Ah. En waar ergens op de classificering van goedkope snol, ordinaire hoer en professionele sekswerker val je, met al die ervaring, zelf?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:59 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Vuistregels gebaseerd op veel ervaring.
Die classificering geldt alleen voor het zwakke geslacht.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ah. En waar ergens op de classificering van goedkope snol, ordinaire hoer en professionele sekswerker val je, met al die ervaring, zelf?
Waaromquote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:03 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Die classificering geldt alleen voor het zwakke geslacht.
hoer = prostituee. Snol wordt vaak gebruikrt in de context van allemansvriendinnetje, maar oorspronkelijk betekende dat hetzelfde. Als je het niet voor geld doet ben je dat niet. En als je het ooit voor geld deed maar nu niet meer ben je dat ook niet meer.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:26 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Lol.
Er is natuurlijk een gradatie. Bij 40 heb je het over een goedkope snol, bij 70 over een ordinaire hoer en vanaf 100 kun je gerust spreken van een professionele sekswerker.
Zeg het ze.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:08 schreef IW2B het volgende:
Even laatste paar pagina's doorgelezen, en blijf me verbazen dat er zoveel 'small minded people' zijn, die lekker oordelen over anderen terwijl ze zelf vermoedelijk ook alles pakken wat ze pakken kunnen. Laat eenieder lekker doen waar ze zin in hebben, zolang ze anderen er niet mee lastig vallen. Om ze dan denigrerende namen te geven is echt laag.
Maar een vrouw moet jou als sekswerker wel accepteren als relatiemateriaal.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:58 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Hoezo onzeker? Ik heb zelf ook veel en graag gebruik gemaakt van deze hoeren. Heerlijk. Maar niet voor een serieuze en langdurige relatie - dat is gewoon een andere categorie.
Dat jij daarentegen he leuter in 100 druipgrotten hebt gehangen tjaa, dat is stoerquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:50 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Kijk, als ik een fiets koop, dan wil ik wel een nieuwe.
Niet dat model uit de etalage waarop de halve stad al een proefrit heeft gemaakt.
Ben je gek? Dat vind ik ronduit smerig.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:58 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Dat jij daarentegen he leuter in 100 druipgrotten hebt gehangen tjaa, dat is stoer
Wat is het nou... Net riep je nog dat je "flink gebruik" had gemaakt van deze vrouwenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:59 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Ben je gek? Dat vind ik ronduit smerig.
Ja, alleen voor het pijpwerk natuurlijk. Ik ga hem niet in zo'n afgeragde muts douwen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:21 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Wat is het nou... Net riep je nog dat je "flink gebruik" had gemaakt van deze vrouwen
Ben jij nu wat ze een incel noemen?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:23 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Ja, alleen voor het pijpwerk natuurlijk. Ik ga hem niet in zo'n afgeragde muts douwen.
Nee, ik geloof dat dat wat anders is.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:26 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ben jij nu wat ze een incel noemen?
Dus jij werd gepijpt en vind dat normaal.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:23 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Ja, alleen voor het pijpwerk natuurlijk. Ik ga hem niet in zo'n afgeragde muts douwen.
Nee.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:54 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Dus jij werd gepijpt en vind dat normaal.
We draaien nu ff de rollen om. Wil je beffen als je weet dat er voor jouw tong er in gaat weet dat daar al 30+ mannen in klaargekomen is?
Seks is dus eenrichtingsverkeer voor jou?quote:
Luister, ik kan er toch niets aan doen dat dergelijke snollen zich aanbieden? Vele mannen maken daar dankbaar gebruik van en de vrouwen in kwestie zelf vinden het ook prima, kunnen we hierboven lezen. Zij vinden het heel normaal om iedere maand of vaker een andere sekspartner te hebben. En ze genieten ook van deze seks, lees ik. Prachtig - een win/win situatie! Ik ben het daar dus geheel mee eens.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 08:45 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Seks is dus eenrichtingsverkeer voor jou?
Jij mag alles en iedereen doen. Zij moet het nonnetje zijn?
En waarom zou de moeder van jouw kinderen wel op een mansnol zoals jij zitten te wachtenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:44 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Luister, ik kan er toch niets aan doen dat dergelijke snollen zich aanbieden? Vele mannen maken daar dankbaar gebruik van en de vrouwen in kwestie zelf vinden het ook prima, kunnen we hierboven lezen. Zij vinden het heel normaal om iedere maand of vaker een andere sekspartner te hebben. En ze genieten ook van deze seks, lees ik. Prachtig - een win/win situatie! Ik ben het daar dus geheel mee eens.
Het enige wat ik hieraan toevoeg, is dat ik voor een serieuze, langdurige relatie en moeder van mijn kinderen natuurlijk niet zo'n uitgewoonde slet wil. Maar dat lijkt me volstrekt logisch.
Een zeer goede vraag waarop ik het antwoord niet weet.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En waarom zou de moeder van jouw kinderen wel op een mansnol zoals jij zitten te wachten.
Omdat wij niet zo narrowminded zijn als jij. Het overgrote deel toch niet. Terwijl een heel groot deel van de mannen dat wel blijkt te zijn (in dit topic voor de 100e keer bewezen).quote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:23 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Een zeer goede vraag waarop ik het antwoord niet weet.
De praktijk heeft uitgewezen dat dit in mijn geval geen enkele belemmering is geweest.
Dat zal iets te maken hebben met biologische aantrekkingskracht.
Kijk, toch een verklaring, bedankt.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:42 schreef anoniemV het volgende:
[..]
Omdat wij niet zo narrowminded zijn als jij. Het overgrote deel toch niet. Terwijl een heel groot deel van de mannen dat wel blijkt te zijn (in dit topic voor de 100e keer bewezen).
We zullen elkaar waarschijnlijk nooit begrijpen. Ikzelf vind het net aantrekkelijk als een man veel partners heeft gehad. Dan is hij begeerd en daardoor denk ik, die zal wel iets te bieden hebben. Ik gun een man dat plezier en die vrijheid ook en gun het de vrouwen die met hem geweest zijn ook.
Ik begrijp echt niet waarom daar zooo jaloers over gedaan wordt door mannen in de omgekeerde richting.
Onzekere man gespotquote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:33 schreef matigeuser het volgende:
Valt me altijd op dat mannen die zeiken op andere mannen die niet op vrouwen vallen die een losbandig verleden hebben altijd maar 1 argument hebben en dat is 'onzekerheid'.
Lekker makkelijk weer he. Dan kun jij daar als superzelfverzekerde man natuurlijk weer eenvoudig boven staan en als morele winnaar uit de bus komen.
Dat andere mannen andere voorkeuren hebben, gebaseerd op eigen meningen en bevindingen en morele waardes, dat gaat erbij jou niet in. Nee ze zijn gewoon 'te onzeker' om zich aan een sterke vrouw te binden die tientallen mannen heeft gehad. Lekker makkelijk weer.
Ik begrijp er ook geen reet van.quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:17 schreef Marsenal het volgende:
Cuckolding is voor losers en er is vast een modje die vind dat ik dat niet mag zeggen omdat het beledigend zou zijn maar als je er goed over nadenkt definiëren losers de wereld van cuckolding en je vind de belediging blijkbaar nog lekker ook dus ik denk dat deze post niet aangepast hoeft te worden.
Zelf heb ik er niks mee.
Op mij komt dat wel zo over. Sowieso dat hypocriete gedoe dat mannen er wel op los mogen neuken en dat vrouwen die dat doen sletten zijnquote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:33 schreef matigeuser het volgende:
Valt me altijd op dat mannen die zeiken op andere mannen die niet op vrouwen vallen die een losbandig verleden hebben altijd maar 1 argument hebben en dat is 'onzekerheid'.
Lekker makkelijk weer he. Dan kun jij daar als superzelfverzekerde man natuurlijk weer eenvoudig boven staan en als morele winnaar uit de bus komen.
Dat andere mannen andere voorkeuren hebben, gebaseerd op eigen meningen en bevindingen en morele waardes, dat gaat erbij jou niet in. Nee ze zijn gewoon 'te onzeker' om zich aan een sterke vrouw te binden die tientallen mannen heeft gehad. Lekker makkelijk weer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |