Er moet geld binnenkomen voor een zware ingreepquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:14 schreef fetX het volgende:
Jeffrey gaat morgen weer lekker call of duty streamen.
Ah, dat ding naast z'n mond moet weggehaald worden?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er moet geld binnenkomen voor een zware ingreep
Ik heb afgelopen woensdag Metroid Dread gekocht. Ter info.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:14 schreef fetX het volgende:
Jeffrey gaat morgen weer lekker call of duty streamen.
Is zo. Erg blij dat ze dat zeggen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:15 schreef H_T het volgende:
Zonder zo'n analyse had je nooit geweten dat degene die voor staat beter aan het gooien is
Ja leuk, maar we wachten nog op de sappige detailsquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:15 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker instagrammen met je wenkbrauwen @:zipportal
Maagverkleining?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er moet geld binnenkomen voor een zware ingreep
Ik mag het hopen zegquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, dat ding naast z'n mond moet weggehaald worden?
Deze docuquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
WIDM is alleen bestemd voor intelligente mensen, net als wedden
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
WIDM is alleen bestemd voor intelligente mensen, net als wedden
[ afbeelding ]
De sappige details waren dat ik bij het wakker worden spijt had en zij gelukkig ook lekker kortaf reageerde.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja leuk, maar we wachten nog op de sappige details
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |