SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
kloptquote:
Pics or it didn’t happen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:51 schreef datismijnmening het volgende:
@:crack_ ik had gister die ene laarsjes aan
Ik zou niet eens weten hoe je eruitzietquote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben weleens door een fokker aangesproken op Utrecht CS die mij had herkend. Vond het wel een beetje griezelig.
Wat was er te kanen?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben ik weer. Was gezellig bij pa en ma. Nu weer op weg naar huis. Vanavond nog 2 kwartfinales darts genot allen
sorry zal het niet meer doenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben weleens door een fokker aangesproken op Utrecht CS die mij had herkend. Vond het wel een beetje griezelig.
Probeer dan maar eens op een FOK!-meet de juiste tafel op een terras te vinden met mensen waarvan je denkt dat ze van FOK! zijn.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten hoe je eruitziet
Ik in de kroegquote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:55 schreef CherryLips het volgende:
dat kan ik mij voorstellenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:55 schreef CherryLips het volgende:
Was heel kort, op de roltrap beneden. "Goh ben jij CL van Fok?"quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat kan ik mij voorstellenhoe ging het gesprek?
Wij jou wel hoor Angelaquote:
Of andersomquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Probeer dan maar eens op een FOK!-meet de juiste tafel op een terras te vinden met mensen waarvan je denkt dat ze van FOK! zijn.
Vier van die grietjes die smachtend op je wachten.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Probeer dan maar eens op een FOK!-meet de juiste tafel op een terras te vinden met mensen waarvan je denkt dat ze van FOK! zijn.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was heel kort, op de roltrap beneden. "Goh ben jij CL van Fok?"
Ik ben alweer vergeten hoe zij heette.
Volgens mij plaatste ik vroeger nog weleens een foto van mezelf.
Nee ik had zoiets van "o ehm oké".quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]Voelde je je niet een beetje een BN'er?
Was jij het niet? Trein denk ik toch aan jouquote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten hoe je eruitziet
quote:
Heel voorzichtig voorbij lopen eerst.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vier van die grietjes die smachtend op je wachten.
Elke vent die langsliep voelde zich heel ongemakkelijk denk ik.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heel voorzichtig voorbij lopen eerst.
Ja joh, zin in. Al is de Belgische mol verreweg mijn favoriet.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
Straks weer Wie Is De Mol?![]()
![]()
Dit jaar was ALbanië de locatie. Misschien wel leuk voor @:Liesje1979 en @:DR_Flash??
Er reizen meer mensen met de trein. Misschien ook wel andere fokkersquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:10 schreef Goitske het volgende:
[..]
Was jij het niet? Trein denk ik toch aan jou
Heb je niks terug gezegdquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was heel kort, op de roltrap beneden. "Goh ben jij CL van Fok?"
Ik ben alweer vergeten hoe zij heette.
Volgens mij plaatste ik vroeger nog weleens een foto van mezelf.
eg rennen met cavia geluidenquote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:16 schreef dud0r het volgende:
gillend w
[..]
eg rennen met cavia geluiden
WHIEEEEEEEEEEEEP van die roltrap af
Ik komt nooit fokkers in het wild tegen zonder dat we hebben afgesproken. Wel maf dat ik jou nooit zomaar ben tegengekomen kwam toch regelmatig in jou woonplaatsquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er reizen meer mensen met de trein. Misschien ook wel andere fokkers
Wie zat jullie ook alweer eens een paar uur te aanschouwen vanaf 100 meter tijdens een meet?quote:
"optyfen voordat ik je voor de trein gooi"quote:
Ik ken er minstens 2 hier in het dorp, eentje woont er zelfs in dezelfde straatquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:18 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik komt nooit fokkers in het wild tegen zonder dat we hebben afgesproken. Wel maf dat ik jou nooit zomaar ben tegengekomen kwam toch regelmatig in jou woonplaats
Jij toch? Beetje zitten nuileieren daar.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wie zat jullie ook alweer eens een paar uur te aanschouwen vanaf 100 meter tijdens een meet?
Geen idee. Ik heb echt een slecht geheugen met Fok-namen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wie zat jullie ook alweer eens een paar uur te aanschouwen vanaf 100 meter tijdens een meet?
Er woont hier sowieso 1 in de wijk maar kom ik ook echt nooit tegenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ken er minstens 2 hier in het dorp, eentje woont er zelfs in dezelfde straat
Ik ken er nog 1 maar weet niet of zij er nog woont. Meradingesnogwat.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik met de auto ga, kijk ik altijd wel of ik wandelaars zie. Weet nu zelfs hoe je jas eruit zietquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb een keer een fokker hier laten douchen toen ze een tijdje zonder warm water zat.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb een keer een fokker hier laten douchen toen ze een tijdje zonder warm water zat.
Ik ken wel een paar echte FOK!kers in het echtquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:22 schreef kwiwi het volgende:
Maar zijn dat dan ook échte FOK!kers die jullie kennen? Of meer zo van die hebben ooit een account aangemaakt en 10x gepost.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb een keer een fokker hier laten douchen toen ze een tijdje zonder warm water zat.
100 punten als het in een keer raak isquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik met de auto ga, kijk ik altijd wel of ik wandelaars zie. Weet nu zelfs hoe je jas eruit ziet
Die had al maanden liggen dromen over een prachtige ontmoeting waarin CL haar omhelsde en ze beste vriendinnen werden... maar nee hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lekker ongemakkelijkvoor je stalker dan
dagen lang je moed bij elkaar schrapen om cl aan te sprekenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die had al maanden liggen dromen of een prachtige ontmoeting waarin CL haar omhelsde en ze beste vriendinnen werden... maar nee hoor
Had haar nooit ontmoet maar ze woonde een eindje verderop. Dus nou ja kom maarquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ken wel een paar echte FOK!kers in het echt
Moet ie hem aanrijden?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
100 punten als het in een keer raak is
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Stalkerquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik met de auto ga, kijk ik altijd wel of ik wandelaars zie. Weet nu zelfs hoe je jas eruit ziet
Een echte stalker weet dat ik hard wegren voor menselijk contact.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dagen lang je moed bij elkaar schrapen om cl aan te spreken
Die ik ken waren allebei blauw, dus dat zijn wel echte jaquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:22 schreef kwiwi het volgende:
Maar zijn dat dan ook échte FOK!kers die jullie kennen? Of meer zo van die hebben ooit een account aangemaakt en 10x gepost.
Ik ken(de) er we een paar. Maar dat was een vorig FOK!-leven.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:22 schreef kwiwi het volgende:
US godnondeju hou eens op.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:26 schreef Goitske het volgende:
Een fokker zit nu pepermuntjes in m'n decolleté te mikken🤷♀️
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja denk echt heel de dag dat het zondag isquote:
Gewoon via FOK! natuurlijk, alsof je anders ooit met andere mensen praatquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:33 schreef dud0r het volgende:
Maar de FOK!kers die jullie kennen, kennen jullie die via FOK! of kwamen jullie er achter dat ze ook op FOK! zaten?
Degene die ik ken, ken ik eerst van FOK! en daarna pas gemeet.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:33 schreef kwiwi het volgende:
Ik voel me nu net een stalker @:CherryLips![]()
[ afbeelding ]
Ik ken ze allemaal via Fok.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:33 schreef dud0r het volgende:
Maar de FOK!kers die jullie kennen, kennen jullie die via FOK! of kwamen jullie er achter dat ze ook op FOK! zaten?
Gescheiden werelden hè.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon via FOK! natuurlijk, alsof je anders ooit met andere mensen praat
Ja dat is ook wel weer zoquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon via FOK! natuurlijk, alsof je anders ooit met andere mensen praat
"Goh ben jij CL van Fok?"quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:37 schreef dud0r het volgende:
Heb ooit wel eens iemand in de trein zien zitten die op FOK! zat. Maar om 'm dan aan te gaan spreken er over is ook zo
Ja las dat ook in de reviews inderdaad. Ben wel benieuwd, weer eens iets anders.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben bijna halverwege, best een apart boek.
@liesje1979 kwamen we achter dat we ooit al op een chat hebben gezeten en zelfs bij een zelfde meet geweest zijnquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:33 schreef dud0r het volgende:
Gezien dit een kerel was die fanatiek KLB aan het lezen was gok ik dat het niet CL wasquote:
Had je het nog wel kunnen vragenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gezien dit een kerel was die fanatiek KLB aan het lezen was gok ik dat het niet CL was
quote:
Zeker van die schimmige obscure foraquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:49 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Ja dat is waar.
Van voorgaande fora waar ik gezeten heb heb ik nooit iemand gehoord dat die daar ook zaten.
Saiyan.nl want keihard dbz kijken vroegerquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeker van die schimmige obscure fora
komt wel dichtbij zoquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:22 schreef Goitske het volgende:
[..]
Er woont hier sowieso 1 in de wijk maar kom ik ook echt nooit tegen
En woont eentje hier in dezelfde straat .. wat zeg ik zelfde huis
Ninja editquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:00 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ah je bent uit je shock gekomen van gisterenavond
Hoe ver ben je met je kersthuisje? Ik ben bij zakje 7quote:
Nog niks gedaan geen puf geen tijdquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoe ver ben je met je kersthuisje? Ik ben bij zakje 7
Mot je eens ophouden met iedereen te naaienquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:19 schreef UitStraling het volgende:
Ik ken best wel wat Fokkers dus bij mij is het een makkie.
Heeeeeeeeeeeyyyyyyyyyyyyyy absolute droomvrouw, beste wensen nog hèquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mot je eens ophouden met iedereen te naaien
"Hoi mamma"quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:24 schreef Ygritte het volgende:
Je kan ook al postende er achter komen ‘hey volgens mij moeten wij elkaar kennen’
Jij ook de allerbeste wensen!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeyyyyyyyyyyyyyy absolute droomvrouw, beste wensen nog hè
Zeker 10 kilo aangekomen van alle roostgebraden, ontbijtjes, champagnes en oliebollen jij?quote:
Zonder dat je het doorhad of wat?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Op een ander forum ben ik een keer mijn broertje tegen gekomen. Was ook vrij epic
Ik heb eigenlijk al 2 avonden geen ‘avondeten’ gehad. Loopt alleen maar te vreetballen met hapjes frutsjes en dingenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeker 10 kilo aangekomen van alle roostgebraden, ontbijtjes, champagnes en oliebollen jij?
Of alles er ook alweer afgesekst?
Nou we kwamen elkaar eigenlijk niet tegen totdat hij een vrij epic topic aanmaakte wat ik herkendequote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonder dat je het doorhad of wat?
"Nadeel" van de periode voor kerstmis is dat ze overal zoveel lekkere dingen hebben.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk al 2 avonden geen ‘avondeten’ gehad. Loopt alleen maar te vreetballen met hapjes frutsjes en dingen![]()
Volgende week ergens ga ik wel een keer weer op de weegschaal staan
Da fuck, nou ja mijn zusje vroeg ooit "Ja lieve broer ik denk dat er naaktfilmpjes van mij op internet staan, kun jij als kenner eens kijken of je wat kunt vinden?"quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou we kwamen elkaar eigenlijk niet tegen totdat hij een vrij epic topic aanmaakte wat ik herkende
Ja vreselijk en bij het ene lekkers hoort meer lekkers totdat je de hele koelkast vol hebt met lekkers. Kan nog wel 3 dagen lekkers etenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Nadeel" van de periode voor kerstmis is dat ze overal zoveel lekkere dingen hebben.
Hoog tijd voor weer een maandje of twee een bescheiden Hollands bordje aardappels, vlees en groenten.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja vreselijk en bij het ene lekkers hoort meer lekkers totdat je de hele koelkast vol hebt met lekkers. Kan nog wel 3 dagen lekkers eten
Nou ja, dit zat gelukkig compleeeeet niet in die sfeerquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Da fuck, nou ja mijn zusje vroeg ooit "Ja lieve broer ik denk dat er naaktfilmpjes van mij op internet staan, kun jij als kenner eens kijken of je wat kunt vinden?"
Zelfs dit typen doet weer zeer op zoveel verschillende manieren
voer voor wappiesquote:60 procent wetenschappers op basis Antarctica besmet met coronavirus
Het merendeel van de wetenschappers van de poolbasis Prinses Elisabeth op Antarctica is sinds half december besmet geraakt met het coronavirus, zo meldt BBC News. Alle medewerkers waren volledig gevaccineerd en getest voordat ze aankwamen op de poolbasis.
De eerste positieve test werd vastgesteld op 14 december bij een teamlid dat zeven dagen eerder was toegekomen. Sindsdien zijn minstens 16 van de 25 medewerkers besmet geraakt met het virus.
Iedereen die positief testte werd in quarantaine geplaatst, maar het virus bleef circuleren. De besmette medewerkers hebben milde symptomen.
Eergisteren telt nietquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Werd enorm positief verrast door de weegschaal eigenlijk, dacht dat het 5 kg te veel zou zijn maar was precies mijn streefgewicht. Tussen het vreten door train ik steeds.
Al was dit eergisteren.
meer vreten dus.. @dud0r ziet het probleem nietquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:37 schreef Lospedrosa het volgende:
En na al dat gevreet, wat doen we vanavond, we laten de Turk langskomen.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoog tijd voor weer een maandje of twee een bescheiden Hollands bordje aardappels, vlees en groenten.
Daar ging mijn toch niet zo onverwoestbare onschuldige beeld van mijn zusjequote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou ja, dit zat gelukkig compleeeeet niet in die sfeerZoiets zou ik ook gewoon echt niet van hem willen weten.
Ik eet dat max 2x per jaar denk ik en dan ben ik nog royaalquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja misschien dat ik dat een dag trek of zo.
Ik vind daar echt helemaal niks niks niks aan. Beetje kinderachtig om te zeggen ‘dat lust ik niet’ maar dat is eigenlijk wel een beetje het geval.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:41 schreef mschol het volgende:
[..]
niet veel mis mee, zolang het niet dagelijks langskomt
ik durf al een tijdje niet meer op de weegschaal tegaan staanquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:37 schreef Lospedrosa het volgende:
En na al dat gevreet, wat doen we vanavond, we laten de Turk langskomen.
Eten om te eten vind ik geen klap aan, mag best een dagelijks culinair avontuurtje zijn, zeker in deze thuiszittijden.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:41 schreef mschol het volgende:
[..]
niet veel mis mee, zolang het niet dagelijks langskomt
Dat de wijzertjes je om de oren springen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik durf al een tijdje niet meer op de weegschaal tegaan staan
De weegschaal scheldt je niet uit hoor.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ben een tijdje al niet op de weegschaal gaan staan, denk dat het meevalt niks zit strakquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo ineens kapotquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat de wijzertjes je om de oren springen.
Doe je aan bewegingsvormen verder?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben een tijdje al niet op de weegschaal gaan staan, denk dat het meevalt niks zit strak
https://www.bol.com/nl/nl(...)9EAQYASABEgLx7_D_BwEquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De weegschaal scheldt je niet uit hoor.
(“Hej dikzak ga eens van me af! “ zou wel een motiverende weegschaal zijn)
dat is dan ook geen eten om te eten..quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eten om te eten vind ik geen klap aan, mag best een dagelijks culinair avontuurtje zijn, zeker in deze thuiszittijden.
Worden nog steeds gewoon koekjes hoor. Deeg plakt alleen wat meer voorkeur is laten rusten maar achquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben koekjes aan het bakken.
Of nou ja, ik had het recept weer niet goed doorgelezen want dat deeg moet minstens een uur in de koelkast.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat de weegschaal piept en snel bibberend onder het badkamerkastje kruipt.
In theorie zeker. Uitvoering in de praktijk laat wel eens te wensen overquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:47 schreef Lospedrosa het volgende:
e
[..]
Doe je aan bewegingsvormen verder?
Een gruwelijk sexy beeld popt in mijn breintje nu en dat heb ik niet vaak.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
In theorie zeker. Uitvoering in de praktijk laat wel eens te wensen over![]()
Maar ik fiets en (speed)skate
Je zit aan Jutta te denken zekerquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een gruwelijk sexy beeld popt in mijn breintje nu en dat heb ik niet vaak.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een gruwelijk sexy beeld popt in mijn breintje
quote:nu en dat heb ik niet vaak.
Een knappie maar dat is me iets teveel een aansteltypetje (look at me, look at me) maar als ze een euro opraapt voor mijn neus dan kan ze de eerste vijf minuten beter niet haar moeder bellenquote:
Ik zou best der schaatsskills en bijbehorend lijf willen hebbenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een knappie maar dat is me iets teveel een aansteltypetje (look at me, look at me) maar als ze een euro opraapt voor mijn neus dan kan ze de eerste vijf minuten beter niet haar moeder bellen
Ja perfect lijf wel, ok dan toe maar danquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou best der schaatsskills en bijbehorend lijf willen hebben
zalm?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb net al weer kaas, toast, zalm en fuet in mijn mond lopen stoppen
thee, dekentje en smurftrui is dus teveelquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kokende bitterbal gespot in Rotterdam.
Senseo is het werk van de duivel.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:34 schreef mschol het volgende:
zo, nog even servies en koffieautomaat uit berging gehaald dan kan ik morgen mn bezoek fatsoenlijke (niet senseo) koffie aanbieden
dacht dat mayo dat al was?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Senseo is het werk van de duivel.
Barst je ineens open en loopt er allemaal heet spul uit je waar mannen aan willen likken.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
thee, dekentje en smurftrui is dus teveel
Oh hebben we weer alternatieve spellings?quote:
Ditquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Barst je ineens open en loopt er allemaal heet spul uit je waar mannen aan willen likken.
Deze gaat op de lijstquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh hebben we weer alternatieve spellings?
Ik vind ‘het oranjeroze godenvoer uit zee’ ook wel een goede benaming
wat lang wel en geloof dat zallum in rivieren leeft?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh hebben we weer alternatieve spellings?
Ik vind ‘het oranjeroze godenvoer uit zee’ ook wel een goede benaming
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tering, dat we daar ooit ingetrapt zijn zeg.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
nee het is geen zeevips geloof ikquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze gaat op de lijst [ afbeelding ]
zalm gaat de rivieren op voor coïtusquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat lang wel en geloof dat zallum in rivieren leeft?
Ja soms, als ze niet berig zijn wel.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee het is geen zeevips geloof ik
Mag een onsje meer zijn hoor.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou best der schaatsskills en bijbehorend lijf willen hebben
Ik heb er eentje gehadquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Tering, dat we daar ooit ingetrapt zijn zeg.
“Dinie, je vindt het vast niet erg als ik de pad twee keer gebruik? Kan best he?”quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:25 schreef Ygritte het volgende:
Zijn er nog mensen die serieus Senseo’s bezitten trouwens.
En dan zeggen ‘goh Dinie, zullen we nog even lekker een bakkie doen’ en dan lekker genieten om 10 uur ‘s ochtends met zo’n action/xenon kopje waar dan in 20 verschillende talen ‘koffie’ op staat.
Ligt er aan wat ie van plan is om te doen. Geboren worden doet ie in de rivier.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat lang wel en geloof dat zallum in rivieren leeft?
Ik heb een Senseo. Ding doet het prima, komt koffie uit. Je moet wel zorgen dat de pads niet te lang liggen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:25 schreef Ygritte het volgende:
En dan zeggen ‘goh Dinie, zullen we nog even lekker een bakkie doen’ en dan lekker genieten om 10 uur ‘s ochtends met zo’n action/xenon kopje waar dan in 20 verschillende talen ‘koffie’ op staat.
ik ook. Toen k nog thuis woonde kreeg ik er een voor op mijn kamerquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb er eentje gehadVroegâh.
denk dat ik in mijn vorig leven zon bruine beer wasquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ligt er aan wat ie van plan is om te doen. Geboren worden doet ie in de rivier.
Een scharrel kocht een keer een koffiezetapparaat speciaal voor mij (want ze dronk geen koffie) voor als ik langs zou komen, ik ben nooit daar geweest omdat Senseoquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:25 schreef Ygritte het volgende:
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ook. Toen k nog thuis woonde kreeg ik er een voor op mijn kamer
In enschede komt straks ook wel een keer bonenkoffie hoor.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb een Senseo. Ding doet het prima, komt koffie uit. Je moet wel zorgen dat de pads niet te lang liggen.
Ja ik ookquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb er eentje gehadVroegâh.
Nee nam voor school, lag zij nog te snurken. Maar zij maakte altijd filterkoffiequote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Stiefmonster wilde je niet beneden zien rond koffietijd?
Nee das het zaad van de duivelquote:
Ohhhh dittumquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“Dinie, je vindt het vast niet erg als ik de pad twee keer gebruik? Kan best he?”
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat ik in mijn vorig leven zon bruine beer was
Goed te weten mocht ik om onverklaarbare reden eens ‘op de koffie’ komen…..quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb een Senseo. Ding doet het prima, komt koffie uit. Je moet wel zorgen dat de pads niet te lang liggen.
👀quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Goed te weten mocht ik om onverklaarbare reden eens ‘op de koffie’ komen…..
Filterkoffie ben ik wel fan van. Daar heb ik mijn Moccamaster voorquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee nam voor school, lag zij nog te snurken. Maar zij maakte altijd filterkoffie
En dan lust je wel filterkoffie?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Goed te weten mocht ik om onverklaarbare reden eens ‘op de koffie’ komen…..
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je de hele zomer volvreten met zalm en dan gaan slapen
Yups, krijg heimwee af en toe.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Kijk een serie over de Mossad. Wat zijn Joodse vrouwen altijd knap
ik heb idd wel gehoord dat je niet zomaar een pad uit de schappen moet trekkenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:25 schreef Ygritte het volgende:
Eigenlijk doe je dit al half half.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je de hele zomer volvreten met zalm en dan gaan slapen
Naar je tijd in de Mossad?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yups, krijg heimwee af en toe.
ja de hele winter slapen is nog niet geaccepteerd neequote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eigenlijk doe je dit al half half.
Hoiiiiiiii ik ben US en mijn specialiteit is beren neuken.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geen bezwaar tegen het zijn van een beer
Ballie de Beer. Klinkt wel.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geen bezwaar tegen het zijn van een beer
Oh voor dat soort evenementen heb ik nog ergens een Nespresso. Ik heb trouwens ook ooit eens de volautomaat mee op vakantie genomen. No shamequote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:32 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb idd wel gehoord dat je niet zomaar een pad uit de schappen moet trekken
wat ik weet is dat mn ouders het gebruikte als ze eens weggingen en er geen koffiezetter in een huisje stond (wat nogwel eens gebeurde)
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoiiiiiiii ik ben US en mijn specialiteit is beren neuken.
al gaat dat dingetje waar de cup in gaat er steeds lastiger uit dus denk als die het begeeft ik overstap op nespressoquote:
Misschien moet je die eens in de vaatwasser doenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
al gaat dat dingetje waar de cup in gaat er steeds lastiger uit dus denk als die het begeeft ik overstap op nespresso
Ohhhh ik ga weer eens even gemalen bestellen voor mijn bialetti, goed idee!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook. Die heb ik weer even opgeborgen. Ben momenteel weer fan van mijn mokkapotje.
hij is schoonquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien moet je die eens in de vaatwasser doen
Senseo is gewoon filterkoffie met een filter eromheen. Het is natuurlijk wel zo dat er slechte koffie in veel pads zit en dat de koffie hard achteruitgaat als er zuurstof bij komt, waardoor Senseo vaak redelijk smerig is.quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ohhhh ik ga weer eens even gemalen bestellen voor mijn bialetti, goed idee!
voor het besturen van het beloofde land?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Scheelde niet heel veel, uitwisselingsprojectje met de IDF
Dit lijkt me sterk maar als jij het zegtquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:34 schreef bitterbal het volgende:
misschien is dit wel een van de raarste dingen die je hebt gezegd us
hij is berig.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:34 schreef bitterbal het volgende:
misschien is dit wel een van de raarste dingen die je hebt gezegd us
Ik heb er ook nog eentje nieuw in de doos staan volgens mij, heb volgens mij al die apparaten met geld toe kunnen 'kopen'quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook. Die heb ik weer even opgeborgen. Ben momenteel weer fan van mijn mokkapotje.
Watttt hoe dat dan… jij had geen S5?????quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Scheelde niet heel veel, uitwisselingsprojectje met de IDF
Nee zij was hier, Korporaal Rosenkrans, dat was een bloedknappie, superleuke tijd mee gehad en extreem veel mandarijntjes samen gegeten en boevenstreken uitgehaald.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
voor het besturen van het beloofde land?
Nou… de meeste mensen zijn ook niet echt zo netjes met dat ding onderhouden. Dan komt er een soort van zanderige putsmaak aan die koffie. Zo goorquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Senseo is gewoon filterkoffie met een filter eromheen. Het is natuurlijk wel zo dat er slechte koffie in veel pads zit en dat de koffie hard achteruitgaat als er zuurstof bij komt, waardoor Senseo vaak redelijk smerig is.
Ja is in mijn familie gebruikelijk, zonder het groen geen echte man hèquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Watttt hoe dat dan… jij had geen S5?????
Is een Audi niet wat te plebserig voor hemquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Watttt hoe dat dan… jij had geen S5?????
Ik heb drie jaar naast een Israëlische psychologe gezeten. Niet knap. Was wel verhelderend af en toequote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee zij was hier, Korporaal Rosenkrans, dat was een bloedknappie, superleuke tijd mee gehad en extreem veel mandarijntjes samen gegeten en boevenstreken uitgehaald.
Leger lijkt mij echt kutquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja is in mijn familie gebruikelijk, zonder het groen geen echte man hè
Dat klinkt inderdaad niet echt smakelijk.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou… de meeste mensen zijn ook niet echt zo netjes met dat ding onderhouden. Dan komt er een soort van zanderige putsmaak aan die koffie. Zo goor
Ach de duurste koffie wordt uitgescheten door een katquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:42 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind Senseo koffie serieus een van de gruwelijkheden van het leven, lijkt wel of daar iets van gruis van een hondenuitlaatveldje inzit in zo'n zakje.
Dit klinkt alsof jullie inmates waren…..quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb drie jaar naast een Israëlische psychologe gezeten. Niet knap. Was wel verhelderend af en toe
heb een keer gelezen dat ze er varkie indoen voor de schuimlaagquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:42 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind Senseo koffie serieus een van de gruwelijkheden van het leven, lijkt wel of daar iets van gruis van een hondenuitlaatveldje inzit in zo'n zakje.
Precies dat dus…quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad niet echt smakelijk.Als je zo'n ding maar af en toe gebruikt, moet je eerst een paar kopjes zonder pad zetten, anders krijg je koffie met oud water wat al die tijd in het apparaat heeft gezeten.
Nee, gewoon collega’squote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof jullie inmates waren…..
Nou ja korporaal Rosenkrans maakt dat enigszins wel goed hoor en ik mocht lekker schieten op een boel dingenquote:
Werk, gevangenis. Same old.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof jullie inmates waren…..
Porkieccino.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb een keer gelezen dat ze er varkie indoen voor de schuimlaag
Ja nu je het zegt, daar was wat mee, opgeloste schuimvarkiesquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb een keer gelezen dat ze er varkie indoen voor de schuimlaag
daarom is die ook in budapest terecht gekomen. Als geheim agentquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ah… Israëlische psycholoog collega… was niet een dekmantel voor het een of ander?
Volgens mij doen ze wat ze van de vloer opvegen in de fabriek in die huismerkpads. Daarna nog even in de fik zetten en klaar.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:42 schreef UitStraling het volgende:
Weet ik.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ookvoor de zwarte koffie voor dat crema laagje
Daarom doet die hier altijd zo neutraal, zodat die geen staatsgeheimen prijsgeeftquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
daarom is die ook in budapest terecht gekomen. Als geheim agent
Ja, ik zat natuurlijk ook niet toevallig in Boedapest. Maar dat blijft tussen ons.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ah… Israëlische psycholoog collega… was niet een dekmantel voor het een of ander?
Deze man weet.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze wat ze van de vloer opvegen in de fabriek in die huismerkpads. Daarna nog even in de fik zetten en klaar.
Ja, en bivak en lopen met bepakking en tegen je aan geschreeuwd worden. Top.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja korporaal Rosenkrans maakt dat enigszins wel goed hoor en ik mocht lekker schieten op een boel dingen
AIVD is ook ambtenaar hè?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ssst!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we niet halalquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ookvoor de zwarte koffie voor dat crema laagje
Vind je me neutraal?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom doet die hier altijd zo neutraal, zodat die geen staatsgeheimen prijsgeeft
nee diplomatiekquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind je me neutraal?Klinkt alsof ik heel saai ben
Maar hij heeft er zelf dus ook een. Is dus gewoon een middel op eventuele bezoekers zo snel mogelijk weer de deur uit te krijgen….quote:
Genderneutraalquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind je me neutraal?Klinkt alsof ik heel saai ben
Is ook niet waar.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja vind dit toch wel een vieze gedachte
Voordeel van Israëlische vrouwen is dat die meer bij de dag leven, dus ook in bed, Nederlandse vrouwen denken dan aan de boodschappen van de volgende dag of welk jurkje ze willen hebben, Joodse vrouwen hebben meer een "ik leef voor deze nacht" mentaliteit , dankjewel Adolf en Heinrich en Ali en Achmed.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik zat natuurlijk ook niet toevallig in Boedapest. Maar dat blijft tussen ons.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar hij heeft er zelf dus ook een. Is dus gewoon een middel op eventuele bezoekers zo snel mogelijk weer de deur uit te krijgen….
Kon ik niet zo heel erg goed tegenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja, en bivak en lopen met bepakking en tegen je aan geschreeuwd worden. Top.
Dat woord zocht ikquote:
Eigenlijk denken ze zoals mannen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voordeel van Israëlische vrouwen is dat die meer bij de dag leven, dus ook in bed, Nederlandse vrouwen denken dan aan de boodschappen van de volgende dag of welk jurkje ze willen hebben, Joodse vrouwen hebben meer een "ik leef voor deze nacht" mentaliteit , dankjewel Adolf en Heinrich en Ali en Achmed.
Ja tuurlijk, zit overal in zo’n beetje met vetten.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee?
las in zelfde artikel dat ze ook varkie gebruiken om kaarsen mee temaken
Bij mij ruikt de kaars naar Gwynethquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee?
Ik ga al niet lekker op fanatieke schreeuw sportschool mensen. Als die al schreeuwen ‘kom op, doorgaan doorgaan go go go’ dan ontstaat er een soort van instant dikke middelvinger waardoor ik denk ‘dikke doei, zoek het uit’.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kon ik niet zo heel erg goed tegen
De psychologe zei tegen mij dat ik niet zo goed ben in “the art of living.”quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voordeel van Israëlische vrouwen is dat die meer bij de dag leven, dus ook in bed, Nederlandse vrouwen denken dan aan de boodschappen van de volgende dag of welk jurkje ze willen hebben, Joodse vrouwen hebben meer een "ik leef voor deze nacht" mentaliteit , dankjewel Adolf en Heinrich en Ali en Achmed.
Misschien een beetje gwyneth vetquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij mij ruikt de kaars naar Gwyneth
Senseo varkiesmoordenaars, Senseo varkiesmoordernaars.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:53 schreef bitterbal het volgende:
Alle SENSEO® koffiepads voor zwarte koffie bevatten 100% pure koffie. Onze cappuccino-varianten bevatten naast zwarte koffie nog andere ingrediënten (bijvoorbeeld melkpoeder) maar ook geen varkensvet.
https://www.senseo.nl/tips-inspiratie/koffieweetjes/
Wij van wc eend
Ja gelatine, maar dat gebruiken ze voor bijna alle voedingsmiddelen en ook voor veel medicijnenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee?
Dat moet ook want ze moeten ook allemaal in het legerquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Eigenlijk denken ze zoals mannen.
je leeft nog steeds dus zou haar niet te serieus nemenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De psychologe zei tegen mij dat ik niet zo goed ben in “the art of living.”
shit moet snel naar bed nuquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
O ja, ik moest de badkamer nog schoonmaken
Geniet0n is het credoquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Yups, kan daar wel wat verhalen over vertellen, als er iets niet past bij mijn karakterquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ga al niet lekker op fanatieke schreeuw sportschool mensen. Als die al schreeuwen ‘kom op, doorgaan doorgaan go go go’ dan ontstaat er een soort van instant dikke middelvinger waardoor ik denk ‘dikke doei, zoek het uit’.
quote:
Dit klopt wel een beetje, bij mij zou ze zeggen, je bent er te goed in, pas je een beetje op?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben echt te laat wakker nu
Maar het is een nieuw jaar, dan kan alles weer andersquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja slaap altijd al als buda de badkamer doet
uhm nee. we hebben gewoon onze gewoontes grmblquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar het is een nieuw jaar, dan kan alles weer anders
‘Dat kun je beter…’ ‘ Zou je niet….’ ‘Als ik jou was zou ik…..’ enz enzquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yups, kan daar wel wat verhalen over vertellen, als er iets niets past bij mijn karakter
Ja, het gemiddelde van ons twee zou misschien beter zijnquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit klopt wel een beetje, bij mij zou ze zeggen, je bent er te goed in, pas je een beetje op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |