SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben je al gewend in je huis?quote:Op zondag 2 januari 2022 21:55 schreef mschol het volgende:
ik ga ook maar niet te laat naar bedje toe..
Staan er nog veel?quote:Op zondag 2 januari 2022 21:57 schreef mschol het volgende:
[..]
ja redelijk.. wil wel graag uit de dozen zijn...
Ik heb hier ook nog 2 dozen staanquote:Op zondag 2 januari 2022 22:03 schreef mschol het volgende:
yup, uiteraard..
volgens mij ben ik qua keuken alleen bijna uit dozen, daar nog 2: iig broodmachine (is snel, 1 doos 1 item) en nog wat dingen gerei (denk aan 2 benigprikstokding, schuimspaan, spatel en dan een hele set met allerlei van dat soort tools)
voor de rest: kleding veel, ben nu veel aan het wassen, dan is zeker alles gewassen, schoon en droog de kast in als die af is..
en dan nog games enzo.. die kasten zijn ook bijna klaar (of iig het begin, denk dat ik meer dan 2 kasten nodig ga hebben :") )
lego.. tja.. das een project voor als al het andere weg is
ik denk dat als ik kleding en games weg heb de rest ook relatief snel weg heb.. op de dingen na die ik wellicht echt niet gebruik..quote:
die laatste dingen kunnen dan in de doos blijvenquote:Op zondag 2 januari 2022 22:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk dat als ik kleding en games weg heb de rest ook relatief snel weg heb.. op de dingen na die ik wellicht echt niet gebruik..
Zo'n periode heb ik ook gehad, dat ik er ook makkelijk 2 per dag dronk. Weet eigenlijk niet meer waarom ik er destijds mee was gestopt maar opeens was ik er klaar meequote:Op zondag 2 januari 2022 20:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Dronk er 2 per dag, begon sowieso altijd de dag met een blikje.![]()
De eerste keer dat ik het dronk was leuk, toen was ik een jaar of 10 en was Red Bull net nieuw en niet echt bekend wat het was. Was toen op wintersport en had toen een paar flesjes (zat toen nog niet in blikjes) op, terug naar het hotel was ik zo hard aan het stuiteren dat ik het daarna niet meer mocht van mijn oudersquote:Op zondag 2 januari 2022 20:52 schreef bitterbal het volgende:
1 keer een blikje redbull gedronken. Man man man![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] etc
click en collectquote:Op zondag 2 januari 2022 22:19 schreef LTVDK het volgende:
Volgens mij is mijn wc verstopt en ik heb niet zo'n ontstopperEn je kunt nu natuurlijk niet even een bouwmarkt inlopen om zo'n ding te halen ...
Dat kon sowieso niet op heel veel plekken op zondagavond.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:19 schreef LTVDK het volgende:
Volgens mij is mijn wc verstopt en ik heb niet zo'n ontstopperEn je kunt nu natuurlijk niet even een bouwmarkt inlopen om zo'n ding te halen ...
Even bij de buren lenenquote:Op zondag 2 januari 2022 22:19 schreef LTVDK het volgende:
zo'n plop ding?quote:Op zondag 2 januari 2022 22:19 schreef LTVDK het volgende:
Ja zat te kijken, maar bij de meeste heb je een minimale bestelwaarde nodigquote:
Ja zo eentjequote:
ah ja das wel vervelend.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zat te kijken, maar bij de meeste heb je een minimale bestelwaarde nodigProbeer het morgen wel even bij de lokale bouwmarkt hier, die zijn vaak wat soepeler met zulke dingen
Beetje prijzig wel, zo'n handmatige heb je voor 3,5 euroquote:Op zondag 2 januari 2022 22:24 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)er/9300000005599811/
zoeen
werkt perfect
Gelukkig heb ik nog een ouderwetse plateaupotquote:Op zondag 2 januari 2022 22:25 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
deze dingen werken kut in moderne toiletpotten
maar die werken focking kut in moderne plonspottenquote:Op zondag 2 januari 2022 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje prijzig wel, zo'n handmatige heb je voor 3,5 euro
quote:Op zondag 2 januari 2022 22:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar die werken focking kut in moderne plonspotten
quote:Op zondag 2 januari 2022 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog een ouderwetse plateaupot
natuurlijk wel even goed naar je productie kijken.quote:
Valt met die moderne plonspotten nog wel mee, die in de VS waar het water standaard bijna tot de rand staat zijn pas kutquote:Op zondag 2 januari 2022 22:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
natuurlijk wel even goed naar je productie kijken.
https://9gag.com/gag/aZyvZ1p
deze sensatie mis je wel dan
zo heb ik de wet van Archimedes ervaren tijdens het kakkenquote:Op zondag 2 januari 2022 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Valt met die moderne plonspotten nog wel mee, die in de VS waar het water standaard bijna tot de rand staat zijn pas kut
Wat voor toiletten heb je op de boot eigenlijk, zijn dat gewoon 'normale' of meer van die vacuumdingen zoals in een vliegtuig?quote:Op zondag 2 januari 2022 22:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo heb ik de wet van Archimedes ervaren tijdens het kakken
verschilt per schip. sommigen hebben sanibroyeurs.. sommigen hebben volwaardige vacuüm systemen. sommigen een combinatie met een pot die volloopt met water en dan vacuüm en sommigen die 'normaal' flushen zoals 't thuis ook doetquote:Op zondag 2 januari 2022 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat voor toiletten heb je op de boot eigenlijk, zijn dat gewoon 'normale' of meer van die vacuumdingen zoals in een vliegtuig?
Heb je bij die laatste dan niet het gevaar dat alles er uit klotst op een ruige zeequote:Op zondag 2 januari 2022 22:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
verschilt per schip. sommigen hebben sanibroyeurs.. sommigen hebben volwaardige vacuüm systemen. sommigen een combinatie met een pot die volloopt met water en dan vacuüm en sommigen die 'normaal' flushen zoals 't thuis ook doet
nee eerder dat het leidingwerk het niet 'afgevoerd' krijgtquote:Op zondag 2 januari 2022 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je bij die laatste dan niet het gevaar dat alles er uit klotst op een ruige zee
moderne potten, die plons potten?quote:Op zondag 2 januari 2022 22:25 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
bij plonspotten hangt 't echt af van de vorm van de binnenkant van je plonspot.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:47 schreef mschol het volgende:
[..]
moderne potten, die plons potten?
daar werkt die ook hier?
Maar had je er zovaak last van dan dat je dat gevaarte hebt gekocht?quote:Op zondag 2 januari 2022 22:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bij plonspotten hangt 't echt af van de vorm van de binnenkant van je plonspot.
ik kreeg 't in mn vorig huis niet voor elkaar iig. Daarom dat pistool gekocht. (en later zelfs nog eens met de hogedrukreiniger met rioolslang er in zitten foefelen xD)
Die zijn toch ook niet voor de pot.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:25 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 januari 2022 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar had je er zovaak last van dan dat je dat gevaarte hebt gekocht?
eigenlijk niet iddquote:Op zondag 2 januari 2022 22:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die zijn toch ook niet voor de pot.
Ah vandaarquote:Op zondag 2 januari 2022 22:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
plee zat in de aanbouw, met nog 6 meter gresbuis. die was niet helemaal koosjer.
Happpppy neeeeeeeeeeeew yeaaaaaaaaaar Ama de one and only Pamaquote:
Heb je kampeerplannen, of waar oefen je dit voor?quote:Op maandag 3 januari 2022 00:28 schreef liesje1979 het volgende:
Net even een klein beetje met de vuurboog geëxperimenteerd. Of naja zonder want ik heb nog geen boog.Maar gewoon de vuurstok een beetje tussen mijn handen draaien in het blok. Ik houd het alleen niet zo lang vol en moet iets bedenken dat mijn handen tijdens het wrijven niet naar beneden zakken want dat lijkt automatisch te gaan. Misschien omdat de stok een klein beetje gebogen is? Maaaaarrrrr ik kan wel voelen dat de punt van de stok een heel klein beetje warm wordt.
![]()
Kan je gelijk klaar maken om te gaan sporten om 06.00quote:
Stap zo op de fietsquote:Op maandag 3 januari 2022 04:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan je gelijk klaar maken om te gaan sporten om 06.00
Kort. Sliep redelijk makkelijk in. Daarna weer 2,5 uur wakker gelegen.quote:Op maandag 3 januari 2022 05:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Stap zo op de fiets![]()
Jij hebt weer een slechte nacht gehad?
Dat handen naar beneden gaan is normaalquote:Op maandag 3 januari 2022 00:28 schreef liesje1979 het volgende:
Net even een klein beetje met de vuurboog geëxperimenteerd. Of naja zonder want ik heb nog geen boog.Maar gewoon de vuurstok een beetje tussen mijn handen draaien in het blok. Ik houd het alleen niet zo lang vol en moet iets bedenken dat mijn handen tijdens het wrijven niet naar beneden zakken want dat lijkt automatisch te gaan. Misschien omdat de stok een klein beetje gebogen is? Maaaaarrrrr ik kan wel voelen dat de punt van de stok een heel klein beetje warm wordt.
![]()
Meh, geen zin om aan de slag te gaan.quote:Op maandag 3 januari 2022 06:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Fris en fwruitig aan de slag?
Vandaag contact over het huis dat jullie gezien hebben?
Dat is een goeie samenvatting van de afgelopen twee jaarquote:Op maandag 3 januari 2022 07:59 schreef Karzai het volgende:
Wat ga ik doen met mijn vrije tijd. Alles is dicht dus een museum, bioscoop of restaurant zit er niet in.
Lezen, badkamer poetsen, wandelen
quote:Op maandag 3 januari 2022 08:14 schreef bitterbal het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
als ik een broer had waren wij ditquote:Op maandag 3 januari 2022 08:18 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com/tv/CYP0U9MrGmP/?utm_medium=copy_link
quote:Op maandag 3 januari 2022 08:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jawel.![]()
Maar ik kijk gewoon vaak zo
quote:Op maandag 3 januari 2022 08:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh allenAlweer 1:20 meer dag
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb net een teen zwarte knoflook bij mijn kwark gegeten schijnt tegen alles te helpenquote:Op maandag 3 januari 2022 08:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh allenAlweer 1:20 meer dag
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 januari 2022 08:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik heb net een teen zwarte knoflook bij mijn kwark gegeten schijnt tegen alles te helpen
[ afbeelding ]
Omdat een weekje een kuurtje minder impact heeft dan je levensstijl daadwerkelijk aanpassen.quote:Op maandag 3 januari 2022 08:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja snapte idd niet waarom zoveel mensen hier mee aan de slag gingen
Mijn moeder kwam ermee aanzetten, ze heeft de hele familie zo'n potje gegeven.quote:Op maandag 3 januari 2022 08:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waar gebruik je zwarte knoflook voor?
Zwarte knoflook kan je heerlijk gebruiken in je gerechten zoals soep. Het heeft geen typische knoflook smaak, je kan zwarte knoflook teentjes ook zo uit de hand eten als lekker tussendoortje.
maar wat moet het dan doen?quote:Op maandag 3 januari 2022 08:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
Mijn moeder kwam ermee aanzetten, ze heeft de hele familie zo'n potje gegeven.
Godverquote:Op maandag 3 januari 2022 08:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik heb net een teen zwarte knoflook bij mijn kwark gegeten schijnt tegen alles te helpen
[ afbeelding ]
Lees: "We verkopen je liever een kilo dan een pond per dag"quote:Op maandag 3 januari 2022 08:44 schreef bitterbal het volgende:
je kan zwarte knoflook teentjes ook zo uit de hand eten als lekker tussendoortje.
Als die knoflook geur stuk minder is dan is het wel intressantquote:Op maandag 3 januari 2022 08:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zit vol met anti oxidanten
[ afbeelding ]
de knoflookgeur verdwijnt, het wordt heel zoetquote:Op maandag 3 januari 2022 08:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als die knoflook geur stuk minder is dan is het wel intressant
Lijkt me met je darmen niet zo'n strak plan, als knoflook iets is wat het lijkt te triggeren.quote:Op maandag 3 januari 2022 08:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als die knoflook geur stuk minder is dan is het wel intressant
ja maar dan is het misschien weer niet goed om mee te kokenquote:Op maandag 3 januari 2022 08:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
de knoflookgeur verdwijnt, het wordt heel zoet
Maandagochtend vibesquote:Op maandag 3 januari 2022 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb zo een teamsmeeting mét camera.pls kill me.
nou op de foto van karzai staat in de tekst wel dat het goed is voor mensen met allergieen. Rechts onderquote:Op maandag 3 januari 2022 08:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lijkt me met je darmen niet zo'n strak plan, als knoflook iets is wat het lijkt te triggeren.
Niet als je reageert op de knoflook zelf.quote:Op maandag 3 januari 2022 08:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou op de foto van karzai staat in de tekst wel dat het goed is voor mensen met allergieen. Rechts onder
Zit je daar dood te gaan op de pot "Ja maar in de tekst van Karzai stond...! "quote:Op maandag 3 januari 2022 08:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou op de foto van karzai staat in de tekst wel dat het goed is voor mensen met allergieen. Rechts onder
quote:Op maandag 3 januari 2022 08:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet als je reageert op de knoflook zelf.
quote:Op maandag 3 januari 2022 09:00 schreef kwiwi het volgende:
Huis is nog te koop. We krijgen nu documenten doorgestuurd en bij interesse kunnen we een afspraak maken, bevestiging van de bank mee naar de bezichtiging nemen, en reserveren voor de vraagprijs als nog niemand anders is die het wil.
Ging gisteren idd dood op de potquote:Op maandag 3 januari 2022 08:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zit je daar dood te gaan op de pot "Ja maar in de tekst van Karzai stond...! "
Huis is nog te koop. We krijgen nu documenten doorgestuurd en bij interesse kunnen we een afspraak maken, bevestiging van de bank mee naar de bezichtiging nemen, en reserveren voor de vraagprijs als nog niemand anders is die het wil.
Nou hup, strikkie erom en kopen met je hoofdquote:Op maandag 3 januari 2022 09:00 schreef kwiwi het volgende:
Klinkt als wat te veel van het spul ja.quote:Op maandag 3 januari 2022 09:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ging gisteren idd dood op de pot![]()
Maar gebruik nu die knoflookolijfolie maar misschien is 3 dagen achter elkaar te veel ja
Keihard op slaan.quote:Op maandag 3 januari 2022 09:08 schreef FranticDJ het volgende:
Er trilt een zenuw/spier dingetje onder mn oog
De aliens komen je halen.quote:Op maandag 3 januari 2022 09:08 schreef FranticDJ het volgende:
Oh dat is echt super irritant, heb ik ook wel vaker.quote:Op maandag 3 januari 2022 09:08 schreef FranticDJ het volgende:
maandag hequote:
de dag is net begonnenquote:
Andere baan zoeken waarbij je wel als een wilde tijger rijkdom, energie, groei en roem kunt vergaren, oooooh wacht.quote:
quote:Op maandag 3 januari 2022 09:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Andere baan zoeken waarbij je wel als een wilde tijger rijkdom, energie, groei en roem kunt vergaren, oooooh wacht.
Jaquote:Op maandag 3 januari 2022 09:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Spannend! En dit is het leuke huis op de berg met vlag?
quote:Op maandag 3 januari 2022 09:08 schreef FranticDJ het volgende:
quote:
quote:
quote:Op maandag 3 januari 2022 09:19 schreef CherryLips het volgende:
Drie kutopdrachten deze week. Genieten.
quote:
Als je t zo bekijkt sta ik er nog best goed op eigenlijkquote:
ik rol over linksquote:
Ja snap ik, beetje lamballen en het web afzoeken naar middeleeuwse parels, mooie half vergeten verhalen en vrouwen met natte onderlippen dan.quote:Op maandag 3 januari 2022 09:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Nog een maandje.
Ik heb deze baan eigenlijk al afgesloten in mijn hoofd.
hier zit een huehuehue inquote:Op maandag 3 januari 2022 09:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je t zo bekijkt sta ik er nog best goed op eigenlijk![]()
Wel flink wat spierpijn en een grote blauwe plek bij de pirklocatie.
De inkomstenbelasting verschilt per kanton?quote:Op maandag 3 januari 2022 09:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
JaWel dure plek qua inkomensbelasting om te wonen zag ik net. Maar goed, ik vind het niet erg om wat extra te betalen voor een betere kwaliteit van leven.
Alsof ze gisteren hebben gestoeid met 750 wilde varkens, waar zijn de mannen en vrouwen van staal geblevenquote:
Wanneer ga jij dat geld van je aanwenden om je dagen écht nuttig te besteden?quote:Op maandag 3 januari 2022 09:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja snap ik, beetje lamballen en het web afzoeken naar middeleeuwse parels, mooie half vergeten verhalen en vrouwen met natte onderlippen dan.
Ik denk over twee dagenquote:Op maandag 3 januari 2022 09:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wanneer ga jij dat geld van je aanwenden om je dagen écht nuttig te besteden?
Per gemeente. En flink ook.quote:Op maandag 3 januari 2022 09:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De inkomstenbelasting verschilt per kanton?![]()
Ik geef je helemaal gelijk. Als je op zo’n plek kunt wonen ben je wel gek als je het niet doet
quote:Op maandag 3 januari 2022 09:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof ze gisteren hebben gestoeid met 750 wilde varkenscavia's, waar zijn de mannen en vrouwen van staal gebleven
Dat had deze leeuw ook voor zichzelf gehooptquote:Op maandag 3 januari 2022 09:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Andere baan zoeken waarbij je wel als een wilde tijger rijkdom, energie, groei en roem kunt vergaren, oooooh wacht.
verschilt dat per regio?quote:Op maandag 3 januari 2022 09:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
JaWel dure plek qua inkomensbelasting om te wonen zag ik net. Maar goed, ik vind het niet erg om wat extra te betalen voor een betere kwaliteit van leven.
quote:
Beetje opletten balliequote:
Er was toch laatst zo'n lijstje van dieren met ongewapende mensen in gevecht, dat 17 procent dacht niet ongewapend van een rat te kunnen winnen en 8 procent dacht van een olifant te kunnen winnen.quote:
Gewoon langzaam nee knikken met een schamper gezicht en verder geen woorden aan vuil maken.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Gedoe in huize Los.
We zouden een midweek naar Landel gaan, en weer met mijn zwager, maar Los heeft ong 0,0 zin daarin.
oke oke.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ja vroeg het al voordat k haar antwoord las
quote:Op maandag 3 januari 2022 10:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er was toch laatst zo'n lijstje van dieren met ongewapende mensen in gevecht, dat 17 procent dacht niet ongewapend van een rat te kunnen winnen en 8 procent dacht van een olifant te kunnen winnen.
Veel plezier alvast!quote:Op maandag 3 januari 2022 10:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Gedoe in huize Los.
We zouden een midweek naar Landel gaan, en weer met mijn zwager, maar Los heeft ong 0,0 zin daarin.
quote:Op maandag 3 januari 2022 10:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Gedoe in huize Los.
Hier verschillen de gemeentelijke belastingen toch ook?quote:Op maandag 3 januari 2022 10:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jezus![]()
Raar systeem eigenlijk.
Eerst een weekje lamballen daarna mezelf een weekje opsluiten met wat financiële mannen en en dan kijken wat ik ga doen.quote:
Ja, dat willen ze hier ook, maar tot nu toe nog weten te voorkomenquote:Op maandag 3 januari 2022 10:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Gedoe in huize Los.
quote:Op maandag 3 januari 2022 10:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerst een weekje lamballen daarna mezelf een weekje opsluiten met wat financiële mannen en en dan kijken wat ik ga doen.
gemeentelijke belasting is wat anders dan je inkomstenbelastingquote:Op maandag 3 januari 2022 10:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Hier verschillen de gemeentelijke belastingen toch ook?
quote:Op maandag 3 januari 2022 00:28 schreef liesje1979 het volgende:
![]()
Alsof die als toyboy meegaat met de oliesjeiks voor een feestje in de Emiratenquote:
Vanavond weer jezelf een vuile onderbroek zuipen?quote:Op maandag 3 januari 2022 10:27 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
Dry januari gaat tot op heden uitstekend
Ja, maar dat is iets anders dan inkomstenbelastingquote:Op maandag 3 januari 2022 10:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Hier verschillen de gemeentelijke belastingen toch ook?
Nee dry januariquote:Op maandag 3 januari 2022 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vanavond weer jezelf een vuile onderbroek zuipen?
Euhmmm nee.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wil jij in mijn plek dan? dan kan ik langer blijven lamballen.
Ergens in een donkere kamer achterafquote:Op maandag 3 januari 2022 10:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof die als toyboy meegaat met de oliesjeiks voor een feestje in de Emiraten
Ja tuurlijk, maar Zwitserland heeft een heel ander systeem kennelijk. Ik wilde maar zeggen dat hier de belastingen ook niet overal even hoog zijn.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
gemeentelijke belasting is wat anders dan je inkomstenbelasting
Spannendquote:Op maandag 3 januari 2022 10:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerst een weekje lamballen daarna mezelf een weekje opsluiten met wat financiële mannen en en dan kijken wat ik ga doen.
quote:
dat zeg ik netquote:Op maandag 3 januari 2022 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar dat is iets anders dan inkomstenbelasting
Maar wel overal te hoogquote:Op maandag 3 januari 2022 10:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar Zwitserland heeft een heel ander systeem kennelijk. Ik wilde maar zeggen dat hier de belastingen ook niet overal even hoog zijn.
doe dat dan ook gewoon nietquote:Op maandag 3 januari 2022 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik was even iets aan het doen voor de baas
Januari lijkt altijd eeuwig te durenquote:Op maandag 3 januari 2022 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe maak je de saaiste schraalste maand van het jaar nog saaier en bleker.
WOEFquote:Op maandag 3 januari 2022 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik was even iets aan het doen voor de baas
Nja sowieso eerst haast maken met verkoop huis, begin enorme koop- en kluskriebels te krijgen.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
SpannendHeb je zelf al ideeën of wensen?
En dit:
[..]
Ja, doe ook alleen dingen die ik leuk vind. Dus was een beetje aan het fröbelen op een website.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
doe dat dan ook gewoon niet
Je stopt toch binnen een maand
Het is 3 janquote:Op maandag 3 januari 2022 10:27 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
Ja de rest van de maanden rond de 30 dagen maar januari duurt gemiddeld 9000000 dagen.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Januari lijkt altijd eeuwig te duren
Ga je vrijstaand wonen?quote:Op maandag 3 januari 2022 10:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nja sowieso eerst haast maken met verkoop huis, begin enorme koop- en kluskriebels te krijgen.
Mķet je mee? Ben zelf wel eens niet meegegaan met zo'n familieweekenden. Ga geen weekend verspillen aan iets waar ik geen zin in hebquote:Op maandag 3 januari 2022 10:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Gedoe in huize Los.
En om van het gezeik af te wezen.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Puntje bij paaltje gaat Los wel gewoon mee. Voor de kinderen
Gewoon een pak druivesientje kopen, even chambreren en dan een beetje klokken en smakken in je mond. Net echt.quote:
Ookquote:Op maandag 3 januari 2022 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En om van het gezeik af te wezen.
Ondertussen stil in zichzelf lijdende en dromende over meisjes met dikke lippen.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Puntje bij paaltje gaat Los wel gewoon mee. Voor de kinderen
Chinezen hebben toch niet zulke dikke lippenquote:Op maandag 3 januari 2022 10:40 schreef UitStraling het volgende:
En hier lopen diklippen, zinnelozen en kampers zelf met vuurwerk te gooien![]()
"hier".quote:Op maandag 3 januari 2022 10:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Chinezen hebben toch niet zulke dikke lippen
Niet zo slimme Nederlanders wel.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 januari 2022 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet zo slimme Nederlanders wel.
😑quote:Op maandag 3 januari 2022 10:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mooi dat met die vips. Ze laten alleen het stukje weg waar het beest zonder vinnen terug in zee geflikkerd wordt zodat zij hun snotstukjessoep kunnen maken.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:40 schreef UitStraling het volgende:
Snee bruin brood erin, pak op de verwarming zetten, af en toe schudden en voilā alcohol.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon een pak druivesientje kopen, even chambreren en dan een beetje klokken en smakken in je mond. Net echt.
Dat doen ze in mijn favoriete deel van Europa met augurken. Heel vreemd smaakje krijg je danquote:Op maandag 3 januari 2022 10:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snee bruin brood erin, pak op de verwarming zetten, af en toe schudden en voilā alcohol.
Sterk staaltje propaganda, als een Chinees een fiets langs de weg vind probeert die hem op te eten.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mooi dat met die vips. Ze laten alleen het stukje weg waar het beest zonder vinnen terug in zee geflikkerd wordt zodat zij hun snotstukjessoep kunnen maken.
Ik maak daar op zich niet zo'n dingetje van deze keer, maar ik heb dit jaar ook nog niks op inderdaadquote:Op maandag 3 januari 2022 10:27 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
Ze zijn behoorlijk trots op hun ruimtevaartprogramma kennelijk.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:40 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op maandag 3 januari 2022 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon een pak druivesientje kopen, even chambreren en dan een beetje klokken en smakken in je mond. Net echt.
Dit lijkt me wel onvoorstelbaar goor eigenlijk zo'n gurkencocktail.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat doen ze in mijn favoriete deel van Europa met augurken. Heel vreemd smaakje krijg je dan
Fiets uit de wokquote:Op maandag 3 januari 2022 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sterk staaltje propaganda, als een Chinees een fiets langs de weg vind probeert die hem op te eten.
Zou je liever knaksap drinken?quote:Op maandag 3 januari 2022 10:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel onvoorstelbaar goor eigenlijk zo'n gurkencocktail.
Dat heb ik al eens op.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou je liever knaksap drinken?
Ja, het fermentatieproces wordt wel op tijd onderbroken. Dus je krijgt geen augurkenwodka. Maar ik vind het ranzigquote:Op maandag 3 januari 2022 10:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schijnbaar heb ik ergens in september geknikt dat dat goed was, ja toen was er nog geen lockdown des doodsquote:Op maandag 3 januari 2022 10:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mķet je mee? Ben zelf wel eens niet meegegaan met zo'n familieweekenden. Ga geen weekend verspillen aan iets waar ik geen zin in heb
Wel uitkijken met die knikjes, Los.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Schijnbaar heb ik ergens in september geknikt dat dat goed was, ja toen was er nog geen lockdown des doods
Ja heb em altijd in mijn zak zodat k hem snel kan opzettenquote:Op maandag 3 januari 2022 10:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij zette je puntmuts laatst toch ook op? Bij het stoplicht met die Turken?
Nee mijn lippen zijn wel goed gevormd.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Overweeg je er zelf ook een spuit in te steken?
Praktischquote:Op maandag 3 januari 2022 10:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja heb em altijd in mijn zak zodat k hem snel kan opzetten
allemaal? huehuehuequote:Op maandag 3 januari 2022 10:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee mijn lippen zijn wel goed gevormd.
Zoiets?quote:Op maandag 3 januari 2022 10:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee mijn lippen zijn wel goed gevormd.
Dat zou je denken, maar ze is 26.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit is zo’n vrouw met een ik-wil-eeuwig-young-and-beautiful-blijven-complex
Nou, daartussenin dus. Geen dun streepje en ook geen zoembalippen. Ik vind ze wel geslaagd.quote:Op maandag 3 januari 2022 11:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ligt er aan wat je normaal vindt :p. Een dun streepje of wat dikkere :p
Daarom had zwarte piet ook dikke lippen! Omdat het zo warm is in de schoorsteen.quote:Op maandag 3 januari 2022 11:03 schreef bitterbal het volgende:
Lippen zorgen er voor dat het lichaam warmte kan afvoeren. Daarom hebben donkere mensen vaak van die dikke
Liever kaal dan een baalquote:Op maandag 3 januari 2022 11:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ligt er aan wat je normaal vindt :p. Een dun streepje of wat dikkere :p
Ja preciesquote:Op maandag 3 januari 2022 11:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Daarom had zwarte piet ook dikke lippen! Omdat het zo warm is in de schoorsteen.
elke keer die haren tussen je tanden uit vissen is niks inderdaadquote:Op maandag 3 januari 2022 11:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Liever kaal dan een baal
@:dud0r @:wereldgozer
Gemengd met zuurkoolsapquote:Op maandag 3 januari 2022 10:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kriebelt ook zo aan je neus.quote:Op maandag 3 januari 2022 11:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
elke keer die haren tussen je tanden uit vissen is niks inderdaad
ligt er aan hoe je ligt.quote:
Het ging toch om het verschil tussen au naturel en gekortwiekt?quote:
quote:Op maandag 3 januari 2022 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sterk staaltje propaganda, als een Chinees een fiets langs de weg vind probeert die hem op te eten.
Goeie post er ook voor.quote:Op maandag 3 januari 2022 11:14 schreef Recce het volgende:
[..]En dat op een maandagmorgen.
Je post was trouwens precies om 11:11:11!
Als je maar niet zoveel hebt dat je er een kilo pak shag van kan draaien.quote:
Geen idee, ik lees niet terug. ik reageer alleen op aarshaarquote:Op maandag 3 januari 2022 11:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het ging toch om het verschil tussen au naturel en gekortwiekt?
als ze daar een hele bos heeft dan kriebelt dat ook wel gok ikquote:
Hmmz, ik zou me ook kunnen voorstellen dat dit net zoiets is als dat lijstje van welke landen het best voorbereid waren op een pandemie. Daar stond Nederland ook tweede voor corona.quote:KLM uitgeroepen tot op een na veiligste luchtvaartmaatschappij
Wat raar dat je dat zelf moet instellen ipv mei standaard vakantiegeld en december einde jaarsquote:Op maandag 3 januari 2022 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Dafuq is dit nu weer![]()
Er is een nieuw jaar begonnen dus je moet dit jaar opnieuw in Het Systeem instellen wanneer je je vakantiegeld en eindejaarsuitkering wilt ontvangenEr zit een werkinstructie bij van 15 stappen
![]()
en die lijkt in niets op hoe mijn HR-portal eruit ziet
![]()
![]()
![]()
Waar heb ik dit soort kutonzin aan verdiend dan? Sodemieter gewoon op man
Een nieuwe stap om de HR afdeling weg te bezuinigenquote:Op maandag 3 januari 2022 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Er is een nieuw jaar begonnen dus je moet dit jaar opnieuw in Het Systeem instellen wanneer je je vakantiegeld en eindejaarsuitkering wilt ontvangenEr zit een werkinstructie bij van 15 stappen
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja bizar toch?quote:Op maandag 3 januari 2022 11:32 schreef Goitske het volgende:
[..]
Wat raar dat je dat zelf moet instellen ipv mei standaard vakantiegeld en december einde jaars
Hoho dit zijn semi ambtenaren. Zo houden ze zichzelf aan het werk, hier zijn 30 teamsmeting en 20 test dagen aan vooraf gegaan hč?quote:Op maandag 3 januari 2022 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een nieuwe stap om de HR afdeling weg te bezuinigen
Ik zou proberen een negatieve datum in te vullen of zo. Dan crasht het hele systeem en moeten ze het weer met de hand doen.quote:Op maandag 3 januari 2022 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Heel raarquote:Op maandag 3 januari 2022 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja bizar toch?Stel dat eenmalig in, KLAAR. Nee hoor er moet weer aan alle kanten moeilijk over gedaan worden en nu gaat het dus ook weer aan alle kanten mis. WHY
30 februari.quote:Op maandag 3 januari 2022 11:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zou proberen een negatieve datum in te vullen of zo. Dan crasht het hele systeem en moeten ze het weer met de hand doen.
@Haags is nog niet langsgeweest. Nog even doorwerken.quote:Op maandag 3 januari 2022 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou rot ook maar immekaar ook. Ik ga lunchn. De tering zeg.
Dan krijg je gewoon niksquote:
Een goed systeem weigert dat natuurlijk gewoon.quote:
Krijg de hikquote:Op maandag 3 januari 2022 11:37 schreef Recce het volgende:
[..]
@:Haags is nog niet langsgeweest. Nog even doorwerken.
Daar zit vaak de cruxquote:Op maandag 3 januari 2022 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een goed systeem weigert dat natuurlijk gewoon.
Ja, we zijn allemaal super begaan met het milieu. Behalve als er geld te verdienen isquote:Op maandag 3 januari 2022 11:42 schreef Recce het volgende:
Voor wie in crypto wil gaan beleggen:
[ twitter ]
Van die townies.quote:Op maandag 3 januari 2022 11:45 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/media/6(...)-zich-opsluiten.html
Het lijken de Sims wel.
Totaal oninteressante personen zo op het eerste gezicht.quote:Op maandag 3 januari 2022 11:45 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/media/6(...)-zich-opsluiten.html
Het lijken de Sims wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |