SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben je al gewend in je huis?quote:Op zondag 2 januari 2022 21:55 schreef mschol het volgende:
ik ga ook maar niet te laat naar bedje toe..
Staan er nog veel?quote:Op zondag 2 januari 2022 21:57 schreef mschol het volgende:
[..]
ja redelijk.. wil wel graag uit de dozen zijn...
Ik heb hier ook nog 2 dozen staanquote:Op zondag 2 januari 2022 22:03 schreef mschol het volgende:
yup, uiteraard..
volgens mij ben ik qua keuken alleen bijna uit dozen, daar nog 2: iig broodmachine (is snel, 1 doos 1 item) en nog wat dingen gerei (denk aan 2 benigprikstokding, schuimspaan, spatel en dan een hele set met allerlei van dat soort tools)
voor de rest: kleding veel, ben nu veel aan het wassen, dan is zeker alles gewassen, schoon en droog de kast in als die af is..
en dan nog games enzo.. die kasten zijn ook bijna klaar (of iig het begin, denk dat ik meer dan 2 kasten nodig ga hebben :") )
lego.. tja.. das een project voor als al het andere weg is
ik denk dat als ik kleding en games weg heb de rest ook relatief snel weg heb.. op de dingen na die ik wellicht echt niet gebruik..quote:
die laatste dingen kunnen dan in de doos blijvenquote:Op zondag 2 januari 2022 22:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk dat als ik kleding en games weg heb de rest ook relatief snel weg heb.. op de dingen na die ik wellicht echt niet gebruik..
Zo'n periode heb ik ook gehad, dat ik er ook makkelijk 2 per dag dronk. Weet eigenlijk niet meer waarom ik er destijds mee was gestopt maar opeens was ik er klaar meequote:Op zondag 2 januari 2022 20:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Dronk er 2 per dag, begon sowieso altijd de dag met een blikje.![]()
De eerste keer dat ik het dronk was leuk, toen was ik een jaar of 10 en was Red Bull net nieuw en niet echt bekend wat het was. Was toen op wintersport en had toen een paar flesjes (zat toen nog niet in blikjes) op, terug naar het hotel was ik zo hard aan het stuiteren dat ik het daarna niet meer mocht van mijn oudersquote:Op zondag 2 januari 2022 20:52 schreef bitterbal het volgende:
1 keer een blikje redbull gedronken. Man man man![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] etc
click en collectquote:Op zondag 2 januari 2022 22:19 schreef LTVDK het volgende:
Volgens mij is mijn wc verstopt en ik heb niet zo'n ontstopperEn je kunt nu natuurlijk niet even een bouwmarkt inlopen om zo'n ding te halen ...
Dat kon sowieso niet op heel veel plekken op zondagavond.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:19 schreef LTVDK het volgende:
Volgens mij is mijn wc verstopt en ik heb niet zo'n ontstopperEn je kunt nu natuurlijk niet even een bouwmarkt inlopen om zo'n ding te halen ...
Even bij de buren lenenquote:Op zondag 2 januari 2022 22:19 schreef LTVDK het volgende:
zo'n plop ding?quote:Op zondag 2 januari 2022 22:19 schreef LTVDK het volgende:
Ja zat te kijken, maar bij de meeste heb je een minimale bestelwaarde nodigquote:
Ja zo eentjequote:
ah ja das wel vervelend.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zat te kijken, maar bij de meeste heb je een minimale bestelwaarde nodigProbeer het morgen wel even bij de lokale bouwmarkt hier, die zijn vaak wat soepeler met zulke dingen
Beetje prijzig wel, zo'n handmatige heb je voor 3,5 euroquote:Op zondag 2 januari 2022 22:24 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)er/9300000005599811/
zoeen
werkt perfect
Gelukkig heb ik nog een ouderwetse plateaupotquote:Op zondag 2 januari 2022 22:25 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
deze dingen werken kut in moderne toiletpotten
maar die werken focking kut in moderne plonspottenquote:Op zondag 2 januari 2022 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje prijzig wel, zo'n handmatige heb je voor 3,5 euro
quote:Op zondag 2 januari 2022 22:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar die werken focking kut in moderne plonspotten
quote:Op zondag 2 januari 2022 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog een ouderwetse plateaupot
natuurlijk wel even goed naar je productie kijken.quote:
Valt met die moderne plonspotten nog wel mee, die in de VS waar het water standaard bijna tot de rand staat zijn pas kutquote:Op zondag 2 januari 2022 22:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
natuurlijk wel even goed naar je productie kijken.
https://9gag.com/gag/aZyvZ1p
deze sensatie mis je wel dan
zo heb ik de wet van Archimedes ervaren tijdens het kakkenquote:Op zondag 2 januari 2022 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Valt met die moderne plonspotten nog wel mee, die in de VS waar het water standaard bijna tot de rand staat zijn pas kut
Wat voor toiletten heb je op de boot eigenlijk, zijn dat gewoon 'normale' of meer van die vacuumdingen zoals in een vliegtuig?quote:Op zondag 2 januari 2022 22:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo heb ik de wet van Archimedes ervaren tijdens het kakken
verschilt per schip. sommigen hebben sanibroyeurs.. sommigen hebben volwaardige vacuüm systemen. sommigen een combinatie met een pot die volloopt met water en dan vacuüm en sommigen die 'normaal' flushen zoals 't thuis ook doetquote:Op zondag 2 januari 2022 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat voor toiletten heb je op de boot eigenlijk, zijn dat gewoon 'normale' of meer van die vacuumdingen zoals in een vliegtuig?
Heb je bij die laatste dan niet het gevaar dat alles er uit klotst op een ruige zeequote:Op zondag 2 januari 2022 22:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
verschilt per schip. sommigen hebben sanibroyeurs.. sommigen hebben volwaardige vacuüm systemen. sommigen een combinatie met een pot die volloopt met water en dan vacuüm en sommigen die 'normaal' flushen zoals 't thuis ook doet
nee eerder dat het leidingwerk het niet 'afgevoerd' krijgtquote:Op zondag 2 januari 2022 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je bij die laatste dan niet het gevaar dat alles er uit klotst op een ruige zee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |