Ja denk het welquote:
Het is niet fijn als je je niet lekker met je lijf voelt.quote:Op zondag 2 januari 2022 12:51 schreef F_r het volgende:
Sterkte cathmar hopelijk vind je snel en oplossing die voor je werkt. Een fysiotherapeut of begeleider die bewegen rustig met je oppakt en naar je lichaam kijkt is wel belangrijk.
Ik heb echt heel erg lang geleden een fors schoudertrauma opgelopen. Sporten ging niet, zwemmen niet en fietsen eigenlijk ook niet. Ik werd zwaarder en zwaarder want frustratie en later 2 kinderen verder was het helemaal drama. Op een gegeven moment heb ik de knop omgezet en heb mij aangemeld voor een hardloopcursus. Nog een hele tijd later zette ik de knop qua eten om en kreeg ik een normaal gewicht. En heb ik mij aangemeld bij de sportschool. Veel oefeningen kan ik niet volledig meedoen en dat geeft nog steeds frustratie maar ik ging wel braaf en het gaf mij ook een goed gevoel
Ik weet niet precies wanneer wij elkaar voor het laatste gezien hebben. Maar ik ben echt te zwaar geweest.quote:Op zondag 2 januari 2022 13:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het is niet fijn als je je niet lekker met je lijf voelt.
Goed om te lezen dat dat nu beter gaat.
Maar jij hebt toch best een sportieve bouw? De keren dat ik je (nadat je kinderen kreeg) heb gezien vond ik je niet overdreven zwaar.
Hopelijk straks een spiraal de goede kant opquote:Op zondag 2 januari 2022 13:23 schreef Cathmar het volgende:
Dank voor de positieve berichten!
Ik zit duidelijk in een neerwaartse spiraal die ik herken van mijn vorige grote verhuizing. Maar het feit dat ik het nu snel(ler) signaleer stemt me hoopvol.
Ik herken het ook. Ik had op mijn 28e een dubbele hernia maar daarvoor ook al 13 jaar rugklachten. Ik ben geopereerd en de pijn werd absoluut minder, maar ik ben niet pijnvrij. De afgelopen 10 jaar heb ik geleerd om daarmee om te gaan. Ik kan nog steeds minder dan veel anderen, maar ik ben tevreden met mijn belastbaarheid.quote:Op zondag 2 januari 2022 13:23 schreef Cathmar het volgende:
Dank voor de positieve berichten!
Ik zit duidelijk in een neerwaartse spiraal die ik herken van mijn vorige grote verhuizing. Maar het feit dat ik het nu snel(ler) signaleer stemt me hoopvol.
Ik stelde voor om morgen ook alle kerst uit huis te doen, maar vriend vindt het jammer van de gezelligheid. Dus dan toch maar na Driekoningen...quote:Op zondag 2 januari 2022 14:59 schreef Vicky het volgende:
Lekker he opruimen. Wij hebben gister alle kerstzooi opgeruimd. T vindt het nu wel weer saai in de woonkamer 🤣
Normaal ben ik er 2e kerstdag helemaal klaar mee 🤣quote:Op zondag 2 januari 2022 16:17 schreef Hupje het volgende:
[..]
Ik stelde voor om morgen ook alle kerst uit huis te doen, maar vriend vindt het jammer van de gezelligheid. Dus dan toch maar na Driekoningen...
Als het goed is wel. Deed verrekte zeer. Ze heeft 2 goedjes erdoorheen gejast zo voorzichtig mogelijk.quote:Op zondag 2 januari 2022 18:25 schreef amaranta het volgende:
Wat vervelend Ingrid. Hopelijk helpt het spuitje.
Sterkte met de trap😐quote:Op zondag 2 januari 2022 21:27 schreef amaranta het volgende:
Ik struikelde net op de trap toen ik naar boven liep. En klapte met mn arm op een trede. Dacht dat het een enorme blauwe plek zou worden, maar vooralsnog niks te zien. Voelt wel beurs.
En op de weg naar beneden struikelde ik weer 😂.
Dat ik nog niet met een gebroken nek in het ziekenhuis lig is een godswonder. 😇
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |