abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202967990

Vragen over je eigen gezondheid: huisarts of GGD
Andere vragen: 0800-1351 (08:00-22:00)

Bij klachten, blijf thuis, en laat je testen!
Om een afspraak te maken voor een Coronatest bel je tussen 08:00 en 20:00 met 0800-1202.
Je kunt ook online een afspraak maken voor een Coronatest via https://coronatest.nl/, hier heb je wel een DigiD voor nodig.

Afspraak maken kan via www.coronatest.nl , www.coronavaccinatie-afspraak.nl of telefoonnummer 0800-7070.

SPOILER: Helpen?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~:) ~:) ~:)
SPOILER: Hont
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Linkjes voor informatie
SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)
SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)
SPOILER: Informatie over dagcijfers

SPOILER: Varianten waaronder Omicron
SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatus
SPOILER: Gedragsregels in dit topic:
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
  vrijdag 31 december 2021 @ 20:45:41 #2
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_202968032
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2021 20:39 schreef Noek het volgende:

[..]
Oh ja, afzuigkap aan.
2022 We zijn er nog niet
2023 We komen hier doorheen
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_202968132
2024 nog even volhouden, komende jaren zijn cruciaal
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_202968157
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 december 2021 20:52 schreef Discombobulate het volgende:
2024 nog even volhouden, komende jaren zijn cruciaal
We gaan langzaam opschuiven van de cruciale 2 weken naar de cruciale 2 jaren. :Y
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_202968226
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 december 2021 20:23 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Hoezo denk je dat als het zich ontwikkelt tot een simpele verkoudheid in de toekomst er quarantaines afgekondigd zouden worden? Lijkt me geen enkele reden om dat te veronderstellen.
Wij zitten nu in quarantaine, omdat mijn vrouw positief getest is. Symptonen lichte verkoudheid een paar dagen en een beetje moe.

Terwijl ze de dag ervoor nog vrolijk in de zee aan het zwemmen was.

Waarschijnlijk heb ik het zelf ook, zelfde symptomen, maar is het virus niet zo sterk meer aanwezig, dus kwam negatief uit de antigeentest. We gaan er vanuit dat het Omicron is.
pi_202968239
Ik ben eigenlijk niet erg actief in deze reeks, maar vooral wel tijdens de avondklok in januari en nu tijdens deze lockdown.

Heb ik al gezegd dat deze lockdown fucking onzin is? En dat zowel het OMT als degenen die dat beleid nu verdedigen zich flink moeten schamen?

Fijne jaarwisseling iedereen behalve bovengenoemden.
Alpha kenny one
pi_202968262
Mensen, fijne jaarwisseling. En hopelijk is 2022 een jaar waar we ons veel minder druk hoeven te maken over corona.
pi_202968275
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 december 2021 20:58 schreef falling_away het volgende:
Ik ben eigenlijk niet erg actief in deze reeks, maar vooral wel tijdens de avondklok in januari en nu tijdens deze lockdown.

Heb ik al gezegd dat deze lockdown fucking onzin is? En dat zowel het OMT als degenen die dat beleid nu verdedigen zich flink moeten schamen?

Fijne jaarwisseling iedereen behalve bovengenoemden.
Als ik naar de landen om ons heen kijk, kan ik deze lockdown moeilijk verteren
pi_202968310
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 december 2021 21:00 schreef SilverEyes het volgende:
Mensen, fijne jaarwisseling. En hopelijk is 2022 een jaar waar we ons veel minder druk hoeven te maken over corona.
Over een jaar zitten we exact in hetzelfde schuitje.
pi_202968338
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2021 20:57 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Wij zitten nu in quarantaine, omdat mijn vrouw positief getest is. Symptonen lichte verkoudheid een paar dagen en een beetje moe.

Terwijl ze de dag ervoor nog vrolijk in de zee aan het zwemmen was.

Waarschijnlijk heb ik het zelf ook, zelfde symptomen, maar is het virus niet zo sterk meer aanwezig, dus kwam negatief uit de antigeentest. We gaan er vanuit dat het Omicron is.
Wat hebben de klachten van jij of je vrouw te maken met eventueel in quarantaine gaan in deze omstandigheid? Het gaat toch om de huidige zorgbelasting en het risico met omicron en dat als je het niet doorgeeft dat minder hoog is dan anders mogelijk het geval zou zijn?
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_202968727
Als je corona hebt gehad, betekent dat dat je automatisch longschade hebt?
pi_202968742
quote:
5s.gif Op vrijdag 31 december 2021 21:24 schreef Alpha0 het volgende:
Nee.
pi_202968763

Beste Corona wensen vanuit Mexico.
pi_202968912
Gezien het gedrag van mensen zou het mij niet verbazen als vandaag veel besmettingen gaan ontstaan.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
  vrijdag 31 december 2021 @ 21:40:41 #15
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_202968976
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 december 2021 21:37 schreef rutger05 het volgende:
Gezien het gedrag van mensen zou het mij niet verbazen als vandaag veel besmettingen gaan ontstaan.
Nou dat valt best mee hoor.
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_202968992
quote:
5s.gif Op vrijdag 31 december 2021 21:24 schreef Alpha0 het volgende:
Nee, ik had juist totaal geen last van mijn longen.

Maar als je dat wel had, een longinfectie leidt vrijwel altijd tot littekenweefsel, wat verminderde longcapaciteit inhoudt.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_202969005
quote:
Dan had je Antwerpen moeten zien.
Hele omicron explosie dan.
En de Belgen maar zeuren om mondkapjes.
pi_202969009
quote:
Als ik het goed begreep uit een artikel vanochtend verspreid je Omicron al als je enkel wat ademt. Allemaal maar stoppen met ademen? Dat stomme mensen gedrag, hoe durven ze! :+
  vrijdag 31 december 2021 @ 21:47:18 #19
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_202969086
quote:
En dus?
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_202969122
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2021 21:42 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, ik had juist totaal geen last van mijn longen.

Maar als je dat wel had, een longinfectie leidt vrijwel altijd tot littekenweefsel, wat verminderde longcapaciteit inhoudt.
Maar hoe weet je dat je, ondanks dat je geen last ervoer, ook echt geen beschadigen hebt? Ik heb ook Corona gehad en totaal niet kortademig geweest of last van longen gehad. Ook niet vermoeid met traplopen en zo. Toch bang dat ik iets chronisch heb opgelopen daardoor. Je weet maar nooit.
pi_202969187
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 december 2021 21:48 schreef Alpha0 het volgende:

[..]
Maar hoe weet je dat je, ondanks dat je geen last ervoer, ook echt geen beschadigen hebt? Ik heb ook Corona gehad en totaal niet kortademig geweest of last van longen gehad. Ook niet vermoeid met traplopen en zo. Toch bang dat ik iets chronisch heb opgelopen daardoor. Je weet maar nooit.
Als je het dolgraag wil weten, laat je een bodyscan maken. Kost je wel een rug. Doet ook de rest.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_202969271
quote:

[..]
Dat klinkt niet echt als een Alpha :9
pi_202969291
quote:

[..]
Op longfotos kun je dat zien.
Maar je moet wel een flinke longontsteking hebben gehad wil je echt schade hebben. En dat merk je wel.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_202969453
Op dit moment heeft 1 op de 15 mensen in Londen Covid. :X
pi_202969457
quote:
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')