SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
![]()
De Engelsen, die op maandag een vrije dag hebben.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Konden ze het WK darts niet 2 dagen vroeger laten starten ofzo... Dat de finale op een Zaterdag was, zodat iedereen kan genieten van de finale. Halve finale op een zondagavond, en finale op een maandag. Wie verzint dit.
#woest
Ik keek van een afstand toe allen. Haalde hem heerlijk door het vuistje, want Tino Martin was op tvquote:
We hebben iedereen nodig.quote:
Ga de gij maar sloapequote:Op zondag 2 januari 2022 00:41 schreef Zipportal het volgende:
PoepGod komt weer aankakken als het is afgelopen.
Darkmode, erg mooi @Zipportalquote:Op zondag 2 januari 2022 00:41 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Callan heeft op de Bassie & Adriaan-University gezeten. En niet gehaald.
quote:Op zondag 2 januari 2022 00:41 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd blijven lachen.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:41 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Mwah, die partij ging best gelijk op vond ik.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:42 schreef Poepz0r het volgende:
Wright kwam weer smerig goed weg hoorde ik. Is dat een correcte constatering? Die natte wind heeft alle geluk van de wereld.
Nah viel meequote:Op zondag 2 januari 2022 00:42 schreef Poepz0r het volgende:
Wright kwam weer smerig goed weg hoorde ik. Is dat een correcte constatering? Die natte wind heeft alle geluk van de wereld.
Mwuah, vind ik niet.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:42 schreef Poepz0r het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |