Hoe flink?quote:
Zou je gewoon 'overschat' willen zeggen?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nieuw Zeeland vind ik echt een super overrated land
Godver ik wou dat RTL ook spoiler tags hadquote:
heb geen favoquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is je favoriete Youtube-kanaal?
Ben je er geweest?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Lekker onderlekken die handel.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:34 schreef BB-King het volgende:
Dat die menstruerende griet nog niet door het ijs is gezakt.
[plaats hier uw gifje]quote:
Als ik overschat wilde zeggen had ik dat wel getypt ouwe Fries!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou je gewoon 'overschat' willen zeggen?
Niezen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker onderlekken die handel.
Er zijn genoeg dingen die wij in NL een stuk beter geregeld hebben ja. Maar voor vakantie is het een gruwelijk tof land.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Whatever.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:35 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Als ik overschat wilde zeggen had ik dat wel getypt ouwe Fries!
ONLY FANSEDquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was nog wel enigszins vermakelijk maar voor de rest staat er alleen maar rotzooi op.
Dan mag je dat vinden.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:36 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja,fietsvakantie 3 maanden lang
Waarom ga je er dan ook fietsen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:36 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja,fietsvakantie 3 maanden lang
Palo.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou je gewoon 'overschat' willen zeggen?
Het is alleen een pokke eind vliegenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:36 schreef Grifte het volgende:
[..]
Er zijn genoeg dingen die wij in NL een stuk beter geregeld hebben ja. Maar voor vakantie is het een gruwelijk tof land.
Easter egg.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:36 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom zegt die stem als RTL 7 naar de reclame gaat altijd "HOER"?
Lekker snel schakelen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaat Rydz ook de regie overnemen? Datlijkt me wat veel van het goede. Wel hard nodig op zich
Denk wel dat hij zichzelf goed kan spotten, itt die drinkers die er dit WK zittenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaat Rydz ook de regie overnemen? Datlijkt me wat veel van het goede. Wel hard nodig op zich
Is heerlijk toch. Beetje trappen,wildkamperen,genieten van natuur. Niks mis meequote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom ga je er dan ook fietsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |