SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Terwijl de tweede variant wel tien keer zoveel wordt gebruikt volgens Google.quote:Op zondag 2 januari 2022 16:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en een frikandellenbroodje en frikandelbroodje zijn allebei geaccepteerd (al geeft die bij de enkelvoudige vorm wel een rood lijntje)
quote:Op zondag 2 januari 2022 16:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn verklaring is dat Nederlands door iemand zonder taalgevoel is uitgevonden
Bijvoorbeeld pannekoek en pannenkoekquote:Op zondag 2 januari 2022 16:56 schreef Recce het volgende:
[..]Vroeger had Nederland ook geen echte spellingsregels en deed iedereen maar wat. Tegenwoordig zijn er teveel veranderingen in de regels en houden kranten etc. zich niet aan alle nieuwe regels omdat die soms bullshit zijn.
Hoe ging het vandaag?quote:Op zondag 2 januari 2022 16:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mag dinsdag gelukkig weer 1 dag werken
Ja, die wijziging was wel redelijk belachelijk.quote:Op zondag 2 januari 2022 16:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld pannekoek en pannenkoek
Pannenkoek is er trouwens ook weer eentje voor het prangende vraagstuk
oh okay, klaar voor de verhuur dusquote:Op zondag 2 januari 2022 17:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb huis klaar gemaakt voor makelaar morgen
Prullenbak is dan weer wel een logische, de bak is enkelvoud en hetgeen dat er in gaat (de prullen) is wel meervoudquote:Op zondag 2 januari 2022 17:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, die wijziging was wel redelijk belachelijk.Je bent behoorlijk aan het kloten als er allerlei borden van restaurants etc. de prullenbak in kunnen.
Komt er eindelijk eens wat geld binnenquote:Op zondag 2 januari 2022 17:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moet nog kluspullen weghalen en wat plintjes. had te weing gekocht
ja moet nu ook welquote:Op zondag 2 januari 2022 17:03 schreef Karzai het volgende:
k
[..]
Komt er eindelijk eens wat geld binnen
Paddenstoel dan?quote:Op zondag 2 januari 2022 17:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Prullenbak is dan weer wel een logische, de bak is enkelvoud en hetgeen dat er in gaat (de prullen) is wel meervoud
quote:Ook mag u zich voor de spelling niet baseren op een eventuele meervoudsbetekenis van het eerste deel van de samenstelling. Tot 1995 gold een andere regel, die voorschreef dat u moest bepalen of er ‘noodzakelijk’ sprake was van meervoud. Een hok voor een enkel konijn werd als konijnehok gespeld en een korf voor een heel bijenvolk als bijenkorf. In de huidige regel speelt de al dan niet meervoudige betekenis van het eerste woord in de samenstelling geen rol meer. Voor hoeveel konijnen een hok ook is bedoeld, we schrijven altijd konijnenhok.
Paddenstoel is een los woord op zichzelf, het meervoud is paddenstoelen. Alleen is het dan de vraag os het paddenstoelsoep of paddenstoelensoep moet zijnquote:
Vroegah was er de regel dat de N er alleen kwam als de heerste helft van het woord een mens of een dier betrof, OF als het om een "noodzakelijk meervoud" ging.quote:Op zondag 2 januari 2022 16:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld pannekoek en pannenkoek
Pannenkoek is er trouwens ook weer eentje voor het prangende vraagstuk
Vroeger was het gewoon paddestoel hoor.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Paddenstoel is een los woord op zichzelf, het meervoud is paddenstoelen. Alleen is het dan de vraag os het paddenstoelsoep of paddenstoelensoep moet zijn
(of padden op een stoel, maar dat is weer wat heel anders)
Weet je dat zo uit je hoofd?quote:Op zondag 2 januari 2022 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vroegah was er de regel dat de N er alleen kwam als de heerste helft van het woord een mens of een dier betrof, OF als het om een "noodzakelijk meervoud" ging.
Wat leidde tot de situatie dat er "pruimejam" en "bessenjam" bestond, met de gedachte dat je van één pruim wel jam kunt maken maar van één bes niet.
Watquote:Op zondag 2 januari 2022 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vroegah was er de regel dat de N er alleen kwam als de heerste helft van het woord een mens of een dier betrof, OF als het om een "noodzakelijk meervoud" ging.
Wat leidde tot de situatie dat er "pruimejam" en "bessenjam" bestond, met de gedachte dat je van één pruim wel jam kunt maken maar van één bes niet.
Oh ja, volgens mij heb ik het zo geleerd. In 1995 begonnen al die veranderingen.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb het ook zo geleerd, maar van de pruimen en bessen wist ik nietquote:Op zondag 2 januari 2022 17:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh ja, volgens mij heb ik het zo geleerd. In 1995 begonnen al die veranderingen.
Dan heb je waarschijnlijk niet op zitten letten als kleine Kwiwi!quote:Op zondag 2 januari 2022 17:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb het ook zo geleerd, maar van de pruimen en bessen wist ik niet
Het is niet de mijnequote:
Blauw?quote:Op zondag 2 januari 2022 17:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Vreemd kleurtje ook wel als die van jou is.
Zou kunnen, zat altijd in m'n schrift te tekenenquote:Op zondag 2 januari 2022 17:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk niet op zitten letten als kleine Kwiwi!
Is wel een apart kleurtje voor een kindquote:
Kan wel tijdens carnavalquote:Op zondag 2 januari 2022 17:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is wel een apart kleurtje voor een kind
quote:
Ja zag hetquote:Op zondag 2 januari 2022 16:58 schreef bitterbal het volgende:
@:Cherrylips @:4everblackeyed
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
an je dit wel zien fles?quote:Op zondag 2 januari 2022 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Die klote kut 9Gag linkjes altijd![]()
altijd gezeik dat ik mijn adblocker moet disablen. NEE. Krijg het lazarus.
Je mist er niets aan.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Pluk de dag, steek een rode roos achter je oor en trek eens goed aan de plasbuis.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat gaat beter ja.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:48 schreef bitterbal het volgende:
k
[..]
an je dit wel zien fles?
https://www.reddit.com/r/(...)usually_found_in_or/
Maar Lemmingen dat zijn toch altijd die beesten die zonder na te denken van een klif af springen of zo?quote:
en dan in deboom hangenquote:Op zondag 2 januari 2022 17:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja zag hetkerstlampjes dus strak om je cavia wikkelen voor volgend jaar.
quote:Op zondag 2 januari 2022 17:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee in een afgesloten plastic bak in de berging.
Dat is verzonnen door Disney, die flikkerde die beestjes van een klif af om dat vervolgens te filmen, daarom is iedereen die Disney kijkt een debiel.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar Lemmingen dat zijn toch altijd die beesten die zonder na te denken van een klif af springen of zo?
was dat niet bbc?quote:Op zondag 2 januari 2022 17:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is verzonnen door Disney, die flikkerde die beestjes van een klif af om dat vervolgens te filmen, daarom is iedereen die Disney kijkt een debiel.
Disney toch, heb ik tenminste altijd meegekregen?quote:Op zondag 2 januari 2022 17:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was dat niet bbc?
Dat ze die beestjes de rand over hebben geduwd?
hmmm misschien. Had gelezen dat het tijdens het fimen van een docu gebeurdequote:Op zondag 2 januari 2022 17:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Disney toch, heb ik tenminste altijd meegekregen?
Lil Kleine en antivaxxers.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
las dat er mensen beledigt zijn. Wie heeft hij allemaal beledigt?
Lange Frans en Willem Engel.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
las dat er mensen beledigt zijn. Wie heeft hij allemaal beledigt?
quote:Op zondag 2 januari 2022 17:59 schreef CherryLips het volgende:
Daarna het aftelmoment nog eens gekeken dus GELUKKIG NIEUWAAR ALLEMAAL
We werden toch allemaal een zwart gat ingezogen, of ging ik toen in coma?quote:Op zondag 2 januari 2022 17:59 schreef CherryLips het volgende:
"Als jij Lange Frans meer vertrouwt dan een arts, prima, maar ik vind ook in de toekomst, als je ergens last van hebt, dan ga je niet naar het ziekenhuis. Dan ga je gewoon naar dokter Lange Frans. Die niet in medicijnen gelooft, maar wel in ufo’s”quote:
Was het lekker onder die steen ja?quote:Op zondag 2 januari 2022 17:59 schreef CherryLips het volgende:
Mwa toch wel makkelijk scoren dit.quote:Op zondag 2 januari 2022 18:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Als jij Lange Frans meer vertrouwt dan een arts, prima, maar ik vind ook in de toekomst, als je ergens last van hebt, dan ga je niet naar het ziekenhuis. Dan ga je gewoon naar dokter Lange Frans. Die niet in medicijnen gelooft, maar wel in ufo’s”
Dat heb je he als je zo achterlijk doetquote:Op zondag 2 januari 2022 18:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mwa toch wel makkelijk scoren dit.
Dit affikken en ridiculiseren had vijf-zes jaar geleden al moeten gebeuren in plaats van mensen die totale onzin verkopen en die de weg totaal kwijt zijn serieus te nemen.quote:Op zondag 2 januari 2022 18:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mwa toch wel makkelijk scoren dit.
Die krullenbol met zijn zuur gezicht is een van de engste mensen in Nederland.quote:
Meer dat het niet echt avant garde humor is.quote:Op zondag 2 januari 2022 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heb je he als je zo achterlijk doet
ohquote:Op zondag 2 januari 2022 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee dat niet. Ik kook wat pasta en ik warm een sausje van mamsie op in de magno
quote:Op zondag 2 januari 2022 18:17 schreef CherryLips het volgende:
Dit was een uitermate productief weekend. Kan er nog wel eentje gebruiken. Ik heb nog veertig ongelezen boeken staan.
#lifegoalsquote:Op zondag 2 januari 2022 18:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De opmerking die je wist dat zou komen.
Hoe kom je aan die foto van mijquote:Op zondag 2 januari 2022 18:12 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
het model van de Kuzu smiley
Wow doe eens ruigquote:Op zondag 2 januari 2022 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee dat niet. Ik kook wat pasta en ik warm een sausje van mamsie op in de magno
Was best prima jaquote:
jawel, vanavond bij het dartsen gaat er nog wel een bordje friet of een schaaltje hapjesmix tegenaan hoorquote:Op zondag 2 januari 2022 18:21 schreef Goitske het volgende:
D
[..]
Wow doe eens ruiggeen airfryer vandaag?
Ik kan beter koken dan mijn moederquote:
Niet zoveel zuipen.quote:Op zondag 2 januari 2022 18:29 schreef Ama het volgende:
Ik ben weer thuis.En ik viel net om met mijn fiets bij mijn voordeur.
Waarom?quote:Op zondag 2 januari 2022 18:29 schreef Ama het volgende:
Ik ben weer thuis.En ik viel net om met mijn fiets bij mijn voordeur.
Ik ookquote:
Schijnbaar zijn wat tegels glad daar dus ik wilde remmen (ook beetje met mijn voeten want rem doet weer eens gaar) en toen gleed ik door en lag ik ineens met fiets en al op de grond.quote:
mooi kut. Ik zou dan meteen wel ergens een bot breken of zoquote:Op zondag 2 januari 2022 18:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Schijnbaar zijn wat tegels glad daar dus ik wilde remmen (ook beetje met mijn voeten want rem doet weer eens gaar) en toen gleed ik door en lag ik ineens met fiets en al op de grond.
Morgen alleen blauwe plek bij mijn knie denk ik.quote:Op zondag 2 januari 2022 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mooi kut. Ik zou dan meteen wel ergens een bot breken of zo
Nietquote:Op zondag 2 januari 2022 18:32 schreef bitterbal het volgende:
hoe moesten die vrouwen eigenlijk zitten met die gekke hoepeljurken?
voor m'n MacBook niet.. heb nu voor die windows machine Bullguard, maar dat is meer omdat het er bij kwam.quote:Op zondag 2 januari 2022 18:35 schreef Karzai het volgende:
kopen jullie bij een nieuwe computer ook virusscan en firewall? en zoja welke?
Neinquote:Op zondag 2 januari 2022 18:35 schreef Karzai het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Windows defender is best okquote:Op zondag 2 januari 2022 18:35 schreef Karzai het volgende:
quote:Op zondag 2 januari 2022 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
oh nou we het erover hebben, behalve de besseNjam nóg en weetje voor @:kwiwi :
Het wereldrecord "meeste botbreuken in een mensenleven (zonder doodgaan)" staat op naam van stuntman Robert "Evel" Knievel.Ik heb er maar acht. Even doorwerken dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op zondag 2 januari 2022 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
oh nou we het erover hebben, behalve de besseNjam nóg en weetje voor @:kwiwi :
Het wereldrecord "meeste botbreuken in een mensenleven (zonder doodgaan)" staat op naam van stuntman Robert "Evel" Knievel.Nog nooit iets gebrokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(behalve mijn hart dan).
Your beauty never ever scared me.
Heb je maar acht botten?quote:Op zondag 2 januari 2022 18:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er maar acht. Even doorwerken dus.
Coolquote:Op zondag 2 januari 2022 18:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben een hoofd op een skateboard.
👀quote:Op zondag 2 januari 2022 18:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet nu denken aan dat enge babyhoofd ding uit Toy Storyquote:Op zondag 2 januari 2022 18:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, daar heb ik niet op gelet. Hier had ik gewoon trek inquote:Op zondag 2 januari 2022 18:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was nog veel lekkerder geweest als het gewoon twaalf graden had gevroren.
Mijn moeder heeft nooit wat normaals uit de keuken getoverd.quote:Op zondag 2 januari 2022 18:50 schreef FranticDJ het volgende:
Mijn moeder kan goed koken als ze er zin in heeft..
Niet met appelmoesquote:
quote:Op zondag 2 januari 2022 19:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en het is ook geen kip
en je krijgt er ook geen speeltje bij
Ja dat zeg ik tochquote:
heb je dat al gedaan?quote:Op zondag 2 januari 2022 19:15 schreef Ama het volgende:
Je kan de HEMA tegenwoordig gewoon app-n om een bestelling te plaatsen.![]()
nou gewoon aardappelen groente vlees was al een probleem hoorquote:Op zondag 2 januari 2022 18:57 schreef Karzai het volgende:
Lekker Koken is ook pas echt in zwang gekomen na de jaren 90
Oooh wat zit er door je sausquote:Op zondag 2 januari 2022 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijnes zag er zo uitWas ook lekker
![]()
[ afbeelding ]
Op de site is hij niet op voorraad maar hier in de winkel wel staat er. Via WhatsApp app je met het filiaal.quote:Op zondag 2 januari 2022 19:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar is het handiger dan op de site bestellen?
ah das handigquote:Op zondag 2 januari 2022 19:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Op de site is hij niet op voorraad maar hier in de winkel wel staat er. Via WhatsApp app je met het filiaal.
ik hou ook niet van bellen neequote:Op zondag 2 januari 2022 19:24 schreef Ama het volgende:
Anders moet ik bellen maar ik vind bellen stom.
noem je mij nou een halfjequote:Op zondag 2 januari 2022 19:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Belangst herken je meestal wel de halfjes aan.
quote:Op zondag 2 januari 2022 19:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja belangst is een beetje een bescheten dingetje toch?
quote:
quote:Op zondag 2 januari 2022 19:33 schreef bitterbal het volgende:
wil graag een liedje met jullie delen
[ afbeelding ]
zalm en garnalen. En ook wat champignons denk ikquote:
Beterschap Kwiwiquote:Op zondag 2 januari 2022 19:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zelfde nog, misschien na een nachtje slapen beter.
Komt goedquote:
Wat gaan ze doen?quote:Op zondag 2 januari 2022 19:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het eng haha, eerste keer dat ik dit laat doen.
mjaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ziet er echt lekker uitquote:Op zondag 2 januari 2022 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zalm en garnalen. En ook wat champignons denk ik
ik wacht op het YouTube linkjequote:Op zondag 2 januari 2022 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijnes zag er zo uitWas ook lekker
![]()
[ afbeelding ]
quote:Silvergear Bluetooth personenweegschaal - Met lichaamsanalyse
Meet gewicht, vetpercentage, spier- en botmassa, bmi en lichaamsleeftijd.
ja was gezellig, heb nu bijna 4 kleding kasten die staanquote:Op zondag 2 januari 2022 19:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt toch bezoek gehad? Was het leuk?
Zou ook niet weten hoe dat is.quote:
Dat die begint te schreeuwen VREEEETBOEI als je er op gaat staanquote:Op zondag 2 januari 2022 20:07 schreef Ama het volgende:
Ik wil eigenlijk nog een weegschaal maar denk dat ik dit te confronterend vind.
[..]
quote:Op zondag 2 januari 2022 20:14 schreef dud0r het volgende:
Dat die begint te schreeuwen VREEEETBOEI als je er op gaat staan
quote:Op zondag 2 januari 2022 20:17 schreef mschol het volgende:
[..]
@:LTVDK heeft nog wel een sapje voor je dorst
quote:Op zondag 2 januari 2022 20:17 schreef mschol het volgende:
[..]
@:LTVDK heeft nog wel een sapje voor je dorst
Deze hebben wijquote:Op zondag 2 januari 2022 20:07 schreef Ama het volgende:
Ik wil eigenlijk nog een weegschaal maar denk dat ik dit te confronterend vind.
[..]
Hedde gij geen looiuh pijpquote:Op zondag 2 januari 2022 20:22 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb een liter thee. altijd vervelend dat het moet afkoelen
En dat je het dan vergeet.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:22 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb een liter thee. altijd vervelend dat het moet afkoelen
Of je geen loden pijp als slokdarm hebt en gewoon die hete thee zo naar binnen kan gietenquote:
Wat had je?quote:
T valt toch wel mee. Of had je een liter soep?quote:Op zondag 2 januari 2022 20:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Groentesoep en stokbroodje met kruidenboter.
Zo'n hele dokter vult wel denk ikquote:Op zondag 2 januari 2022 20:28 schreef CherryLips het volgende:
Waar de autocorrect kruidendokter van maakte.
Het was anderhalve kom met veel groente en ballen.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:29 schreef dud0r het volgende:
Da
[..]
T valt toch wel mee. Of had je een liter soep?
[..]
Zo'n hele dokter vult wel denk ik
Nee natuurlijk nietquote:Op zondag 2 januari 2022 20:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Of je geen loden pijp als slokdarm hebt en gewoon die hete thee zo naar binnen kan gieten
Je doet vies vandaag scholletjequote:Op zondag 2 januari 2022 20:29 schreef mschol het volgende:
[..]
cola is geen sapje, misschien sapje met cola smaak
Veel ballen in je mond huehuehuequote:Op zondag 2 januari 2022 20:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was anderhalve kom met veel groente en ballen.
Paar keer blazen en dan gewoon drinkenquote:
O, dat is wel fijnquote:Op zondag 2 januari 2022 20:14 schreef mschol het volgende:
[..]
ja was gezellig, heb nu bijna 4 kleding kasten die staan![]()
(alleen 2 schuifdeuren, 4 lades en de planken nog)
gezien ze wat langer bezig waren dan gepland ook maar even eten geregeld voor ze (en dan zeggen dat ik niet alles hoef te betalen, gekkies)
Oh wauw! Ik drink het bij hoge uitzondering, vind redbull echt wel lekker maar die prijs + kcal😱quote:Op zondag 2 januari 2022 20:40 schreef Ama het volgende:
Ben gewoon nu een jaar van mijn energiedrink verslaving af.![]()
1 collega die haar gezin heeft meegesleurdquote:Op zondag 2 januari 2022 20:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat is wel fijnZijn collega’s, toch?
sorry hoorquote:
Dronk er 2 per dag, begon sowieso altijd de dag met een blikje.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:42 schreef Goitske het volgende:
[..]
Oh wauw! Ik drink het bij hoge uitzondering, vind redbull echt wel lekker maar die prijs + kcal😱
Die smaakquote:Op zondag 2 januari 2022 20:42 schreef Goitske het volgende:
[..]
Oh wauw! Ik drink het bij hoge uitzondering, vind redbull echt wel lekker maar die prijs + kcal😱
Ik kan best veel eten enzo weg duwen op elk moment van de dag. Maar energy drink en dan helemaal in de ochtend.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Dronk er 2 per dag, begon sowieso altijd de dag met een blikje.![]()
Ja maar waarom iets drinken dat je niet lekker vindt? Dat heb ik echt nog nooit in m'n leven gedaan. Zelfs geen alcohol als student, bahquote:Op zondag 2 januari 2022 20:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Wen je wel aan als je het dagelijks drinkt.
Omdat ik het wel lekker vond toen ik het dagelijks dronk?quote:Op zondag 2 januari 2022 20:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar waarom iets drinken dat je niet lekker vindt? Dat heb ik echt nog nooit in m'n leven gedaan. Zelfs geen alcohol als student, bah
Nou, dat zegt wel watquote:Op zondag 2 januari 2022 20:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik kan best veel eten enzo weg duwen op elk moment van de dag. Maar energy drink en dan helemaal in de ochtend.![]()
Oh ik dacht dat je het niet lekker vond en aan de smaak gewend raakte.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat ik het wel lekker vond toen ik het dagelijks dronk?
Ik drink alcohol ook amper meeste dingen vind ik viesquote:Op zondag 2 januari 2022 20:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar waarom iets drinken dat je niet lekker vindt? Dat heb ik echt nog nooit in m'n leven gedaan. Zelfs geen alcohol als student, bah
Ik drink normaal eigenlijk alleen water en 's ochtends melk. Soms eens Fanta lemon zero of verse jus als ik zin in iets zoets hebt, en ijskoffie als ik echt wakker moet blijvenquote:Op zondag 2 januari 2022 20:49 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik drink alcohol ook amper meeste dingen vind ik vies
Oh wauw daar heb ik totaal geen last vanquote:Op zondag 2 januari 2022 20:52 schreef bitterbal het volgende:
1 keer een blikje redbull gedronken. Man man man![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] etc
Ik water, rooibos thee, latte macchiato, cola zero en soms sapjequote:Op zondag 2 januari 2022 20:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik drink normaal eigenlijk alleen water en 's ochtends melk. Soms eens Fanta lemon zero of verse jus als ik zin in iets zoets hebt, en ijskoffie als ik echt wakker moet blijvenDaar houdt het wel een beetje mee op.
hoop ik dat je brood en een slaapzak mee hebtquote:
Nou nog een zwembadquote:Op zondag 2 januari 2022 20:59 schreef kwiwi het volgende:
Heb eindelijk een fitness/sauna die 7 dagen per week al om 6u 's ochtends open is, perfect voor kwiwi tijden
Ik drink tegenwoordig eigenlijk alleen koffie en water. En af en toe een kopje thee.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik drink normaal eigenlijk alleen water en 's ochtends melk. Soms eens Fanta lemon zero of verse jus als ik zin in iets zoets hebt, en ijskoffie als ik echt wakker moet blijvenDaar houdt het wel een beetje mee op.
Melk, de witte motor! Vroemvroem.quote:
Is het niet al kwiwi bedtijd?quote:Op zondag 2 januari 2022 20:59 schreef kwiwi het volgende:
Heb eindelijk een fitness/sauna die 7 dagen per week al om 6u 's ochtends open is, perfect voor kwiwi tijden
Ja, lig een boek te lezen in bed en zal er zo wel weer op in slaap vallenquote:Op zondag 2 januari 2022 21:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Melk, de witte motor! Vroemvroem.
[..]
Is het niet al kwiwi bedtijd?
Ik ga ook zo. Hopelijk vandaag een betere nacht.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, lig een boek te lezen in bed en zal er zo wel weer op in slaap vallen
sterkte :/quote:Op zondag 2 januari 2022 21:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ga ook zo. Hopelijk vandaag een betere nacht.
oh jammerquote:Op zondag 2 januari 2022 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hoop ik dat je brood en een slaapzak mee hebt![]()
komt er niet, dit heeft mijn moeder dus gekookt
och..quote:Op zondag 2 januari 2022 21:10 schreef bitterbal het volgende:
israel gaan ze al voor de 2e booster voor 60plussers
nee maar het begint met de 60+quote:Op zondag 2 januari 2022 21:19 schreef mschol het volgende:
[..]
ben jij 60 plusser dan?
@:LTVDK Bitterbal is een ouwe fiets...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |