Hoe wijst meer dan 40 op een stoornis?quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:18 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Geheel mee eens. Minder dan 4 is bijzonder. Maar 40 wijst ook op een stoornis.
Voor de man is het dan ook niet echt interessant meer om nummer 41 te zijn. De kans dat hieruit een serieuze langdurige relatie uit voortkomt (indien hij dat wenst) is statistisch verwaarloosbaar klein. De reeks zal zich voortzetten richting 50, 60 of verder. Achteraf ben je dan niet meer dan een nummer in een hele lange serie.
Voor een ONS aardig misschien, maar voor het serieuze werk een slechte investering van je tijd.
Zeer mee eens.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:20 schreef -Momo- het volgende:
[..]
Voor mij heeft dit niet zoveel met schaamte of trots te maken. Het feit dat ik van seks geniet heeft niet zoveel te maken met wat anderen daar van vinden. Dat sommige mannen daar vervolgens blijkbaar onzeker van worden is vooral hun probleem en niet het mijne.
Ik zou het wel jammer vinden als een vrouw 40+ bedpartners heeft gehad en alleen missionaris wiltquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:29 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Hoe wijst meer dan 40 op een stoornis?
Is dat bij mannen ook zo? Waarom is enkel voor een onsje gaan bij mannen wel ok? Begrijp je wel dat dat niet mogelijk zou zijn als vrouwen seks zo anders zouden zien?
Waarom zou de man die wel die onsjes doet wel ok zijn verder? Is het niet juist dat de man die vrouwen zo ziet als jij hier neer zet juist geen relatie materiaal is? Een kronkel heeft?
Ik heb niet graag een partner die vrouwen enkel als neuk materiaal of heilige Maria wil zien. Die zo laatdunkend denkt over degene met wie hij het bed heeft gedeeld.
Geef mij dan maar die vrijbuiter die met een glimlach terug denkt aan die dames, die ze niet als ‘afgekeurd’ ziet, maar er toch overheen ging.
Dit inderdaad. Ik snap heus wel dat sommige mannen hier een probleem mee hebben, omdat als ze de 41e zijn de kans erg groot is dat ze niet de allerallerbeste bedpartner zijn en niet de grootste pik hebben. En dat vinden sommige mannen heul erg moeilijk. Als je vriendin vier bedpartners heeft gehad is de kans nog best groot dat je lul van 12 cm nog best groot lijkt. Dus dat snap ik heus wel. Maar als die onzekerheid overgaat in frustratie en misogynie dan zitten daar ook echt weinig vrouwen om te springen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:29 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Is het niet juist dat de man die vrouwen zo ziet als jij hier neer zet juist geen relatie materiaal is? Een kronkel heeft?
Ik heb niet graag een partner die vrouwen enkel als neuk materiaal of heilige Maria wil zien. Die zo laatdunkend denkt over degene met wie hij het bed heeft gedeeld.
Geef mij dan maar die vrijbuiter die met een glimlach terug denkt aan die dames, die ze niet als ‘afgekeurd’ ziet, maar er toch overheen ging.
Is het voor de ander minder aantrekkelijk (relatiemateriaal) zijn altijd een kwestie van de 'ander zijn probleem'? Doet me heel erg denken aan de zelfdelusie van "Zij wilt mij niet, dus ze verdient mij niet.".quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:20 schreef -Momo- het volgende:
Voor mij heeft dit niet zoveel met schaamte of trots te maken. Het feit dat ik van seks geniet heeft niet zoveel te maken met wat anderen daar van vinden. Dat sommige mannen daar vervolgens blijkbaar onzeker van worden is vooral hun probleem en niet het mijne.
Lolquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:24 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Van seks houden en vreemdgaan zijn twee verschillende dingen.
Ik heb over de 100 bedpartners gehad, ben niet monogaam geweest. Maar wel zo trouw als een hond.
Heb nu een monogame relatie, mijn partner is niet van het open op die manier. En dat kost me 0 moeite. Simpelweg omdat ik van hem hou en vreemdgaan hem pijn zou doen. Als hij een weekje weg is kan ik prima voor mezelf zorgen.
Voor vreemdgaan is een mate van I don’t care nodig. Dat gaat over iets anders dan enkel van seks houden.
Het kan zijn dat een monogame relatie niet past bij iemand, iemand zich daar niet goed bij voelt. Maar vreemdgaan is een keuze waarbij je ervoor kiest de ander pijn te doen of daar niet om te geven.
Je kan ook de relatie verbreken en zoeken naar iets wat wel bij je past.
Mijn opmerking had vooral betrekking op het schamen voor of trots zijn op een aantal bedpartners. Maar goed, om je vraag te beantwoorden: ja, voor mij is dat vooral zijn probleem. Ik val nu eenmaal op mannen die zelfverzekerd zijn. En hij mag best een beetje iets onzekers hebben every now and then (dat kan best schattig zijn), maar als een man niet in staat is zich over mijn aantal bedpartners te zetten dan haak ik toch echt af. Niet omdat hij mij niet zou verdienen (in dergelijk termen denk ik überhaupt niet), maar omdat hij dan voor mij toch echt een beetje te labiel/onzeker/oninteressant is. Het mooie is dan dat het niet interessant vinden in dat geval van beide kanten komt, so no love lost therequote:Op woensdag 5 januari 2022 15:15 schreef Complotwappie het volgende:
Is het voor de ander minder aantrekkelijk (relatiemateriaal) zijn altijd een kwestie van de 'ander zijn probleem'? Doet me heel erg denken aan de zelfdelusie van "hij wilt mij niet, dus hij verdient mij niet.".
Nee, maar slutshaming betekent toch ook gewoon dat mannen vrouwen (publiekelijk) als slet betitelen omdat ze bijv. met heel veel mannen zijn geweest. Ik zie slutshaming ook niet als iets positiefs. Ik denk zeker niet dat jij je daarvoor hoeft te schamen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:20 schreef -Momo- het volgende:
[..]
Het is primair biologisch/instinctief: de angst voor de titel van het topic. Abstracties over het verleden, heden en kennisname van anticonceptie verminderen de angst voor het investeren in een vrouwtje die andermans zaad draagt niet afdoende. Het is logisch dat deze 'walging' zeer sterk aanwezig is daar het evolutionair gezien zeer ongunstig kan uitpakken.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:51 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Nee, maar slutshaming betekent toch ook gewoon dat mannen vrouwen (publiekelijk) als slet betitelen omdat ze bijv. met heel veel mannen zijn geweest. Ik zie slutshaming ook niet als iets positiefs. Ik denk zeker niet dat jij je daarvoor hoeft te schamen.
Maar ik moet dus wel zeggen: rationeel gezien vind ik het ook allemaal prima dat een vrouw met tientallen of honderden mannen seks heeft. Maar diep van binnen word ik er wel onzeker van. Waar 'm die onzekerheid dan precies in zit kan ik ook niet helemaal uitleggen. Het betekent inderdaad niet per se dat ze vreemd zal gaan ofzo. Toch ontstaat er ook een licht gevoel van walging als je bedenkt dat er 50 andere mannen over je vriendin heen zijn geweest. Het kan zijn dat dit cultureel bepaald is omdat we met dit idee zijn opgevoed of dat het ook een biologische component heeft. Het is in elk geval een heel sterk gevoel waar ik moeilijk iets tegen kan doen.
Mja, ik betwijfel die verklaring toch altijd een beetje. Die component speelt zeker een rol, maar ik vind dat wel te makkelijk.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:54 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Het is primair biologisch/instinctief: de angst voor de titel van het topic. Abstracties over het verleden, heden en kennisname van anticonceptie verminderen de angst voor het investeren in een vrouwtje die andermans zaad draagt is voor logische redenen héél sterk aanwezig bij mannen. Het is evolutionair bezien immers zeer ongunstig.
Lol?quote:
De conclusie werkt natuurlijk alleen maar zolang je jezelf wijs maakt dat de man per definitie onzeker moet zijn wanneer hij jouw verleden afkeurt. Je bent genoodzaakt om de ander iets toe te schrijven om te kunnen vergoelijken dat hij je niet wilt. In die zin is het dezelfde reflex als die ik als voorbeeld gaf.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:41 schreef -Momo- het volgende:
Mijn opmerking had vooral betrekking op het schamen voor of trots zijn op een aantal bedpartners. Maar goed, om je vraag te beantwoorden: ja, voor mij is dat vooral zijn probleem. Ik val nu eenmaal op mannen die zelfverzekerd zijn. En hij mag best een beetje iets onzekers hebben every now and then (dat kan best schattig zijn), maar als een man niet in staat is zich over mijn aantal bedpartners te zetten dan haak ik toch echt af. Niet omdat hij mij niet zou verdienen (in dergelijk termen denk ik überhaupt niet), maar omdat hij dan voor mij toch echt een beetje te labiel/onzeker/oninteressant is. Het mooie is dan dat het niet interessant vinden in dat geval van beide kanten komt, so no love lost there
Volgens mij is de verwarring ontstaan doordat men dit meestal "non-monogaam" noemt, of eventueel niet-monogaam met een streepje. Anders lijkt het dus alsof je vreemdgaatquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:57 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Lol?
Niet monogaam zijn is niet hetzelfde als geen afspraken hebben en je daaraan houden.
Op liefdesgebied ben ik zo trouw als een hond, daarom ook dat wel monogaam zijn me nu geen enkele moeite kost.
Samen lekker vrij zijn op dat gebied is wat anders dan afspraken schenden en pijn doen.
Iemand die niet in kan zien dat ik met huid en haar voor hem kies is me idd niet waard.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:15 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Is het voor de ander minder aantrekkelijk (relatiemateriaal) zijn altijd een kwestie van de 'ander zijn probleem'? Doet me heel erg denken aan de zelfdelusie van "Zij wilt mij niet, dus ze verdient mij niet.".
Daarnaast is de 'onzekerheid' tweeledig. Enerzijds is het inderdaad een interne aangelegenheid bij de man, anderzijds ben je ook minder 'zeker' als relatiemateriaal omdat je meer/beter gewend bent en het daarom allicht moeilijker is om genoegen te nemen met minder (in de zin van kwaliteit) dan je gekend hebt. En als je dat toch doet, dan neem je ''genoegen met", hetgeen eveneens geen sterke fundatie geeft.
Dit is natuurlijk wel heel idealistisch gesteld. Je kan in dit geval voor (de hoeveelste keer) voor één man kiezen, maar hoe standvastig is deze keuze? Wanneer ontstaat twijfel en welke vergelijkingen komen dan tevoorschijn? Jij kiest misschien vanuit het hart, maar hoe zit het met al die vrouwen die na alle lol op een moment vanuit pragmatisme kiezen? En in hoeverre heeft de vrouw dat zelf eerlijk of helder voor de geest wanneer ze 'uit het hart' kiest? En hoe moet een man zich voelen die wordt gekozen om zijn humor of persoonlijkheid met een contrasterend verleden waarin op fysieke aantrekkingskracht werd geselecteerd? Een dubieuze eer op zijn best.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:06 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Iemand die niet in kan zien dat ik met huid en haar voor hem kies is me idd niet waard.
Vaak ben ik milder in wat ik zeg, maar nu zal duidelijk zijn.
Ik ben niet beter of meer gewend omdat ik meer seks heb gehad. Ik kies voor dat persoon omdat hij mijn hart raakt. Omdat ik hem het meest geweldige persoon op de hele wereld vind. Ik kies hem, terwijl ik 1001 andere keuzes heb.
Als hij dat niet waardeert is dat idd zijn probleem. Ik wil iemand die inziet dat hij degene is die ik kies en weet waarom ik hem kies. Weet dat hij degene is die meer waard is voor me dan al die anderen die ik heb gehad of had kunnen hebben.
Echt elke vrouw, op een enkele uitzondering na, kan 1001 mannen hebben. Voor seks of zelfs mannen die haar op handen zouden dragen.
Ipv je onzeker te voelen zou je ook je jezelf kunnen bekrachtigen. Jij bent blijkbaar degene die haar hart heeft gekregen. Degene die voor haar met kop en schouders boven al die andere mannen uitsteekt.
Het lijkt mij de voornaamste factor die het gevoel kan verklaren. De culturele/sociale factoren kunnen het versterken of verminderen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:56 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Mja, ik betwijfel die verklaring toch altijd een beetje. Die component speelt zeker een rol, maar ik vind dat wel te makkelijk.
Dat over schaamte en trots sloeg op 'Zouden jullie je als man schamen als jullie 40 vrouwen hadden gehad, of er juist trots op zijn?', niet slut-shaming. Overigens begrijp ik heus wel dat sommige mannen het misschien een tikkeltje intimiderend vinden als hun vriendin seks heeft gehad met veel mannen. Je bent niet de enige man die dit heeftquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:51 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Nee, maar slutshaming betekent toch ook gewoon dat mannen vrouwen (publiekelijk) als slet betitelen omdat ze bijv. met heel veel mannen zijn geweest. Ik zie slutshaming ook niet als iets positiefs. Ik denk zeker niet dat jij je daarvoor hoeft te schamen.
Maar ik moet dus wel zeggen: rationeel gezien vind ik het ook allemaal prima dat een vrouw met tientallen of honderden mannen seks heeft. Maar diep van binnen word ik er wel onzeker van. Waar 'm die onzekerheid dan precies in zit kan ik ook niet helemaal uitleggen. Het betekent inderdaad niet per se dat ze vreemd zal gaan ofzo. Toch ontstaat er ook een licht gevoel van walging als je bedenkt dat er 50 andere mannen over je vriendin heen zijn geweest. Het kan zijn dat dit cultureel bepaald is omdat we met dit idee zijn opgevoed of dat het ook een biologische component heeft. Het is in elk geval een heel sterk gevoel waar ik moeilijk iets tegen kan doen.
Dan noemen we het anders. Ik ben prima in staat om zelf te bepalen wat ik wel en wat ik niet aantrekkelijk vind. En een man die zich er niet overheen kan zetten dat ik met relatief veel mannen het bed heb gedeeld is gewoon iets wat ik niet aantrekkelijk vind. Voor mij is dit namelijk geen enkel probleem (ook niet als hij zelf veel partners heeft gehad) en ik kan ook niet inzien waarom het dat wel zou moeten zijn. Als hij dat een onoverkomelijk probleem vindt, dan ben ik erg bang dat we niet door dezelfde deur gaan passen. Maar als jij er beter slaapt wanneer je denkt dat ik daarmee 'vergoelijk dat hij mij niet wil': prima, dan noem jij het lekker zo.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:58 schreef Complotwappie het volgende:
De conclusie werkt natuurlijk alleen maar zolang je jezelf wijs maakt dat de man per definitie onzeker moet zijn wanneer hij jouw verleden afkeurt. Je bent genoodzaakt om de ander iets toe te schrijven om te kunnen vergoelijken dat hij je niet wilt. In die zin is het dezelfde reflex als die ik als voorbeeld gaf.
Als het inderdaad al zo zwart/wit is, lijkt het mij dat hij zich zeer vereerd moet voelen. Ik vind het zelf zonder meer leuk wanneer mannen mij aantrekkelijk vinden, maar ik hoop toch echt dat als ik over een paar jaar de prins op het witte paard tegenkom hij voor mij gaat om al die andere dingen die ik ook ben.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:15 schreef Complotwappie het volgende:
En hoe moet een man zich voelen die wordt gekozen om zijn humor of persoonlijkheid met een contrasterend verleden waarin op fysieke aantrekkingskracht werd geselecteerd? Een dubieuze eer op zijn best.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:48 schreef -Momo- het volgende:
Maar als jij er beter slaapt wanneer je denkt dat ik daarmee 'vergoelijk dat hij mij niet wil': prima, dan noem jij het lekker zo.
Maar er staat ook gewoon niet meer dan "Een ander die eigenschap x niet aantrekkelijk/acceptabel vindt, vind ik niet aantrekkelijk.''quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:48 schreef -Momo- het volgende:
En een man die zich er niet overheen kan zetten dat ik met relatief veel mannen het bed heb gedeeld is gewoon iets wat ik niet aantrekkelijk vind.
Waarom moet hij zich vereerd voelen? Daarin lijkt de aanname te schuilen dat jij zelf voor een relatie geselecteerd zou zijn door ieder met wie je bent geweest, of dat de aantrekkelijke in jouw verleden überhaupt persoonlijkheden hadden die in de buurt kwamen van jouw prins op het witte paard-criteria.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:55 schreef -Momo- het volgende:
Als het inderdaad al zo zwart/wit is, lijkt het mij dat hij zich zeer vereerd moet voelen. Ik vind het zelf zonder meer leuk wanneer mannen mij aantrekkelijk vinden, maar ik hoop toch echt dat als ik over een paar jaar de prins op het witte paard tegenkom hij voor mij gaat om al die andere dingen die ik ook ben.
Dat lijkt mij inderdaad de juiste samenvatting.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:55 schreef Complotwappie het volgende:
Maar er staat ook gewoon niet meer dan "Een ander die eigenschap x niet aantrekkelijk/acceptabel vindt, vind ik niet aantrekkelijk.''
Ultra hoer?quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:19 schreef devlinmr het volgende:
Maar als ik het goed begrijp heeft een aantal mannen hier er meer problemen mee dat een vrouw van pak m beet 30 sinds haar 18e 40x sex heeft gehad tijdens 40 one night stands, dan met een vrouw die met 1 man 4000x sex heeft gehad.
De eerste is een hoer de ander is een ....???
Ik herken me daarin totaal niet. Als een vrouw mij om een eigenschap minder aantrekkelijk vindt kan ik haar hoogstens minder aantrekkelijk vinden wanneer het voortkomt uit een bepaalde misvatting/oppervlakkigheid die ik niet pluis acht, maar daar staat niet direct een gehele afwijzing tegenover. Dat zou zeer onecht en heel kinderachtig voelen. En vaak genoeg kan ik niet alleen begrip hebben voor de afwijzing, maar haar er zelfs interessanter/beter door gaan achten.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:07 schreef -Momo- het volgende:
Dat lijkt mij inderdaad de juiste samenvatting.
Het is niet idealistisch, het is de kern.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:15 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk wel heel idealistisch gesteld. Je kan in dit geval voor (de hoeveelste keer) voor één man kiezen, maar hoe standvastig is deze keuze? Wanneer ontstaat twijfel en welke vergelijkingen komen dan tevoorschijn? Jij kiest misschien vanuit het hart, maar hoe zit het met al die vrouwen die na alle lol op een moment vanuit pragmatisme kiezen? En in hoeverre heeft de vrouw dat zelf eerlijk of helder voor de geest wanneer ze 'uit het hart' kiest? En hoe moet een man zich voelen die wordt gekozen om zijn humor of persoonlijkheid met een contrasterend verleden waarin op fysieke aantrekkingskracht werd geselecteerd? Een dubieuze eer op zijn best.
Het is interessant dat je op het einde de natuurlijke rolverdeling bekrachtigt en erkent dat de macht bij de vrouw ligt. Dat is een behoorlijk manco voor zij die zeggen dat er spraken is van hypocrisie wanneer de vrouw anders op haar aantal beoordeeld wordt.
Het ging toch om het aantal mannen en niet om hoeveel x seks?quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:19 schreef devlinmr het volgende:
Maar als ik het goed begrijp heeft een aantal mannen hier er meer problemen mee dat een vrouw van pak m beet 30 sinds haar 18e 40x sex heeft gehad tijdens 40 one night stands, dan met een vrouw die met 1 man 4000x sex heeft gehad.
Jij mag daar best anders instaan dan ik hoorquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:18 schreef Complotwappie het volgende:
Ik herken me daarin totaal niet. Als een vrouw mij om een eigenschap minder aantrekkelijk vindt kan ik haar hoogstens minder aantrekkelijk vinden wanneer het voortkomt uit een bepaalde misvatting/oppervlakkigheid die ik niet pluis acht, maar daar staat niet direct een gehele afwijzing tegenover. Dat zou zeer onecht en heel kinderachtig voelen. En vaak genoeg kan ik niet alleen begrip hebben voor de afwijzing, maar haar er zelfs interessanter/beter door gaan achten.
Oh ja. Nou ik zou er als man ook niet per se trots op zijn als ik seks met 40 vrouwen had gehad, maar ik zou het ook geen heel groot aantal vinden. Als ik wat eerder was begonnen en wat meer mijn best had gedaan, had ik nu ook wel op 40 gezeten denk ik. (In werkelijkheid zit ik rond de 15 afhankelijk van wat je seks noemt) Ik vind nu juist dat ik wel wat meer had mogen rondneuken, zodat ik er nu minder de behoefte aan zou hebben gehad.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:36 schreef -Momo- het volgende:
[..]
Dat over schaamte en trots sloeg op 'Zouden jullie je als man schamen als jullie 40 vrouwen hadden gehad, of er juist trots op zijn?', niet slut-shaming. Overigens begrijp ik heus wel dat sommige mannen het misschien een tikkeltje intimiderend vinden als hun vriendin seks heeft gehad met veel mannen. Je bent niet de enige man die dit heeft
Zaken schuren enkel als je het laat schuren.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:00 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Waarom moet hij zich vereerd voelen? Daarin lijkt de aanname te schuilen dat jij zelf voor een relatie geselecteerd zou zijn door ieder met wie je bent geweest, of dat de aantrekkelijke in jouw verleden überhaupt persoonlijkheden hadden die in de buurt kwamen van jouw prins op het witte paard-criteria.
Maar als jij voor je toekomstige prins niet per se aantrekkelijkste (of zelfs een van de minder aantrekkelijke) bent en gekozen wordt om je andere eigenschappen, dan hoop ik dat hij óók afdoende variatie en op dat vlak 'beter' heeft gehad. Het zou anders wel eens kunnen schuren. (Terzijde dat je überhaupt niet wenst te zijn met een man waarbij zoiets zou kunnen schuren).
For the time being ...quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:30 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Zaken schuren enkel als je het laat schuren.
Mijn huidige partner heeft verdomd mooie vrouwen gehad. Ik ben niet lelijk, maar ook geen super schoonheid.
Hij heeft jongere dames gehad, mooier en vast ook geweldig op seks gebied. Hij is getrouwd geweest, dacht te houden van.
Maar als er 100 prachtige dames in de kamer zijn zal hij mij zien en zal hij mij omarmen. Tegen iedereen zeggen dit is mijn liefde.
Dat is echt, dat is alles wat er toe doet. Dat als ik aan hem denk ik glimlach, dat als hij aan mij denkt hij glimlacht. Dat we beiden niets liever zien dan elkaar. Dat als we samen zijn er geen gisteren of morgen is, enkel wij samen zijn.
Is dat niet altijd zo, ongeacht verleden?quote:
Hoe lang ben jij dan al zijn vrouwtje?quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:37 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Is dat niet altijd zo, ongeacht verleden?
Maar ik zie het niet snel eindigen. En zolang het zo voelt is het goed.
Ja, misschien eindigt het, maar dan nog zal ik wat we hebben gehad koesteren.
Alle 3 de opties al een pak normaler dan het dubbele lol. Ze heeft toch de mannen die ze enkel heeft gepijpt of afgetrokken meegeteld hoop ik?quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:45 schreef einzeinz het volgende:
En wat vinden jullie dan een aanvaardbaar aantal? 10? 15? 20?
ook wel waar...quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:10 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Vrijwel elke vrouw (en man) is een seksueel wezen ja.
Als er niets erg fout is gegaan houdt elke vrouw van seks. En zal er naast het ook zoeken naar een partner ook wel wat losser contact zijn. De een leert daarvan dat losser contact niet haar ding is, de ander vindt het wel wat.
Maar zelfs de vrouw die losser contact niets voor zichzelf vindt zal meerdere bedpartners hebben gehad op haar 30ste. Boven de 4 kom je iig nogal snel dan.
Je zal toch ergens die stap moeten nemen met iemand om te zien of een relatie zal gaan werken.
Bij iemand van rond de 30 zou ik vreemder opkijken van amper een seksueel verleden dan andersom.
Sterker nog, bij diegene die onder die 4 bedpartners zit is de kans een heel erg stuk groter dat er seksuele problemen zijn. Seks haar ding gewoon niet zo is.
gezondere vrouw voor een relatiequote:Op woensdag 5 januari 2022 14:19 schreef devlinmr het volgende:
Dat komt er praktisch op neer dat een dergelijke vrouw zich geeft aan iedere man die daarom vraagt. Een dergelijke houding is op allerlei andere vlakken in het leven erg onhandig. En om zo'n partner te hebben, lijkt me een regelrechte ramp.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:40 schreef JohnDDD het volgende:
Ik ben het er trouwens wel mee eens dat 50+ bedpartners best kan wijzen op een enorme emotionele behoeftigheid of slecht alleen kunnen zijn. Dat is op zich niet de beste eigenschap voor een partner. Dat geldt misschien meer voor vrouwen dan voor mannen omdat vrouwen seks sneller emotioneel gebruiken om een leegte te vullen dan mannen.
Ik heb 3 relaties gehad met vriendinnen die een heel hoog nummer hadden. Zeer leuke meisjes maar op seksueel vlak scheelde er wel degelijk iets mee. Met hun gelijkaardige vriendinnen ook. Ik was toen nog zo onzeker om wat gesprekken op whatsapp en facebook te lezen en horde ze soms "privé" met hun vriendinnen roddelen over jongens. Zij kozen zeer duidelijk "relatiemannen" (zoals ik toen) die rustig waren en alles voor hen deden maar hadden duidelijk een enorm seksueel verlangen naar veel afwisselende partneres, die dominant en niet lief waren, ruig gebruik van hen maakte, echte macho types. Dan heb ik besloten dat ik toch liever bij die groep hoorde voor zulke meiden dan het brave vriendje, waar ze amper seks mee wou. Dus ben wel blij dat ik me wat heb omgekeerd. Dus wat @Complotwappie zegtquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:15 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Jij kiest misschien vanuit het hart, maar hoe zit het met al die vrouwen die na alle lol op een moment vanuit pragmatisme kiezen? En in hoeverre heeft de vrouw dat zelf eerlijk of helder voor de geest wanneer ze 'uit het hart' kiest? En hoe moet een man zich voelen die wordt gekozen om zijn humor of persoonlijkheid met een contrasterend verleden waarin op fysieke aantrekkingskracht werd geselecteerd? Een dubieuze eer op zijn best.
Nu anderhalf jaar.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:44 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij dan al zijn vrouwtje?
Had jij eerder een andere relatie van 20 jaar of hij?quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:32 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Nu anderhalf jaar.
Daarvoor 1 andere relatie gehad van meer dan 20 jaar.
Ik. Ruim 20 jaar.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:33 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Had jij eerder een andere relatie van 20 jaar of hij?
Die van ruim 20 jaar was niet monogaam nee. Alhoewel vele jaren daarvan dat in de praktijk wel waren.quote:
Maar hoewel je dus van nature niet monogaam bent, ben je nu sinds anderhalf jaar het bezit van je huidige meester die jou verbiedt om vreemd te gaan?quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:40 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Die van ruim 20 jaar was niet monogaam nee. Alhoewel vele jaren daarvan dat in de praktijk wel waren.
Uhm wat???quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:43 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Maar hoewel je dus van nature niet monogaam bent, ben je nu sinds anderhalf jaar het bezit van je huidige meester die jou verbiedt om vreemd te gaan?
Heb ik het niet goed samengevat?quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:48 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Uhm wat???
Je bent best een weirdo zeg.
Nee, niet echt.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:52 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Heb ik het niet goed samengevat?
Dat zal voor bepaalde mannen zeker opgaan, maar laten we niet doen alsof er geen vrouwen zijn die er een probleem van maken als de man vertelt dat hij met veel vrouwen seks heeft gehad.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:04 schreef -Momo- het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Ik snap heus wel dat sommige mannen hier een probleem mee hebben, omdat als ze de 41e zijn de kans erg groot is dat ze niet de allerallerbeste bedpartner zijn en niet de grootste pik hebben. En dat vinden sommige mannen heul erg moeilijk. Als je vriendin vier bedpartners heeft gehad is de kans nog best groot dat je lul van 12 cm nog best groot lijkt. Dus dat snap ik heus wel. Maar als die onzekerheid overgaat in frustratie en misogynie dan zitten daar ook echt weinig vrouwen om te springen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |