SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
![]()
Interessant feitjequote:Op zondag 2 januari 2022 00:00 schreef Slobeend het volgende:
Exact 24 uur geleden proostten we op een nieuw jaar.
Nou nou nou, gewoon van TV af mag ook he. Permanent wel graag.quote:
Na 0.00 is het altijd van die hoeren-hotlines en dat is niet zo gepastquote:
Dit vraagt om een investering van Viaplay.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:03 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Neelônners liggen eruit. Niemand wil hier nog geld inpompen.
Of als een voetballer ernstige hersenschade heeft.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:03 schreef fetX het volgende:
Ik denk dat als z’n vrouw overlijdt hij nog steeds staat te lachen.
Stomme mongool.
Raymond Kerkhoffsquote:Op zondag 2 januari 2022 00:03 schreef Slobeend het volgende:
Is er iemand die vaker met z'n ogen knippert dan Marcel?
Ik denk dat als hij overlijdt wij ook nog staan te lachenquote:Op zondag 2 januari 2022 00:03 schreef fetX het volgende:
Ik denk dat als z’n vrouw overlijdt hij nog steeds staat te lachen.
Stomme mongool.
Niets mis mee.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:04 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Na 0.00 is het altijd van die hoeren-hotlines en dat is niet zo gepast
Wie het eerst 6 sets wint gaat naar de finale ja.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is halve finale first to 7 of hoe ging dit weer?
Ontknaapservicequote:Op zondag 2 januari 2022 00:04 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Na 0.00 is het altijd van die hoeren-hotlines en dat is niet zo gepast
Kees van Wonderen.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:03 schreef Slobeend het volgende:
Is er iemand die vaker met z'n ogen knippert dan Marcel?
Of als ie zelf ernstige her....quote:Op zondag 2 januari 2022 00:04 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Of als een voetballer ernstige hersenschade heeft.
Het staat godbetert in beeld.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is halve finale first to 7 of hoe ging dit weer?
Voor je het weet is het weer december.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Erg mooi dat december er weer op zit
We lopen voorquote:Op zondag 2 januari 2022 00:05 schreef Wertha het volgende:
Hoe zit het met dat recordschema van DRT?
Er bestaat geen grotere aidsmaand, neenquote:Op zondag 2 januari 2022 00:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Erg mooi dat december er weer op zit
Vond het afgelopen jaar niet zo snel gaan eigenlijk.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor je het weet is het weer december.
Ik heb 7000 posts gemaakt in de afgelopen 8 dagen.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:04 schreef leolinedance het volgende:
DRT userts hebben flinke postcounts trouwens
Wij danken u allen.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb ook wat geholpen om het topicrecord te breken
Nog geen lamme arm?quote:Op zondag 2 januari 2022 00:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb 7000 posts gemaakt in de afgelopen 8 dagen.
We zijn er nog niet.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb ook wat geholpen om het topicrecord te breken
Goede apparatuur is alles.quote:
Ik had gisteren en vandaag fireman. Hoefde mn tanden niet meer te poetsenquote:Op zondag 2 januari 2022 00:06 schreef Tagliano het volgende:
Even mijn tanden gepoetst
1,5 topic verder
We hadden bijna een derde wereldoorlog.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:08 schreef engine het volgende:
wtf heb ik zojuist gemist danPrice woest op iemand in het publiek?
quote:
Zo zoquote:Op zondag 2 januari 2022 00:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb 7000 posts gemaakt in de afgelopen 8 dagen.
Maar waarom?quote:Op zondag 2 januari 2022 00:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
We hadden bijna een derde wereldoorlog.
Weet je wie ook zorgde voor een wereldoorlog?quote:Op zondag 2 januari 2022 00:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Iets met iemand in het publiek.quote:
Een of andere dronken klapmongool in het publiekquote:
Gavrilo Principquote:Op zondag 2 januari 2022 00:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Weet je wie ook zorgde voor een wereldoorlog?
Aangezein het in Engeland is zou ik eerder spreken van een derdewereld oorlog.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gavrilo Princip?quote:Op zondag 2 januari 2022 00:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Weet je wie ook zorgde voor een wereldoorlog?
Vorige wedstrijd zongen ze nog wel wat.quote:
GPquote:
Ik heb maar 7 pagina's per topic.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:09 schreef Zipportal het volgende:
Voor morgen topic #182 pagina 12. Alles wat we nu extra posten is meegenomen.
Ter educatie.
EN wat lost dat precies op? Dan doet ie precies zoquote:Op zondag 2 januari 2022 00:10 schreef Tagliano het volgende:
Overacting
Stoot je kleine teen alsjeblieft
Het wordt wel minder, eerder deed hij het al bij een 140 score.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:10 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik word zo ontzettend moe van die juich act.
De finale zal wel 7-0 worden ofzoiets saais.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
2 wedstrijden die eindigen op 5-4, beter kan toch niet dit avond
nepkees, nepsjonnie, nephenkiequote:
Nou misschien wel, weet jij veelquote:Op zondag 2 januari 2022 00:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
2 wedstrijden die eindigen op 5-4, beter kan toch niet dit avond
Claytonquote:Op zondag 2 januari 2022 00:15 schreef Caland het volgende:
Wie is dan de beste speler van 21?
DAGJESVOLKED
Claymore denk ikquote:Op zondag 2 januari 2022 00:15 schreef Caland het volgende:
Wie is dan de beste speler van 21?
DAGJESVOLKED
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |