Ja, de ellende is goed vertegenwoordigd vanavond.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:25 schreef usagi414 het volgende:
Haar leven was minstens zo tragisch als dat van Tony Wegas,
Omdat het in het Italiaans wasquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:26 schreef BillDauterive het volgende:
Wow.
Waarom heeft dit niet gewonnen?
Vraag ik me ook nog altijd afquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:26 schreef BillDauterive het volgende:
Wow.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:24 schreef Aoibhin het volgende:
@:Deisyy @:Chufi @:Domnivoor
Dit is HET liedje van deze editie. OPLETTEN
Haar vroege dood is tot op de dag van vandaag toch nog onduidelijk?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, de ellende is goed vertegenwoordigd vanavond.
Europa is een smakeloos werelddeel.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:26 schreef BillDauterive het volgende:
Wow.
Iedereen had genoeg van Toto gezien misschien ?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:26 schreef BillDauterive het volgende:
Wow.
Maar dat maakt het juist net iets mooierquote:
Officieel een overdosis cocaïne, maar de wildste geruchten doen de ronde.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haar vroege dood is tot op de dag van vandaag toch nog onduidelijk?
Je zou denken dat het meespeelt, maar vanaf 1992 wint Ierland gewoon 4,5 keer achter elkaar, waarvan 3 keer echtquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:28 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Iedereen had genoeg van Toto gezien misschien ?
We kunnen de stembussen wel sluiten. Onze winnaar is al bekend.
Gelukkig krijgen wij er nog muziek tussendoor.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:28 schreef NailQueen het volgende:
Je zou maar vast zitten in zo'n lift![]()
Er zijn nog steeds vraagtekens inderdaad.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haar vroege dood is tot op de dag van vandaag toch nog onduidelijk?
Ondanks de nare aanleiding waren Slovenië en Kroatië wel aanwinsten in de jaren ‘90.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:29 schreef sportfreak het volgende:
Nu opletten voor het laatste optreden ooit van Joegoslavië
Onofficieel het eerste van Servië.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:29 schreef sportfreak het volgende:
Ik kan straks de bijdrage van haar zus aan San Remo wel eens postenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:28 schreef NailQueen het volgende:
Dat zij niet schor was na het zingen
Gelukkig kwamen er een paar goede vervangers voor terugquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:29 schreef sportfreak het volgende:
Ik weet wel dat ze blauw haar hadquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kan straks de bijdrage van haar zus aan San Remo wel eens posten(ze ging niet, maar haar lied was prachtig, en ze had een stem als schuurpapier)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |