Dat durf ik dan weer niet aan, zonder regie, veel te bang dat ik dan echt dingen zie die ik niet wil zien.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:36 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kijk de laatste tijd best veel IRL streams op youtube. Als je denkt alles gezien te hebben...nee toch nog nietmaar het is ook ontzettend smakeloos.
Haha ok, als je serieus bent, my bad dan 🤝 Maar iig, veel zin in wel!quote:Op zondag 2 januari 2022 22:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Was serieus bedoeld. Je teksten zijn scherp en goed onderbouwd. Je zou een goede tekstschrijver zijn.
jij was er vorige BB toch ook?quote:Op zondag 2 januari 2022 22:38 schreef Willewa het volgende:
[..]
Haha ok, als je serieus bent, my bad dan 🤝 Maar iig, veel zin in wel!
quote:Op zondag 2 januari 2022 22:39 schreef Lonneke1983 het volgende:
Hieronder volgen de gouden tips van Nick:
1.Geniet ervan, je maakt dit maar 1 keer mee… Je beseft dit pas als het voorbij is
2. Koester de vriendschappen die je daar gaat maken, want ze zijn echt, geen social media, echte gesprekken, met echte mensen
3.Wees jezelf, niemand kan honderd dagen toneel spelen, blijf wie je bent, want dat maakt jou uniek
4.Smokkel mij aub mee binnen
Ja dat maakt toch wel veel verschil. In de gouden kooi had je bijv. nog dat je geen geweld mocht gebruiken. Dat soort grenzen hebben die streamers niet.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat durf ik dan weer niet aan, zonder regie, veel te bang dat ik dan echt dingen zie die ik niet wil zien.held hoor jij. Ik kijk laatste tijd wel veel the real housewifes, dat is ook flinke sensatie maar wel met regie erachter natuurlijk. Maar prima vermaak vind ik het iig.
quote:Op zondag 2 januari 2022 22:40 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
en gelukkig is hij zijn fake vriendin kwijt
beetje voorpretquote:Op zondag 2 januari 2022 22:44 schreef RobjeGeus het volgende:
Zoveel comments...ik dacht het is al begonnen maar helaas. Nog even wachten
Ja, dat was snel voorbij nadat hij niet met het geld thuiskwamquote:Op zondag 2 januari 2022 22:40 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
en gelukkig is hij zijn fake vriendin kwijt
nee helemaal nietquote:
dat was wel sneuquote:Op zondag 2 januari 2022 22:45 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ja
[..]
Ja, dat was snel voorbij nadat hij niet met het geld thuiskwam
quote:Op zondag 2 januari 2022 22:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat maakt toch wel veel verschil. In de gouden kooi had je bijv. nog dat je geen geweld mocht gebruiken. Dat soort grenzen hebben die streamers niet.
The real housewifes heb ik dan weer nooit gezien
Ken je Below Deck? Daar ben ik een beetje fan van.
Misschien moet ik the real housewifes ook maar gaan kijken danquote:Op zondag 2 januari 2022 22:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ik mis de gouden kooi.
En below deck ook allemaal gezien.Zelfde idee ook wel als de housewifes. Sowieso geef ze alcohol en je krijgt leuke tv.
below deckquote:Op zondag 2 januari 2022 22:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ik mis de gouden kooi.
En below deck ook allemaal gezien.Zelfde idee ook wel als de housewifes. Sowieso geef ze alcohol en je krijgt leuke tv.
even je instellingen checkenquote:Op zondag 2 januari 2022 22:48 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik zie geen UI en kan geen priveberichten zien. Wat doe ik verkeerd?
quote:Op zondag 2 januari 2022 22:50 schreef rinardo het volgende:
https://ibb.co/cksW1Tx
Nieuwe info gevonden in de tv gids van Play 247
Best geinig en ja snap het van de titel maar wat een volk, zijn verschillende he, laatste die ik gezien heb is New Jersey, man man wat een volk, rijke mensen die zich als tokkies gedragen, hilarisch.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:48 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien moet ik the real housewifes ook maar gaan kijken dan
De titel staat me een beetje tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |