Was dat niet de sample van The Orb?quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:35 schreef klaasweetalles het volgende:
het geniale van Parkzicht was ook dat je heel de avond keiharde muziek hoorde maar elke zaterdagnacht werd dit nummer 1 keer gedraaid...
ow shit dit topic gaat niet over parkzicht
geen idee. ..zou best kunnenquote:
Iig was er een of andere 'lost tapes' van Parkzicht waar Minnie Riperton en The Orb in elkaar overgingen, daarna verder gaand met Jesus Loves You - Generations of love.quote:
Naar mijn gevoel gng het in parkzicht iets anders....volgens mij duurde dat liedje van Minnie Ripperton wat langer....maar ja het is alweer 30 jaar geleden...quote:
Ik iig niet. Ik was 10, maar stapte muzikaal toevallig in toen het type muziek in de mode was.quote:Op zondag 3 april 2022 14:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Naar mijn gevoel gng het in parkzicht iets anders....volgens mij duurde dat liedje van Minnie Ripperton wat langer....maar ja het is alweer 30 jaar geleden...
toch leuk dat hier wat parkzichters zijn van die tijd
google gedaan met parkzich en minni ripperton en toen kwam ik op een heus Parkzicht pagina op faceboekquote:Op zondag 3 april 2022 14:42 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik iig niet. Ik was 10, maar stapte muzikaal toevallig in toen het type muziek in de mode was.
Veel van wat er vroeger vaak op stond is weggevallen, maar die specifieke hoek is nog relatief goed blijven hangen.
Ik luisterquote:Op maandag 11 april 2022 01:33 schreef puzziepie het volgende:
Luister dan @:BasEnAad !!
Lekkkurrrr!!! :
![]()
![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |