Goed man, mensen exposen terwijl er nog niks bekent is.quote:
M.b.t. vet gedrukte: het is vrijwel direct duidelijk geweest dat het gaat om dood door een misdrijf.quote:Op maandag 3 januari 2022 12:07 schreef Gia het volgende:
Komt best veel voor dat meisjes van 14 dwepen met een leraar, trainer e.d. of er verliefd op zijn. Zeker als ze nog zo jong zijn of er jonger uitzien. De ene 32-jarige is de andere niet.
Misschien hadden ze afgesproken en wilde hij over haar grenzen gaan, wat leidde tot haar dood. Hoe of waarom zal het onderzoek uit moeten wijzen.
Misschien is ze gevallen, hoofd gestoten. Misschien dreigde ze hem aan de schandpaal te nagelen omdat hij te ver ging/wilde gaan.
Hoe dan ook, verschrikkelijk.
Ze deden aan Free style turnen, de kans is groot dat ze gewoon aan het trainen waren.quote:Op maandag 3 januari 2022 12:07 schreef Gia het volgende:
Komt best veel voor dat meisjes van 14 dwepen met een leraar, trainer e.d. of er verliefd op zijn. Zeker als ze nog zo jong zijn of er jonger uitzien. De ene 32-jarige is de andere niet.
Misschien hadden ze afgesproken en wilde hij over haar grenzen gaan, wat leidde tot haar dood. Hoe of waarom zal het onderzoek uit moeten wijzen.
Misschien is ze gevallen, hoofd gestoten. Misschien dreigde ze hem aan de schandpaal te nagelen omdat hij te ver ging/wilde gaan.
Hoe dan ook, verschrikkelijk.
In de OP:quote:Op maandag 3 januari 2022 12:58 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze deden aan Free style turnen, de kans is groot dat ze gewoon aan het trainen waren.
quote:Uit onderzoek, zo zegt de politie zondagavond, is inmiddels gebleken dat het meisje door een misdrijf om het leven kwam
In 't donker?quote:Op maandag 3 januari 2022 12:58 schreef ootjekatootje het volgende:
Ze deden aan Free style turnen, de kans is groot dat ze gewoon aan het trainen waren.
Dit ja.quote:Op maandag 3 januari 2022 12:35 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
M.b.t. vet gedrukte: het is vrijwel direct duidelijk geweest dat het gaat om dood door een misdrijf.
Bij een val of stoten van het hoofd zouden ze langer over de autopsie hebben gedaan (of in elk geval het woord 'misdrijf' niet zo snel hebben laten vallen).
Ik denk daarom eerder aan: messteken, wurging of schotwond.
In dat park is een voetbalveld, een basketbalveld en wat kindertoestellen, glijbaan, wip, schommel e.d. Lijkt me niet een plek om hiervoor te trainen.quote:Op maandag 3 januari 2022 12:58 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Moeilijk voor te stellen dat deze normaal ogende man een meisje van 14 gedood zou hebben. Wat is het verhaal hierachter?quote:
Ook niet als iemand van 32 jaar ....quote:Op maandag 3 januari 2022 09:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ziet er niet uit als een typische psychopaat ofzo
Als 32-jarige een "relatie" hebben met een kind van 14.... en het was blijkbaar geen geheim.quote:Volgens vriendinnen van het slachtoffer zouden de twee een relatie hebben gehad.
Maar dat youtubefilmpje staat nog online .....quote:Op maandag 3 januari 2022 14:51 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
https://sleutelstad.nl/20(...)ij-overlijden-esmee/
[..]
Ja, hij zit in beperking en heeft nog geen tijd gehad om zijn sporen te wissen. Ergens vind ik het ook moeilijk voor te stellen. Misschien is hij totaal onschuldig en hebben ze de verkeerde te pakken.quote:Op maandag 3 januari 2022 14:53 schreef maily het volgende:
[..]
Maar dat youtubefilmpje staat nog online .....
Je zou denken dat die sportschool dan de boel wist?quote:Op maandag 3 januari 2022 14:58 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Ja, hij zit in beperking en heeft nog geen tijd gehad om zijn sporen te wissen. Ergens vind ik het ook moeilijk voor te stellen. Misschien is hij totaal onschuldig en hebben ze de verkeerde te pakken.
Daarvoor zullen zij bij YouTube moeten zijn, want het staat onder zijn eigen account het account van een andere organisatie sleutelstad.nl.quote:Op maandag 3 januari 2022 14:58 schreef maily het volgende:
[..]
Je zou denken dat die sportschool dan de boel wist?
Ik ken die locatie wel. Je kunt daar prima wandelen of eventueel hardlopen. Er zit ook een park vlakbij en op dezelfde route waarbij je rustig kunt recreëren. Als het met voorbedachte rade was geweest, dan zou je het lichaam eerder in dat park verwachten en niet open en bloot bij huizen en mensen. Die locatie en ook de zittende positie van het lichaam zijn merkwaardig.quote:Op maandag 3 januari 2022 14:03 schreef Gia het volgende:
[..]
In dat park is een voetbalveld, een basketbalveld en wat kindertoestellen, glijbaan, wip, schommel e.d. Lijkt me niet een plek om hiervoor te trainen.
Ik ook man. Wandel daar ieder weekend.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:30 schreef Leonos het volgende:
Woon hier drie straten vandaan, komt zo wel heel dichtbij![]()
Triest verhaal.
Het meisje zat zo te lezen ook op een middelbare school waar je tijdelijk extra ondersteuning krijgt. Dus die Olivier papte graag met kwetsbare meisjes aan, blijkbaar.quote:Op maandag 3 januari 2022 14:56 schreef maily het volgende:
Uitvaart met paarden en witte koets voor 14-jarige Esmee
Dat zien ze er meestal niet.quote:Op maandag 3 januari 2022 09:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ziet er niet uit als een typische psychopaat ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |