Wij overwegen in het voorjaar te gaan. Nog nooit geweest.quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:30 schreef Fred_B het volgende:
Naast adoratie voor Har ben ik ook dol op Berlijn. Bijzonder fijne stad
Je had honger en er lag brood?quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:31 schreef Dagoduck het volgende:
Nog geweest op het Alexanderplein. Komt wel dichtbij zo.
Datzelfde had ik met de oude maasweg, maar die verwarde ik achteraf met de keileweg.quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:31 schreef Dagoduck het volgende:
Nog geweest op het Alexanderplein. Komt wel dichtbij zo.
ik ookquote:Op vrijdag 31 december 2021 19:32 schreef Dagoduck het volgende:
Heb die film nog gekeken eerder dit jaar. Komt wel dichtbij zo.
Absolute aanraderquote:Op vrijdag 31 december 2021 19:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij overwegen in het voorjaar te gaan. Nog nooit geweest.
Misschien wel mijn favoriete stad in Europa. Ik heb daar aparte rare feestjes meegemaakt die ik hier op de Veluwe niet snel zal meemakenquote:Op vrijdag 31 december 2021 19:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
klopt, prachtige stad trouwens
Beeeetje te hoog jaquote:Op vrijdag 31 december 2021 19:31 schreef essnhills het volgende:
Dit is een mooi liedje hoor, maar top 50?
Dit.quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:31 schreef essnhills het volgende:
Dit is een mooi liedje hoor, maar top 50?
Hij is een vogel he, die willen soms in het oosten, soms ook in het westen zijnquote:
Den Helder achterbuurt genotquote:Op vrijdag 31 december 2021 19:32 schreef Dagoduck het volgende:
Godverdomme, de straat ontploft even hier. Rip.
De Veluwe zou ik sowieso ook eerder met Lucas & Gea in een feesttent associėren hoorquote:Op vrijdag 31 december 2021 19:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Misschien wel mijn favoriete stad in Europa. Ik heb daar aparte rare feestjes meegemaakt die ik hier op de Veluwe niet snel zal meemaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |