https://hulp.videoland.co(...)-Big-Brother-kijken-quote:Wanneer kan ik Big Brother kijken?
Op maandag 3 januari gaat Big Brother om 20:30 uur van start met de kick-off uitzending bij RTL 4, RTL 5 en Videoland. Vervolgens is er elke werkdag om 20:30 uur een nieuwe aflevering te zien bij RTL 5.
Vanaf maandag 3 januari 22:00 uur zijn er twee livestreams te volgen bij Videoland.
Elke zaterdag om 20:00 uur is de liveshow te zien bij RTL 5 en Videoland.
Wanneer komen de afleveringen op Videoland?
De dagelijkse uitzendingen (ma-vrij) zijn direct om 20:30 uur te zien bij Videoland, inclusief ondertiteling.
De wekelijkse liveshow is elke zaterdag om 20:00 uur live te zien bij Videoland via de livestreams en de RTL 5 livestream. Je kan de liveshow ook terugkijken bij Videoland. Deze aflevering komt zo snel mogelijk na de uitzending online.
Volg Big Brother ook via het officiële social kanaal @bigbrothernlbe op Twitter, Instagram en Facebook.
quote:Op maandag 3 januari 2022 11:28 schreef Flory het volgende:
[..]
Klopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Super!quote:Op maandag 3 januari 2022 11:29 schreef engine het volgende:
[..]
Met een vpn een abonnement afsluiten. Daarna kun je vanuit europa gewoon kijken (zonder vpn).![]()
Ik ging al bijna met dingen gooien
Nieuw is niet altijd beter.
Nee vanavond, maar vermoedelijk zitten ze er net als vorig jaar al sinds oudjaarsavond in. Overigens hoop ik dat niet, bij RLS's wil ik altijd op stream zien hoe de dynamiek is in het begin. Daar kom je in de dagelijkse knip en plak uitzending niet achter bleek vorig jaar.quote:
Je kunt wederom nu al concluderen dat ze nog niet heel veel hebben geleerd van voorgaande RLS-enquote:Op maandag 3 januari 2022 11:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee vanavond, maar vermoedelijk zitten ze er net als vorig jaar al sinds oudjaarsavond in. Overigens hoop ik dat niet, bij RLS's wil ik altijd op stream zien hoe de dynamiek is. Daar kom je in de dagelijkse knip en plak uitzending niet achter bleek vorig jaar.
Nou ja, voorheen was het altijd wel gelijk live. Vanaf moment dat ze het huis in gingen.quote:Op maandag 3 januari 2022 11:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt wederom nu al concluderen dat ze nog niet heel veel hebben geleerd van voorgaande RLS-en
Niet in de periode dat Talpa het uitzondquote:Op maandag 3 januari 2022 11:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou ja, voorheen was het altijd wel gelijk live. Vanaf moment dat ze het huis in gingen.
Dat was toch ook gewoon gelijk op streams. Utopia tenminste wel.quote:Op maandag 3 januari 2022 11:47 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Niet in de periode dat Talpa het uitzond
Lijkt mij ook beter idd. Nu mis je een stuk.quote:Op maandag 3 januari 2022 11:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou ja, voorheen was het altijd wel gelijk live. Vanaf moment dat ze het huis in gingen.
Klopt. In ieder geval geen groots onthaal met een tent waar de auto's arriveren zoals vorig jaar. Ook gisteren was er nog geen tentopbouw. Op oudjaar zag ik wel Thomas het huis ingaan, via de deur van de bewaking.quote:Op maandag 3 januari 2022 11:47 schreef freaky40 het volgende:
@:Hunter schreef op oudjaarsdag nog geen activiteit te hebben gespot rondom het huis, tot aan gisteren aan toe dus ik denk dat we om de tuin worden geleid.
De Belgen zenden dit jaar de dagsamenvatting een uur eerder uit dan in Nederland. Vorig jaar was het andersomquote:Hoe kan jij Big Brother volgen op Play4 en GoPlay?
Big Brother start met een openingsshow op maandag 3 januari om 20u35.
Vanaf dinsdag 4 januari kan je elke weekdag meevolgen om 19u35.
Op zaterdag sluiten we de week af met Big Brother Live om 20u00.
Big Brother is ook 24/24, 7/7 te volgen via het kanaal Play247 op de Telenet Digibox en via de livestream op GoPlay. De livestream start na de eerste aflevering op maandag 3 januari.
Je mist nu bijna 5 dagen live. Dat wordt in de dagelijkse uitzendingen wel weer ingehaald maar dat is niet hetzelfde.quote:Op maandag 3 januari 2022 11:50 schreef Canopus het volgende:
[..]
Lijkt mij ook beter idd. Nu mis je een stuk.
Roll the clips, bitches!quote:Op maandag 3 januari 2022 11:50 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Niet van het kaliber Jerrel is mijn inschatting.
Dan wordt er geknipt idd.quote:Op maandag 3 januari 2022 11:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Je mist nu bijna 5 dagen live. Dat wordt in de dagelijkse uitzendingen wel weer ingehaald maar dat is niet hetzelfde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |