SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
![]()
Helemaal in het begin Smith eentje in de 2e legquote:Op zondag 2 januari 2022 22:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
2.5 dus?
Ik heb trouwens nog geen bouncer gezien, maar heb er ook niet op gelet.
That aged wellquote:Op zondag 2 januari 2022 22:02 schreef Tagliano het volgende:
Smiss gaat hier gewoon weer terugbreken en maakt het dan af
quote:Op zondag 2 januari 2022 22:02 schreef Tagliano het volgende:
Okéquote:Op zondag 2 januari 2022 22:02 schreef Tagliano het volgende:
Noberianoquote:Op zondag 2 januari 2022 22:02 schreef Tagliano het volgende:
Goed voor het topicrecord.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:02 schreef Wereldgozer het volgende:
Gaat wel snel hier
Teveel dagjesmensen
Zjak blijft hierop hameren.nlquote:Op zondag 2 januari 2022 21:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ik hoor net dat het spannend blijft
Geloof het ook niet zo maar goed.
ik ben er nog steeds debieltjequote:Op zondag 2 januari 2022 22:04 schreef Doevelaer het volgende:
Inclusief begeleiding @:klaasweetalles
Als hij maar niet over bitcoin begint.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:05 schreef Machielovic het volgende:
Lekker Weed, wel een beetje Atypisch
Topshow.quote:
Link?quote:Op zondag 2 januari 2022 22:05 schreef Pino112 het volgende:
Gvd ik zie nu pas de walkons van Scholten en Meulenkamp
Dit heeft 100% Koert bedacht
Arm, mond...quote:Op zondag 2 januari 2022 22:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Snel reanimeren hij heb een TIA
Maar het is niet na elke set.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:07 schreef Mansjester het volgende:
Waarschijnlijk is dit al 100 keer gezegd hier
Maar het is toch totaal idioot dat er een break is na elke set
Dat is dan ook niet zo.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:07 schreef Mansjester het volgende:
Niet na elkequote:Op zondag 2 januari 2022 22:07 schreef Mansjester het volgende:
Daarom doen ze het ook niet na elke set, dat zou totaal idioot zijn.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:07 schreef Mansjester het volgende:
Dit is feitelijk onjuist.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:07 schreef Mansjester het volgende:
Dat ligt aan Sky.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:07 schreef Mansjester het volgende:
Geld is Macht.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:07 schreef Mansjester het volgende:
Bij een voetbalwedstrijd heb je toch ook gewoon rust. Je kunt niet van deze atleten verwachten dat ze maar door blijven gaan.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:07 schreef Mansjester het volgende:
Mondkapje op doen ziet er dan ook belachelijk uit.quote:
Mijn snor is nu 10cm beide kanten op vanuit het midden.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit gaat mij niet lukken ben ik bang.
Allemaal zijn schuld dat Wade niet beter gooit.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:10 schreef de_boswachter het volgende:
@:poepz0r weer opvallend afwezig, kutcuck
RTL sieven klinkt erg Duits.quote:
Als ik ze allemaal 2x mag gooien haal ik dat wel.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:10 schreef Dagoduck het volgende:
Ach, ik gooi geeneens 60 met drie pijlen.
Stukje gehandicaptequote:Op zondag 2 januari 2022 22:10 schreef Dagoduck het volgende:
Ach, ik gooi geeneens 60 met drie pijlen.
Ik heb niet eens een dartbord-genot.quote:
Het schijnt dat je er een kunt winnen vanavondquote:Op zondag 2 januari 2022 22:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een dartbord-genot.
Hoe vier ik een 9-darter: upload filmpje met het betere fapwerk.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:13 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Het schijnt dat je er een kunt winnen vanavond
Misschien als dank dat er tot het eind van het WK publiek bij mocht.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:14 schreef Tagliano het volgende:
Al een hele tijd trouwens geen spreekkoren meer voor ome Boris of wel
Mja Prijs heeft dat toch echt volledig aan zichzelf te danken wat mij betreftquote:Op zondag 2 januari 2022 22:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien als dank dat er tot het eind van het WK publiek bij mocht.
Erg mooi wel. (al was het minder voor Prijs)
Mwuah dat domme boeen als hij aan het gooien is zijn mensen die geen dartsfan zijn.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mja Prijs heeft dat toch echt volledig aan zichzelf te danken wat mij betreft
Genot. Hier betaal ik voor.quote:
Jammer dan.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:16 schreef Tagliano het volgende:
Dit zijn dus wel van die sets dat ik denk: het is allang gespeeld, laat het maar klaar zijn want ik moet morgen vroeg werken
IJsquote:Op zondag 2 januari 2022 22:16 schreef fetX het volgende:
Even ijs pakken (dat had ik blijkbaar nog liggen).
Ik zou ook niet de hele pot gaan boeen als ik daar zou zijn nee, zeker niet vanaf het beginquote:Op zondag 2 januari 2022 22:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mwuah dat domme boeen als hij aan het gooien is zijn mensen die geen dartsfan zijn.
8 uur stipt naakt achter de laptop in teams meetingquote:Op zondag 2 januari 2022 22:16 schreef Tagliano het volgende:
Dit zijn dus wel van die sets dat ik denk: het is allang gespeeld, laat het maar klaar zijn want ik moet morgen vroeg werken
Dat tokkie geschreeuw mag van mij verboden wordenquote:Op zondag 2 januari 2022 22:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mwuah dat domme boeen als hij aan het gooien is zijn mensen die geen dartsfan zijn.
Sukkels.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Godverdomme er zijn er die moeten werken morgen
Ik ook behalve naaktquote:Op zondag 2 januari 2022 22:17 schreef Coco het volgende:
[..]
8 uur stipt naakt achter de laptop in teams meeting
genot
Ja zo voelde ik me dus toen Smiss het niet gewoon bij de 6-1 afmaaktequote:
Nou sorry dat de heren niet rekening houden met jouw werkschema.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat ze hier geen rekening mee houden!quote:Op zondag 2 januari 2022 22:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
ALS zijnde?quote:
Dat moet in je aard liggenquote:Op zondag 2 januari 2022 22:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jij niet, toch?quote:Op zondag 2 januari 2022 22:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ben je iemand die in hemd en stropdas achter laptop zit. Maar wel in onderbroek want ze kunnen het toch nietquote:Op zondag 2 januari 2022 22:17 schreef Coco het volgende:
[..]
8 uur stipt naakt achter de laptop in teams meeting
genot
Moet jij weten. Mis je wel een 9-darter.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Als dit 6-5 wordt sla ik de volgende pot wel over hoor
Dit kan écht niet.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik doe met je mee.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op zondag 2 januari 2022 22:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Moet jij weten. Mis je wel een 9-darter.
Ja en vierhonderd achttien bouncersquote:Op zondag 2 januari 2022 22:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Moet jij weten. Mis je wel een 9-darter.
Fabrieksarbeider. Het afvoerputje van "werken"quote:
Nee, ik draag geen stropdas.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
B
[..]
Ben je iemand die in hemd en stropdas achter laptop zit. Maar wel in onderbroek want ze kunnen het toch niet
En een sloot reclame.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en vierhonderd achttien bouncers
quote:Op zondag 2 januari 2022 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:
quote:Op zondag 2 januari 2022 22:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe kan het dat ze in The Office nooit gedartst hebben?
Waren er doden gevallen. Meerderequote:Op zondag 2 januari 2022 22:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe kan het dat ze in The Office nooit gedartst hebben?
Winkels zijn dicht.quote:
Dat is best wel zonde.quote:
Nooit begrepen dat mensen daar zo'n fan van waren altijd.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:21 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zo kut he,die koude meuk in je bek
Dat zal hier niet gebeuren, 7 uur is genoeg, je moet ze aan het werk zetten.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Mijn vriendin slaapt gemiddeld 9 uur denk ik (lol)
Hopelijk hoeft dat niet meer na de Great Reset.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Fixedquote:
Als wade ook nog wint sla ik de finale ook overquote:
quote:
Waarvan aktequote:Op zondag 2 januari 2022 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als wade ook nog wint sla ik de finale ook over
quote:Op zondag 2 januari 2022 22:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan gooi ik met deuren, ramen en de vriendin.
Waarom zit er een stokbrood bovenin.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |