Hij leeft inderdaad op prednison, atenolol, krachtvoer, heeeeul veul water en slaapt ongeveer 20 uur per dag.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is onderhand wel zwaar chemisch afval, maar zo zie je maar dat onkruid heel slecht vergaat, en dat het loont om stronteigenwijs te zijn
![]()
Dushidepoeshi
Het is reeds weekendquote:
Nice, klinkt geweldigquote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Hij leeft inderdaad op prednison, atenolol, krachtvoer, heeeeul veul water en slaapt ongeveer 20 uur per dag.
Maar zolang ie heel veel meer goede dagen heeft dan matige dagen, gaan we gewoon door.
En naar de dierenarts gaan we niet meer; ik knap hem tegenwoordig zelf maar op.
Wel is er inmiddels een mastceltumor bijgekomen die niet weggehaald kan worden en is ie af en toe blind (door een hoge bloeddruk), wat kan variëren van een paar uur helemaal niks zien tot wat uitschieters van een paar dagen (een van de redenen waarom we niet meer naar de dierenarts gaan; meestal is ie daarna weer even blind).
Maar verder doet ie het kei goed!
Twee jaar geleden toevallig nog eens bloed laten prikken en toen waren alle waardes dik in orde.
Yes en de Alfa tips aan de koffietafelquote:
Dit jaar weer wat leuks doen ja!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Het is reeds weekend![]()
Mooi weer, weekend van 10 april weekendje Slovenië, twee week later met pta treintopic op stap, weekend van Hemelvaart naar Berlijn.
Leuke vooruitzichten
Dat was op de ring, of in de buurt ervan. Daar waren heel het weekend paal, fristi, Bojo , die gekke Fries en ik. Rondjes rijden op de parkeerplaats van de Lidlquote:Op dinsdag 15 maart 2022 07:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Bij mijn eerste meet was je er met berenvelgen! Daar waren ThaFreak en BoJan ook nog bij.
Leukquote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:00 schreef Anne het volgende:
https://www.hartvannederl(...)we-moesten-iets-doen
Hier zit ik dus bij met de Autobianchi.
Kan niet altijd meerijden, maar afgelopen zondag was ik erbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
Ik mag echt niet klagen hoor over mijn Coronatijd, deed ik toen ook niet. Ik kon er wel prima mee leven en heb eigenlijk ook best veel kunnen doen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:38 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dit jaar weer wat leuks doen ja!
Ook veel zin in
Die kan ik mij dan niet meer herinneren. Jou en SD wel, Paal kende ik denk ik toen al, en Alex weet ik niet of ik die daarvoor al eens ontmoet had. Barca heb ik misschien één van die twee keren ook gezien.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 07:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Bij mijn eerste meet was je er met berenvelgen! Daar waren ThaFreak en BoJan ook nog bij.
Volgens mij was dat de eerste keer dat we elkaar troffen.quote:Op zondag 20 maart 2022 10:50 schreef Dingest het volgende:
[..]
Die kan ik mij dan niet meer herinneren. Jou en SD wel, Paal kende ik denk ik toen al, en Alex weet ik niet of ik die daarvoor al eens ontmoet had. Barca heb ik misschien één van die twee keren ook gezien.
Schnitzels kan ik mij wel herinneren![]()
Berenvelgen heb ik nog steeds! Staat al sinds 2014 in een stalling on Oldeberkoop in afwachting van de nieuwe woningen
Dacht ik al, ja.quote:Op zondag 20 maart 2022 21:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Volgens mij was dat de eerste keer dat we elkaar troffen.
Hier staat de Ring Carfreitag op het programma. Als die brandstofprijzen zo hoog blijven enige ringbezoek dit jaar ben ik bang. Bezuinig wat op evenementen en tripjes dit jaar.
Een kennis van me heeft een houthandel, die sponsort alle (bij hem leverbare) materiaalquote:Op dinsdag 22 maart 2022 00:42 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dacht ik al, ja.
Kan ik mij voorstellen... 90 euro om een tank van 40 liter te vullen ga je wel even van nadenken hoe nuttig ieder ritje is. Meestal zakt het wel weer wat rond de zomervakantie![]()
Als je die garage nog van je wilt vervangen zou ik ook proberen daar niet al te lang mee te wachten. Want ik heb al van een aantal buren gehoord dat een nieuw schuurtje/garage regelen aardig lastig is geworden. Lange levertijden en onduidelijkheid qua prijzen, vooral bij hout, en dat zal voorlopig ook niet beter worden
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 01:25 schreef Dingest het volgende:
En @ iedereen - en @:loveli ik weet niet of ze de SC leest - wat onvoorstelbaar lief van jullie! Echt enorm bedankt!
Dat was totaal niet wat ik verwacht hadAnne had wat gevraagd over een kerstpakket dus van zo'n soort iets ging ik uit, dus ik toen ik de doos uitpakte werd ik best wel overdonderd. Veel meer dan had gehoeven hoor
![]()
Het was ook supergoed samengesteld, ik weet niet wie daar bij betrokken is/zijn geweest maar er is wel heel goed opgelet danWadlopen wilde ik altijd nog eens doen, en in Pieterburen hoop ik van het voorjaar toch nog eens te zijn voor een ander stukje lopen waarbij de Jetboil dan zeker van pas komt. Ik zat al te overwegen mijn huidige (windgevoelige) brandertje voor eentje daarvan te vervangen! Dat houten Fiatje is ook briljant, en die homp worst verklaarde waarom de honden het pakket ook zo interessant vonden
![]()
Echt geweldig, en nog eens ontzettend bedankt!
Goed nieuws en goed bezig!quote:Op dinsdag 22 maart 2022 01:26 schreef Dingest het volgende:
En dan zal ik de rest ook even updaten over de woonperikelen: na weer 6 weken niets gehoord te hebben, heb ik uiteindelijk op 9 februari toch gewoon de sleutel gekregen. Sindsdien al bijna elke dag druk bezig met alles in orde en netjes maken en opbouwen. Ik woon er nog niet omdat ik met het mooie weer wat we hebben gehad veel buiten bezig ben en binnen daardoor traag gaat, maar ik heb nu wel een nette oprit (20 meter is een eind tegels leggen) en de voortuin is ook al netjes (dankzij mijn moeder, die wilde daar de regie over). Het zal allebei wel in orde zijn want ik krijg van iedereen er complimenten over. Nu overdag achter bezig met één van de schuren al opbouwen zodat ik daar wat beter kan opruimen, en binnen heb ik hopelijk deze week de vloer er ook in in de woonkamer zodat mijn inboedel eindelijk terug kan.
Netjes man! Veel succes en woonplezierquote:Op dinsdag 22 maart 2022 01:26 schreef Dingest het volgende:
En dan zal ik de rest ook even updaten over de woonperikelen: na weer 6 weken niets gehoord te hebben, heb ik uiteindelijk op 9 februari toch gewoon de sleutel gekregen. Sindsdien al bijna elke dag druk bezig met alles in orde en netjes maken en opbouwen. Ik woon er nog niet omdat ik met het mooie weer wat we hebben gehad veel buiten bezig ben en binnen daardoor traag gaat, maar ik heb nu wel een nette oprit (20 meter is een eind tegels leggen) en de voortuin is ook al netjes (dankzij mijn moeder, die wilde daar de regie over). Het zal allebei wel in orde zijn want ik krijg van iedereen er complimenten over. Nu overdag achter bezig met één van de schuren al opbouwen zodat ik daar wat beter kan opruimen, en binnen heb ik hopelijk deze week de vloer er ook in in de woonkamer zodat mijn inboedel eindelijk terug kan.
Jeeejquote:Op dinsdag 22 maart 2022 01:25 schreef Dingest het volgende:
En @ iedereen - en @:loveli ik weet niet of ze de SC leest - wat onvoorstelbaar lief van jullie! Echt enorm bedankt!
Dat was totaal niet wat ik verwacht hadAnne had wat gevraagd over een kerstpakket dus van zo'n soort iets ging ik uit, dus ik toen ik de doos uitpakte werd ik best wel overdonderd. Veel meer dan had gehoeven hoor
![]()
Het was ook supergoed samengesteld, ik weet niet wie daar bij betrokken is/zijn geweest maar er is wel heel goed opgelet danWadlopen wilde ik altijd nog eens doen, en in Pieterburen hoop ik van het voorjaar toch nog eens te zijn voor een ander stukje lopen waarbij de Jetboil dan zeker van pas komt. Ik zat al te overwegen mijn huidige (windgevoelige) brandertje voor eentje daarvan te vervangen! Dat houten Fiatje is ook briljant, en die homp worst verklaarde waarom de honden het pakket ook zo interessant vonden
![]()
Stelletje lieve teringlijers hieroquote:Op dinsdag 22 maart 2022 01:25 schreef Dingest het volgende:
![]()
![]()
Graag gedaan hoor. De meeste lof gaat naar @Anne trouwens hoor, die heeft het meeste geregeld en diens idee was het.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 01:25 schreef Dingest het volgende:
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |