SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gone...
gaat hier heerlijk doorquote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:38 schreef bitterbal het volgende:
mooi als je die knallen zo steeds meer hoort afnemen
Denk je dat ik dat weetquote:
Ja, dat je niet de hele nacht ligt te windenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:38 schreef bitterbal het volgende:
mooi als je die knallen zo steeds meer hoort afnemen
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat je niet de hele nacht ligt te winden
Jaja en jaquote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat weet![]()
![]()
Is een zelfstandige vrouw en zo alles ditdat
Gelukkig is ze gestopt met roken anders was Rotterdam compleet verwoest op een zekere ochtend.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat je niet de hele nacht ligt te winden
Zou snel gaan vervelen jaquote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:43 schreef bitterbal het volgende:
wel blij dat we dit maar 1 keer per jaar doen
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:43 schreef bitterbal het volgende:
wel blij dat we dit maar 1 keer per jaar doen
Gelukkige Januari!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Stel je voor elke laatste dag van de maand fles
US heeft alweer wilde associaties met de vrouwelijke cyclus wed ik.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Stel je voor elke laatste dag van de maand fles
Gebruik op z'n minst een spoilerquote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig is ze gestopt met roken anders was Rotterdam compleet verwoest op een zekere ochtend.
Als jij hierheen komt primaquote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja doe maar lekker bij jou in de straat
Rooieklatsdag, lijkt me een vrij ongezellig feestje.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
US heeft alweer wilde associaties met de vrouwelijke cyclus wed ik.
Als dat elke maand met Klein Kabul gepaard gaat is de lol er gauw af ja.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rooieklatsdag, lijkt me een vrij ongezellig feestje.
Alsof het één dag was.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als dat elke maand met Klein Kabul gepaard gaat is de lol er gauw af ja.
nee nog teveel vuurwerkquote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je mag slapen als een schone prinses.
oke vooruit dan maarquote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:54 schreef Flory het volgende:
[..]
Ah toe nog even op je balkon met ledlichtjes, GoD IS a DJ etc
jaloersquote:Op zaterdag 1 januari 2022 01:00 schreef Dr_Flash het volgende:
nou ik denk dat het hier wel klaar is qua vuurwerk
Whoop whoopquote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:57 schreef Flory het volgende:
[..]
Gooi alles uit, alleen ledlampies aan, ga los meid
Dat dacht ik net ook maar toen begonnen ze weer.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 01:00 schreef Dr_Flash het volgende:
nou ik denk dat het hier wel klaar is qua vuurwerk
Geen noice canceling koptelefoon?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 01:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ook van die teringbommen
Ach arme beesiesquote:Op zaterdag 1 januari 2022 01:05 schreef CherryLips het volgende:
Straks even kijken hoe de cavia's het hebben gedaan.
Hier klein kutdorp en ja nog volop vuurwerk,quote:
Die kijken nog 2 maanden zoquote:Op zaterdag 1 januari 2022 01:05 schreef CherryLips het volgende:
Straks even kijken hoe de cavia's het hebben gedaan.
jawel maar dat slaapt niet zo lekkerquote:Op zaterdag 1 januari 2022 01:05 schreef Flory het volgende:
[..]
Geen noice canceling koptelefoon?
Ik ga zo toch echt een poging doen![]()
Naja nog 1 glaasje wijn dan
die werken tegen het geluid?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 01:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hier klein kutdorp en ja nog volop vuurwerk,
Maar ik slaap er niks minder om, want we hebben screens muhaha
Heerlijk jaquote:Op zaterdag 1 januari 2022 01:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hier klein kutdorp en ja nog volop vuurwerk,
Maar ik slaap er niks minder om, want we hebben screens muhaha
Waar woon je dan? Op de maan?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 01:09 schreef Flory het volgende:
[..]
Heerlijk ja![]()
Het verwondert me elk jaar weer wat een rust hier qua vuurwerk itt Nederland
dat zijn van die metalen rolluiken toch?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 01:11 schreef Flory het volgende:
[..]
Als je goeie hebt scheelt het echt wel
nicequote:Op zaterdag 1 januari 2022 01:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
HR++ glas en screens ervoor en je hoort precies niks
Hier ook, zonder screens maar met rolluiken, heerlijk!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 01:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
HR++ glas en screens ervoor en je hoort precies niks
*zoekt snel een nieuwssite van die contreienquote:Op zaterdag 1 januari 2022 01:16 schreef bitterbal het volgende:
volgens mij heeft kwiwi haar bovenburen vermoord en ligt ze te snurken
goed idee wel. Ik slaap uit tot een uur of elf denk ik. morgen middag naar pa en ma. twijfel nog tussen de 1315 en de 1345 treinquote:Op zaterdag 1 januari 2022 01:24 schreef Flory het volgende:
Wie heeft er ontbijtdienst morgen?
Veel koffie en gebakken eieren gok ik
En jij bent nu bij je pa?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 01:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Overburen van mijn pa hebben een feestje met boink boink muziek
Mja twee opties, of je probeert te slapen (eventueel met koptelefoon) of je gaat gewoon los en doet gezellig meequote:
Nou was het wel vijf minuten?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allen![]()
Slechts 3 rondjes om de zon stonden we 5 minuten lang naar het staatsvuurwerk in Stockholm te kijken @:Liesje1979
Gelukkig Nieuwjaar lieve liesjequote:Op zaterdag 1 januari 2022 01:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou was het wel vijf minuten?
Heel kort was het inderdaad. Met mijn sterrenhaarband.
Gelukkig nieuwjaar lieve vriend.
Liesje! Ik miste je alquote:Op zaterdag 1 januari 2022 01:33 schreef liesje1979 het volgende:
Beste wensen en een gelukkig nieuwjaar iedereen!
Ja maar je moet wel echt eens langskomen hoor! Neem je een hotelletje ofzo anders. Want ik besefte me laatst dat ik al heel vaak (2x ofzo.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 01:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gelukkig Nieuwjaar lieve liesjePas je nog even op mijn kleisel?
Ja maar dat is omdat Deventer veel centraler en veel leuker is dan Den Haagquote:Op zaterdag 1 januari 2022 01:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar je moet wel echt eens langskomen hoor! Neem je een hotelletje ofzo anders. Want ik besefte me laatst dat ik al heel vaak (2x ofzo.) bij jou ben geweest maar jij nog nooit hier.
Ballie had het laatst over een spelletje, 2 point hospital, en dat leek erg op een spelletje wat ik vroeger speelde. En nu heb ik er opeens al zoveel uur inzitten.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 01:35 schreef Flory het volgende:
[..]
Liesje! Ik miste je al![]()
Beste wensen en goede gezondheid voor 2022
De reistijd is precies hetzelfde?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 01:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar dat is omdat Deventer veel centraler en veel leuker is dan Den Haag
ja ik kom binnenkot wel ff daarheenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 01:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De reistijd is precies hetzelfde?En hier zijn duinen, zee, schelpjes.
Heb je het nauwkeurig bijgehouden?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 01:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Alcoholconsumptie is het afgelopen jaar opnieuw sterk gedaald, waar ik best trots op ben. De cijfers zal ik jullie besparen
Vind ik echt leuk, ik ben tegenwoordig opeens best een aardige gastvrouw. Vind ik sinds het etentje voor mijn familie.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 01:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik kom binnenkot wel ff daarheen
We zien wel ff, als het weer lente wordt en zoquote:Op zaterdag 1 januari 2022 01:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vind ik echt leuk, ik ben tegenwoordig opeens best een aardige gastvrouw. Vind ik sinds het etentje voor mijn familie.Maar kunnen we misschien wel samen iets koken ofzo. Ik heb geloof ik nog een luchtbed maar dat lijkt me niets voor jou.
En sindsdien is er een sterk dalende trend? Soort e^(-x) functie?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 01:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dagelijks sinds eind september 2008
Nee tot eind 2016 heb ik het gewoon bijgehouden en daarna ben ik pas gaan minderen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 01:55 schreef Recce het volgende:
[..]
En sindsdien is er een sterk dalende trend? Soort e^(-x) functie?
Dat klinkt fijn. En stoer! Ik vind het zo sneu voor Flaps, ik weet dat je die angst een beetje moet negeren en moet doen alsof alles normaal is, maar ik heb vanavond meerdere keren op mijn buik onder de bank gelegen. Maar dit is de kat die al gromt als er op de deur geklopt wordt he? Net als die van je zus.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 01:52 schreef Recce het volgende:
Ik ben heel trots op Luna! Normaal is ze zo stressig met vuurwerk, maar nu kwam ze gewoon even naast me zitten. Ze zal nu wel weer onder het dekbed liggen omdat ze dichtbij knallen, maar ik vind het heel knap van haar.
Moesten mensen voorheen zelf eten en drinken meenemen en op de grond zitten?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 01:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vind ik echt leuk, ik ben tegenwoordig opeens best een aardige gastvrouw. Vind ik sinds het etentje voor mijn familie.Maar kunnen we misschien wel samen iets koken ofzo. Ik heb geloof ik nog een luchtbed maar dat lijkt me niets voor jou.
Oh ok.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 01:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We zien wel ff, als het weer lente wordt en zo
Was het bijhouden ook nog nauwkeurig na veel consumpties achter elkaar?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 01:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee tot eind 2016 heb ik het gewoon bijgehouden en daarna ben ik pas gaan minderen.
Heel zielig is dat inderdaad. Ik was er twee jaar geleden echt ontdaan door. Toen ging het knallen ook echt een week op volle sterkte door.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 01:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat klinkt fijn. En stoer! Ik vind het zo sneu voor Flaps, ik weet dat je die angst een beetje moet negeren en moet doen alsof alles normaal is, maar ik heb vanavond meerdere keren op mijn buik onder de bank gelegen. Maar dit is de kat die al gromt als er op de deur geklopt wordt he? Net als die van je zus.
Jawel. Gewoon de volgende ochtend doppen / blikken tellen etcquote:Op zaterdag 1 januari 2022 01:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Was het bijhouden ook nog nauwkeurig na veel consumpties achter elkaar?
Het is praktisch lente buiten.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 01:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We zien wel ff, als het weer lente wordt en zo
Nee maar iedereen stond meer in de keuken dan ik.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 01:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Moesten mensen voorheen zelf eten en drinken meenemen en op de grond zitten?
Haha, dat herken ik wel.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 02:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee maar iedereen stond meer in de keuken dan ik.(Oh en mijn nichtje maakte het toetje en zo namen ze nog wel wat dingen mee)
Als in koffie, daar is het automaat, ik hoop dat je zelf koffie mee hebt genomen? Taartschoteltjes staan bij het servies! Maar dat is vooral omdat ik er dus niet zo goed in ben. Ik word dan zo overdonderd door al die mensen in mijn minihuisje, dat ik er een beetje van dichtklap.
Maar het werkt heb ik gemerkt, als ik zelf de regie neem.
Slaap lekkers!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 02:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou zo maar eens even mijn bedje in duiken
Heb je meegekeken?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 02:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, dat herken ik wel.Waarschijnlijk dacht je ook dat je er niet goed in was, omdat je het nooit deed en daardoor niet goed wist hoe je het aan moest pakken etc. Als je zelf de regie neemt, heb je de boel meer onder controle voor je gevoel. Dan moet je niet hebben dat je moeder dat weer gaat ondermijnen met allerlei opmerkingen trouwens.
Haha, ja, dit herken ik. Het is altijd lastig, moeders dresseren!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 02:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je meegekeken?Ik had alles geoefend en een heel systeem en draaiboek in mijn hoofd. Gebruikte dingen gooide ik in de wasbak en als ik het dan weer nodig had waste ik het af. Werkte prima. Toen kwam mijn moeder mijn keuken in, en ze zei al een paar keer dat ze de neiging had om af te wassen. Ik zei al een paar keer heel boos dat ik dat niet wilde, zij won, ik was de rest van de avond van alles kwijt.
Maar dat herken je dus. Ga wel zo slapen.
O thanks was het bijna vergeten.quote:Nieuwjaarsstunt: Legobeeld André Hazes duikt op in Friesland
Het Legobeeld van André Hazes dat begin deze week van zijn vaste plek op de Dam in Amsterdam verdween, is opgedoken in het Friese Oldeberkoop. Het gaat zoals verwacht om een stunt. De Geitefok, de plaatselijke oudejaarsvereniging van Oldeberkoop, zegt het beeld te hebben ontvreemd.
Ze willen met de actie aandacht vragen voor de zware coronatijd die Nederland al twee jaar in zijn greep houdt.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 05:44 schreef kwiwi het volgende:
Gelukkig nieuwjaar vriendjes en vriendinnetjes![]()
![]()
* kwiwi gaat stilletjes aan de slag in de bakkerij om voor iedereen een luxe ontbijtje te maken.
[ afbeelding ]
Jij ook een gelukkig nieuwjaar met leuke tripjesquote:Op zaterdag 1 januari 2022 01:33 schreef liesje1979 het volgende:
Beste wensen en een gelukkig nieuwjaar iedereen!
Jij ook Karzai!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 07:12 schreef Karzai het volgende:
Happy New year, iedereen een gelukkig en voorspoedig 2022
Meer wandelen. Vaker naar Budapest. Geduldiger zijn met mezelf en met anderen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 07:13 schreef kwiwi het volgende:
En, wat zijn jullie goede voornemens? Mijne is meer sporten
Minder bier, meer bewegen, meer op reis als de corona dit toelaatquote:Op zaterdag 1 januari 2022 07:13 schreef kwiwi het volgende:
Ik doe niet aan goede voornemensquote:Op zaterdag 1 januari 2022 07:13 schreef kwiwi het volgende:
Oh dat kan ik echt niet, terug naar bed nadat ik ben opgestaanquote:Op zaterdag 1 januari 2022 08:15 schreef Karzai het volgende:
dat was lekker, nog even terug naar bed
Klinkt als een goede dag bestedingquote:Op zaterdag 1 januari 2022 08:17 schreef kwiwi het volgende:
Wij gaan zo eens langs dat huis rijden wat we gezien hebben, en dat gebied ("Heidiland") verkennen om te kijken welke dorpen we eventueel wel of niet zouden willen wonen. Plus bergwandelingetje maken
Beetje naar de radio luisteren, slapen gaat waarschijnlijk niet meerquote:Op zaterdag 1 januari 2022 08:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat kan ik echt niet, terug naar bed nadat ik ben opgestaan
Je schrijft meer verkeerd.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 07:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
Minder bier, meer bewegen, meer op reis als de corona dit toelaat
Wat hadden ze op dit tijdstip van je nodig?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 08:42 schreef CherryLips het volgende:
Werd wakker omdat er beneden werd aangebeld. Sterf.
Nu wel echt?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 08:42 schreef CherryLips het volgende:
Werd wakker omdat er beneden werd aangebeld. Sterf.
Geen idee, ben het niet gaan vragen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 08:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat hadden ze op dit tijdstip van je nodig?
Heidilandquote:Op zaterdag 1 januari 2022 08:17 schreef kwiwi het volgende:
Wij gaan zo eens langs dat huis rijden wat we gezien hebben, en dat gebied ("Heidiland") verkennen om te kijken welke dorpen we eventueel wel of niet zouden willen wonen. Plus bergwandelingetje maken
Leven je buren nog?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 07:13 schreef kwiwi het volgende:
op je rug gaan liggen, dan zakken ze over je orenquote:
en hoe wordt de dag?quote:
is dit waar je vader woont?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 09:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Was een lekker wandelingetje net
[ afbeelding ]
Uiteraard. Maar dr ging me een partij de lucht inquote:
Knalfuif dusquote:Op zaterdag 1 januari 2022 09:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar dr ging me een partij de lucht in
Was zelf ook pas half 3 klaar joh. Was met vrienden en we hadden echt teveel
oh johquote:Op zaterdag 1 januari 2022 09:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dit is vlakbij het station. Vincent van Gogh heeft twee jaar in deze straat gewoond
Zolang die ook maar zwart is.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 09:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag ik die piel inruilen voor een kop koffie?
Zwarte piet verboden dus nu maar zwarte piel?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 09:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zolang die ook maar zwart is.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 09:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sjonge, zaten er een heleboel wakkertjes in de thee?
Haagsiequote:
Is dat genoeg?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 09:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb koffie en twee crackers met sambalsmeerkaas
*rent er achter aan*quote:Op zaterdag 1 januari 2022 09:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tienduizend varkens piepen nu in doodsnood en beginnen rondjes te rennen.
okequote:Op zaterdag 1 januari 2022 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook al koffie met een paar oliebollen op vanmorgen.
De komende dagen wel wat minder hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2022 09:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke![]()
Ja je bent een grote jongen dus moet genoeg eten :p
awww arme beestjesquote:Op zaterdag 1 januari 2022 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goooooooodmorning piggies [ afbeelding ]
Iedere dag ontbijten met oliebollen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 09:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De komende dagen wel wat minder hoor
Traditioneel eet ik mijn laatste op nieuwsjaarsochtendquote:Op zaterdag 1 januari 2022 09:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedere dag ontbijten met oliebollen.
als ze vers zijnquote:Op zaterdag 1 januari 2022 09:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedere dag ontbijten met oliebollen.
Iedereen weer minder eten en de kerstkilos kwijt rakenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 09:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De komende dagen wel wat minder hoor
Preciesquote:Op zaterdag 1 januari 2022 09:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Iedereen weer minder eten en de kerstkilos kwijt raken
Oeh zin in maar dan wel voor mijn neus gezet en niet zelf eerst een uur in de keuken hoeleboelen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 10:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Zou nu eigenlijk trek hebben in een stevig Engels ontbijt met veel bacon.
Even de Noordzee over wippenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 10:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeh zin in maar dan wel voor mijn neus gezet en niet zelf eerst een uur in de keuken hoeleboelen.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 10:07 schreef bitterbal het volgende:
krijg nu ook trek in pannenkoeken met spek en stroop
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 10:07 schreef bitterbal het volgende:
krijg nu ook trek in pannenkoeken met spek en stroop
Zo voel ik me alquote:Op zaterdag 1 januari 2022 10:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maximaal twee want bij de derde begin je jezelf te voelen als Jabba the Hutt
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 10:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik eet een glaasje water voor de lunch
Wortelselderijspruitjessap drinken.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 10:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik eet een glaasje water voor de lunch
Dat laat ik aan Wattenschijfjequote:Op zaterdag 1 januari 2022 10:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wortelselderijspruitjessap drinken.
Nee. Ik post vanuit de hemelquote:Op zaterdag 1 januari 2022 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bosje. Heb je de nacht overleefd?
Even maandje detoxen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 10:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wortelselderijspruitjessap drinken.
He dat ken ikquote:Op zaterdag 1 januari 2022 09:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Was een lekker wandelingetje net
[ afbeelding ]
Heb je de nieuwe Kruidvat nu gezienquote:Op zaterdag 1 januari 2022 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even door de Molenstraat, over de Markt en door de Stationsstraat gewandeld
HOe is het daarquote:Op zaterdag 1 januari 2022 10:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee. Ik post vanuit de hemel
Doe alle engeltjes alvast de groeten, zeg maar dat ik nog even hier blijf maar ooit mogen ze me helemaal aflikken als ware ik het lekkerste citroenijs ooit.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 10:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee. Ik post vanuit de hemel
Is dat de nieuwe bezienswaardigheid daar, de Kruidvat?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Best mooi geworden zo. Ingetogen architectuur.
Ja vind het ne het bijna klaar is er wel beter uitzien, toen ze nog flink aan het bouwen waren leek het echt een veel te lomp gebeuren te wordenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Best mooi geworden zo. Ingetogen architectuur.
Nieuwe Kruidvats zijn best fascinerend hoor, dan zijn ze nog mooi open en ruim en breek je niet om de halve meter je nek over een actieschapquote:Op zaterdag 1 januari 2022 10:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat de nieuwe bezienswaardigheid daar, de Kruidvat?
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 10:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat de nieuwe bezienswaardigheid daar, de Kruidvat?
Ik hou daar wel van, dat het grootste nieuws van de week is dat Jan een lekke fietsband had en Mien haar erwtensoep zo goed gelukt was, zo hoort het leven te zijn.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 10:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Zo heel veel meer is er niet te beleven. Toch is het best een fijn dorpje
Genoeg voorbij zien en horen komen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 10:44 schreef LTVDK het volgende:
Was vannacht wel goed te merken dat er een vuurwerkverbod was trouwens
En dat iedereen een mening over je meent te moeten hebben. Ik sla een rondje over.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik hou daar wel van, dat het grootste nieuws van de week is dat Jan een lekke fietsband had en Mien haar erwtensoep zo goed gelukt was, zo hoort het leven te zijn.
misschien hebben ze daar ook seizoenen?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 10:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stel dat hij nu zegt, beetje frisjes, momenteel -20 en er staat een koude wind?
Ja dat was sarcasmisch ...quote:Op zaterdag 1 januari 2022 10:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Genoeg voorbij zien en horen komen.
Goh.quote:
Vannacht om vier uur ook nog wakker geknald. Genieten. En toen vanmorgen door de deurbel beneden (denk ik). Gelukkig is het zaterdag.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 10:44 schreef LTVDK het volgende:
Was vannacht wel goed te merken dat er een vuurwerkverbod was trouwens
Was is Zeeland, bijna voornamelijk alleen sierspulquote:Op zaterdag 1 januari 2022 10:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goh.
Ik vind het wel leuk om te kijken. Waren bij het studentenhuis op de hoek ook wat mensen die het zwaardere knalvuurwerk hadden. Dat gaat echt nergens meer over.
Al heb ik het idee dat het zondag is ...quote:Op zaterdag 1 januari 2022 10:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vannacht om vier uur ook nog wakker geknald. Genieten. En toen vanmorgen door de deurbel beneden (denk ik). Gelukkig is het zaterdag.
Is ook een beetje de thermometer in de arie van de maatschappij, vuurwerk is altijd het verzetje geweest van de ontevredenen aan de onderkant van de samenleving en een bescheten manier om tegen de macht aan te schoppen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 10:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Genoeg voorbij zien en horen komen.
Ja die hoek je neer uiteraardquote:Op zaterdag 1 januari 2022 10:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En dat iedereen een mening over je meent te moeten hebben. Ik sla een rondje over.
ik las ik ben ook een beetje thermometer in de arie van de maatschappijquote:Op zaterdag 1 januari 2022 10:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is ook een beetje de thermometer in de arie van de maatschappij, vuurwerk is altijd het verzetje geweest van de ontevredenen aan de onderkant van de samenleving en een bescheten manier om tegen de macht aan te schoppen.
Soort eendagsrevolutie met knalletjes en lichtjes
Lichtkogels heb je hier dan weer nauwelijksquote:Op zaterdag 1 januari 2022 10:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was is Zeeland, bijna voornamelijk alleen sierspulEn natuurlijk continu lichtkogels
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 10:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
- Pannenkoekenmix
- Varkies
- Hagelslag
- Zallum
- Stroop
- Snorrenprutje
* kijkt verschrikt achterom.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 10:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik las ik ben ook een beetje thermometer in de arie van de maatschappij
Ja die moeten daar op omdat ze over de datum zijnquote:Op zaterdag 1 januari 2022 10:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lichtkogels heb je hier dan weer nauwelijks
En vandaag weer builen shag halen om zelf te draaien en pens voor de joekel.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 10:57 schreef CherryLips het volgende:
"Onderkant van de samenleving"
*knalt voor een vermogen de lucht in*
quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 10:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doe alle engeltjes alvast de groeten, zeg maar dat ik nog even hier blijf maar ooit mogen ze me helemaal aflikken als ware ik het lekkerste citroenijs ooit.
Gezellig. Je krijgt de groeten van je vaderquote:
Straks wel zorgen dat je thuis bent. Ben al voorbij Breda en kom iedereen het KSC nieuwjaarspakket brengen.quote:
* rent naar de voordeur.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Straks wel zorgen dat je thuis bent. Ben al voorbij Breda en kom iedereen het KSC nieuwjaarspakket brengen.
Je doet mij als laatste??quote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Straks wel zorgen dat je thuis bent. Ben al voorbij Breda en kom iedereen het KSC nieuwjaarspakket brengen.
Brabant op de terugweg.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je doet mij als laatste??
SNap ik. Ik woon natuurlijk voor jou het dichtst bij..quote:
Ohja ik heb vanavond nog babi pangangquote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Corgi’s
https://fb.watch/afVu2k3mjD/
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja ik heb vanavond nog babi pangang
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Gezellig. Je krijgt de groeten van je vader
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
nee?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:33 schreef kwiwi het volgende:
Wow dat huis heeft me een uizicht, en mooie buurt ookDat gaan we nooit krijgen
zeer schattigquote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Corgi’s
https://fb.watch/afVu2k3mjD/
Heb die van beneden idd al een tijdje niet gehoordquote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja ik heb vanavond nog babi pangang
*burp*quote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb die van beneden idd al een tijdje niet gehoord
Ja hebben vanochtend gerekend en kunnen als het echt nodig is nog een ton overbieden, maar ik denk dat het voor zeker 2 ton meer weggaat.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee?![]()
kunnen jullie helemaal niks overbieden?
Das best veel geld hoor wat je kan overbiedenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja hebben vanochtend gerekend en kunnen als het echt nodig is nog een ton overbieden, maar ik denk dat het voor zeker 2 ton meer weggaat.
Moeten we een cwrowdfundactie starten?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:33 schreef kwiwi het volgende:
Wow dat huis heeft me een uizicht, en mooie buurt ookDat gaan we nooit krijgen
Teckeltjes zijn ook superlief.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zeer schattig![]()
zag net een teckel in een tasje in de ah. Alleen zijn hoofdje stak er uit. En buiten zat een hond te wachten op zijn baasje en bij iedereen die langskwam begon die te kwispelen
heeft ze het de hele tijd opgehoudenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Teckeltjes zijn ook superlief.
Hondje van mijn vader trouwens ook. Durfde gisteren de hele dag niet naar buiten, dus ze was superblij toen ik haar vanmorgen om 7 uur uitliet
Nou ja op 1,65 mln is het niet zo gek veel als er normaal zo'n 15% over de vraagprijs geboden wordt. Maar goed, belangrijkeris dat Gergi nu ook ineens in de bergen wil wonenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das best veel geld hoor wat je kan overbieden![]()
Had je al afspraak of moet jenog bellen?
Ja, ze was alleen gistermorgen nog buiten geweest. De rest van de dag weigerde ze.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heeft ze het de hele tijd opgehouden
Denk dat we gewoon voor een iets minder huis moeten gaanquote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moeten we een cwrowdfundactie starten?
Zullen we een aanbevelingsbrief naar die makelaar schrijven? Moet ons makkelijk lukken toch?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moeten we een cwrowdfundactie starten?
we duimen voor julliequote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja op 1,65 mln is het niet zo gek veel als er normaal zo'n 15% over de vraagprijs geboden wordt. Maar goed, belangrijkeris dat Gergi nu ook ineens in de bergen wil wonen![]()
ach sneuquote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ze was alleen gistermorgen nog buiten geweest. De rest van de dag weigerde ze.
Ze hebben goud van je opa gestolen?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zullen we een aanbevelingsbrief naar die makelaar schrijven? Moet ons makkelijk lukken toch?
Ik heb nog wat te goed van Zwitserland ook
Nou ja, ieder dorp heeft een Kwiwi nodig natuurlijk. De ruimtelijke ordening is om door een ringetje te halen, elke dag verse broodjes op de stoep en ze uitermate rustig en beschaafdquote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zullen we een aanbevelingsbrief naar die makelaar schrijven? Moet ons makkelijk lukken toch?
Ik heb nog wat te goed van Zwitserland ook
En fruit isgewoon gezondquote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, ieder dorp heeft een Kwiwi nodig natuurlijk. De ruimtelijke ordening is om door een ringetje te halen, elke dag verse broodjes op de stoep en ze uitermate rustig en beschaafd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |