Noord-Brabantquote:
Beide leuk ookquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:02 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Onder een steen geleefd in 2021?Froukje en Goldband hebben vrij veel buzz gecreëerd dit jaar met hun nieuwe muziek.
Als je Luxaflex niet kent heb je onder een berg gelegen. Verder heb ik die andere namen ook wel eens horen noemen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:02 schreef 4-elements het volgende:
[..]
[..]
Een bedrijf wat niemand kent van een man die niemand kent gaat naar investeerders die niemand kent.
GIJS GODquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:02 schreef franklop het volgende:
O Gijs is er. Weer lekker door intros praten
Kiritimati vindt dit leukquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jaaaa eerste berichten over landen met HNY
wat ben je dan een mongoolquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:03 schreef Bugno3 het volgende:
Jongen (12) overleden bij vuurwerkincident, man aangehouden
Twee kinderen zijn vrijdag aan het eind van de ochtend gewond geraakt bij een vuurwerkincident in Haaksbergen. Een jongetje van twaalf jaar oud is hierbij om het leven gekomen. Dit gebeurde in een voortuin van een woning aan de Albert Cuyplaan.
Drie jongetjes liepen langs de desbetreffende woning in Haaksbergen toen het gruwelijk misging. Een man sloeg daar met een klaphamer op magnesiumpoeder. Door de klap kwam een jongen van twaalf om het leven. Een andere jongen raakte ernstig gewond. De bewoner van het huis is door de politie aangehouden.
Wtf.
Zegt mij ook nietsquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:02 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Onder een steen geleefd in 2021?Froukje en Goldband hebben vrij veel buzz gecreëerd dit jaar met hun nieuwe muziek.
Je gaat slaapwandelenquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:58 schreef Koen66 het volgende:
ga dit uur maar ff eens tukje wandelen ofzo
Betekent niet dat je alsmaar mee moet worden gegijzeld terwijl er veel betere liedjes zijn die Brabant vertegenwoordigenquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:03 schreef Sfeermaker het volgende:
Brabant is eigenlijk een karige smartlap, maar ach ja, woon in Brabant idd
Tja, vervelend.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:03 schreef Bugno3 het volgende:
Twee kinderen zijn vrijdag aan het eind van de ochtend gewond geraakt bij een vuurwerkincident in Haaksbergen. Een jongetje van twaalf jaar oud is hierbij om het leven gekomen. Dit gebeurde in een voortuin van een woning aan de Albert Cuyplaan.
Drie jongetjes liepen langs de desbetreffende woning in Haaksbergen toen het gruwelijk misging. Een man sloeg daar met een klaphamer op magnesiumpoeder. Door de klap kwam een jongen van twaalf om het leven. Een andere jongen raakte ernstig gewond. De bewoner van het huis is door de politie aangehouden.
Wtf.
verbaast me echt totaal niks dat het in Twente is gebeurd dit. Ik heb 10 jaar in enschede gewoond en het volk is zo debiel verslaafd aan vuurwerk. Ik kende zelfs een vriend daar die een pa had die ging cabid schietenquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:03 schreef Bugno3 het volgende:
Wtf.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:03 schreef Bugno3 het volgende:
Wtf.
Ik hoorde van een jong vuurwerkslachtoffer en ging uit van zef gerommel met vuurwerkbommen. Je kind zal maar zo overlijdenquote:
En dan nog vinden mensen het plan voor een vuurwerkverbod vreemd.. dat krijg je met dat amateur geklooi.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:03 schreef Bugno3 het volgende:
Wtf.
2 minuten van mn leven verspild.quote:
Iets zegt mij dat dit bericht niet helemaal goed opgebouwd is.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:05 schreef Dagoduck het volgende:
Twee kinderen zijn vrijdag aan het eind van de ochtend gewond geraakt bij een vuurwerkincident in Haaksbergen. Een jongetje van twaalf jaar oud is hierbij om het leven gekomen.
Astronauten vroeger waren prima. Tegenwoordig lopen ze erbij als de talibanquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
En dan nog vinden mensen het plan voor een vuurwerkverbod vreemd.. dat krijg je met dat amateur geklooi.
Ik ben overigens niet perse voor zo’n verbod, maar dit soort incidenten maar het wel makkelijk voor de overheid. Blijf je vooral als een idioot gedragen..
Tot zover mijn spreekbeurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |