Dat is dan weer iets waar ik al jaren mee gestopt benquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:05 schreef Paladijn het volgende:
[..]
o_O Bezige bij!
En allen de beste wensen (mag dat nog?)
Tx!!quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:39 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooi initiatief.![]()
Was wel een mooi initiatief, maar is het niet gelukt met de veiling?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Vandaag op Omrop Fryslân geweest met mijn rijdend statief![]()
Sterkte, ook erg ziek?quote:Op maandag 31 januari 2022 12:38 schreef Duvel het volgende:
Corona heeft ons gezin uiteindelijk toch gevonden.
Vind ik stomquote:Op maandag 31 januari 2022 12:38 schreef Duvel het volgende:
beterskapquote:Op maandag 31 januari 2022 12:38 schreef Duvel het volgende:
Betterskip!quote:Op maandag 31 januari 2022 12:38 schreef Duvel het volgende:
Hoogste bod bleek iemand te zijn die me er bij wilde naaien en onder een valse naam een bod deed. Op een na hoogste bieder heeft het geld inmiddels overgemaakt en haalt hem komend weekend op. Wordt een circuitbak.quote:Op maandag 31 januari 2022 13:03 schreef Dingest het volgende:
[..]
Was wel een mooi initiatief, maar is het niet gelukt met de veiling?
Waarom zou iemand jou willen naaien?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoogste bod bleek iemand te zijn die me er bij wilde naaien en onder een valse naam een bod deed. Op een na hoogste bieder heeft het geld inmiddels overgemaakt en haalt hem komend weekend op. Wordt een circuitbak.
Alleen het oudste kind tot nu toe, last van een snotneus.quote:
Wat een flauw gedoe jaquote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoogste bod bleek iemand te zijn die me er bij wilde naaien en onder een valse naam een bod deed. Op een na hoogste bieder heeft het geld inmiddels overgemaakt en haalt hem komend weekend op. Wordt een circuitbak.
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:29 schreef Duvel het volgende:
[..]
Alleen het oudste kind tot nu toe, last van een snotneus.
Hehehe ik ben er ook goed bij langs gekomen tot dusverre. Hoef het ook niet te testen, want heb echt niets gemerkt van alle doses Pfizer, dus misschien hebben ze wel een fysiologische zoutoplossing ingespotenquote:Op woensdag 2 februari 2022 13:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Ik heb het *klopt af* nog steeds niet gehad. Dat kan ik niet zeggen van iedereen om mij heen.
Zou bijna beweren dat ik immuun ben, maar dat test ik liever niet.
Hm, de helft van het gezin is momenteel besmet. Het wordt spannend!quote:
Nee zou ik ook niet doen. Ik ben ook nog steeds negatief, maar ik kan me niet voorstellen dat ik het ontlopen kan.quote:Ik heb het *klopt af* nog steeds niet gehad. Dat kan ik niet zeggen van iedereen om mij heen.
Zou bijna beweren dat ik immuun ben, maar dat test ik liever niet.
Lang verhaal. Samenvatting: het is een narcistische löl.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:00 schreef daNpy het volgende:
[..]
Waarom zou iemand jou willen naaien?
Over circuitbak gesproken, de Golf is in de laatste fase en voor begin maart ga ik een trackday boeken
Super tx! Zelf totaal geen verstand er van en twee linker handen. Binnenkort ff met bevriend bouwbedrijf babbelen, kijken of die nog wat MVO-budget hebben.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:37 schreef Dingest het volgende:
[..]
Wat een flauw gedoe jaMaar wel mooi dat het alsnog wat opgeleverd heeft dan.
Als je hulp nodig hebt bij het slopen van de oude of bouwen van de nieuwe schuur moet je het maar even laten weten, dan kijk ik wat ik kan doenIk ben geen expert maar ik heb wel al een paar van die dingen uit elkaar gehaald, en ook al eens bij mijn ouders een nieuwe overkapping-met-schuurtje neergezet.
Geen kinderen helpt ook. En dat bedoel ik niet lullig, maar dat is hier nu de bron.quote:Op donderdag 3 februari 2022 00:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Hier ook nog geen Corona gehad. Ook nog maar één keer getest. Scheelt denk ik dat ik altijd al afstand hield van mensen.
Ja wel waar. Zie alleen mijn neefjes en die houd ik ook op afstand.quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:56 schreef Duvel het volgende:
[..]
Geen kinderen helpt ook. En dat bedoel ik niet lullig, maar dat is hier nu de bron.
Je krijgt er zoveel voor terugquote:Op donderdag 3 februari 2022 17:47 schreef daNpy het volgende:
Hier ook verkoudheid nu die draak naar de opvang gaatGelukkig geen Corona nog.
Jaquote:Op donderdag 3 februari 2022 17:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je krijgt er zoveel voor terug
Naar de opvang leidt tot snelle opbouw van het immuunsysteem.quote:Op donderdag 3 februari 2022 17:47 schreef daNpy het volgende:
Hier ook verkoudheid nu die draak naar de opvang gaatGelukkig geen Corona nog.
Je moet trouwens wel eerst weten wat voor dakplaten erop zitten. Kan zijn dat er dan merktekens opstaan aan de onderkant. Als dat dak ook iets van 40 jaar oud is en het is asbest, dan zitten daar (officieel) allemaal regels aan verbonden. Je mag dacht ik ze wel zelf afvoeren, mits je de platen heel laat, ze vastgeschroefd zitten (ipv spijkers) en het hele dak doet.quote:Op donderdag 3 februari 2022 00:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Super tx! Zelf totaal geen verstand er van en twee linker handen. Binnenkort ff met bevriend bouwbedrijf babbelen, kijken of die nog wat MVO-budget hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |