SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Ik kan me slecht voorstellen dat mensen die een hekel hebben aan al dat gedram ooit nog op de huidige kabinetspartijen willen stemmen....quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:36 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Grapperhaus vond ik persoonlijk niet zo erg, anders dat ik van mening ben dat hij wel moest aftreden.
Niet zozeer omdat hij de regels een keer vergat op een bruiloft (hij is tenslotte ook gewoon een mens) maar vooral om naar ik me herinner 1 week ervoor mensen loopt uit te maken voor asocialen als ze zich niet aan de afspraken houden.
Voor mij persoonlijk is het echt het thuiswerkadvies, ik zit al bijna 2 jaar verplicht alleen op een zolderkamer terwijl ongeveer de hele 2e kamer gezellig in den haag zit.
Terwijl juist voor vergaderingen er (eventueel beveiligde) opties voor bestaan.
Ik kan nota bene een livestream kijken van een debat maar iedereen daar is fysiek aanwezig.
De avondklok daarnaast is voor mij echt veels te ver gegaan. Opgesloten door het kabinet in je eigen huis.
En dan de scholen kan ik het me nog wel het meest kwaad op maken."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Allemaal een gelukkig, en zo spoedig mogelijk voor altijd lockdownvrij en maatregelenvrij 2022 gewenst!wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Mijn stem krijgen ze echt nooit meer, terwijl ik de afgelopen 20 jaar altijd op 1 van de regeringspartijen heb gestemd.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:40 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik kan me slecht voorstellen dat mensen die een hekel hebben aan al dat gedram ooit nog op de huidige kabinetspartijen willen stemmen....![]()
Politici zullen altijd dubieus gedrag vertonen, maar dat heeft niks met de partijaffiliatie te maken. Ik stem ook meer op een partij dan op een persoon voor mijn gevoel, en voor de rechts-conservatieveling, zijn er niet zoveel geloofwaardige mogelijkheden.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:40 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik kan me slecht voorstellen dat mensen die een hekel hebben aan al dat gedram ooit nog op de huidige kabinetspartijen willen stemmen....Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
ik vraag me echt altijd af, wat voor soort mensen op Rutte stemmen?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:40 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik kan me slecht voorstellen dat mensen die een hekel hebben aan al dat gedram ooit nog op de huidige kabinetspartijen willen stemmen....
goede TT btw.![]()
Slim van VVD, die zetten alles rechts van zichzelf buitenspel.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:44 schreef zalkc het volgende:
[..]
Politici zullen altijd dubieus gedrag vertonen, maar dat heeft niks met de partijaffiliatie te maken. Ik stem ook meer op een partij als op een persoon voor mijn gevoel, en voor de rechts-conservatieveling, zijn er niet zoveel geloofwaardige mogelijkheden.
Okay, Wilders en Baudet helpen wel mee.
Eerdmans is wel weer kansrijk."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Jaar goed begonnen hier. Vanochtend postieve zelftest in handenHopelijk blijft het redelijk mild verlopen (gevaccineerd) maar vooralsnog wel beroerd van!
Just skip all the layers and go straight to the crazy!![]()
Wilders is niet rechts, alleen over moslims is hij rechts. Zijn sociale programma is behoorlijk linksquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:45 schreef ludovico het volgende:
[..]
Slim van VVD, die zetten alles rechts van zichzelf buitenspel.
Okay, Wilders en Baudet helpen wel mee.
Eerdmans is wel weer kansrijk.Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Van de zelftest of van Corona?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:46 schreef ZarB het volgende:
Jaar goed begonnen hier. Vanochtend postieve zelftest in handenHopelijk blijft het redelijk mild verlopen (gevaccineerd) maar vooralsnog wel beroerd van!
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
RIPquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:46 schreef ZarB het volgende:
Balen, hopelijk valt het verder mee, beterschap.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Joah dat wordt weleens gezegd maarja..quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:47 schreef zalkc het volgende:
[..]
Wilders is niet rechts, alleen over moslims is hij rechts. Zijn sociale programma is behoorlijk links
Als je minder kapitaalverkrachting wilt zien ga je het niet redden links van de VVD, dus het zijn wel meer fronten waar Geert wat minder overheidsbestedingen wilt zien."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
heb je de zelftest 2x gedaan?, ken iemand die positief en negatief had, nlquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:46 schreef ZarB het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:40 schreef chratnox het volgende:
[..]
En kortere ligduur, makkelijker behandelen op andere plekken dan in ziekenhuis (zorgboerderij, verpleeghuis, etc). Als het zwaartepunt verplaatst naar de kliniek zou het vervelend zijn voor de kliniek, maar het zou veel lucht geven en er misschien ook wel voor zorgen dat maatregelen sneller afgeschaald kunnen worden. De instroom (en uitstroom) op de kliniek is per dag vele malen hoger.Zeker. En de politiek krijgt het dan ook moeilijk om de maatregelen te verantwoorden, die zijn immers vrijwel uitsluitend gebaseerd op de IC-capaciteit.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:40 schreef chratnox het volgende:
[..]
En kortere ligduur, makkelijker behandelen op andere plekken dan in ziekenhuis (zorgboerderij, verpleeghuis, etc). Als het zwaartepunt verplaatst naar de kliniek zou het vervelend zijn voor de kliniek, maar het zou veel lucht geven en er misschien ook wel voor zorgen dat maatregelen sneller afgeschaald kunnen worden. De instroom (en uitstroom) op de kliniek is per dag vele malen hoger.![]()
Dat kan als je op de randjes van de besmetting zit (net niet, net wel besmettelijk)quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heb je de zelftest 2x gedaan?, ken iemand die positief en negatief had, nl
Ik ken overigens maar weinig mensen die positief waren op de zelftest dat niet waren met de PCR.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Sterker, afgelopen week al 4 x getest (ivm familiebezoek buitenland) met verschillende testen. 30 dec voor t laatst. Alles negatief. Gisteravond kreeg ik klachten en vanochtend dus positief. Dus ga ervan uit dT het klopt. Morgen naaar de ggd.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heb je de zelftest 2x gedaan?, ken iemand die positief en negatief had, nlJust skip all the layers and go straight to the crazy!![]()
succes en sterkte toegewenst.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:54 schreef ZarB het volgende:
[..]
Sterker, afgelopen week al 4 x getest (ivm familiebezoek buitenland) met verschillende testen. 30 dec voor t laatst. Alles negatief. Gisteravond kreeg ik klachten en vanochtend dus positief. Morgen naaar de ggd.![]()
K tjah... Wie heeft het je gegeven?quote:"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Ik mezelf denk ik door niet genoeg afstand te houden e.d.?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:55 schreef ludovico het volgende:
[..]
K tjah... Wie heeft het je gegeven?
Verder niemand in de omgeving die corona heeft voor zover we weten.Just skip all the layers and go straight to the crazy!![]()
Boefje!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:56 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik mezelf denk ik door niet genoeg afstand te houden e.d.?
Verder niemand in de omgeving die corona heeft voor zover we weten.
Komt goed, je bent gevacced, van jouw soort komen praktisch alleen 70+ers int ziekenhuis vanwege Covid."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Hope soquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:59 schreef ludovico het volgende:
[..]
Boefje!
Komt goed, je bent gevacced, van jouw soort komen praktisch alleen 70+ers int ziekenhuis vanwege Covid.![]()
had 11 jan afspraak voor booster. Maar ff verzetten dan
Just skip all the layers and go straight to the crazy!![]()
geloof dat het minimaal 3 mnd wachten isquote:Op zondag 2 januari 2022 00:00 schreef ZarB het volgende:
[..]
Hope so![]()
had 11 jan afspraak voor booster. Maar ff verzetten dan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: