Met die corona regels niet anders. Moet je naar Oostenrijk en Italie kijkenquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
True, maar we zijn in Nederland altijd wel goed in het ‘kijk ons een zielig zijn, we mogen niks meer’. Tal van landen is het al heel normaal.
Die is nutsquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:13 schreef datismijnmening het volgende:
Angie.![]()
Gerucht gaat dat Mick Jagger ooit een Marsreep uit haar vagina heeft gegeten.
Moet je maar zin in hebben.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:13 schreef datismijnmening het volgende:
Angie.![]()
Moet hij wetenquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:13 schreef datismijnmening het volgende:
Angie.![]()
Was dat niet Hans Teeuwenquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:13 schreef datismijnmening het volgende:
Angie.![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:13 schreef datismijnmening het volgende:
Angie.![]()
Ik wil ooit nog gitaar leren spelenquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:13 schreef TommyL0204 het volgende:
Ook al een standaard gitaarlesnummer dit, 2e les
Omdat het meer stemmen heeft vergaard.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:14 schreef cafca het volgende:
Waarom staat Ankie hoger dan Gimme Shelter?
Zoveel snoepgoed in de buurt en dan gaat hij aan de mars lopen kluiven.quote:
Dat roep ik ook al 20 jaarquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:14 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik wik ooit nog gitaar leren spelen
Mijn Hemelquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:03 schreef Bugno3 het volgende:
Jongen (12) overleden bij vuurwerkincident, man aangehouden
Twee kinderen zijn vrijdag aan het eind van de ochtend gewond geraakt bij een vuurwerkincident in Haaksbergen. Een jongetje van twaalf jaar oud is hierbij om het leven gekomen. Dit gebeurde in een voortuin van een woning aan de Albert Cuyplaan.
Drie jongetjes liepen langs de desbetreffende woning in Haaksbergen toen het gruwelijk misging. Een man sloeg daar met een klaphamer op magnesiumpoeder. Door de klap kwam een jongen van twaalf om het leven. Een andere jongen raakte ernstig gewond. De bewoner van het huis is door de politie aangehouden.
Wtf.
Tijden veranderen.. nu de mensen nogquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zelf afsteek-cultuur is er in weinig landen zo sterk geweest als in NL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |