Heb je een bron?quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:08 schreef Oriente het volgende:
Op dit moment heeft 1 op de 15 mensen in Londen Covid.
En zo eindigen we het jaar in stijl: de komende twee weken worden cruciaal!!quote:Daling coronapatiënten gunstig voorteken? ‘Half januari weten we meer’
Grasquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:44 schreef falling_away het volgende:
https://m.limburger.nl/cnt/dmf20211231_97731199
[..]
En zo eindigen we het jaar in stijl: de komende twee weken worden cruciaal!!
Er knalt hier voor duizenden euro's de lucht in, niet te zuinig. Dat verbod werkt heel goedquote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:11 schreef OProg het volgende:
Ik constateer dat iedereen het er unaniem over eens is dat het vuurwerkverbod een belachelijk groot succes is.
Wordt goed nageleefd, duidelijk een groot draagvlak.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:11 schreef OProg het volgende:
Ik constateer dat iedereen het er unaniem over eens is dat het vuurwerkverbod een belachelijk groot succes is.
Mensen groeien nu eenmaal mee met de maatregelen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:13 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Wordt goed nageleefd, duidelijk een groot draagvlak.
Ik kan de huizen aan de overkant van de straat niet eens meer zien door alle rook. Hoe de kinderen door deze tyfus herrie heen slapen is me een raadsel, die gave heb ik nooit gehadquote:
Deal!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Gelukkig nieuwjaar pikken. Dat dit subforum maar lekker gesloten mag zijn volgend jaar om dezelfde tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |