De soundtrack van LBA1 is ook iconisch. Misschien wel een van de beste soundtracks van welke DOS-game dan ook:quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:50 schreef Paddo het volgende:
Kei lang geleden, jaren '90
Litte big Adventure 2 met Twinsen in de hoofdrol. Alle soundtracks (7 stuks) zitten nog in mijn hoofd. Maar met name "The Empire". Deze heb ik als midi bestand heel lang op mijn keyboard (Yamaha PRS-100) gehad, en ook gebruikt als muziek bij de aftiteling van de foto/film-dbd van n of ander spannend kamp voor kinderen...
quote:Op maandag 6 juni 2022 14:18 schreef Alarmonoff het volgende:
Vind dit toch wel de beste boss-muziek van alle delen
Daar is zo te zien een remake van
quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2022 11:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
De muziek van Caelid vond ik ook erg goed, gaf bij mij erg het gevoel oh fuck hier moet ik niet zijn na de teleport.
Ja o.a. die fuckers, en de hele sfeer ook met overal creepy dingen en de rode kleur en zo.quote:
Die oude tomb raider had wel een goed geluid voor die game ja.quote:Op zondag 16 oktober 2022 14:44 schreef Cockwhale het volgende:
Een aantal favorieten:
Final Fantasy VIII
Ocarina of Time
Goldeneye 64
Tomb Raider (PSX)
Resident Evil 2
Mafia
A Link to the Past
Castlevania IV
Super Probotector
Streets of Rage 2
Metal Slug
quote:
Deze kwam ook naar vorenquote:Op zondag 11 december 2022 19:29 schreef Haushofer het volgende:
Nog niet genoemd: Warcraft II. Zijn ook vette metalversies van te vinden
Verder werd FF7 al genoemd. De tune van de MSX-game Knightmare vind ik ook fijn want nostalgie. De Doom soundtracks zijn ook fijn
Deze inderdaad, zonder echt te luisteren blijft hij al in mijn hoofd zitten en waan ik me terug naar die tijd dat ik voor het eerst door de WoW wereld liep.quote:Op zondag 29 januari 2023 00:20 schreef onlogisch het volgende:
Kan hem niet quoten, want #anoniem. Maar voor mij geldt ook dat er geen game muziek te matchen valt aan deze
Het brengt gevoel van nostalgie naar boven wat geen ander spel/sound voor elkaar krijgt.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |