SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gone...
gaat hier heerlijk doorquote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:38 schreef bitterbal het volgende:
mooi als je die knallen zo steeds meer hoort afnemen
Denk je dat ik dat weetquote:
Ja, dat je niet de hele nacht ligt te windenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:38 schreef bitterbal het volgende:
mooi als je die knallen zo steeds meer hoort afnemen
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat je niet de hele nacht ligt te winden
Jaja en jaquote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat weet![]()
![]()
Is een zelfstandige vrouw en zo alles ditdat
Gelukkig is ze gestopt met roken anders was Rotterdam compleet verwoest op een zekere ochtend.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat je niet de hele nacht ligt te winden
Zou snel gaan vervelen jaquote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:43 schreef bitterbal het volgende:
wel blij dat we dit maar 1 keer per jaar doen
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:43 schreef bitterbal het volgende:
wel blij dat we dit maar 1 keer per jaar doen
Gelukkige Januari!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Stel je voor elke laatste dag van de maand fles
US heeft alweer wilde associaties met de vrouwelijke cyclus wed ik.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Stel je voor elke laatste dag van de maand fles
Gebruik op z'n minst een spoilerquote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig is ze gestopt met roken anders was Rotterdam compleet verwoest op een zekere ochtend.
Als jij hierheen komt primaquote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja doe maar lekker bij jou in de straat
Rooieklatsdag, lijkt me een vrij ongezellig feestje.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
US heeft alweer wilde associaties met de vrouwelijke cyclus wed ik.
Als dat elke maand met Klein Kabul gepaard gaat is de lol er gauw af ja.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rooieklatsdag, lijkt me een vrij ongezellig feestje.
Alsof het één dag was.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als dat elke maand met Klein Kabul gepaard gaat is de lol er gauw af ja.
nee nog teveel vuurwerkquote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je mag slapen als een schone prinses.
oke vooruit dan maarquote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:54 schreef Flory het volgende:
[..]
Ah toe nog even op je balkon met ledlichtjes, GoD IS a DJ etc
jaloersquote:Op zaterdag 1 januari 2022 01:00 schreef Dr_Flash het volgende:
nou ik denk dat het hier wel klaar is qua vuurwerk
Whoop whoopquote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:57 schreef Flory het volgende:
[..]
Gooi alles uit, alleen ledlampies aan, ga los meid
Dat dacht ik net ook maar toen begonnen ze weer.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 01:00 schreef Dr_Flash het volgende:
nou ik denk dat het hier wel klaar is qua vuurwerk
Geen noice canceling koptelefoon?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 01:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ook van die teringbommen
Ach arme beesiesquote:Op zaterdag 1 januari 2022 01:05 schreef CherryLips het volgende:
Straks even kijken hoe de cavia's het hebben gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |