Het is zeker wel een aanraderquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Misschien moet ik het dan toch maar eens aankijken. Ik ken de goede man niet, maar ja, eens moet de eerste keer zijn.
Ik heb deze week de resterende flessen cola leeg gemaakt, en vanaf morgen stop ik er voorlopig helemaal mee.quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:21 schreef PippenScottie het volgende:
Iemand nog voornemens?
Ik ga al een paar jaar in december aardig los met eten en drinken en dan haal ik dat vanaf januari weer in.
Morgen begin ik met water drinken, hardlopen, fruit eten niet snoepen. In maart moet ik dan weer een halve adonis zijn.
* OscarMopperkont pakt limoentjuh naar de dansvloerquote:
Ik doe niet aan voornemens. Ik hou me er toch nooit aan...quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:21 schreef PippenScottie het volgende:
Iemand nog voornemens?
Ik ga al een paar jaar in december aardig los met eten en drinken en dan haal ik dat vanaf januari weer in.
Morgen begin ik met water drinken, hardlopen, fruit eten niet snoepen. In maart moet ik dan weer een halve adonis zijn.
Ik denk dat ik in januari begin met roken en drinken maar kan goed zijn dat ik daar na een paar weken weer op terug moet komen hoor.quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:21 schreef PippenScottie het volgende:
Iemand nog voornemens?
quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:22 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik heb deze week de resterende flessen cola leeg gemaakt, en vanaf morgen stop ik er voorlopig helemaal mee.
Net als vorig jaar misschien als de tijd en mijn hoofd het toelaat eens beginnen met daten.quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:21 schreef PippenScottie het volgende:
Iemand nog voornemens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En weer lekker gaan boulderen
I'm not lost, it's just I've no idea where I am
Ik ga na een paar keer gefaald te hebben weer beginnen aan m'n rijbewijsquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:21 schreef PippenScottie het volgende:
Iemand nog voornemens?
KLoptquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:23 schreef Limoentjuh het volgende:
@:haags vindt Golden Earring wel oké had ik begrepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |