SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
![]()
Die met het rare kapselquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:42 schreef Anneloos het volgende:
Arme Rydz.. met zijn kapsel. Tevens Hallo! Voor wie zijn jullie?
Marco B is nog wakker vermoedelijkquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ah wel een prima tijdstip om K3 te promoten.
Die ligt in de nachten tegenwoordig ook wel wakker.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Marco B is nog wakker vermoedelijk
K3 is toch legaal?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Marco B is nog wakker vermoedelijk
Is er al een livestreamtopic?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:48 schreef Caland het volgende:
Morgen geen middagsessie
Gelukkig gaan de protesterende wappies weer livestreamen @:zipportal
Zou Gert dat nog doen?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:48 schreef Anneloos het volgende:
Wie wil dat nou niet? Lekker feesie pakken met k3
Wel een bult regen morgen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:48 schreef Caland het volgende:
Morgen geen middagsessie
Ik heb alleen kistjes wijn in huis @Wereldgozerquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:47 schreef Zipportal het volgende:
Wil je even wat drinken inschenken? DRT krijgt dorst. @:monkyyy
Gert zegt hier geen nee tegen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:48 schreef Anneloos het volgende:
Prima winkel.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:48 schreef Bolasie het volgende:
Alleen proleten doen boodschappen bij de Lidl
Ik ben stiekem wel toe aan een middag zonder dartsquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:48 schreef Caland het volgende:
Morgen geen middagsessie
Wil K3 wel pakken.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:48 schreef Anneloos het volgende:
Elk nieuw K3-lid is weer een feestje.quote:
Doe eens normaalquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben stiekem wel toe aan een middag zonder darts
Gewoon.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:48 schreef fetX het volgende:
@:zipportal onze Klaas wil de OP verneuken. Graag opletten.
Project X Haren is alweer 10 jaar geleden. Niet te geloven, waar blijft de tijd.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:50 schreef Caland het volgende:
[..]
JohnWickPic in NWS / Demonstraties tegen coronamaatregelen #137 Razzia
Tot morgen. DRT on tour
Kan het niet anders maken wejeldgozerquote:
Ingeklokt.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:50 schreef Caland het volgende:
[..]
JohnWickPic in NWS / Demonstraties tegen coronamaatregelen #137 Razzia
Tot morgen. DRT on tour
Dat is alweer een dag geleden ja.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben stiekem wel toe aan een middag zonder darts
Voor je het weet ben je dood.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Project X Haren is alweer 10 jaar geleden. Niet te geloven, waar blijft de tijd.
De opmerking die je wist dat zou komenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is alweer een dag geleden ja.
Ik heb ook nog allemaal dingen die ik wil doen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan het niet anders maken wejeldgozer
Even tijd voor dingen die ik de afgelopen 3 weken heb gelaten
En daar is dan altijd de messcherpe @maxi-musquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De opmerking die je wist dat zou komen
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb ook nog allemaal dingen die ik wil doen.
wat heb je aanquote:
Een daarvan is alle legosetjes die ik heb nog een keer bouwenquote:
Ik kom eraan.quote:
die kan wel uitquote:
En toch blijf ik hoop houden, maar het zit er niet in dit jaar denk ikquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:54 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb deze leg op mijn dooie gemak bekeken
@:lonaa en @:fetx zijn aanwezig
Nog 364 dagen te gaan!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:55 schreef fetX het volgende:
[..]
En toch blijf ik hoop houden, maar het zit er niet in dit jaar denk ik
Waarvan akte.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:55 schreef Dagoduck het volgende:
Heb vorig jaar ook geen 9-darter gezien trouwens. Maar goed.
en jijquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:54 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb deze leg op mijn dooie gemak bekeken
@:lonaa en @:fetx zijn aanwezig
Nee, ik had geen verwachtingen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
hoe deze wedstrijd ook eindigt, Rits overtreft wel alle verwachtingen, niet?
Dat zie je aan zijn verschijningquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:57 schreef klaasweetalles het volgende:
die wright probeert rydz van zijn concentratie te halen die vuite rat
Mijne heeft ie al overtroffen door deze ronde te halenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
hoe deze wedstrijd ook eindigt, Rits overtreft wel alle verwachtingen, niet?
Geen verticale darterquote:
SharrockGodinquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
De vrouwen waren in de eerste ronde al uitgeschakeld
Je hebt het of je hebt het niet.quote:
Klaphamer.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:02 schreef Caland het volgende:
Wat gaat die derde pijl vaak in de vijf bij Rits na 2xT20
Erg raar
Gewoon een finale van first to 21 ofzo.quote:
Het SETSYSTEEMquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zjak vindt het nog steeds verrassend dat darts alle kanten op gaat.
Laten we onlogisch zoveel mogelijk buiten DRT, bij voorkeur buiten FOK! houdenquote:
Vanwaar dit koude bad?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Laten we onlogisch zoveel mogelijk buiten DRT, bij voorkeur buiten FOK! houden
Ik ben ooit een keer op een gewone maandag (niet zijnde een vakantie ofzo) naar de Efteling geweestquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Eerste wat hij doet is alle achtbanen af.
Ja leuk sta je alsnog 12 uur in de rij
Ken je onlogischquote:
Dan is het wel chill ja.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben ooit een keer op een gewone maandag (niet zijnde een vakantie ofzo) naar de Efteling geweest
Bohhhhhhhhhhhhhhh
Ik heb m wel eens zien posten. Niet genoeg voor een mening maar ok.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ken je onlogisch
Zo ja: vanwaar de vraag
Zo nee: houden zo
Dan moet je voor alternatief "nee" gaanquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb m wel eens zien posten. Niet genoeg voor een mening maar ok.
Oke, bedankt voor de tip.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan moet je voor alternatief "nee" gaan
Het is officieel: darts is een sportquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik vind Darts een leuke sport
Beter dan het saaie snooker ofzo
Wat vind je van petanque?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Meer is beter.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gaat best prima toch
Nog 3 topics te vullen na deze
Jeux de boules is leukerquote:
en we kkrijgen nog een NOG betere genotspot.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gaat best prima toch
Nog 3 topics te vullen na deze
Gewaagd.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Stukje oude Peter.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pieter gaat weer verder met dubbels missen
Vogelenpikquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |