Best wel.quote:
aai poesjequote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:51 schreef DerRabbit het volgende:
Godnondeju wat een lieve poes jonguh!
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:52 schreef engine het volgende:
Deze komt hier bijna dagelijks op bezoek.
[ afbeelding ]
Qua uiterlijk een 1 op 1 kopie van de kat die we vroeger thuis hadden. Qua gedrag niet zo....deze is heel beleefdquote:
Rooien en falen zijn donderstralen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:52 schreef engine het volgende:
Deze komt hier bijna dagelijks op bezoek.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Rooien en falen zijn donderstralen.
* SBE denkt nu aan de avatar van Deisyy.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Rooien en falen zijn donderstralen.
Ja dat zegt Geert ookquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:03 schreef greysbones het volgende:
gelukkig ben ik al heeeeeel lang blond
Het ene sluit het andere niet uit.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:03 schreef greysbones het volgende:
gelukkig ben ik al heeeeeel lang blond
ik ben geboren met rood haarquote:
Is je kelder zeker stuk droger gewordenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben geboren met rood haar
na 3 jaar werd het spierwit
godverquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is je kelder zeker stuk droger geworden
Nog andere rode familie leden? Wel bijzonder.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben geboren met rood haar
na 3 jaar werd het spierwit
gelukkig welquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is je kelder zeker stuk droger geworden
mijn vader krijgt een rode baard (als hij die laat staan)quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:13 schreef engine het volgende:
[..]
Nog andere rode familie leden? Wel bijzonder.
Dat heb ik ookquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn vader krijgt een rode baard (als hij die laat staan)
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn vader krijgt een rode baard (als hij die laat staan)
precies dat jaquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:15 schreef engine het volgende:
[..]
Dat heb ik ookof soort van rood als het wat langer wordt. Niet dat ik rode stoppeltjes heb
quote:
Tormund Giantsbane is geen gnoom of kabouter!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
mijn vader lijkt niet op een kobold of gnoom of kabouter
lijkt er wel opquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Tormund Giantsbane is geen gnoom of kabouter!
[ afbeelding ]
snelle waggie hemaquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:23 schreef hemarookworst het volgende:
Wat vinden jullie van deze bak
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:23 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]
Daihatsu tsja zou ik nooit kopen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:23 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind hem niet verkeerd.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:23 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]
Het is geen Ferrari dus veel te langzaamquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:23 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom nietquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Daihatsu tsja zou ik nooit kopen.
Pat Bquote:
Darkraver had vanochtend nog een afterparty met Amada.Dat was ook wel lachen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:32 schreef engine het volgende:
Staat ook al een half uur met een dikke smile
Ik zeg de stream staan jaquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Darkraver had vanochtend nog een afterparty met Amada.Dat was ook wel lachen.
Daihatsu vind ik altijd een beetje klein/krap. Rij liever in iets groters dan dat.quote:
Hij is best ruim voor deze klasse. Was op zoek naar een betrouwbare goedkope auto voor een beginner. Kwam van een Spartaanse Lupo, dan is deze een wereld van verschil.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:38 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Daihatsu vind ik altijd een beetje klein/krap. Rij liever in iets groters dan dat.
Zal verder best een prima auto zijn voor jou, het beviel je las ik net. Doen!
Jij moet er in rijden. Als jij het een fijne wagen vindt wie ben ik dan om daar anders over te oordelen?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hij is best ruim voor deze klasse. Was op zoek naar een betrouwbare goedkope auto voor een beginner. Kwam van een Spartaanse Lupo, dan is deze een wereld van verschil.
Ja @:Schakeltopia, geen Lupo meer voor mij
Welkom terug.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Darkraver had vanochtend nog een afterparty met Amada.Dat was ook wel lachen.
SSSSSSOOOOLIIDAAAAAASSS.quote:
Ik weet wel dat er patserflikkerhommoltjes zijn in mijn omgeving (bedoel ik niet jullie mee), die er "moeite" hebben dat ik hier plezier mee kan hebben voor stuk minder geld. Maar dat maakt het alleen maar leukerquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij moet er in rijden. Als jij het een fijne wagen vindt wie ben ik dan om daar anders over te oordelen?
Met dat soort dingen heb ik echt schijt aan wat anderen er van vinden.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik weet wel dat er patserflikkerhommoltjes zijn in mijn omgeving (bedoel ik niet jullie mee), die er "moeite" hebben dat ik hier plezier mee kan hebben voor stuk minder geld. Maar dat maakt het alleen maar leuker
Hij had die vuilniszak beter eerst leeg kunnen schudden voor hij hem aan trok; nu zit-ie met een dooie rat in z'n nek!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:51 schreef hemarookworst het volgende:
a wollah sahbi, ik wil dikke merrie met mijn sociale huurhuisje
[ afbeelding ]
Asjeblief jigggy, hier heb je je dikke merrie!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:51 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb bij jou altijd het beeld van een stevige oudere man.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:51 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat Jigggy?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Asjeblief jigggy, hier heb je je dikke merrie!
[ afbeelding ]
Pullup zeker?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
ik heb bij jou altijd het beeld van een stevige oudere man.Komt door je UI
Bij iemand anders in 40+ denk ik ook altijd dat hij een neger is maar hij is gewoon blank. Omdat ie een UI heeft van een artiest, ik dacht zanger of zo.
wie?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ben ik van binnen wel een beetjequote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
ik heb bij jou altijd het beeld van een stevige oudere man.Komt door je UI
Bij iemand anders in 40+ denk ik ook altijd dat hij een neger is maar hij is gewoon blank. Omdat ie een UI heeft van een artiest, ik dacht zanger of zo.
ik vind die clip stom, die gozer staat achter de mic en je verwacht dan dat die wat dikke teksten gaat droppen elk moment, maar dat doet die nietquote:
Is ook niet heel raar.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:16 schreef suzi1 het volgende:
ik word gelijk ook weer wat fitter
heb zowat de halve dag door liggen slapen
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik vind die clip stom, die gozer staat achter de mic en je verwacht dan dat die wat dikke teksten gaat droppen elk moment, maar dat doet die niet![]()
Nee, dat is de dikke merrie van @jigggy die hij van zijn pa heeft gekregen.quote:
Dat is er wel zo eentje dat als je nog zin hebt om te neuken ga je daar bij in de buurt hangenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:58 schreef FreshFruit het volgende:
Dat blonde mens met glitterpakje is irritant.
quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:00 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is er wel zo eentje dat als je nog zin hebt om te neuken ga je daar bij in de buurt hangen
En dan de volgende dag met spijt wakker worden...quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:00 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is er wel zo eentje dat als je nog zin hebt om te neuken ga je daar bij in de buurt hangen
En als eerste vragen; hoe heet jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
En dan de volgende dag met spijt wakker worden...
Dat dus.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En als eerste vragen; hoe heet jij eigenlijk?
Alle blondjes zijn irritant.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:58 schreef FreshFruit het volgende:
Dat blonde mens met glitterpakje is irritant.
Dat is wel een gewaagde uitspraak.quote:
* SolidasRock is living on the edgequote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is wel een gewaagde uitspraak.
Ik ben weleens wakker geworden en vroeg me af wie die dame was in m'n kamer......bleek dat haar kamer te zijnquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En als eerste vragen; hoe heet jij eigenlijk?
Dat is helemaal mooi.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben weleens wakker geworden en vroeg me af wie die dame was in m'n kamer......bleek dat haar kamer te zijn
Maar je bent niet alleen straal bezopen. Zij wist ook niks meer eigenlijkquote:
Kristoferquote:
Je baardquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wees specifieker: Tussen mijn benen of op mijn hoofd?
Ik heb wel 7 baardhaartjes, telt dat als een baard denk je?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Je baard
Of ben je daar nog te jong voor
Kun je er een vlecht in maken?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik heb wel 7 baardhaartjes, telt dat als een baard denk je?
fingersss!!quote:
Neequote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:48 schreef suzi1 het volgende:
er ging een paar keer een truitje omhoog in zoom he. had je dat gezien
Ik heb darten op staan dus wiebel wel maar kijk niet echt. Maar BH is ook sexyquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:49 schreef suzi1 het volgende:
in een bh. maar tocvh!!
die in een keet zitten ofzo.
Zoveel zin in BB?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:52 schreef suzi1 het volgende:
ik wil eigenlijk een film ofzo gaan kijken. en dan dat t weer snel maandag is
dacht eerst dat t morgen dinsdag was/ schiet niet op he
Welke stream zit je dan te kijken?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:54 schreef suzi1 het volgende:
ja lekker hangend in de bank en af en toe weer in slaap donderen omdat er geen zak aan is op de stream
eerste week is sowieso wel leukquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:54 schreef suzi1 het volgende:
ja lekker hangend in de bank en af en toe weer in slaap donderen omdat er geen zak aan is op de stream
Nu pas of alweer?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:57 schreef DerRabbit het volgende:
Hier nog maar even een aflevering van The Witcher kijken gewoon omdat het kan.
Afgelopen week pas aan seizoen 2 begonnenquote:
Kan je nog genieten waar anderen al ongeduldig op seizoen 3 aan het wachten zijnquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Afgelopen week pas aan seizoen 2 begonnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Leuke film alleen wel beetje luguber met vlagenquote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Kan je nog genieten waar anderen al ongeduldig op seizoen 3 aan het wachten zijnDat dan wel weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Ik kan enkel opnieuw, opnieuw en opnieuw kijkenquote:
Dat ga ik binnenkort ook weer moeten, maar gelukkig zijn er nog andere series die ik op mijn lijst heb staanquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kan enkel opnieuw, opnieuw en opnieuw kijken
De regisseur is ook een vreemde vogel. Past bij elkaar. Hij heeft ook Pulp Fiction geregisseerd toch?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Leuke film alleen wel beetje luguber met vlagen
Yes, zelfde regisseur. Ik hou wel van Tarentinoquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
De regisseur is ook een vreemde vogel. Past bij elkaar. Hij heeft ook Pulp Fiction geregisseerd toch?
Hoe ver ben je? Wat zag je als laatste in je aflevering?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Afgelopen week pas aan seizoen 2 begonnen
HIj heeft de wurgscene zelf gedaan vertelde ie, omdat dat in 1 keer perfect moest gaan. Hoeveel andere regisseurs doen zoiets?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Yes, zelfde regisseur. Ik hou wel van Tarentino![]()
Toch maar even in een spoiler gezetquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoe ver ben je? Wat zag je als laatste in je aflevering?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Toch maar even in een spoiler gezet
Daar ben ik al voorbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ookquote:
Valt wel mee toch? Nog maar 11 en halve maanden.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ook
Kijkt nogmaals treurig naar het vuurtje wat in Kaer Morhen brand
Zucht nog zolang tot seizoen 3
Ik ben al aan het aftellenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Nog maar 11 en halve maanden.
Dacht ik al, vrijwel iedereen die ik erover spreek heeft het seizoen al af gekeken of is bij de laatste 2 afleveringenquote:
Inderdaad, veel en veel te lang voor zijn doenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:21 schreef hemarookworst het volgende:
Waar blijft schakel, die is veel te lang weg
Zolang ze je maar niet gaan spoileren, dat is dan helemaal kutquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dacht ik al, vrijwel iedereen die ik erover spreek heeft het seizoen al af gekeken of is bij de laatste 2 afleveringen
Een badeendje?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:30 schreef drakin het volgende:
Want in aflevering 7 en 8 zit zoiets moois
Als ze dat gaan doen worden ze op staande voet gecommuniceerdquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Zolang ze je maar niet gaan spoileren, dat is dan helemaal kut
Doorkijken dus
Iets wat ik en Freshfruit vooral erg mooi vinden.quote:
Gecompromitteerdquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ze dat gaan doen worden ze op staande voet gecommuniceerd
Mail eens naar de makers van het spel of ze in de volgende uitgave een badeendje erin doen als Easter eggquote:
Heyquote:
Jupquote:
Die after van Darkraver kan alleen nog wanneer je een abbo hebt.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:52 schreef engine het volgende:
[..]
Jupik heb ook nog niet geluisterd maar misschien doe ik dat nog wel.
Een abbo op wat eigenlijk?quote:Op zondag 2 januari 2022 00:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die after van Darkraver kan alleen nog wanneer je een abbo hebt.
Ah zo.quote:
Lekker slipe.quote:
Oja, weer bijgekomen van gisteren. Bij jullie ook? Geen problemen gehad met een niet-slapende Mini-ToT door al het geknal buiten?quote:
Mini-ToT zat gisternacht geduldig op ons bed op ons te wachten!quote:Op zondag 2 januari 2022 10:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oja, weer bijgekomen van gisteren. Bij jullie ook? Geen problemen gehad met een niet-slapende Mini-ToT door al het geknal buiten?
Ah, mooi.quote:Op zondag 2 januari 2022 10:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT zat gisternacht geduldig op ons bed op ons te wachten!Hij was wel wakker geworden door het vuurwerk, maar was niet bang of zo.
Afgelopen nacht werd hij wakker omdat hij honger en dorst had en heeft echt een HELE tijd luidruchtig zitten spelen!
Meneertje staat hier nu voor de deur: "Naar buiten! Jas! Koud!"quote:Op zondag 2 januari 2022 10:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah, mooi.
En nu is het zondag, heel familie ToT is aan het uitrusten.
Nou dat lijkt mij ook. Effe een bakkie.quote:Op zondag 2 januari 2022 10:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Meneertje staat hier nu voor de deur: "Naar buiten! Jas! Koud!"Tyf op, ik wil eerst koffie drinken.
Was jij dat.quote:
Jawel, nog een beetje brak dus vandaag weer ff rustig aan doen, maar het gaat hier verder wel.quote:
Beetje moe, beetje veel aan hoofd maar DTS is geen goeie plek gebleken voor leuke afleiding. Hier dan maar?quote:Op zondag 2 januari 2022 10:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, nog een beetje brak dus vandaag weer ff rustig aan doen, maar het gaat hier verder wel.
Daarzo ook?
Balen hè dat de kappers dicht zijnquote:Op zondag 2 januari 2022 10:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Beetje moe, beetje veel aan hoofd maar DTS is geen goeie plek gebleken voor leuke afleiding. Hier dan maar?
Ik heb al een boel jaren geen kapper meer gezien.quote:
Happy ending op je hoofdquote:Op zondag 2 januari 2022 11:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik heb al een boel jaren geen kapper meer gezien.Tondeuse. En er was 1 in scheveningen die heel lekker kon masseren wanneer zij shampoo in of uit mijn haar spoelde (op hoofd voordat er viezerikjes hierzo er vragen over gaan stellen) dat mis ik wel
Ja hoor, hier is het altijd gezellig.quote:Op zondag 2 januari 2022 10:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Beetje moe, beetje veel aan hoofd maar DTS is geen goeie plek gebleken voor leuke afleiding. Hier dan maar?
Om ff de woorden te gebruiken van een wereldberoemde iemand:quote:Op zondag 2 januari 2022 11:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Happy ending op je hoofd![]()
Ik mis de kapper ook.
quote:Soms denk ik.. er schuilt ook een dame in...
En dan dit.
Spuit je oorsmeer er dan uit?quote:Op zondag 2 januari 2022 11:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Happy ending op je hoofd![]()
Ik mis de kapper ook.
Terwijl die tt een quote van hem isquote:Op zondag 2 januari 2022 11:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Om ff de woorden te gebruiken van een wereldberoemde iemand:
[..]
Ach DTS kan ook echt wel leuk en gezellig zijn, maar de sfeer is me wat te instabiel, om diverse verschillende redenen.quote:Op zondag 2 januari 2022 10:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Een dubbele met knoop.quote:
Mooi gezegd.quote:Op zondag 2 januari 2022 11:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach DTS kan ook echt wel leuk en gezellig zijn, maar de sfeer is me wat te instabiel, om diverse verschillende redenen.
Zoals @Jimboquote:
Laatste keer dat ik naar de kapper ben gegaan is iets van 20 jaar gelede of zo!quote:Op zondag 2 januari 2022 11:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik heb al een boel jaren geen kapper meer gezien.Tondeuse. En er was 1 in scheveningen die heel lekker kon masseren wanneer zij shampoo in of uit mijn haar spoelde (op hoofd voordat er viezerikjes hierzo er vragen over gaan stellen) dat mis ik wel
Dat doe ik,en de borstels ook.quote:Op zondag 2 januari 2022 11:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wie maakt de doucheputje schoon? Jij of Soul?
Jimbo is een Rotterdammert, dat maakt veel goed.quote:
Dat zou kunnen.quote:Op zondag 2 januari 2022 11:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe dan? Twee van die Mickey Mouse knotjes?
Ik huil me elke avond in slaap om mannen die langer haar hebben dan ikquote:Op zondag 2 januari 2022 11:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Vind je het niet erg dat een man langer haar heeft dan jij?
Wel een heel eerlijke openhartige post, beetje onverwachts maar ik waardeer het wel.quote:Op zondag 2 januari 2022 11:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik huil me elke avond in slaap om mannen die langer haar hebben dan ik
We zouden ons allemaal wat vaker kwetsbaar op moeten stellenquote:Op zondag 2 januari 2022 11:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wel een heel eerlijke openhartige post, beetje onverwachts maar ik waardeer het wel.
Kom knuffuh!
MCHquote:Op zondag 2 januari 2022 11:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nu heb ik dat beeld weer voor mij.. MHC
quote:Op zondag 2 januari 2022 12:10 schreef ToT het volgende:
Mevrouw ToT is boven, Mini-ToT liep de trap op en hoorde haar niezen. "Geswoweid!" zei hij tegen haar vanaf de trap!
Moet kunnenquote:Op zondag 2 januari 2022 12:48 schreef ToT het volgende:
En nu liep hij net rond op de hoge hakjes van zijn mama!
Hij doet zijn eigen schoenen en laarzen soms ook aan!quote:Op zondag 2 januari 2022 12:51 schreef Mrsloveable het volgende:
Altijd leuk als kind schoenen aan doen van pap of mam
Gelukkig zijn het nog schonen laarsjesquote:Op zondag 2 januari 2022 12:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij doet zijn eigen schoenen en laarzen soms ook aan!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 januari 2022 12:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gelukkig zijn het nog schonen laarsjes
Ah dat is wel fijn, maar misschien dat ie nu beetje meer begrijpt dat het helpt..quote:Op zondag 2 januari 2022 12:59 schreef ToT het volgende:
[..]idd!
Oh wauw, net een kleine doorbraak in de communicatie; de hazelaar verliest momenteel (veel te vroeg) pollen en daar is hij zwaar allergisch voor, dus hij heeft nu enorm last van jeukende rode ogen.
Ik zei rustig tegen hem dat dit medicijn voor zijn oogjes is en toen nam hij het braafjes in, terwijl het normaal een heel gedoe is om ook maar 1 slokje binnen te krijgen!
Precies!quote:Op zondag 2 januari 2022 13:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah dat is wel fijn, maar misschien dat ie nu beetje meer begrijpt dat het helpt..
Je hebt hem eerst bewusteloos geslagen?quote:Op zondag 2 januari 2022 12:59 schreef ToT het volgende:
[..]idd!
Oh wauw, net een kleine doorbraak in de communicatie; de hazelaar verliest momenteel (veel te vroeg) pollen en daar is hij zwaar allergisch voor, dus hij heeft nu enorm last van jeukende rode ogen.
Ik zei rustig tegen hem dat dit medicijn voor zijn oogjes is en toen nam hij het braafjes in, terwijl het normaal een heel gedoe is om ook maar 1 slokje binnen te krijgen!
quote:Op zondag 2 januari 2022 13:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt hem eerst bewusteloos geslagen?
quote:Op zondag 2 januari 2022 13:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt hem eerst bewusteloos geslagen?
*gaat @Superbadeendje reanimerenquote:
Jij mag niet meer op mijn verjaardagsfeestje komen.quote:
quote:Op zondag 2 januari 2022 14:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij mag niet meer op mijn verjaardagsfeestje komen.
quote:Op zondag 2 januari 2022 14:22 schreef gebrokenglas het volgende:
En zo heb je ineens 2 badeendjes...
Of 2x zoveel ellende?quote:
Zoals @Superbadeendje is er maar eendjequote:Op zondag 2 januari 2022 14:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of 2x zoveel ellende?![]()
Nee hoor, grapje. SBE is een toffe kerel.
Inderdaad...quote:Op zondag 2 januari 2022 14:39 schreef maily het volgende:
[..]
Zoals @:Superbadeendje is er maar eendje
quote:Op zondag 2 januari 2022 14:39 schreef maily het volgende:
[..]
Zoals @:Superbadeendje is er maar eendje
quote:Op zondag 2 januari 2022 14:53 schreef Schakeltopia het volgende:
ja halloo hoor ben ik weer
fijne 2022 allemaal
oeh - goede voornemens...quote:Op zondag 2 januari 2022 15:08 schreef Schakeltopia het volgende:
thanks mannen. het idee was eigenlijk om wat minder pozza te eten dit jaar.
Jaaa!!quote:Op zondag 2 januari 2022 14:53 schreef Schakeltopia het volgende:
ja halloo hoor ben ik weer
fijne 2022 allemaal
ja nou moet ik eerst die poes gaan zoeken natuurlijk ..... pffffffffquote:Op zondag 2 januari 2022 15:08 schreef Schakeltopia het volgende:
thanks mannen. het idee was eigenlijk om wat minder pozza te eten dit jaar.
rustig aan maily, geen haastquote:Op zondag 2 januari 2022 15:12 schreef maily het volgende:
[..]
ja nou moet ik eerst die poes gaan zoeken natuurlijk ..... pffffffff
aawh wat een leave poesquote:Op zondag 2 januari 2022 15:15 schreef maily het volgende:
daar is ze dan @:Schakeltopia
[ afbeelding ]
omnomnomnomquote:Op zondag 2 januari 2022 15:16 schreef maily het volgende:
[..]
Geen kater? kweetniet ....
maar die etensbakjes
Daar past geen pozza in.quote:
Oei lekker, toch maar weer eens halen.quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |