Er moeten toch meer baby's zijnquote:Op maandag 3 januari 2022 08:29 schreef B.ertha het volgende:
Ja hoi, hoe kan ik nou weer de hekkensluiter zijn met mijn 3 april? Waar blijven de andere moeders?
En de beste wensen allemaal! Mogen 2022 maar de liefste en gezondste baby's zijn
Ik doe echt verwoede pogingen, maar tot nu toe met bar weinig resultaat.quote:Op maandag 3 januari 2022 09:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Er moeten toch meer baby's zijn? Huphup voortplanten iedereen
Oeh, lastig dilemma inderdaad. Ik zou ook niet weten wat ik zou doen in jouw situatie.quote:Op maandag 3 januari 2022 09:40 schreef littledrummergirl het volgende:
In mijn ziekenhuis mag de partner gelukkig ook gewoon mee mocht hij positief testen, enkel niet de ok in inderdaad.
Wij zijn als gezin nu ook een beetje in een bubbel aan het leven om de last minute risico's te vermijden. Ik weet ook niet wat we zullen doen met school mochten die weer open gaan vanaf volgende week, natuurlijk zou het heerlijk zijn voor de kleuter om weer lekker naar zn vriendjes te kunnen maar of het het waard is om last minute weer zoveel contacten te hebben
dilemma's.... Ik moet zeggen dat ik ook niet precies weet hoeveel covid antistoffen een pasgeborene heeft op basis van mijn vaccinaties+booster. Heeft iemand zich daarin verdiept?
Hopelijk kan je snel aansluitenquote:Op maandag 3 januari 2022 10:33 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ik doe echt verwoede pogingen, maar tot nu toe met bar weinig resultaat.![]()
Maar het topic loopt wel heel erg leeg zo inderdaad!
Spannend CaVa, de 16e is al snel! Misschien heb ik het gemist, mag ik vragen naar de reden waarom je eerder ingeleid wordt?quote:Op maandag 3 januari 2022 13:11 schreef CaVaBien het volgende:
Mijn uitgerekende datum is 30 januari, maar ik word met uiterlijk 38 weken ingeleid, dus dat moet eigenlijk 16 januari zijn (als ik al niet eerder beval, zoals de vorige keer).
Ik vind het erg spannend en ben best angstig voor de bevalling. De vorige keer liet ik het op mij afkomen, omdat ik niet wist wat me te wachten stond. Nu weet ik het wel![]()
Ik hoop maar dat een tweede bevalling makkelijker gaat en ik er zonder (kleer)scheuren vanaf kom.
Verder staat hier alles inmiddels klaar. Baby komt voorlopig bij ons in de slaapkamer slapen ivm ruimtegebrek. We hebben een zolder waar we een kamer van kunnen maken, maar dat heeft dan een verbouwing nodig. Binnen een jaar willen we dat laten doen, zodat straks ieder kind (stiefdochter, dochter en baby) een eigen kamer heeft.
Ik vond deze zwangerschap enorm pittig. Ook icm een peuter in huis. Ik had HG, was kotsmisselijk, had geen energie en voelde me vooral ellendig. Ik kom dus tot de conclusie dat ik het zwanger zijn niet leuk vind. Wel vind ik het voelen van een baby in mijn buik enorm bijzonder en dat is dan ook het enige wat ik ga missen. Na dit kindje zijn wij compleet. Ik weet nu in ieder geval dat ik geen zwangerschap meer wil meemaken, dus ik moet me even verdiepen in de opties![]()
Ik ben trouwens ook benieuwd naar ela
Fijn dat het goed gaat met de baby, Ela! Het klinkt alsof ze nog wel eventjes blijft zitten. En wat lief dat de andere kinderen bezig gehouden worden, dat zal voor jou enorm veel schelen.quote:Op maandag 3 januari 2022 13:14 schreef elamanilo het volgende:
Lief
Ben net bij m’n vroedvrouw geweest. Baby maakt het helemaal goed, ze ligt nog steeds netjes hoofd omlaag en ook al (een poosje) in het bekken. Hartslag is perfect, mijn bloeddruk perfect. En verder is alles ook goed. Ik zit in m’n cocon en doe (voor zover dat nog lukt) allerlei dingetjes in m’n huis, nestelen en zo. Heb de afgelopen dagen veel rust gekregen, er waren telkens heel veel lieve mensen die onze andere kinderen dan weer hier en dan weer daar even onder hun hoede namen. Gisteren de hele middag alleen thuis geweest met mijn liefje. Alles gaat prima dus. Ik houd dit nog wel even vol.![]()
En yes! Ik sta bovenaan!
Opvallend wel inderdaad dat er na 3 april nog geen nieuwe aanwas is… en de komende maanden ook niet super druk bezet zijn. Het was de laatste tijd ook al best rustig in het topic. Lijkt mij ook gezellig als er weer nieuwe zwangeren bijkomen
quote:Op maandag 3 januari 2022 13:25 schreef Elleska het volgende:
Er zijn nog wel wat verse zwangere die nog niet in het lijstje staan maar er zit een flink gat vanaf april. Sowieso is het erg rustig in dit topic, waar is die corona-babyboom?
Ik wacht de echo eind deze week nog eventjes af.
Spannendquote:Op maandag 3 januari 2022 13:52 schreef Smart_ass het volgende:
Wat leuk en spannend al die ud’s!
Ik sluit me aan bij Elleska, ik wacht ook nog even mijn echo af eind deze week voordat ik mee ga posten.
Ik vind het ook wel heel spannend. Vooral een inleiding is eigenlijk niet waar ik op zit te wachten, maar goed. Als het zo is, dan is het zoquote:Op maandag 3 januari 2022 13:21 schreef eponine het volgende:
[..]
Spannend CaVa, de 16e is al snel! Misschien heb ik het gemist, mag ik vragen naar de reden waarom je eerder ingeleid wordt?
Wat je schrijft over dat je zwanger zijn niet leuk vindt maar het voelen van de baby in je buik wél, dat is hoe ik het ook ervaar (ook al heb ik twee 'makkelijke' zwangerschappen gehad zonder HG of andere ellende, nu de tweede keer heb ik het wel als wat zwaarder ervaren vanwege peuter die al rondloopt). Ik kreeg bij het plannen van de KS de optie om me gelijk te laten steriliseren "als ze dan toch al daar bezig zijn" maar dat heb ik afgehouden. Het overviel me, uiteraard hoefde ik niet op dat moment ja of nee te zeggen, maar ik had die vraag/opmerking niet verwacht. Wel met man erover gesproken. Ook hier is het gezin compleet met deze baby, maar of het anticonceptie voor mij wordt of dat man onder het mes gaat weten we nog niet.
[..]
Fijn dat het goed gaat met de baby, Ela! Het klinkt alsof ze nog wel eventjes blijft zitten. En wat lief dat de andere kinderen bezig gehouden worden, dat zal voor jou enorm veel schelen.
+1quote:Op maandag 3 januari 2022 13:52 schreef Smart_ass het volgende:
Wat leuk en spannend al die ud’s!
Ik sluit me aan bij Elleska, ik wacht ook nog even mijn echo af eind deze week voordat ik mee ga posten.
Herkenbaar, ik vond het heerlijk om pluis te voelen en bij me te hebben maar zwanger zijn (ook met Hg) vond ik niet tof.quote:Op maandag 3 januari 2022 13:11 schreef CaVaBien het volgende:
Mijn uitgerekende datum is 30 januari, maar ik word met uiterlijk 38 weken ingeleid, dus dat moet eigenlijk 16 januari zijn (als ik al niet eerder beval, zoals de vorige keer).
Ik vind het erg spannend en ben best angstig voor de bevalling. De vorige keer liet ik het op mij afkomen, omdat ik niet wist wat me te wachten stond. Nu weet ik het wel![]()
Ik hoop maar dat een tweede bevalling makkelijker gaat en ik er zonder (kleer)scheuren vanaf kom.
Verder staat hier alles inmiddels klaar. Baby komt voorlopig bij ons in de slaapkamer slapen ivm ruimtegebrek. We hebben een zolder waar we een kamer van kunnen maken, maar dat heeft dan een verbouwing nodig. Binnen een jaar willen we dat laten doen, zodat straks ieder kind (stiefdochter, dochter en baby) een eigen kamer heeft.
Ik vond deze zwangerschap enorm pittig. Ook icm een peuter in huis. Ik had HG, was kotsmisselijk, had geen energie en voelde me vooral ellendig. Ik kom dus tot de conclusie dat ik het zwanger zijn niet leuk vind. Wel vind ik het voelen van een baby in mijn buik enorm bijzonder en dat is dan ook het enige wat ik ga missen. Na dit kindje zijn wij compleet. Ik weet nu in ieder geval dat ik geen zwangerschap meer wil meemaken, dus ik moet me even verdiepen in de opties![]()
Ik ben trouwens ook benieuwd naar ela
Wat zijn jullie een prachtig gezinquote:Op maandag 3 januari 2022 15:47 schreef elamanilo het volgende:
Zooo ik heb mijn bolle buik gespamt in het buikentopic![]()
Ik dacht eerst dat m'n buik nu wel net zo groot was als bij de tweeling, maar het valt nog een beetje mee. Hij is wel vergelijkbaar bijna, maar m'n vel zit nu gewoon losser.
Aan covid is er nog niet zo heel veel bekend met betrekking tot antistoffen, maar ik heb mij wel ingelezen in kinkhoest omdat voor Anna de 22weken vaccinatie dus niet geldig isquote:Op maandag 3 januari 2022 09:40 schreef littledrummergirl het volgende:
In mijn ziekenhuis mag de partner gelukkig ook gewoon mee mocht hij positief testen, enkel niet de ok in inderdaad.
Wij zijn als gezin nu ook een beetje in een bubbel aan het leven om de last minute risico's te vermijden. Ik weet ook niet wat we zullen doen met school mochten die weer open gaan vanaf volgende week, natuurlijk zou het heerlijk zijn voor de kleuter om weer lekker naar zn vriendjes te kunnen maar of het het waard is om last minute weer zoveel contacten te hebben
dilemma's.... Ik moet zeggen dat ik ook niet precies weet hoeveel covid antistoffen een pasgeborene heeft op basis van mijn vaccinaties+booster. Heeft iemand zich daarin verdiept?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |