Dat is geen antwoord op de vraag. Is het misschien toch de onzekerheid???quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:23 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Ik wil gewoon op geen enkele manier last hebben van mijn voorgangers. Hoe meer voorgangers er zijn, hoe groter de kans is dat je er wel last van krijgt.
Volgens mij is het feit dat die andere mannen een vrouw en kinderen hebben net wat die onzekere jongens stoort. Want hun eigen vrouw was voor die scharrels maar een goedkope snol. Als een rijke man een euro uit de winkelkar geeft aan een zwerver heeft dat geld voor die man geen waarde, voor die zwerver misschien het enige dat hij kan krijgen. One man's trash is another man's treasure => one man's wife is another man's slut. Dus een soort seksuele hiërarchie.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:22 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Hoe dan?
Gewoon normaal contact. Beide gevallen hebben een vrouw en kinderen nu. Die ik ook goed ken.
Op geen enkel moment gaat dat om proberen er toch weer op te mogen kruipen. Is gewoon respectvol en vriendelijk.
Dit idd!!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:37 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Wat????
Euhm nee.
Er zijn wel mensen met wie ik gewoon normaal contact ben blijven houden, maar echt nog nooit lastig gevallen door scharrels. Dat zou ik ook niet geaccepteerd hebben.
Jij had er blijkbaar een te pakken die een rare keuze had voor bedpartners. Nou ja, ligt wel in lijn met jou kiezen
Het zegt ook veel over de heren die juist zo erop hameren dat het een snol/slet/hoer of wat dan ook is. En het zal zeker een bepaalde seksuele hiërarchie zijn, maar dan vooral in hun hoofd.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:02 schreef anoniemV het volgende:
[..]
Volgens mij is het feit dat die andere mannen een vrouw en kinderen hebben net wat die onzekere jongens stoort. Want hun eigen vrouw was voor die scharrels maar een goedkope snol. Als een rijke man een euro uit de winkelkar geeft aan een zwerver heeft dat geld voor die man geen waarde, voor die zwerver misschien het enige dat hij kan krijgen. One man's trash is another man's treasure => one man's wife is another man's slut. Dus een soort seksuele hiërarchie.
Ik ga hier absoluut niet mee akkoord moest het niet duidelijk zijn, maar vrees dat dat wat de gedachtegang is van veel mannen, hoewel ze er zelf blijkbaar nooit duidelijk op willen antwoorden
Ja en ik ben borderliner. Wat wil je hiermee zeggen? Dat mensen die psychisch niet 100% perfect zijn geen relatiemateriaal zijn? Ik geef ook toe dat mijn losbandigheid daar mee te maken heeft, maar hoeveel mensen hebben vandaag de dag geen psycholoog nodig? Allemaal geen relatiemateriaal?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:16 schreef damsco het volgende:
Seksueel losbandigheid is vaak een teken van psychische problematiek. Je ziet het vaak bij borderliners en slachtoffers van seksueel misbruik.
Dat je erkent deel uit te maken van een hiërarchie maakt het niet dat je onzeker bent. De moedwillige ontkenning lijkt mij een veel sterkere indicator van onzekerheid. Evenzo is een man ook niet onzeker wanneer hij erkent dat zijn partnerkeuze een onzekere gok is vanwege haar verleden. Voor zijn reputatie als voor de slagingskans mbt stabiliteit, voortduring van relatie, niet gecuckold worden, etc. De kans op een vroegtijdige breuk/scheiding neemt bijvoorbeeld per voormalig bedpartner procentueel vrij rap toe.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:02 schreef anoniemV het volgende:
Volgens mij is het feit dat die andere mannen een vrouw en kinderen hebben net wat die onzekere jongens stoort. Want hun eigen vrouw was voor die scharrels maar een goedkope snol. Als een rijke man een euro uit de winkelkar geeft aan een zwerver heeft dat geld voor die man geen waarde, voor die zwerver misschien het enige dat hij kan krijgen. One man's trash is another man's treasure => one man's wife is another man's slut. Dus een soort seksuele hiërarchie.
Ik ga hier absoluut niet mee akkoord moest het niet duidelijk zijn, maar vrees dat dat wat de gedachtegang is van veel mannen, hoewel ze er zelf blijkbaar nooit duidelijk op willen antwoorden
Waarom zou een vrouw die meer sekspartners heeft gehad je sneller cuckolden? Dat zit toch geen logica achter? Ik zou net zeggen dat je nieuwsgieriger bent als je te weinig mannen hebt geprobeerd.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:33 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Erkennen dat je deel uitmaakt van een hiërarchie maakt een man niet onzeker. De moedwillige ontkenning lijkt mij daarvoor een veel sterkere indicator. Evenzo is een man ook niet onzeker wanneer hij erkent dat zijn partnerkeuze een onzekere gok is vanwege haar verleden. Voor zijn reputatie als voor de slagingskans mbt stabiliteit, voortduring van relatie, niet gecuckold worden, etc. De kans op een vroegtijdige breuk/scheiding neemt bijvoorbeeld per voormalig bedpartner procentueel vrij rap toe.
Nee maar meer omdat er een discussie ontstond. Niemand is overigens 100% perfect. Als jij je er fijn bij voelt lekker doen. Denk alleen dat het voor het overgroot gedeelte van de mensen om die reden niet te begrijpen is.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:26 schreef anoniemV het volgende:
[..]
Ja en ik ben borderliner. Wat wil je hiermee zeggen? Dat mensen die psychisch niet 100% perfect zijn geen relatiemateriaal zijn? Ik geef ook toe dat mijn losbandigheid daar mee te maken heeft, maar hoeveel mensen hebben vandaag de dag geen psycholoog nodig? Allemaal geen relatiemateriaal?
Dat is denk ik wel degelijk zo en dat werkt zo. Een vrouw die veel sekspartners heeft gehad, heeft doorgaans ook minder eigenwaarde. Ze wéét dat ze een slet is en dat haar sociale omgeving daar negatief op reageert. Of op zou reageren als ze hier achter komen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:55 schreef anoniemV het volgende:
[..]
Waarom zou een vrouw die meer sekspartners heeft gehad je sneller cuckolden? Dat zit toch geen logica achter? Ik zou net zeggen dat je nieuwsgieriger bent als je te weinig mannen hebt geprobeerd.
En per bedpartner procentueel toenemen. Please. Alsof het een wiskundige formule is.
Ja, als de drempel voor seks lager ligt neemt de kans toe. En nee wat het toenemen is geen formule maar een empirisch/statistisch gegeven.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:55 schreef anoniemV het volgende:
Waarom zou een vrouw die meer sekspartners heeft gehad je sneller cuckolden? Dat zit toch geen logica achter? Ik zou net zeggen dat je nieuwsgieriger bent als je te weinig mannen hebt geprobeerd.
En per bedpartner procentueel toenemen. Please. Alsof het een wiskundige formule is.
Fascinerend wat mensen zichzelf wijsmaken over wat er in de psyche van anderen omgaat.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:04 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Dat is denk ik wel degelijk zo en dat werkt zo. Een vrouw die veel sekspartners heeft gehad, heeft doorgaans ook minder eigenwaarde. Ze wéét dat ze een slet is en dat haar sociale omgeving daar negatief op reageert. Of op zou reageren als ze hier achter komen.
Wanneer ze dan een man vindt die dit wel weet maar er totaal geen probleem van maakt omdat hij haar accepteert zoals ze is, dan gaat ze nadenken. 'Hmm, dus hij weet dat mijn 'waarde' lager is dan die van andere vrouwen, maar hij accepteert het toch... Is er soms iets mis met hem? Waarom stelt hij niet meer eisen? Kan hij wellicht niks beters krijgen dan mij? Vinden andere vrouwen hem wel aantrekkelijk? Misschien is hij wel helemaal niet zoveel waard als dat ik dacht. Waarom accepteert hij mijn tekortkomingen zo?"
En dan krijgt mevrouw op den duur toch interesse in een 'betere' vent. Of in ieder geval, eentje die hoger op de (sociale) ladder staat. Als de vriend in kwestie dan ook nog een kleine pik heeft, dan is dat helemaal een inkoppertje.
Ja, soms kom je van het ene onderwerp op het andere. In beide gevallen gaat het om hoerige vrouwen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:39 schreef IW2B het volgende:
[..]
Dit topic gaat over cuckolding, staat zelfs gewoon in de titel.
Waarom klik je daar dan überhaupt op en lees je alles om vervolgens te reageren?
Wat is precies je vraag lieverd?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:50 schreef anoniemV het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op de vraag. Is het misschien toch de onzekerheid???
Dus als ik het goed samenvat dan zit jij niet te wachten op een vrouw met een losbandig verleden omdat je bang bent dat zij zich dan afvraagt waarom jij niks beters kan krijgen en ze jou daardoor mogelijkerwijs minderwaardig vindt?quote:
Aap komt uit mouw.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:26 schreef anoniemV het volgende:
[..]
Ja en ik ben borderliner. Wat wil je hiermee zeggen? Dat mensen die psychisch niet 100% perfect zijn geen relatiemateriaal zijn? Ik geef ook toe dat mijn losbandigheid daar mee te maken heeft, maar hoeveel mensen hebben vandaag de dag geen psycholoog nodig? Allemaal geen relatiemateriaal?
Nee, ik heb in een langere post hierboven al uitgelegd waarom ik een losbandige vrouw niet aantrekkelijk vind. Dat hele stuk over 'cuckolding' heeft er verder niks mee te maken. Dat was een reactie op een post van iemand anders die vraagt waarom iemand met veel sekspartners eerder geneigd kan zijn om iemand te cuckolden.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dus als ik het goed samenvat dan zit jij niet te wachten op een vrouw met een losbandig verleden omdat je bang bent dat zij zich dan afvraagt waarom jij niks beters kan krijgen en ze jou daardoor mogelijkerwijs minderwaardig vindt?
Maar nee, onzekerheid heeft er niks mee te maken.
Boeken lezen zie je ook veel bij borderliners en slachtoffers van seksueel misbruik.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:16 schreef damsco het volgende:
Seksueel losbandigheid is vaak een teken van psychische problematiek. Je ziet het vaak bij borderliners en slachtoffers van seksueel misbruik.
Het geeft wat inzicht in het hoe en waarom. Voor neurotypische personen is dit dan vaak ook niet te begrijpen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:57 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Boeken lezen zie je ook veel bij borderliners en slachtoffers van seksueel misbruik.
En nu?
Jij hebt je eigen woordenboek, dat mag.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:43 schreef IW2B het volgende:
[..]
Je haalt nu twee dingen totaal door elkaar. Een ex is iemand waarmee je een (langdurige) relatie hebt gehad. Een bedpartner kan net zo goed iemand zijn die je eenmalig gezien of gesproken hebt. Twee totaal verschillende dingen.
Bedpartners van mij of mijn vrouw, eigenlijk geen contacten meer mee gehad. Zoals ik eerder al aangaf is het, vooral bij mannen, in 99% van de gevallen zo dat zij het 'verborgen' willen houden van hun omgeving. Je hoort of ziet ze daarna echt niet meer.
Een ex daar in tegen, vooral als je kids ermee hebt, kan je contact mee hebben. Maar ook daar in de meeste gevallen niet meer, het is tenslotte niet voor niets een ex. Vaak is het contact nog oppervlakkig... slechts zeldzaam is het dat een ex nog veelvuldig contact heeft. Maar dat kan ook gewoon zijn bij iemand die maar 1 of 2 exen heeft gehad. Sowieso geloof ik niet dat men 40-100 exen heeft, want 'een relatie' van een week of maand kan ik nou niet echt zien als iets serieus, zou zo iemand niet eens een ex noemen.
De stelregel is dan ook: don't fuck crazy.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:16 schreef damsco het volgende:
Het is een soort van lachwekkend, maar deze stoornis ("cuckolding") komt nu eenmaal voor.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:17 schreef Godshand het volgende:
Lachwekkende ideeën worden hier geopperd
Cuckolding is niet lachwekkend. Dat mensen menen dat iedere slet een psychisch geval is, is lachwekkend..quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:35 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Het is een soort van lachwekkend, maar deze stoornis ("cuckolding") komt nu eenmaal voor.
Hoewel het vermoedelijk om een zéér zeldzaam fenomeen gaat. Vandaar dat de discussie zich heeft verruimd tot een aanverwant verschijnsel dat in de praktijk juist wél vaak valt waar te nemen, dat van de hoerige vrouw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |