ja maar die moet ik dan klein maken en denk dat je dan weer iets geks zietquote:
Gewoon een foto van jezelf, net zoals ikquote:Op zondag 2 januari 2022 22:22 schreef greysbones het volgende:
ik ga morgen mijn oude ui wel opzoeken
of mijn disney versie
Zou ik voor hier niet erg vindenquote:Op zondag 2 januari 2022 22:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Gewoon een foto van jezelf, net zoals ik
Doe eens gek en gooi je haar losquote:Op zondag 2 januari 2022 22:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou ik voor hier niet erg vinden
wel andere subs op Fok
altijd vastquote:
Daarom kom ik alleen maar op FOK wanneer er een RLS isquote:Op zondag 2 januari 2022 22:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
altijd vast
nee serieus op sommige delen(van FOK) wil je dat niet
Simpel opmerkinkje natuurlijk whaha.. Of gaan de mensen die niet voor bloed en brekende schedels gaan subtiel weggepest worden hier 😂quote:Op zondag 2 januari 2022 22:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mag ik jou een taak geven met goedkeuren van de mods, schrijf jij de streamtopics maar
Tenzij ze er andere bezigheden hebbenquote:Op zondag 2 januari 2022 22:25 schreef Mickytjuh het volgende:
Ze mogen van mij wel de slaapkamers overdag opslot gooien
Dan mogen ze (tuin)banken ook wel opbergen. Dan nog zouden ze gewoon op de grond gaan liggenquote:Op zondag 2 januari 2022 22:25 schreef Mickytjuh het volgende:
Ze mogen van mij wel de slaapkamers overdag opslot gooien
op 2 welquote:Op zondag 2 januari 2022 22:25 schreef suzi1 het volgende:
op die delen ga jij de komende maanden toch niet posten
Hier wordt niemand weggepestquote:Op zondag 2 januari 2022 22:26 schreef Willewa het volgende:
[..]
Simpel opmerkinkje natuurlijk whaha.. Of gaan de mensen die niet voor bloed en brekende schedels gaan subtiel weggepest worden hier 😂
Hmm hmm zeker, zoals gezegd, een beetje sensatie is echt niet mis maar ik vond dat vorig jaar prima. Verder gewoon mooi en leerzaam.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kijk voor van alles, de psyche inderdaad maar ook de sensatie vind ik leuk.
Was serieus bedoeld. Je teksten zijn scherp en goed onderbouwd. Je zou een goede tekstschrijver zijn.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:26 schreef Willewa het volgende:
[..]
Simpel opmerkinkje natuurlijk whaha.. Of gaan de mensen die niet voor bloed en brekende schedels gaan subtiel weggepest worden hier 😂
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |