SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
![]()
Dat telt niet, het WK is KNOTSGEKquote:Op zondag 2 januari 2022 22:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind dat Wright het meer verdient op basis van dit jaar.
Nee, iedere werkdag.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doen ze het daar ook één aflevering per week?
Na het zien van Dexter weet ik dat Maijer een seriemoordenaar is.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Jij hebt nooit de drang gehad om iemand stiekem te vermoorden?
quote:
Geen dark mode. WAT KRIJGEN WE NU? @Calandquote:Op zondag 2 januari 2022 22:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je leert maar gewoon Nederlands
Dat is het ook gewoon, kijkt lekker weg.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:53 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb Dexter pas het afgelopen jaar gezien
Prima vermaak
Blijf maar, dat lijkt me wel gezelligquote:Op zondag 2 januari 2022 22:54 schreef Lonaa het volgende:
Willen jullie een 9darter of niet?!
Ik wil eigenlijk gewoon naar bed.
Hier zou je @Zipportal te pakken kunnen hebben, ware het niet dat je geen darkmode gebruiktquote:Op zondag 2 januari 2022 22:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je leert maar gewoon Nederlands
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |