Heel dramatisch ja. Het is gewoon een acteur!quote:Op zondag 2 januari 2022 14:11 schreef spoilert het volgende:
[..]
Hij ging ook als een stervende zwaan naar de grond...
Ik zag alleen een oude dame op een balkon, zit te switchen als een malle tussen alle streams.quote:
quote:Op zondag 2 januari 2022 14:11 schreef spoilert het volgende:
[..]
Hij ging ook als een stervende zwaan naar de grond...
Cobra Kai seizoen 5quote:
Ik zag ook een granny zitten , ik zie ook van alles maar de helftquote:Op zondag 2 januari 2022 14:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zag alleen een oude dame op een balkon, zit te switchen als een malle tussen alle streams.
Nouja dat moet ik de wappies wel nageven, dat we in 2022 nog dieren gebruiken voor dit soort zaken is wel een beetje treurig.quote:
Die honden worden toch getrained omniet los te laten als dearrestant zich aggressief gedraagd?quote:
Die met die rode muts werd niet eens geraakt.quote:
quote:Op zondag 2 januari 2022 14:15 schreef MadMaster het volgende:
Hoe groter de massa, hoe groter de kassa...
Pffff...![]()
![]()
Ik bedacht me ineens dat ik mijn 2e scherm al heb staan voor BB, dus nu ff wat dingen gedaan en ik zie nu 4 verschillende wappie streams tegelijk en fok.quote:Op zondag 2 januari 2022 14:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zag ook een granny zitten , ik zie ook van alles maar de helft![]()
Ze staan zo voor lul daarquote:Op zondag 2 januari 2022 14:17 schreef RipCity het volgende:
Die oortjes bij die 'veteranen' ookAlsof ze daar de boel staan te regelen.
Die weigeren ze dan toch zeker ook?quote:Op zondag 2 januari 2022 14:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
Nee, die honden worden absoluut waardig behandeld door agenten. Dat zijn in de regel echt wel dierenvrienden.
Voordeel is wel dat diegene die gebeten is even een injectie krijgt. Een prik tegen tetanus.
Zodra ze stil liggen en de agent zeg los, laten ze los.quote:Op zondag 2 januari 2022 14:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die honden worden toch getrained omniet los te laten als dearrestant zich aggressief gedraagd?
Druk druk drukquote:Op zondag 2 januari 2022 14:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik bedacht me ineens dat ik mijn 2e scherm al heb staan voor BB, dus nu ff wat dingen gedaan en ik zie nu 4 verschillende wappie streams tegelijk en fok.![]()
![]()
Dat gebeurt lang niet altijdquote:Op zondag 2 januari 2022 14:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die honden worden toch getrained omniet los te laten als dearrestant zich aggressief gedraagd?
Het jarenlang oefenen op Russische zebrapaden was niet voor niks.quote:Op zondag 2 januari 2022 14:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die met die rode muts werd niet eens geraakt.wat een acteurs allemaal zeg.
quote:
quote:Op zondag 2 januari 2022 14:20 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Het jarenlang oefenen op Russische zebrapaden was niet voor niks.
Oh duidelijkquote:
In theorie wel, in de praktijk niet altijd.quote:Op zondag 2 januari 2022 14:18 schreef -river- het volgende:
[..]
Zodra ze stil liggen en de agent zeg los, laten ze los.
Allemaal aangesloten op de pacemakers.quote:
Kwalbert krijgt er bijna een stijfje van.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |