In de papquote:
@diaan73 die het af laat weten dit jaarquote:
dagodquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:14 schreef Dagoduck het volgende:
Hadden jullie nog meegekregen dat ik een zoom-VIP-room in werd gezet en dat de regie toen vroeg of ik vanavond bij het aftelmoment in beeld wilde komen
Je bent gewoon een VIZ Dago...quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:14 schreef Dagoduck het volgende:
Hadden jullie nog meegekregen dat ik een zoom-VIP-room in werd gezet en dat de regie toen vroeg of ik vanavond bij het aftelmoment in beeld wilde komen
Verdoriequote:
Haha. Ze zijn natuurlijk warnhopig op zoek naar mensen die zo gek zijn om om 12 uur te zoomenquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:14 schreef Dagoduck het volgende:
Die van mij op FM komt nogquote:
Met toestemming van @Diaan73 even een keer het stokje overgenomenquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
@:diaan73 die het af laat weten dit jaar
Dan kom je ook gewoon op NPO 1quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:14 schreef Dagoduck het volgende:
Alleen Dancing Queen moet nogquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ben er een beetje bang voor. Soldier On zal ook nog wel moeilijk hoor staan. verder benieuwd naar wat another 45 miles doet, waar Dolly Pardon dit jaar eindigt en wat de laatste ABBA's doen.
Nou, ze vroegen eerst in welke tijdzone ik zat omdat ik hele nachten de hele week al in de zoom zatquote:
Ah, ze hebben naar mijn advies geluisterd.quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:14 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nou, ze vroegen eerst in welke tijdzone ik zat omdat ik hele nachten de hele week al in de zoom zat
quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nou, ze vroegen eerst in welke tijdzone ik zat omdat ik hele nachten de hele week al in de zoom zat
quote:
Oh dan heb ik Mama Mia gemist.quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen Dancing Queen moet nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |