Het ze net SMART zitten makenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:03 schreef Koen66 het volgende:
Hoe gaat het met jullie goede voornemens tot dusverre?
Niet? Ik donder er altijd een hele fles in.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:29 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb wijn, rood want die was niet helemaal in de bouef bourguignon gegaan [ afbeelding ]
Met fles en alquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet? Ik donder er altijd een hele fles in.
Ik begin met gember/citroentheequote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:03 schreef Koen66 het volgende:
Hoe gaat het met jullie goede voornemens tot dusverre?
Dan houd je soep overquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet? Ik donder er altijd een hele fles in.
Scheelt weer een wandelingetje naar de glasbak.quote:
Welke? Ga je ook elke keer naar een andere?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Scheelt weer een wandelingetje naar de glasbak.
The Walk of Shame.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Scheelt weer een wandelingetje naar de glasbak.
Ik ben de schaamte voorbij, plus dat de glasbak bij de Jumbo staat, dus niemand heeft in de gaten hoeveel en hoevaak ik er in gooiquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:45 schreef maily het volgende:
[..]
Welke? Ga je ook elke keer naar een andere?
Met een kilo vlees ect. En 5 uur pruttelen nee hoor. Oh ik gooi er ook altijd ontbijtkoek door dat maakt het wat zoeter en wat dikkerquote:
Ik heb nooit glasquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Soury daar last van heeft.
Lijkt op Earl Grey, maar dan met nog meer kruidenquote:
Lekkerquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:29 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb wijn, rood want die was niet helemaal in de bouef bourguignon gegaan [ afbeelding ]
Lekkerquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kaasjes erbij... laatste restjes
Oeh klinkt goedquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lekker![]()
Wij hebben hier weer eens een flesje champagne open getrokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |