Ik ken iemand die een tattoo heb van die rechtse draak op haar armquote:
Draken worden best vaak getatoeëerd en dit is een die ik best vaak zie, 2 die samen een hart vormenquote:Op zondag 2 januari 2022 21:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ken iemand die een tattoo heb van die rechtse draak op haar arm![]()
Ja dat is waar. Maar het meisje wat ik ken heeft hem om haar linker arm arm gedraaid in een blauw/zilveren kleur die ongeveer op dezelfde manier om haar arm draait.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Draken worden best vaak getatoeëerd en dit is een die ik best vaak zie, 2 die samen een hart vormen
Ik ken een tatoeër die vaak draken zetquote:Op zondag 2 januari 2022 21:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Maar het meisje wat ik ken heeft hem om haar linker arm arm gedraaid in een blauw/zilveren kleur die ongeveer op dezelfde manier om haar arm draait.
Moet wel, anders verlies ik bij deze mijn geloof in de mensheid!quote:Op zondag 2 januari 2022 21:19 schreef drakin het volgende:
Er is vast ook wel iemand met een tattoo van Zwelgje
Ach een vriend van mij had Calimero op zijn arm laten zetten.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet wel, anders verlies ik bij deze mijn geloof in de mensheid!
Nu pas, of ben ik een enorme zwartkijker?quote:Op zondag 2 januari 2022 21:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet wel, anders verlies ik bij deze mijn geloof in de mensheid!
Dat is mooi.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:24 schreef DerRabbit het volgende:
Een oud collega van me heeft een tattoo van Dolfje Weerwolfje op de binnenkant van zijn linker bovenarm omdat zijn zoontje altijd in die arm in slaap viel als hij verhaaltjes van Dolfje voorlas aan hem
Ik had het over de bovenste lagen van de mensheid, niet dat klootjes volk dat niet snapt dat als ze buiten zijn ze daarvoor ook binnen zijn geweestquote:Op zondag 2 januari 2022 21:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nu pas, of ben ik een enorme zwartkijker?
Gewoon een demonstratie organiserenquote:Op zondag 2 januari 2022 21:28 schreef drakin het volgende:
Ik heb een tattoofund nodig voor een Zwelgje tattoo
Ik heb wel een soldeerbout.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:28 schreef drakin het volgende:
Ik heb een tattoofund nodig voor een Zwelgje tattoo
Hou ik haar wel even vast.quote:
Jij weet wel raad met bouten.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Werkt beter dan een kippenbout
quote:
Zolang er maar niet zo'n lavastroom uit komt.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:42 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb wel een brandgat als ik te pittig heb gegeten
Vast niet dezelfde als ik in het vorig tpic posttequote:Op zondag 2 januari 2022 21:42 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb wel een brandgat als ik te pittig heb gegeten
Mevr Greys, zeg het eens.quote:
Ohw ik dacht je staat droog en moet wat te... hebben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
quote:Op zondag 2 januari 2022 22:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ohw ik dacht je staat droog en moet wat te... hebben.
Wat te drinken he.quote:
quote:
Een goed kopje thee of speedpresso kan Greytjes altijd wel gebruikenquote:
Sow, eerste zondag van het jaar en je gaat al meteen voor een pure Cokequote:
altijdquote:Op zondag 2 januari 2022 22:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sow, eerste zondag van het jaar en je gaat al meteen voor een pure Coke![]()
Een vrouw naar mijn hart, meteen voor het harde spul gaanquote:
euhhhh??????quote:Op zondag 2 januari 2022 22:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb nog een foto van je toen ik je die eens gaf.
[ afbeelding ]
you only life onesquote:Op zondag 2 januari 2022 22:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een vrouw naar mijn hart, meteen voor het harde spul gaan![]()
Doe dan ook deen Stone Cole Engleschquote:Op zondag 2 januari 2022 22:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
zeg dan plaats je gewoon
ftfy
en niet
ftfyquote:Op zondag 2 januari 2022 22:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Doe dan ook Geen Stone Cole Englesch
Ik trek liever een blikje cola openquote:
Prutser, ik ben weer uitgenodigd op het kasteel van heer DerRabbit.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:14 schreef R-woud93 het volgende:
Tijd om weer te kijken voor de zomervakantie
quote:Op zondag 2 januari 2022 22:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik trek liever een blikje cola open
Ik vind kastelen altijd maar een nare sfeer hebbenquote:Op zondag 2 januari 2022 22:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Prutser, ik ben weer uitgenodigd op het kasteel van heer DerRabbit.
Blijk maar eens te meer dat je nog nooit in een van mijn kastelen bent geweestquote:Op zondag 2 januari 2022 22:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind kastelen altijd maar een nare sfeer hebben
Het is ook meer een paleis aan de Loire.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind kastelen altijd maar een nare sfeer hebben
Jij bent immers welkom op mijn kastelen en landerijenquote:Op zondag 2 januari 2022 22:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Prutser, ik ben weer uitgenodigd op het kasteel van heer DerRabbit.
quote:Op zondag 2 januari 2022 22:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Blijk maar eens te meer dat je nog nooit in een van mijn kastelen bent geweest
Alleen de toegangspoort al.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Blijk maar eens te meer dat je nog nooit in een van mijn kastelen bent geweest
Speciaal laten aanleggen om de badeendjes legioenen een warm welkom te hetenquote:Op zondag 2 januari 2022 22:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alleen de toegangspoort al.![]()
[ afbeelding ]
waar is mijn vleugel dan?quote:Op zondag 2 januari 2022 22:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Speciaal laten aanleggen om de badeendjes legioenen een warm welkom te heten
Mijn linker of de rechter vleugel, je mag kiezen.quote:
Ho ho ho, dit is enkel de toegangspoort voor SBE zijn legioenen, niet zijn vleugels van het kasteel!quote:
Die van SBE is al klaar en die van mij nog niet!!!quote:Op zondag 2 januari 2022 22:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ho ho ho, dit is enkel de toegangspoort voor SBE zijn legioenen, niet zijn vleugels van het kasteel!
Jouw vleugel is nog in aanbouw tegen de grijze bergwand aan.
SBE is wel aanvoerder der Konijnlijke Garde en Groot Admiraal der Konijnlijke vlootquote:Op zondag 2 januari 2022 22:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die van SBE is al klaar en die van mij nog niet!!!
![]()
Boestwoos
quote:Op zondag 2 januari 2022 22:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
SBE is wel aanvoerder der Konijnlijke Garde en Groot Admiraal der Konijnlijke vloot![]()
Niet miepen, ik zal ook een huisje voor jou maken.quote:
Alsof jij verder komt dan een zandkasteel.quote:
je mag wel een keer op de koffie komenquote:Op zondag 2 januari 2022 22:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alsof jij verder komt dan een zandkasteel.![]()
Ligt eraan, heb je een bad?quote:Op zondag 2 januari 2022 22:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
je mag wel een keer op de koffie komen
dan mag je mijn huis wel zien
Je schrijft 200 meter bij 1000 meter weer verkeerd, maar bij deze ftfy :8quote:
Dat is ons buitenbad jaquote:Op zondag 2 januari 2022 22:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je schrijft 200 meter bij 1000 meter weer verkeerd, maar bij deze ftfy :8
Dan kunnen we samen.quote:
MrsL erbij.quote:
Als dat een keiharde chillen billen wordquote:
Ik gun het SBE om zijn eigen gezellige badje te hebbenquote:
Die mag de kaasblokjes brengen en de champagne inschenken.quote:
zegquote:Op zondag 2 januari 2022 22:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik gun het SBE om zijn eigen gezellige badje te hebben![]()
Gun ik jou je eigen badje eens, is het weer niet goedquote:
je bent verwarrendquote:Op zondag 2 januari 2022 22:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gun ik jou je eigen badje eens, is het weer niet goed
Ik ben heel niet verwarrend, ik ben super duidelijkquote:
Tja vrouwen.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben heel niet verwarrend, ik ben super duidelijk![]()
Hier is er ook een behoorlijke woei gaandequote:
klinkt niet als een partijtje waarop ik zal gaan stemmenquote:
jij geen woei?quote:Op zondag 2 januari 2022 23:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
klinkt niet als een partijtje waarop ik zal gaan stemmen
Klopt alleen dat werkt niet.quote:
quote:Op zondag 2 januari 2022 23:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik woon meer in het midden/oosten
quote:Op zondag 2 januari 2022 23:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
klinkt niet als een partijtje waarop ik zal gaan stemmen
ekte klasse ingeruild voor nog meer klassequote:Op zondag 2 januari 2022 23:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb geen Lupo meer trouwens he
En ook qua rijcomfortquote:Op zondag 2 januari 2022 23:07 schreef Schakeltopia het volgende:
je bent er hoe dan ook op vooruit gegaan kwa ruimte
Weet je wat dat kost om te laten maken?quote:
vertel?quote:Op zondag 2 januari 2022 23:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet je wat dat kost om te laten maken?
Ik schat minimaal 2 keer de helft tot max 4 keer een kwart.quote:
quote:Op zondag 2 januari 2022 23:12 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
zegt me niks
welke kleur (lekker belangrijk)
Serieus?quote:Op zondag 2 januari 2022 23:11 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ben nog meer gecharmeerd van die kubusachtige auto's in Japan, maar die vind je nauwelijks in NL
Ja ik heb een niet zo typische smaakquote:Op zondag 2 januari 2022 23:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Serieus?
Ik heb het meer op Alfa's van begin 2000 tot nu en BMW's van 2002 tot 2012 qua neuzen. Toch wat mooiere rondingen.
Tijdje BMW gereden hier ...quote:Op zondag 2 januari 2022 23:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Serieus?
Ik heb het meer op Alfa's van begin 2000 tot nu en BMW's van 2002 tot 2012 qua neuzen. Toch wat mooiere rondingen.
en dan ook nog gewoon ruimte voor een koffer in de kofferbakquote:Op zondag 2 januari 2022 23:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zo kan ik makkelijker meerdere zusjes meenemen![]()
quote:Op zondag 2 januari 2022 23:15 schreef Schakeltopia het volgende:
leuke waggie wel hoor hema
[ afbeelding ]
Het bedieningspaneel is iig stuk en die is al gauw tegen de 1000 euro.quote:
Vertel me dat dit geen stijl en klasse heeft en bijna het kunstzinnige raakt zij het niet dat het een functie had buiten pure kunst te zijn......quote:Op zondag 2 januari 2022 23:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ik heb een niet zo typische smaak
Een nieuwe lijkt me goedkoperquote:Op zondag 2 januari 2022 23:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het bedieningspaneel is iig stuk en die is al gauw tegen de 1000 euro.
strak bakkiequote:Op zondag 2 januari 2022 23:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vertel me dat dit geen stijl en klasse heeft en bijna het kunstzinnige raakt zij het niet dat het een functie had buiten pure kunst te zijn......
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat ik dat mooi vind betekent toch niet dat ik dat lelijk vind?quote:Op zondag 2 januari 2022 23:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vertel me dat dit geen stijl en klasse heeft en bijna het kunstzinnige raakt zij het niet dat het een functie had buiten pure kunst te zijn......
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan lekker in bad liggen en douchen, dat bubbelgedoe mis ik echt niet.quote:
Dat is een zuurstok op wielen.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ik heb ook een bad , maar douche er alleen maar in ... wil dat nog steeds omzetten in zo'n inloopdouchequote:Op zondag 2 januari 2022 23:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan lekker in bad liggen en douchen, dat bubbelgedoe mis ik echt niet.
wtf zegquote:Op zondag 2 januari 2022 23:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zoals je ziet, mogelijkheden zat mocht je uitgekeken zijn op de huidige lookquote:
En dan zo'n regen douche erin.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik heb ook een bad , maar douche er alleen maar in ... wil dat nog steeds omzetten in zo'n inloopdouche
En massage stralenquote:Op zondag 2 januari 2022 23:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En dan zo'n regen douche erin.
Dit maar dan in de glitteruitvoering stel ik me voor bij @hemarookworstquote:Op zondag 2 januari 2022 23:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heb een groot badquote:
en is dat lekker>quote:Op zondag 2 januari 2022 23:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb een groot bad
en een regendouche met jets
doe maar luxequote:Op zondag 2 januari 2022 23:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb een groot bad
Ik wil mijn hoofd even niet op hol brengen.quote:
heb een hele luxe zelf gemaakte badkamerquote:
Jij heb jetsers?quote:Op zondag 2 januari 2022 23:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb een groot bad
oh ja ... zonder boiler heb je dat nodigquote:Op zondag 2 januari 2022 23:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
wel zorgen dar je genoeg waterdruk hebt
Oh misschien tijd dat ik er ook een neem dan, ik loop anders wel heel achterquote:
deze kun je richten waar je wilquote:
Ik wou niet zeggen dat jij wel met deze opmerking zou komen.quote:
Is jou schuldquote:Op zondag 2 januari 2022 23:39 schreef DerRabbit het volgende:
Vuige praat hier in Viva, geen wonder dat alle vivarinnetjes terug naar hun eigen forum zijn gevlucht![]()
Ja maar als ik mijn Groot Eendelijke Admiraal moet verlaten voor jouw dan is dat een moeilijke beslissingquote:Op zondag 2 januari 2022 23:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is jou schuld
jij wil jouw burcht niet delen
if you can't stand the heatquote:Op zondag 2 januari 2022 23:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja maar als ik mijn Groot Eendelijke Admiraal moet verlaten voor jouw dan is dat een moeilijke beslissing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Nice!quote:Op zondag 2 januari 2022 23:42 schreef Schakeltopia het volgende:
hema binnenkort deze doen
[ afbeelding ]
ik ben heel benieuwdquote:Op zondag 2 januari 2022 23:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nice!
Ik merk wel dat ik deze dagen het wel heel warm heb, omdat ik zo gewend ben aan kou
quote:Op zondag 2 januari 2022 23:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
if you can't stand the heat
Je had kunnen weten aan de auto die ik poste dat ik een ijskoud hart toe draag aan de enige echte IceMan der F1 godenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
SBEquote:Op zondag 2 januari 2022 23:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je had kunnen weten aan de auto die ik poste dat ik een ijskoud hart toe draag aan de enige echte IceMan der F1 goden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op zondag 2 januari 2022 23:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
SBE
Alsof het niet allang duidelijk was dat SBE mijn eeuwige IJskonijnige isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op zondag 2 januari 2022 23:50 schreef R-woud93 het volgende:
Zojuist mijn autoverzekering aangepast, 34,51 per maand goedkoper
Truste mopquote:Op zondag 2 januari 2022 23:51 schreef greysbones het volgende:
ok bedtijd
vanaf morgen keihard FOKken![]()
Ga mijn best doenquote:Op zondag 2 januari 2022 23:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Truste dropsken
en niet ziek worden he
Een goed begin is het halve werk!quote:Op zondag 2 januari 2022 23:52 schreef R-woud93 het volgende:
Mijn goede voornemen dit jaar is om flink te gaan sparen, het begint goed!
We houden hier nu alles bij elkaar elke maand 500 euro over (daar is het sparen al vanaf)quote:
Je moet er wel eerst water in doen heb ik gehoord.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:54 schreef Schakeltopia het volgende:
binnenkort even ijsblokjes ding in de vriezer doen zodat ik ijs water kan maken![]()
ja dat snap ik.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je moet er wel eerst water in doen heb ik gehoord.
Jij snapt 'mquote:Op zondag 2 januari 2022 23:56 schreef Schakeltopia het volgende:
en dan uiteindelijk een nieuwe audi kopen ?
Dat is wel een lekker bedrag om over te houden buiten sparen, daar zijn wij het afgelopen jaar niet aan gekomen. Wij zaten tussen 500 en 600 per maand overschot op gezamenlijke rekening. En daar werden vakanties, onvoorziene reparaties en zulks van betaald.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
We houden hier nu alles bij elkaar elke maand 500 euro over (daar is het sparen al vanaf)
Die inflatie krijgt mij niet te pakken
Ik snap niets want ik ben maar een badeend.quote:
Hoppaquote:Op zondag 2 januari 2022 23:54 schreef Schakeltopia het volgende:
binnenkort even ijsblokjes ding in de vriezer doen zodat ik ijs water kan maken![]()
Zolang je maar alles van badderen af weet!quote:Op maandag 3 januari 2022 00:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik snap niets want ik ben maar een badeend.
Ach ik zit met een aantal dingen aan mijn hoofd maar hier is even een leuke afleiding. De reacties van jou en anderen worden door mij zeer gewaardeerd.quote:Op maandag 3 januari 2022 00:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zolang je maar alles van badderen af weet!
Hoi devquote:Op maandag 3 januari 2022 02:53 schreef devzero het volgende:
Zijn hier nog eenzame huisvrouwen? Of zitten die ondertussen allemaal op het "viva knutselt" forum op tweakers.net?
Dat ligt maar net aan je definitie van eenzame huisvrouwenquote:Op maandag 3 januari 2022 02:53 schreef devzero het volgende:
Zijn hier nog eenzame huisvrouwen? Of zitten die ondertussen allemaal op het "viva knutselt" forum op tweakers.net?
#U2quote:Op maandag 3 januari 2022 08:32 schreef Rogue2.0 het volgende:
Goedemorgen, Vivaatjes!
Nog een goed en gezond 2022 toegewenst.
BB kun je er vast vanaf morgen wat vindenquote:Op maandag 3 januari 2022 02:53 schreef devzero het volgende:
Hej! Jij houdt toch van Witcher en kijkt deze graag opnieuw? Er is ook een "making Witcher S2 (of S1)" Misschien ook leuk voor jou om te kijken op Netflix.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Draken worden best vaak getatoeëerd en dit is een die ik best vaak zie, 2 die samen een hart vormen
Ik had mijn tattoo al wel eens laten zien he?quote:Op zondag 2 januari 2022 21:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Al gezien natuurlijk, net als de bestiary's en de karakters, en het open haardje uit kaer morhen. Bij seizoen 1 hadden ze per aflevering een 5 minuten lang making off naast de langere making off.quote:Op maandag 3 januari 2022 13:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hej! Jij houdt toch van Witcher en kijkt deze graag opnieuw? Er is ook een "making Witcher S2 (of S1)" Misschien ook leuk voor jou om te kijken op Netflix.
Ik heb 2 tattoo's. Een olifantenslurf en de maastunnel. Ik vrees alleen dat het notewaardig/banbaar is ze hier te showen.quote:Op maandag 3 januari 2022 13:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had mijn tattoo al wel eens laten zien he?Ook een draak.
quote:Op maandag 3 januari 2022 16:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik heb 2 tattoo's. Een olifantenslurf en de maastunnel. Ik vrees alleen dat het notewaardig/banbaar is ze hier te showen.
quote:
Wel lef hoor, ik weet niet of ik wel een hete naald op de huid van mijn slurf zou willen/durven laten.quote:Op maandag 3 januari 2022 16:37 schreef ToT het volgende:
[..]Echt he!
Wat een lul ben/heb je dan!
Maar sommige dames hebben down there ook tattoo's waarvan je denkt: Wat de neuk?
Tattoo-naalden zijn niet heet, maar het zal wel echt verdomd veel pijn doen daar.quote:Op maandag 3 januari 2022 16:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wel lef hoor, ik weet niet of ik wel een hete naald op de huid van mijn slurf zou willen/durven laten.
SBE heeft anders nog een soldeerbout voor een extra brandgatquote:Op maandag 3 januari 2022 16:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik heb 2 tattoo's. Een olifantenslurf en de maastunnel. Ik vrees alleen dat het notewaardig/banbaar is ze hier te showen.
Vriendelijk bedankt voor het aanbod maar deze sla ik over.quote:Op maandag 3 januari 2022 16:42 schreef drakin het volgende:
[..]
SBE heeft anders nog een soldeerbout voor een extra brandgat
Kwam ook niet van mij he?quote:Op maandag 3 januari 2022 16:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Vriendelijk bedankt voor het aanbod maar deze sla ik over.
Anders misschien:quote:Op maandag 3 januari 2022 16:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Vriendelijk bedankt voor het aanbod maar deze sla ik over.
Deze channel heb ik laatst ontdekt. Wel een bijzondere stem.quote:
Neh niet mijn stem om naar te luisteren.quote:Op maandag 3 januari 2022 17:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze channel heb ik laatst ontdekt. Wel een bijzondere stem.
Haha die had ik als alternatief klaar staan!quote:Op maandag 3 januari 2022 17:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Neh niet mijn stem om naar te luisteren.
Deze vind ik wel weer goed
Ik heb even netjes op jou gewacht.quote:Op maandag 3 januari 2022 17:14 schreef dud0r het volgende:
Is dit topic nog niet vol? Zijn jullie allemaal aan het werk ofzo
Die zocht ik afgelopen jaar regelmatig op met het toss a coin nummerquote:Op maandag 3 januari 2022 17:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha die had ik als alternatief klaar staan!
Dat vind ik lief van jequote:Op maandag 3 januari 2022 17:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb even netjes op jou gewacht.
Eeen nieuw jaar begin ik met lief doen.quote:
Ja met The Witcher ben ik nauwelijks bekend eigenlijk, maar van dit nummer heb ik wel meer gave covers gezien/gehoord!quote:Op maandag 3 januari 2022 17:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Die zocht ik afgelopen jaar regelmatig op met het toss a coin nummer
Of andere metalversies, maar Dan Varc is zeker favoriet geworden met covers!
quote:Op maandag 3 januari 2022 17:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eeen nieuw jaar begin ik met lief doen.
Het gaat niet om de puntjes maar om de gezelligheidquote:Op maandag 3 januari 2022 17:14 schreef dud0r het volgende:
Is dit topic nog niet vol? Zijn jullie allemaal aan het werk ofzo
Nu moet ik nog zien vol te houden tot het eind van het jaar.quote:
Ik heb anders wel een puntje voor je om op te zuigenquote:Op maandag 3 januari 2022 17:28 schreef maily het volgende:
[..]
Het gaat niet om de puntjes maar om de gezelligheid
Komt vast goedquote:Op maandag 3 januari 2022 17:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nu moet ik nog zien vol te houden tot het eind van het jaar.
Begin maar vast met de boeken lezen, die zijn het mooist!quote:Op maandag 3 januari 2022 17:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja met The Witcher ben ik nauwelijks bekend eigenlijk, maar van dit nummer heb ik wel meer gave covers gezien/gehoord!
Lief?quote:Op maandag 3 januari 2022 17:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eeen nieuw jaar begin ik met lief doen.
Ben niet echt zo'n lezer meer. Heb wel alles van A song of ice and fire gelezen. Misschien dat ik die ooit weer opnieuw ga lezen, en anders misschien idd dit!quote:Op maandag 3 januari 2022 17:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Begin maar vast met de boeken lezen, die zijn het mooist!
Serie van welke schrijver?quote:Op maandag 3 januari 2022 17:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben niet echt zo'n lezer meer. Heb wel alles van A song of ice and fire gelezen. Misschien dat ik die ooit weer opnieuw ga lezen, en anders misschien idd dit!
Wat ook ernstig gaaf is, is de Death Gate reeks!![]()
![]()
De proloog is al razend interessant, met het eerste hoofdstuk zit je al met je knieën tegen je borst aan en regelmatig heb je de neiging om vloekend en tierend de bank op te springen terwijl je op andere momenten het boek KEIhard tegen de muur wil flikkeren omdat het zo'n KUTwending heeft gekregen, waarna het in een volgend deel toch weer zeer respectvol afgehandeld wordt waar je zo heftig van over de zeik ging.
Echt nog nooit meegemaakt met het lezen van boeken!Zelfs niet met A song of ice and fire, hoewel daar natuurlijk ook wel behoorlijk heftige momenten in voor komen.
Maar bovenal is het gewoon enorm boeiend geschreven!Wel een aanrader als je van magie, draken, elven, demi-goden en kabouters enzo houdt.
Er zitten heel veel verschillende verhaallijnen in; je kunt niet weten wat die kutwending is, bij welke personages!quote:Op maandag 3 januari 2022 17:39 schreef drakin het volgende:
Wat ook ernstig gaaf is, is de Death Gate reeks!
Neequote:Op maandag 3 januari 2022 17:30 schreef dud0r het volgende:
Ik heb anders wel een puntje voor je om op te zuigen![]()
Komt vast goed
Teringmoe. Ik lag net half in Mini-ToT's bedje te slapen toen hij me mee naar boven nam om op zijn kamer te spelen!quote:Op maandag 3 januari 2022 18:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetje
Hoe is t met jou?
En hij speelde vrolijk door?quote:Op maandag 3 januari 2022 18:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Teringmoe. Ik lag net half in Mini-ToT's bedje te slapen toen hij me mee naar boven nam om op zijn kamer te spelen!![]()
En ik ben er klaar mee ben er klaar mee.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben er klaar voor ben er klaar voor
had ik zondagquote:Op maandag 3 januari 2022 18:31 schreef ToT het volgende:
[..]
En ik ben er klaar mee ben er klaar mee.
Ik ga serieus echt over 2 uur naar bed of zo.
Dan ga ik slapen, dus stream wel de volgende dagquote:
ik ga echt wel even streamenquote:Op maandag 3 januari 2022 18:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan ga ik slapen, dus stream wel de volgende dag
Misschien mobiel dan, heb daar ook videoland opquote:Op maandag 3 januari 2022 18:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ga echt wel even streamen
weer 3 maanden vermaak
kan ik weer een jaar op teren
ik ookquote:Op maandag 3 januari 2022 18:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien mobiel dan, heb daar ook videoland op
Hoop wel op leuke streams, anders haak ik snel weer af..quote:Op maandag 3 januari 2022 18:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ook
doet me denken moet mijn oortjes even opzoeken
ik heb het vorig jaar ook vol gehouden dus moet wel heel erg zijn wil ik het niet vol houdenquote:Op maandag 3 januari 2022 18:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoop wel op leuke streams, anders haak ik snel weer af..
Ben daar later pas mee begonnen met kijken.. maar toch bleef ik er niet echt voor zitten/hangen zeg maarquote:Op maandag 3 januari 2022 18:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb het vorig jaar ook vol gehouden dus moet wel heel erg zijn wil ik het niet vol houden
het was vooral de COS erbijquote:Op maandag 3 januari 2022 18:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ben daar later pas mee begonnen met kijken.. maar toch bleef ik er niet echt voor zitten/hangen zeg maar
Greysbabequote:Op maandag 3 januari 2022 18:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
het was vooral de COS erbij
wat het erg gezellig maakte
heb er echt 2 vrienden aan overgehouden @:Suzi1 en @:Utopia2.0
Dat is wel mooi danquote:Op maandag 3 januari 2022 18:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
het was vooral de COS erbij
wat het erg gezellig maakte
heb er echt 2 vrienden aan overgehouden @:Suzi1 en @:Utopia2.0
quote:Op maandag 3 januari 2022 19:08 schreef ToT het volgende:
Godverdomme, Mini-ToT wil cartoons kijken, gaat tijdens een cartoon naar boven toe, ik zet wat voor mezelf op, komt-ie naar beneden omdat die tekenfilm weer op moet komen!
Ik zit hier weer naar een video van Maggie Renée te kijken, en hij komt er aan met een beteuterd snoetje: "Auto!"quote:
wie?quote:Op maandag 3 januari 2022 19:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit hier weer naar een video van Maggie Renée te kijken, en hij komt er aan met een beteuterd snoetje: "Auto!"
owwwwwquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |