:Volgens presentator Dennis Schouten heeft Ali het meisje in kwestie na de date 500 euro ‘zwijggeld’ betaald en zou hij aan het eind van hun date telefonisch drugs hebben besteld.
quote:Op maandag 3 januari 2022 09:49 schreef Marsenal het volgende:
Hoe ziet Ali z'n vrouw er uit? Misschien is dat een verklaring.
quote:Op maandag 3 januari 2022 10:15 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
afbeelding
Niet vaak gefotografeerd, maar lijkt niets mis mee. Maar ieder mens wil weleens wat anders.
Dit idd.quote:Op maandag 3 januari 2022 09:40 schreef PiyeReloaded het volgende:
Er is echt niks mis met 19-jarige meisjes palen en drugs gebruiken. Het is veel erger om Jan Roos te zijn.
Maan zou dat nooit doen. Maan is puur.quote:Op maandag 3 januari 2022 14:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Las ik in het #Borsatoo-topic ook niet dat Ali het met Maan gedaan zou hebben?
Vergeet het eindeloos uitmelken (bij AvroTros) van het concept 'verneuk een ouwe hit met behulp van de originele vocalist, doe er zelf ook nog op mee, en nodig meteen een bevriende rapper uit om het nog wat verder de vernieling in te helpen' niet.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:40 schreef rvtm het volgende:
Hopelijk betekend dit alles het einde van de carrière van Ali B.... Ik ken écht niemand die hem leuk vindt. En hij wordt al jaren door je strot geduwd, voornamelijk door RTL.
Ohhh, ja dat hebben we ook nog gehad. Verschrikkelijk.quote:Op maandag 3 januari 2022 16:27 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Vergeet het eindeloos uitmelken (bij AvroTros) van het concept 'verneuk een ouwe hit met behulp van de originele vocalist, doe er zelf ook nog op mee, en nodig meteen een bevriende rapper uit om het nog wat verder de vernieling in te helpen' niet.
ja hoor, want we denken allemaal dat alle BNners alleen maar missionaris positie onder de dekens doen, geheel volgens hun fijne gezellige imago.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:18 schreef Majoraan het volgende:
Volwassen meisjes wippen is geen misdaad.
En als zijn vrouw, de moeder van zijn kinderen er geen probleem mee heeft is er niets aan de hand.
Maar het strookt niet met zijn imago en of het smaakvol is...
Toen ik 19 was vond ik iemand van 30 al een hoogbejaarde ouwe lul, maar ieder zijn ding.
#herkenbaar! Maar als iemand een hogere 'positie' of 'rang 'heeft binnen werk/ als docent is het niet ok . Collega's van mij lieten expres deur open om maar 'velilig' te zijn. Spraken ook af met collega's om even 'per ongeluk' binnen te lopen tijdens afspraak . Het is echt heel lastig hoor! Tegenwoordig op scholen hebben we doorzichtige muren/ ramen.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:18 schreef Majoraan het volgende:
Volwassen meisjes wippen is geen misdaad.
En als zijn vrouw, de moeder van zijn kinderen er geen probleem mee heeft is er niets aan de hand.
Maar het strookt niet met zijn imago en of het smaakvol is...
Toen ik 19 was vond ik iemand van 30 al een hoogbejaarde ouwe lul, maar ieder zijn ding.
Jij weet toch helemaal niet of hij ook nog andere drugs gebruikt?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:17 schreef pokkerdepok het volgende:
en lekker drugs doen, fuck iedereen die dat niet vind kunnen. hij neemt zelfs desinger drugs, en geen coke die van grote drugscartels komt. heel netjes.
Toch wel een prachtinleiding voor een intro van slechts twee zinnen,quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:05 schreef Eightyone het volgende:
Blijkbaar zijn het er wel meer dan alleen die ene.
Yvonne is erop gedoken: https://www.mediacourant.(...)at-heel-veel-vreemd/
dus?quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:03 schreef Nine. het volgende:
[..]
Jij weet toch helemaal niet of hij ook nog andere drugs gebruikt?
Ergens is dat ook niet weer zo raar. Als je steeds dezelfde mensen tegenkomt in het showbiz wereldje, dan kan er ook wel eens een keer wat gebeuren.quote:Op maandag 3 januari 2022 14:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Las ik in het #Borsatoo-topic ook niet dat Ali het met Maan gedaan zou hebben?
Oh, dat sowieso hoor. Maar Ali?quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:50 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ergens is dat ook niet weer zo raar. Als je steeds dezelfde mensen tegenkomt in het showbiz wereldje, dan kan er ook wel eens een keer wat gebeuren.
Zou wat zijn als ze 3 hoog achter op een stoffige zolder een keer met een fok!er heeft liggen neuken. Dat zou pas vrij curieus zijn. Anderzijds met het uiterlijk van Maan zou ze toch wat beters kunnen uitkiezen dan een mocro met spraakgebrek en haviksneus. Tis geen knappert.
Niet ongehoord om je ergens in te neuken in het "wereldje".quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh, dat sowieso hoor. Maar Ali?Maar Borsato?
True, maar zover ik begreep had Maan sowieso al een ingang (no pun intended) via haar vader oid. Desalniettemin is het altijd mogelijk maar Ali B lijkt me dan niet noodzakelijk? Marco B, sure i.v.m. TVK, maar Ali?quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:13 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Niet ongehoord om je ergens in te neuken in het "wereldje".
Naïeve mutsen blijven naïeve mutsen. Mee gaan naar een studio met een artiest die je net 5 minuten kent en dan je laten verrassen dat ze in je broekje willen. Ik snap dat dit nu klinkt als victim blaming (hoewel, wat is er nu daadwerkelijk gebeurd nadat ze aangaf niet te willen?) maar dit is ook wel zwak hoor.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:05 schreef Eightyone het volgende:
Nog meer gedoe, met een tweetal dat zich aangerand voelt.
https://www.mediacourant.(...)elen-zich-aangerand/
Yvonne is tijdelijk gestopt met haar juice.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Toch benieuwd naar de Ali-juice van Yvonne,.
Begint maandag weer. Ze heeft dit gisteren of eergisteren zelf aangegeven in haar stories.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:08 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Yvonne is tijdelijk gestopt met haar juice.
Zin innnnnquote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:48 schreef MissJ het volgende:
Ali B gaat zeer binnenkort ontzettend gecanceld worden
De man van Linda de Molquote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:10 schreef Eightyone het volgende:
...zou Ali ook die persoon zijn van dat ene verwijderde topic van een poosje terug?
Edit - En nog een crosspost (veel dingen die nu gezegd gaan worden passen zowel hier als in het Borsato-topic):
[ tweet ]
In dat topic zou het gaan om een bekende presentator, dat zal dan niet die man van Linda de Mol zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |