Ik vrees dat ik de nummer 1 ga missen vanwege het gala dinerquote:
+1quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:18 schreef Fred_B het volgende:
Al vind ik GNR eigenlijk nooit echt leuk.
Dan was het uur niet goed uitgekomen met twee platen op 1 positie.quote:
Geen Child In Timequote:Op vrijdag 31 december 2021 20:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik de nummer 1 ga missen vanwege het gala diner
Dit is wel een beeeeeetje heiligschennis peacemanquote:Op vrijdag 31 december 2021 20:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Weet ik… maar kan er niks aan doenquote:Op vrijdag 31 december 2021 20:19 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dit is wel een beeeeeetje heiligschennis peacemen
Gala diner? Komt Lee Towers zingen?quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Gewoon je JBL speaker meenemenquote:Op vrijdag 31 december 2021 20:20 schreef Diaan73 het volgende:
We gaan kijken of we de telefoon zachtjes aan kunnen zetten zonder andere mensen lastig te vallen.
Geen oortjes mee?quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:20 schreef Diaan73 het volgende:
We gaan kijken of we de telefoon zachtjes aan kunnen zetten zonder andere mensen lastig te vallen.
Misschien als ie iets minder oral sex had gedaan dat zn stem dan niet zo gaar wasquote:Op vrijdag 31 december 2021 20:20 schreef Isorden het volgende:
Wel jammer dat Oral Sex zo'n kut stem heeft
Nee gala buffet zonder zangers. Die komen daarna.quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gala diner? Komt Lee Towers zingen?
Moet dit meegenomen worden in de notulen?quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:20 schreef Dagoduck het volgende:
Vorige jaar was ik even na 21 uur weg uit het topic.
Geen idee waarom, maar dat ding van mij doet het echt al een paar maanden zonder opladenquote:
Worden oortjes denk ikquote:Op vrijdag 31 december 2021 20:20 schreef Isorden het volgende:
[..]
Geen oortjes mee?
(al staat dat ook wel vreemd, dat snap ik. )
Komt Axl dan? DIe komt ook altijd te laatquote:Op vrijdag 31 december 2021 20:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee gala buffet zonder zangers. Die komen daarna.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |