SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
kloptquote:
Pics or it didn’t happen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:51 schreef datismijnmening het volgende:
@:crack_ ik had gister die ene laarsjes aan
Ik zou niet eens weten hoe je eruitzietquote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben weleens door een fokker aangesproken op Utrecht CS die mij had herkend. Vond het wel een beetje griezelig.
Wat was er te kanen?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben ik weer. Was gezellig bij pa en ma. Nu weer op weg naar huis. Vanavond nog 2 kwartfinales darts genot allen
sorry zal het niet meer doenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben weleens door een fokker aangesproken op Utrecht CS die mij had herkend. Vond het wel een beetje griezelig.
Probeer dan maar eens op een FOK!-meet de juiste tafel op een terras te vinden met mensen waarvan je denkt dat ze van FOK! zijn.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten hoe je eruitziet
Ik in de kroegquote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:55 schreef CherryLips het volgende:
dat kan ik mij voorstellenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:55 schreef CherryLips het volgende:
Was heel kort, op de roltrap beneden. "Goh ben jij CL van Fok?"quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat kan ik mij voorstellenhoe ging het gesprek?
Wij jou wel hoor Angelaquote:
Of andersomquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Probeer dan maar eens op een FOK!-meet de juiste tafel op een terras te vinden met mensen waarvan je denkt dat ze van FOK! zijn.
Vier van die grietjes die smachtend op je wachten.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Probeer dan maar eens op een FOK!-meet de juiste tafel op een terras te vinden met mensen waarvan je denkt dat ze van FOK! zijn.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was heel kort, op de roltrap beneden. "Goh ben jij CL van Fok?"
Ik ben alweer vergeten hoe zij heette.
Volgens mij plaatste ik vroeger nog weleens een foto van mezelf.
Nee ik had zoiets van "o ehm oké".quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]Voelde je je niet een beetje een BN'er?
Was jij het niet? Trein denk ik toch aan jouquote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten hoe je eruitziet
quote:
Heel voorzichtig voorbij lopen eerst.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vier van die grietjes die smachtend op je wachten.
Elke vent die langsliep voelde zich heel ongemakkelijk denk ik.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heel voorzichtig voorbij lopen eerst.
Ja joh, zin in. Al is de Belgische mol verreweg mijn favoriet.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
Straks weer Wie Is De Mol?![]()
![]()
Dit jaar was ALbanië de locatie. Misschien wel leuk voor @:Liesje1979 en @:DR_Flash??
Er reizen meer mensen met de trein. Misschien ook wel andere fokkersquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:10 schreef Goitske het volgende:
[..]
Was jij het niet? Trein denk ik toch aan jou
Heb je niks terug gezegdquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was heel kort, op de roltrap beneden. "Goh ben jij CL van Fok?"
Ik ben alweer vergeten hoe zij heette.
Volgens mij plaatste ik vroeger nog weleens een foto van mezelf.
eg rennen met cavia geluidenquote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:16 schreef dud0r het volgende:
gillend w
[..]
eg rennen met cavia geluiden
WHIEEEEEEEEEEEEP van die roltrap af
Ik komt nooit fokkers in het wild tegen zonder dat we hebben afgesproken. Wel maf dat ik jou nooit zomaar ben tegengekomen kwam toch regelmatig in jou woonplaatsquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er reizen meer mensen met de trein. Misschien ook wel andere fokkers
Wie zat jullie ook alweer eens een paar uur te aanschouwen vanaf 100 meter tijdens een meet?quote:
"optyfen voordat ik je voor de trein gooi"quote:
Ik ken er minstens 2 hier in het dorp, eentje woont er zelfs in dezelfde straatquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:18 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik komt nooit fokkers in het wild tegen zonder dat we hebben afgesproken. Wel maf dat ik jou nooit zomaar ben tegengekomen kwam toch regelmatig in jou woonplaats
Jij toch? Beetje zitten nuileieren daar.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wie zat jullie ook alweer eens een paar uur te aanschouwen vanaf 100 meter tijdens een meet?
Geen idee. Ik heb echt een slecht geheugen met Fok-namen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wie zat jullie ook alweer eens een paar uur te aanschouwen vanaf 100 meter tijdens een meet?
Er woont hier sowieso 1 in de wijk maar kom ik ook echt nooit tegenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ken er minstens 2 hier in het dorp, eentje woont er zelfs in dezelfde straat
Ik ken er nog 1 maar weet niet of zij er nog woont. Meradingesnogwat.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik met de auto ga, kijk ik altijd wel of ik wandelaars zie. Weet nu zelfs hoe je jas eruit zietquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb een keer een fokker hier laten douchen toen ze een tijdje zonder warm water zat.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb een keer een fokker hier laten douchen toen ze een tijdje zonder warm water zat.
Ik ken wel een paar echte FOK!kers in het echtquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:22 schreef kwiwi het volgende:
Maar zijn dat dan ook échte FOK!kers die jullie kennen? Of meer zo van die hebben ooit een account aangemaakt en 10x gepost.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb een keer een fokker hier laten douchen toen ze een tijdje zonder warm water zat.
100 punten als het in een keer raak isquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik met de auto ga, kijk ik altijd wel of ik wandelaars zie. Weet nu zelfs hoe je jas eruit ziet
Die had al maanden liggen dromen over een prachtige ontmoeting waarin CL haar omhelsde en ze beste vriendinnen werden... maar nee hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lekker ongemakkelijkvoor je stalker dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |