Ja, als de drempel voor seks lager ligt neemt de kans toe. En nee wat het toenemen is geen formule maar een empirisch/statistisch gegeven.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:55 schreef anoniemV het volgende:
Waarom zou een vrouw die meer sekspartners heeft gehad je sneller cuckolden? Dat zit toch geen logica achter? Ik zou net zeggen dat je nieuwsgieriger bent als je te weinig mannen hebt geprobeerd.
En per bedpartner procentueel toenemen. Please. Alsof het een wiskundige formule is.
Fascinerend wat mensen zichzelf wijsmaken over wat er in de psyche van anderen omgaat.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:04 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Dat is denk ik wel degelijk zo en dat werkt zo. Een vrouw die veel sekspartners heeft gehad, heeft doorgaans ook minder eigenwaarde. Ze wéét dat ze een slet is en dat haar sociale omgeving daar negatief op reageert. Of op zou reageren als ze hier achter komen.
Wanneer ze dan een man vindt die dit wel weet maar er totaal geen probleem van maakt omdat hij haar accepteert zoals ze is, dan gaat ze nadenken. 'Hmm, dus hij weet dat mijn 'waarde' lager is dan die van andere vrouwen, maar hij accepteert het toch... Is er soms iets mis met hem? Waarom stelt hij niet meer eisen? Kan hij wellicht niks beters krijgen dan mij? Vinden andere vrouwen hem wel aantrekkelijk? Misschien is hij wel helemaal niet zoveel waard als dat ik dacht. Waarom accepteert hij mijn tekortkomingen zo?"
En dan krijgt mevrouw op den duur toch interesse in een 'betere' vent. Of in ieder geval, eentje die hoger op de (sociale) ladder staat. Als de vriend in kwestie dan ook nog een kleine pik heeft, dan is dat helemaal een inkoppertje.
Ja, soms kom je van het ene onderwerp op het andere. In beide gevallen gaat het om hoerige vrouwen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:39 schreef IW2B het volgende:
[..]
Dit topic gaat over cuckolding, staat zelfs gewoon in de titel.
Waarom klik je daar dan überhaupt op en lees je alles om vervolgens te reageren?
Wat is precies je vraag lieverd?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:50 schreef anoniemV het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op de vraag. Is het misschien toch de onzekerheid???
Dus als ik het goed samenvat dan zit jij niet te wachten op een vrouw met een losbandig verleden omdat je bang bent dat zij zich dan afvraagt waarom jij niks beters kan krijgen en ze jou daardoor mogelijkerwijs minderwaardig vindt?quote:
Aap komt uit mouw.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:26 schreef anoniemV het volgende:
[..]
Ja en ik ben borderliner. Wat wil je hiermee zeggen? Dat mensen die psychisch niet 100% perfect zijn geen relatiemateriaal zijn? Ik geef ook toe dat mijn losbandigheid daar mee te maken heeft, maar hoeveel mensen hebben vandaag de dag geen psycholoog nodig? Allemaal geen relatiemateriaal?
Nee, ik heb in een langere post hierboven al uitgelegd waarom ik een losbandige vrouw niet aantrekkelijk vind. Dat hele stuk over 'cuckolding' heeft er verder niks mee te maken. Dat was een reactie op een post van iemand anders die vraagt waarom iemand met veel sekspartners eerder geneigd kan zijn om iemand te cuckolden.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dus als ik het goed samenvat dan zit jij niet te wachten op een vrouw met een losbandig verleden omdat je bang bent dat zij zich dan afvraagt waarom jij niks beters kan krijgen en ze jou daardoor mogelijkerwijs minderwaardig vindt?
Maar nee, onzekerheid heeft er niks mee te maken.
Boeken lezen zie je ook veel bij borderliners en slachtoffers van seksueel misbruik.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:16 schreef damsco het volgende:
Seksueel losbandigheid is vaak een teken van psychische problematiek. Je ziet het vaak bij borderliners en slachtoffers van seksueel misbruik.
Het geeft wat inzicht in het hoe en waarom. Voor neurotypische personen is dit dan vaak ook niet te begrijpen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:57 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Boeken lezen zie je ook veel bij borderliners en slachtoffers van seksueel misbruik.
En nu?
Jij hebt je eigen woordenboek, dat mag.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:43 schreef IW2B het volgende:
[..]
Je haalt nu twee dingen totaal door elkaar. Een ex is iemand waarmee je een (langdurige) relatie hebt gehad. Een bedpartner kan net zo goed iemand zijn die je eenmalig gezien of gesproken hebt. Twee totaal verschillende dingen.
Bedpartners van mij of mijn vrouw, eigenlijk geen contacten meer mee gehad. Zoals ik eerder al aangaf is het, vooral bij mannen, in 99% van de gevallen zo dat zij het 'verborgen' willen houden van hun omgeving. Je hoort of ziet ze daarna echt niet meer.
Een ex daar in tegen, vooral als je kids ermee hebt, kan je contact mee hebben. Maar ook daar in de meeste gevallen niet meer, het is tenslotte niet voor niets een ex. Vaak is het contact nog oppervlakkig... slechts zeldzaam is het dat een ex nog veelvuldig contact heeft. Maar dat kan ook gewoon zijn bij iemand die maar 1 of 2 exen heeft gehad. Sowieso geloof ik niet dat men 40-100 exen heeft, want 'een relatie' van een week of maand kan ik nou niet echt zien als iets serieus, zou zo iemand niet eens een ex noemen.
De stelregel is dan ook: don't fuck crazy.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:16 schreef damsco het volgende:
Seksueel losbandigheid is vaak een teken van psychische problematiek. Je ziet het vaak bij borderliners en slachtoffers van seksueel misbruik.
Het is een soort van lachwekkend, maar deze stoornis ("cuckolding") komt nu eenmaal voor.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:17 schreef Godshand het volgende:
Lachwekkende ideeën worden hier geopperd
Cuckolding is niet lachwekkend. Dat mensen menen dat iedere slet een psychisch geval is, is lachwekkend..quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:35 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Het is een soort van lachwekkend, maar deze stoornis ("cuckolding") komt nu eenmaal voor.
Hoewel het vermoedelijk om een zéér zeldzaam fenomeen gaat. Vandaar dat de discussie zich heeft verruimd tot een aanverwant verschijnsel dat in de praktijk juist wél vaak valt waar te nemen, dat van de hoerige vrouw.
Morele waardesquote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:33 schreef matigeuser het volgende:
Dat andere mannen andere voorkeuren hebben, gebaseerd op eigen meningen en bevindingen en morele waardes, dat gaat erbij jou niet in. Nee ze zijn gewoon 'te onzeker' om zich aan een sterke vrouw te binden die tientallen mannen heeft gehad. Lekker makkelijk weer.
Als er werkelijk een correlatie was zou dat idd kunnen. Maar die is nog nooit echt aangetoond.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:05 schreef damsco het volgende:
[..]
Het geeft wat inzicht in het hoe en waarom. Voor neurotypische personen is dit dan vaak ook niet te begrijpen.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:39 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Wat is precies je vraag lieverd?
Jij bent nog maagd begrijp ik hier uit?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:12 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
De stelregel is dan ook: don't fuck crazy.
Helaas kan ik dat niet zeggen.quote:Op zondag 9 januari 2022 00:21 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Jij bent nog maagd begrijp ik hier uit?
Ik kan je bevestigen dat dat helemaal zo niet is. Dit lijkt echt de gedachtegang van een onzekere vent met een kleine piemel over de situatie. Niet die van een vrouw, of in jouw ogen "slet" zoals ik. En Ja we weten dat er achteraf negatief op gereageerd kan worden door de sociale omgeving, en het suckt dat we die afweging moeten maken. Maar op die momenten hebben we misschien net te veel eigenwaarde om ons dat regeltje te laten opleggen?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:04 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Dat is denk ik wel degelijk zo en dat werkt zo. Een vrouw die veel sekspartners heeft gehad, heeft doorgaans ook minder eigenwaarde. Ze wéét dat ze een slet is en dat haar sociale omgeving daar negatief op reageert. Of op zou reageren als ze hier achter komen.
Wanneer ze dan een man vindt die dit wel weet maar er totaal geen probleem van maakt omdat hij haar accepteert zoals ze is, dan gaat ze nadenken. 'Hmm, dus hij weet dat mijn 'waarde' lager is dan die van andere vrouwen, maar hij accepteert het toch... Is er soms iets mis met hem? Waarom stelt hij niet meer eisen? Kan hij wellicht niks beters krijgen dan mij? Vinden andere vrouwen hem wel aantrekkelijk? Misschien is hij wel helemaal niet zoveel waard als dat ik dacht. Waarom accepteert hij mijn tekortkomingen zo?"
En dan krijgt mevrouw op den duur toch interesse in een 'betere' vent. Of in ieder geval, eentje die hoger op de (sociale) ladder staat. Als de vriend in kwestie dan ook nog een kleine pik heeft, dan is dat helemaal een inkoppertje.
Ik geef toe dat de drempel voor seks bij mij lager zal liggen gezien seks en liefde voor mij niet per se iets met elkaar te maken moeten hebben, voor veel vrouwen wel. Maar de drempel om je partner te bedriegen is weer iets helemaal anders.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:13 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Ja, als de drempel voor seks lager ligt neemt de kans toe. En nee wat het toenemen is geen formule maar een empirisch/statistisch gegeven.
Wat het hem precies is dat je stoort. Ik herhaal hem weer.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:39 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Wat is precies je vraag lieverd?
Het is een gevoelskwestie. Een man wil een vrouw die niet door Jan en Alleman is afgelebberd. Dit gevoel is al zo oud als de mensheid. Niet voor niets bestaat er een maagdencultus in veel oude religies.quote:Op zondag 9 januari 2022 07:08 schreef anoniemV het volgende:
[..]
Wat het hem precies is dat je stoort. Ik herhaal hem weer.
Ik weet dat mannen daarover kunnen opscheppen en haantjesgedrag vertonen. Ik werk soms achter de bar, dus hoor mannen in de kroeg vaak onder elkaar over de vrouw van de nacht ervoor vertellen en dat is inderdaad zelden respectvol. Zijn het de slettenpraatjes over je vrouw dat je dan zouden storen? Of gewoon het tegenkomen van die mannen en wetten wat ze zich herinneren? Of dat het voor hen makkelijk ging en voor jou misschien minder gezien je er een relatie mee zou hebben? Ik vind dat zooo kinderachtig en snap niet dat je je daar niet over zou kunnen zetten als volwassen man.
En een man van 30 met 100 bedpartners?quote:Op zondag 9 januari 2022 13:58 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Het is een gevoelskwestie. Een man wil een vrouw die niet door Jan en Alleman is afgelebberd. Dit gevoel is al zo oud als de mensheid. Niet voor niets bestaat er een maagdencultus in veel oude religies.
Nu is dat tegenwoordig geen absoluut criterium meer. Een vrouw van 30 die nog maagd is, daar is iets mee aan de hand. Maar een vrouw van 30 met 100 sekspartners, is ook niet helemaal in orde. Ik heb geen formule om te bepalen wat nog acceptabel is. Dat is persoonlijk, en, zoals ik schreef, een gevoelskwestie.
Dat dit kan in Nederland... Moet je afknallen, dat ongelovig varken!quote:Op zondag 9 januari 2022 22:38 schreef DW457 het volgende:
[..]
En een man van 30 met 100 bedpartners?
Spoort ook niet.quote:Op zondag 9 januari 2022 22:38 schreef DW457 het volgende:
[..]
En een man van 30 met 100 bedpartners?
Ik snap dath et een gevoelskwestie is, ik snap ook dat het een beetje van je eigen situatie af hangt. Heb je er als man al 20+ gehad, dan denk ik dat je van de 30 niet zo snel schrikt. Heb je één lange relatie gehad en is het getal 2 a 3 dan snap ik dat je het te ver uit elkaar vind liggenquote:Op zondag 9 januari 2022 13:58 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Het is een gevoelskwestie. Een man wil een vrouw die niet door Jan en Alleman is afgelebberd. Dit gevoel is al zo oud als de mensheid. Niet voor niets bestaat er een maagdencultus in veel oude religies.
Nu is dat tegenwoordig geen absoluut criterium meer. Een vrouw van 30 die nog maagd is, daar is iets mee aan de hand. Maar een vrouw van 30 met 100 sekspartners, is ook niet helemaal in orde. Ik heb geen formule om te bepalen wat nog acceptabel is. Dat is persoonlijk, en, zoals ik schreef, een gevoelskwestie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |