SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Ik erger me zeldenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:01 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Goede avond dame, heer.
Neem iets lekkers te drinken, en geniet en erger je aan de muziek die ik draai.
Vorige:quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:06 schreef DJ11 het volgende:
Hiervoor was Pete Cetera, of zoiets. (broer van Ed)
Dit is Paco - Amor De Mis Amores
Je werd zo gek van ze dat je drank nodig hebt?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:05 schreef just me het volgende:
Het bezoek van de kabouters heeft me dorstig gemaakt
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik erger me zelden(Ben Q Music gewend)
Oscarquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je werd zo gek van ze dat je drank nodig hebt?
Hoi Oscar, jij kwam stiekem het topic binnen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Bij ons zit er eentje die altijd Q wil horen. De rest van de aanwezigen hoort liever Radio 2, maar niemand durft democratisch te zijn...quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:07 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Verplicht meeluisteren op het werk?
Meestal zet ik de muziek op het werk op. Maar houd altijd rekening met de rest.
Die heb ik wel opgenomen maar moet nog terugkijken, kan ik ook nu doenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:08 schreef Dj_Vout het volgende:
Allemaal nog de allerbeste wensen voor 2022!![]()
Hebben jullie vannacht ook de Snollebollekes zitten kijken?
Klein stukje gezien. "Groot gemaakt door Vout", dacht ik nog.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:08 schreef Dj_Vout het volgende:
Allemaal nog de allerbeste wensen voor 2022!![]()
Hebben jullie vannacht ook de Snollebollekes zitten kijken?
Mooie taak voor jouw dan.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bij ons zit er eentje die altijd Q wil horen. De rest van de aanwezigen hoort liever Radio 2, maar niemand durft democratisch te zijn...
Cola is geen alcoholische drank hèquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nee, ik heb het natuurlijk gekeken. Heerlijk even los gaan.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:10 schreef just me het volgende:
[..]
Die heb ik wel opgenomen maar moet nog terugkijken, kan ik ook nu doen
Heb jij gekeken of was je toen al naar bed gestuurd ?
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Klein stukje gezien. "Groot gemaakt door Vout", dacht ik nog.
meneer 11quote:
Volgens mij zijn ze altijd lief als oma er is.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:11 schreef just me het volgende:
[..]
Cola is geen alcoholische drank hè
maar ze waren super lief
Dat is ook lekker op tijd.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:14 schreef livelink het volgende:
Schakel toch even in, want mijn dochter wilde liever in bad gaan. Die kwam vanochtend om 08.30 thuis van haar feest. Bijna net zo laat als just me
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:15 schreef livelink het volgende:
Dit is Fleetwood Mac of een van hen solo.
Merel belde, mam is het leuk geweest, wat, zo laat ??? Ik wilde eigenlijk met de kindjes komen. Ja, ik laat me niet kennen natuurlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:14 schreef livelink het volgende:
Schakel toch even in, want mijn dochter wilde liever in bad gaan. Die kwam vanochtend om 08.30 thuis van haar feest. Bijna net zo laat als just me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |