abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202988005
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 00:00 schreef ZarB het volgende:

[..]
Hope so :Y :Y had 11 jan afspraak voor booster. Maar ff verzetten dan
Je hebt een natuurlijke booster nu die superieur is aan vaccin, maarreh, je zult mij geen autoriteit vinden, maar lijkt het je niet wat overdreven? 2+ prikken, natuurlijke besmetting, en dan nog meer prik?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 2 januari 2022 @ 00:04:54 #27
338319 ZarB
Piña colada
pi_202988079
quote:
11s.gif Op zondag 2 januari 2022 00:01 schreef ludovico het volgende:

[..]
Je hebt een natuurlijke booster nu die superieur is aan vaccin, maarreh, je zult mij geen autoriteit vinden, maar lijkt het je niet wat overdreven? 2+ prikken, natuurlijke besmetting, en dan nog meer prik?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Owja nog niet over nagedacht eigenlijk. Zag alleen 3 maanden wachten dus dacht "oke". Is dan die qr nog geldig 9 maanden na laatste prik?
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_202988102
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 00:04 schreef ZarB het volgende:

[..]
Owja nog niet over nagedacht eigenlijk. Zag alleen 3 maanden wachten dus dacht "oke". Is dan die qr nog geldig 9 maanden na laatste prik?
Volgens mij krijg je vanwege je besmetting ook QR bonus tijd... Als het je daar allemaal om gaat zou ik lekker afwachten tot het nodig wordt... Maarja jouw lijf.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202988111
https://www.telegraaf.nl/(...)e-heropening-scholen

Mogelijk anderhalve meter op de middelbare school. Krijgen we dat weer. Leuke schaamlap ook, ik hoor het Mark al zeggen: ‘Voorzitter de scholen zijn open’. Voor twee dagen in de week zegt hij er niet bij. Dit moeten we niet willen,
zie email 27 oktober
pi_202988114
quote:

[..]
Ja, dat verandert niet. En de 9 maanden is ook nog niet in beton gegoten voor EU, grote kans dat dit het wordt.
In NL zit er (nog) niet eens een einddatum op.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_202988121
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 00:06 schreef trein2000 het volgende:

Mogelijk anderhalve meter op de middelbare school. Krijgen we dat weer. Leuke schaamlap ook, ik hoor het Mark al zeggen: ‘Voorzitter de scholen zijn open’. Voor twee dagen in de week zegt hij er niet bij. Dit moeten we niet willen,
Ik snap het niet, die clown en die acrobaat zijn zélf toch docent geweest op middelbare scholen?
pi_202988125
quote:

Alsof kinderen 1,5 meter kunnen houden 8)7
Geef het op.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_202988165
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 00:07 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Geef het op.
Tis allemaal absurd, dat het absurd is dat er geen voldoende grote weerstand is dat ze wat minder extremistisch doen overal.
  zondag 2 januari 2022 @ 00:08:44 #34
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_202988171
quote:

[..]
als je een corona herstelbewijs krijgt, dan krijg je een jaar gratis QR-code er bij.
pi_202988179
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 00:07 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik snap het niet, die clown en die acrobaat zijn zélf toch docent geweest op middelbare scholen?
Hugo was basisschoolleraar. Mark geeft een paar uurtjes maatschappijleer als gastdocent zonder bevoegdheid.
zie email 27 oktober
  zondag 2 januari 2022 @ 00:09:24 #36
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_202988188
quote:

Moet toch heerlijk zijn als je kantoor zo ver van de echte wereld verwijderd is dat je denkt dat dit kan werken.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  zondag 2 januari 2022 @ 00:09:34 #37
338319 ZarB
Piña colada
pi_202988192
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 00:06 schreef ludovico het volgende:

[..]
Volgens mij krijg je vanwege je besmetting ook QR bonus tijd... Als het je daar allemaal om gaat zou ik lekker afwachten tot het nodig wordt... Maarja jouw lijf.
Nou ja het gaat me zowel om gezondheid als om mogen deelnemen aan de maatschappij ja. Dus die afweging zou ik tzt wel willen maken. Maar goed, moet nu sowieso 3 maanden wachten dus dan kijk ik dan wel weer.

Ook is volgens mij nog niet bekend in hoeverre een besmetting boost als de klachten mild zijn. Verloop dus ook even afwachten.
pi_202988197
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 00:09 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Hugo was basisschoolleraar. Mark geeft een paar uurtjes maatschappijleer als gastdocent zonder bevoegdheid.
Ook weer zo een boefje, gaat allemaal ten koste van de kwaliteit van onderwijs :p
pi_202988201
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 00:07 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Geef het op.
Nee natuurlijk kan dat niet.
Maar goed, dan heb je ze niet alle dagen op school . Daar zal het om gaan. Maar dat kun je natuurlijk niet zeggen want ‘de scholen zij open!’ dus los je het zo op.
zie email 27 oktober
pi_202988221
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 00:09 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Nee natuurlijk kan dat niet.
Maar goed, dan heb je ze niet alle dagen op school . Daar zal het om gaan. Maar dat kun je natuurlijk niet zeggen want ‘de scholen zij open!’ dus los je het zo op.
Kortom weer een schooljaar de plomp in. :R
pi_202988223
quote:

Knettergek zijn ze. Hoe help ik de jeugd de afgrond in masterclass.
pi_202988227
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 00:09 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ook weer zo een boefje, gaat allemaal ten koste van de kwaliteit van onderwijs :p
Dat mag gewoon…
zie email 27 oktober
pi_202988243
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 00:09 schreef ZarB het volgende:

[..]
Nou ja het gaat me zowel om gezondheid als om mogen deelnemen aan de maatschappij ja. Dus die afwegen zou ik tzt wel willen maken. Maar goed, moet nu sowieso 3 maanden wachten dus dan kijk ik dan wel weer.
Pfoeh, je kunt beter een rondje gaan lopen denk ik.... Is gezonder dan iedere paar maandjes een nieuwe prik vermoed ik.
pi_202988289
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 00:11 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Dat mag gewoon…
_O-

Nee prima toch, ze zullen wel goed les krijgen.
  zondag 2 januari 2022 @ 00:14:20 #45
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_202988346
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 00:10 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Kortom weer een schooljaar de plomp in. :R
En op basis van wat we nu aan het doen zijn, niet het laatste. Dit jaar doen de eerste mbo'ers examen die er geen enkel normaal jaar op het ROC op hebben zitten.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  zondag 2 januari 2022 @ 00:15:06 #46
338319 ZarB
Piña colada
pi_202988359
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 00:11 schreef ludovico het volgende:

[..]
Pfoeh, je kunt beter een rondje gaan lopen denk ik.... Is gezonder dan iedere paar maandjes een nieuwe prik vermoed ik.
Met herstelbewijs is mn qr gewoon geldig dus opgelost :P
pi_202988366
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 00:14 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
En op basis van wat we nu aan het doen zijn, niet het laatste. Dit jaar doen de eerste mbo'ers examen die er geen enkel normaal jaar op het ROC op hebben zitten.
Maar toen ik hier van een verloren generatie sprak was ik gek hoor…
zie email 27 oktober
pi_202988392
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 00:15 schreef ZarB het volgende:

[..]
Met herstelbewijs is mn qr gewoon geldig dus opgelost :P
En Canada kom je ook al in met je 2 oude vaccinaties.
pi_202988409
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 00:14 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Ongehoord eigenlijk wel. Dit had een redelijk normaal jaar kunnen worden.
Hadden ze hun rug maar rechtgehouden, en de scholen niet gesloten.
pi_202988441
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 00:16 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Ongehoord eigenlijk wel. Dit had een redelijk normaal jaar kunnen worden.
Hadden ze hun rug maar rechtgehouden, en de scholen niet gesloten.
Ik was toch weer te naïef toen ik dat weekje kerstvakantie geloofde…
Treurig.
zie email 27 oktober
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')