Last Requestquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:22 schreef Cee het volgende:
Blijft toch fascinerend dat dit dezelfde knakker is als het (tevens leuke) New Shoes, Alloway Grove, Last request (BOH die laatste moet er in eigenlijk).
+1quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:22 schreef datismijnmening het volgende:
Teveel mensen zijn deze boodschap vergeten in 2021
Die cover van Iggy & Kate is ook wel een geinig nummerquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:22 schreef Cee het volgende:
Blijft toch fascinerend dat dit dezelfde knakker is als het (tevens leuke) New Shoes, Alloway Grove, Last request (BOH die laatste moet er in eigenlijk).
Alleen in 2021?quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:22 schreef datismijnmening het volgende:
Teveel mensen zijn deze boodschap vergeten in 2021
Ik heb het meestal al in een alltime/innemende platen lijst eigenlijk staan.quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik doe een uurtje over invullen meestal.
ja dit dus, je moet je er gewoon bij neerleggen dat je er niet alles in gaat krijgen. Ik doe een artiest per nummer en bedenk dan ook of ik er al vorig jaar op heb gestemd of niet etc en dan komt het vaak wel goed.quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:23 schreef Tussle266 het volgende:
Niet te lang over nadenken, geen spijt hebben 20 minuutjes klaar.
Ik ook niet. 35 liedjes kiezen vind ik al veelquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik doe ook niet aan tweede lijstjes van huisdieren. 35 keuzes is genoeg.
2020 ookquote:
Het zit niet voor niets voorin je gedachten denk ik altijd.quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ja dit dus, je moet je er gewoon bij neerleggen dat je er niet alles in gaat krijgen. Ik doe een artiest per nummer en bedenk dan ook of ik er al vorig jaar op heb gestemd of niet etc en dan komt het vaak wel goed.
Oh ja, dat origineel van Robbie Williams.quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die cover van Iggy & Kate is ook wel een geinig nummer
Ice ice baby moet in de lijst inderdaadquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
Is er al een bak Vanilla IJs open??
Tim Hard-on?quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb het meestal al in een alltime/innemende platen lijst eigenlijk staan.
Enige waar ik dit jaar van baalde is het niet stemmen op HCWHOTAD
Eh.. hier zijn best veel grappen over te maken..quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:24 schreef BillDauterive het volgende:
Under Pressure! Die heb ik dit najaar nog gezongen op de karaoke-avond van de plaatselijke gaybar.
zet me niet zo onder druk jaquote:
John Deacon er wel wat van jaquote:
Met wat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |